Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

Post autor: Zwolin »

salwa liczy się jak 6 osobnych strzałów - rzucasz za każdy

ASF działa zawsze
przed nim są tylko impakty od rydwanów/ogrów i testy od censterów (chyba)
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Nie chyba, a na pewno (niestety)

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Mam pytanko:
Czy ponizej 2k oplaca mi sie wystawiac 10 WL ?
Bo mam zamiar kupic ale na 15 niestarcza bo bolec jest pierwszy w kolejce :mrgreen:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

a powyżej się opłaca?
ja testowałem 14 na 1650 i było całkiem fajnie
kup na razie 10 a potem kolejną 10
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jeśli dasz LS albo SoB, to tak. Ale ogólnie to im więcej, tym lepiej.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

No zalezy mi zeby nie lezało na pułce az kupie kolejną piątke bo tak odloze i poczekam :roll:
Wiec jak dadzą rade w 11 (mam korhila) z BSB??
Wogle utzrymaja tego BSB??
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

ja Ci powiem tak... jak dobrze zagrasz to ta 10 z BSB Ci sie świetnie sprawdzi :) a jak bedziesz w miare mozliwosci powiekszal ten oddzial o kolejne lewki, to bedzie jesczze lepiej :)
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Asyrian
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

Post autor: Asyrian »

Czy smoczy mag ma taką zasadę że dostaję darmową kostkę do rzucenia czaru.Najlepiej niech ktoś napisze jego specjalne zasady.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Tak, dostaję darmową kostkę do każdego czaru. Dodatkowo może zamienić podczas losowania czarów dowolny wylosowany czar na miecz, a nie na mały pocisk.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

to wlaśnie jest glupie i go udupia, kolejna wada w morzu wad DM :(
dlaczego tak spieprzyli tą jednostkę, pytam dlaczego? :P dalej nie mogę tego przeboleć, a wystarzyczlo dać mu możliwość brania zbroji i bylby już jakimś tam wyborem z armour of caledor, czy tam z enchanted shield i dragon armourem.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

zgadzam się całkowicie Kosa. Wystarczyłoby nawet to noszenie zbroi... oczywiście miłe by też były inne rzeczy - może trochę wyższe staty - trudno liczyć cały czas na mieczyk. Jednak 8 edycja zaczyna się zbliżać, a jak wszyscy wiem GW chce sprzedać jak najwięcej wszystkiego to pewnie ugrywalnią DM tak żeby każdy miał w rozpie przynajmniej 2 smoki (na 2250) liczę też po cichu na ulepszenie Seaguardów - uwielbiam ich klimat no, ale jednak gra się tym średnio jeszcze w 6 ed byli ciency... wynika to pewnie z faktu, że robi się ich ze spearelfów, których i tak każdy ma/kupuje... ale mażą mi się takie nowe modele seaguardów i sensowne zasady... wtedy nadszedł by czas rozpisek na 2 smokach, 2 oddziałach seaguardów... osobiście boję się strasznie o WL bo w końcu jako, że wszyscy ich nakupowali masę to GW już pewnie bardziej ich nie ugrywalni, a pewnie ich osłabi by ludzi zaczęli kupować inne speciale... a wszystkiemu winny jest Andrzej - mimo, że sam grałem WL od dawna to jednak nigdy na taką skalę, a teraz proszę spojrzeć... Wniosek jest prost Andrzej to szpieg z GW! :D
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

ja i tak dążę do sytuacji by mieć co najmniej po dwie jednostki tego samego typu, wiec się nie przejmuje czy mi coś ugrywalnią czy też nie :D w końcu to jest gra kolekcjonerska

ja bym z chęcią widział polepszenie LC , SH lub SW.. smoki HE i tak się dobrze sprzedają - większość SD oraz wszelkie konwersje dla innych armii, bo jakby nie patrzeć smok HE to obecnie najładniejszy model smoka od GW. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

tylko mierzi Assasello jedna rzecz, te jednostki nie są skopane od kopa, im po prostu ciutkę czegoś zabraklo tylko :(

DM - zbroja w opcji wyposażenia, może i nawet lanca, ogólnie tak jak ma normalny wlaczący heros.
LC-koszt 100 pkt. to wyważony koszt tej jednostki, maks 110
SH-powinni zamiast shielda (czy tam heavy armouru już nie pamietam co mają na bazie) móc albo nie dokupić barding. Wtedy mamy taką kawalerię za 21pkt z 9 calami ruchu, savem 3+ i silą 5.
SW-dodatkowa broń to już by coś bylo, chociaż i tak za malo, ale np. możliwość snajperowania modeli na -1 do trafienia, z BS4 to nic strasznego.

