Pytania początkującego

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Re: Pytania początkującego

Post autor: Rzymek »

kradziejka nie ma żadnego bound'a wiec nie zabiera

Bloody
Pseudoklimaciarz
Posty: 23

Post autor: Bloody »

Jak podczas generowania pkt pary zdecyduję sie na zero, to dodaje się do tego K6 czy jest uznane za brak generowania pkt pary w danej turze?

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

NIe generujesz to nie ma rzutu na generowanie;) musisz min. 1 zadeklarowac zeby rzucic

Bloody
Pseudoklimaciarz
Posty: 23

Post autor: Bloody »

Kolejne pytanie, czy ostatnie zaklęcie z domeny cienia, Otchłań cieni może być użyte przeciwko czołgowi?
Z jednej strony nie ma tam określenia siły, lecz z drugiej w zaklęciu pisze że stosuje się go niezależnie od zasad specjalnych jednostki?

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Mozna go oczywiscie stosowac tylko podejrzewam że efekt może byc niezadowalający;)

Bloody
Pseudoklimaciarz
Posty: 23

Post autor: Bloody »

Zaklęcie bazuje na teście inicjatywy, który czołg zawsze nie zdaje.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Ale sam czar nie ma określonej siły, więc nie zadziała na czołg. Poza tym on nie omija zasad specjalnych modelu (gdzie to przeczytałeś?) Jeśli nie zda testu to nic go nie ochroni (wardy, regeneracje itd.).

Np. orkowy czar "Mork wants Ya!" model testuje się na Ini, jeśli nie zda, otrzymuje d6 hitów z siłą 10. Tutaj czołg obrywa, bo siła jest określona.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Bodajże w jakiś uściśleniach było Pitka nie działa na czołg....
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

A czy przypadkiem FAQ nie mówi dokładnie odwrotnie? Nie mam pewności, sprawdzę i wyedytuję.

EDIT:
Zaiste, w FAQ jasno stoi, że pitka nie działa na czołg.
Oczywiście, w tym samym FAQ'u stoi, że za czołg nie dostaje się połowy punktów...
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

NIe ma siły, nie działa.

Bloody
Pseudoklimaciarz
Posty: 23

Post autor: Bloody »

I znowu ja :). Jesli czołg wykona szarżę na wroga i całkowicie ją zniszczy w tej szarży to powinien ruch szarży, aż do wykonania dystansu wydanych pkt pary? A jeśli tak, to trafiają na kolejną jednostkę jakie zadaje obrażenia? Takie same jak wcześniej?

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Deklarujesz użycie 4 pkt. zużywasz 12 cali ruchu nawet przy spalonej szarży. Jezeli trafiasz kogos po drodze i ten ktos chce sie z czołgiem sprobowac to dostaje tak jak jest napisane w booku. 5xd3 impactow.

Bloody
Pseudoklimaciarz
Posty: 23

Post autor: Bloody »

Chodzi mi bardziej o coś takiego:
Czołg ma 10pkt pary i wszystkie wykorzystuje, wróg jest w odległości 10" ( pięć ogarów chaosu ), dojeżdżając zadaje obrażenia 10* K3 + gratisowe K3 za szarżę. Niszczy całą jednostkę wroga i czy kontynuuje ruch dalej ( pozostałe 20" ), a jesli w tej kontynuacji trafi na kolejną jednostkę wroga ( powiedzmy kolejne ogarki ), to jakie im zadaje obrażenia? Takie same jak wcześniej? ( 10*K3 + K3 gratis )

Awatar użytkownika
Foalooke
Chuck Norris
Posty: 438
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Foalooke »

bloody, zacznijmy od tego ze ST ma max ruch 15 cali - dorzut kostką nie liczy się do steam pointów :P

druga sprawa że w opisie czolgu masz wymienione do czego steam pointy służą. ruch w fazie ruchu, strzelanie w fazie strzelania i wgniatanie w ziemię w cc.

dodatkowo masz zapisek w sekcji CC że cołg nie może overrunować ani ścigać złamanego przeciwnika
Ostatnio zmieniony 4 mar 2010, o 23:38 przez Foalooke, łącznie zmieniany 1 raz.
http://imperium-i-insze-wojska.blogspot.com/

Modelarstwo + opowiadania o imperium 8)

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

O mamciu. Czołg moze zadeklarowac max 5 pkt. pary i wykonac jedną szarże. po dojechaniu do wroga i wyplaceniu impactow czołg nie robi nic wiecej. W turze przeciwnika tez nic nie robi. NIe overrunuje nie goni i nie ucieka....

Bloody
Pseudoklimaciarz
Posty: 23

Post autor: Bloody »

bloody, zacznijmy od tego ze ST ma max ruch 15 cali - dorzut kostką nie liczy się do steam pointów :P
To zmienia postać rzeczy :)

Bloody
Pseudoklimaciarz
Posty: 23

Post autor: Bloody »

No i kolejne pytanie :)
Mag, rzucając czar pozostający w grze, nie może wykonać go drugi raz dopóki jest w grze, nie może także próbować rzucić drugiego zaklęcia bo automatycznie te pierwsze się rozproszy.
Jak jest z kapłanem i modlitwami, czy działa te samo ograniczenie? Modlitwy działaja jak zaklęte w przedmiotach czary, więc wydaje mi się że te ograniczenie, nie ma tutaj wpływu. Jak jest faktycznie?

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Wszystko masz w kodeksie empire....Kapłana boundy niektóre to Rip inne nie.....dla przykładu RF dające unbreak jest Ripem...a soulfire juz nie ....itd itp
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

Bloody polecam konkretnie przeczytanie najpierw Rulebook`a do gry Warhammer FB, potem armybook`a do armii Empire :) oczywiście każdy jest w stanie odpowiadać na te pytania, ale tu wychodzi całkowity brak znajomości podstaw gry itp....
Obrazek

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Podpisuję się pod tym co napisał mati. Nikt nie chce Cię obrażać, ani nic w tym stylu. Po prostu zadajesz pytania, które wskazują na brak znajomości podstawowych zasad.

Zablokowany