![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Gemy sa spoko, tonuja sie z figsa, jak by mialy np czerwony kolor to zbyt by kontrastowaly
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
co do skinkow to wygladaja super ale jestem ciekaw czy wystarczy zapalu zeby zrobic cala armie na tak wysokim poziomie
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Moderatorzy: Ziemko, wind_sower
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Tylko, że jakoś trzeba się go najpierw nauczyć, bo jeśli się nie ćwiczy to się nie umie. Nie wiem czy ktoś od razu, od pierwszego modelu robił świetny NMM, widać mi schodzi z tym trochę dłużej. Ale mam nadzieję, że w końcu mi się uda zrobić naprawdę dobryszczurek pisze: Wyznaje zasadę ,że NMM robi się dobrze albo wcale![]()