W sumie jak widać, to do ugrywalnienia tych jednsotek zabraklo troszkę rozumu twórcy booka (chociaż i tak mial go akurat sporo, na nasze szczęscie). Tylko SW dodalem jakąś tam zasadę, reszta to tylko bazowe wyposażenie i koszt w przypadku LCh. A szkoda, bo mogliśmy mieć praktycznie wszystko grywalne w armi.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Dla mnie wystarczyłoby wprowadzenie zasady, że mag nie może oberwać ze strzelania i czarów dopóki żyje smok- innymi słowy smok brałby automatycznie wszystko na klatę. Można by to fluffowo uzasadnić jakąś szczególną więzią łączącą maga i smoka czy coś w tym stylu :wink: . Dzięki temu można byłoby swobodniej manewrować po polu bitwy bez obawy, że głupia 10 kuszników zrobi z naszego maga "jeżyka" 1 salwą, a z 2 strony przy ewentualnej szarży nadal trzeba uważać co się atakuje. Myślę, że dzięki temu Dragon Mage spełniałby swoje zadanie jako mobilny mag mogący pełnić rolę pomocniczą w kombacie zamiast stać się princem na star dragonie dla ubogich z możliwością czarowania :wink:

Co do LC to moim zdaniem powinien być po prostu tańszy o jakieś 20 pkt albo mieć t5 przy obecnej cenie bo 1 więcej As'a w porównaniu z Tiranocem to bardzo słabo. Jak doda się jeszcze do tego większy zasięg szarży, taką samą siłę impactów i przede wszystkim cenę to niestety przy robieniu rozpiski konczy się tak, że biorę Tiranoca :wink:

SW dla mnie są w ogóle totalną tragedią szczególnie w porównaniu z elitarnymi scoutami innych elfich armii. Mnie osobiście najbardziej drażni BS4 czyli taki jak corowych strzelców elfich podczas gdy Shadzi i WW biegają z 5BSa, miła byłaby też możliwość dokupienia AHW chociaż 2 ataki z hatem i asf to mogło by byc za dużo :wink:

Awatar użytkownika
Asyrian
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

Post autor: Asyrian »

Aż taki zły ten DM ?? Bo ja miałem zamiar go kupić :P ze względu na magie i smoka. #-o

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Asyrian pisze:Aż taki zły ten DM ?? Bo ja miałem zamiar go kupić :P ze względu na magie i smoka. #-o
problem jest taki, że jak chcesz rzucać magiczne pociski to musisz widzieć przeciwnika.. a to oznacza ze i on Ciebie widzi.. a jak widzi Ciebie to może w Ciebie strzelać i magować.. część pocisków poleci w maga, który jest bardzo delikatny przez co bardzo szybko można go stracić. Dodatkowo Sun Dragon to taka podróbka prawdziwego smoka - ma za mało ataków by samemu coś rozwalić.. a kosztuje sporo i zjada slot hero. To tak w skrócie.. problemów z graniem DM jest jeszcze kilka..
smoka możesz kupić pod Star Dragona :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

Asyrian pisze:Aż taki zły ten DM ?? Bo ja miałem zamiar go kupić :P ze względu na magie i smoka. #-o
Kup figurkę (bo smok Ci się zawsze przyda) i złóż ją tak żebyś zamiennie mógł tam wsadzać lorda, arcymaga lub dragomage'a.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Awatar użytkownika
Asyrian
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

Post autor: Asyrian »

E 2 sloty rare to tylko na bolca czy tez na eagle??

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

a o co chodzi ?
czego to pytanie dotyczy ?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Domyślam się, że pytanie brzmi: Czy mogę dowolnie rozdzielić sloty rare między balisty a orły? Odpowiedź brzmi: Tak, możesz wziąć np. 1 orła i 1 bolca na mniej niż 2000 i np. 3 orły i 1 bolca na powyżej 2000.

Asyrian, postaraj się wypowiadać nieco bardziej składnie. Nie zaczynaj zdania od "E", bo brzmi to strasznie wieśniacko :wink:

Zablokowany