DE 1000p.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Azerus
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

DE 1000p.

Post autor: Azerus »

Wiem że mało punktów, ale próbuje rozkminić coś na turniej ;)

1.

Master (general) 144
- Steed
- HA, SDC,
- Hotek
- Enchanted Shield
- Lanca

Crossbowmen (10) 110
- Shields

Harpie (5) 55

DR (5) 117
- kusze
- muzyk

COK (5) 135

COK (5) 135

Shadesi (9) 163
- AHW

Asek (nindzia) 145
- gwiazdki
- manbane

2.

Czarka 175
- Scroll
- ToF
- 2 lvl

Assek 165
- Latanie
- KB
- RoK

Crossbowmen (10) 110
- shields

Harpie (5) 55

DR (5) 117
- kusze
- muzyk

Shadesi (8) 136
- AHW

Shadesi (8)136
- AHW

Tyle mi do głowy przychodzi w tym momencie. Można też wywalić assa z 2 rozpy, i walnąć BSB kosztem jakiś małych cięć. Hydry nie mam więc nie wrzucam ;)

Awatar użytkownika
Koz@a
Chuck Norris
Posty: 466
Lokalizacja: Chrzanów/Kraków

Post autor: Koz@a »

Niezłe te rozpiski, ale jak chcesz możesz spróbować wcisnąć Hydre :) , na takie małe punkty jeszcze bardziej wymiata :twisted:

Awatar użytkownika
krzychuŻul
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160
Lokalizacja: Alwernia/Kraków

Post autor: krzychuŻul »

1 rozpa wyglada zacnie ;)
assassyn nie jest zla opcja choc wolalbym wziasc w tym przypadku hydre
Obrazek

Awatar użytkownika
Rafał_Pękala
Mudżahedin
Posty: 236

Post autor: Rafał_Pękala »

pierwsza rozpa lepsza ale co ja bym się jeszcze starał tam upchnąć:
-GW na Shades(moim zdaniem lepszy wybór gdyż nie masz kotła dającego KB a na dodatek Assassin ma ASF)
-Dodatkową broń dla Nindży
-ja olałbym całkowicie anty magię(ale po prostu dobrze mi się tak gra ;) ) i zrobiłbym herosa z pendantem i słomką(nie masz magicznej broni więc eteryki cię zjedzą)

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1390
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

1. Rozpa
a) muzyk za DR za AHW do asska
b) za hoteka i ES dałbym pedanta i słomkę (+1S)
c) zastanowiłbym się ,czy nie zmienić tarcz kuszników na GW do shadów ( jak co to masz odział z asskiem do ściągania w hth lekkie gównieknka i zawsze zostanie parę ataków z S5 od shadów i tak łatwo nie będzie tego klocuszka dmuchnąć , nie mówiąc o podejściu do niego , choć magia może Cię boleć ,ale innej opcji nie ma - chyba ,że pokminisz jak by nie wcisnąć hoteka na championa od Coków np. kosztem 5Coków ,ale zato dajesz championa , hoteka i np. rydwan

pozdro
I believe in Honour.!

Azerus
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

Post autor: Azerus »

W sumie na 1000 raczej jakoś magię przetrwam ;) więc można ściągnąć hoteka.

Po przeróbkach:

Master (general) 152
- Steed
- HA, SDC, Shield
- Pendant
- SoM

Crossbowmen (10) 100

Harpie (5) 55

DR (5) 117
- kusze
- muzyk

COK (5) 135

COK (5) 135

Shadesi (8) 144
- GW

Asek (nindzia) 151
- gwiazdki
- manbane
- AHW

Albo jeżeli uda mi się załatwić hydrę:

Master (general) 152
- Steed
- HA, SDC, Shield
- Pendant
- SoM

Crossbowmen (10) 100

Harpie (5) 55

DR (5) 117
- kusze
- muzyk

COK (5) 135

COK (5) 135

Shadesi (7) 126
- GW

Hydra 175

Bardziej się skłaniam w stronę tej drugiej :)

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1390
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

Ja w drugiej rozpie zamiast jednej 5 Coków wcisnąłbym chyba 7 shadesów z GW ,ale to jest zabieg który musi rajcować Ciebie :)
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
Koz@a
Chuck Norris
Posty: 466
Lokalizacja: Chrzanów/Kraków

Post autor: Koz@a »

wrzuć shadów w 2 rozpie za jednych coków i gitara :)

ODPOWIEDZ