Pornograficzne techniki sadomasochistyczne - Dark Elves
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Pornograficzne techniki sadomasochistyczne - Dark Elves
Juz od jakiegos czasu chcialem zaprowadzic jakis zapis moich rozp do mroczniakow, zwlaszcza ze fajnie mi z perspektywy czasu kukac na temat o moich starych pomyslach orkowych. Obecnie gram na bardzo skutecznym i bardzo nieprzyjemnym dla przeciwnika pornosie, ktory jak do tej pory sprawdzal sie rewelacyjnie.
Dreadlord @ 570
Black Dragon, Shield, Sea Dragon Cloak, Pair of Handbows, Armour of Eternal Servitude, Crimson Death, Ring of Hotek
Master @ 177
Dark Steed, Heavy Armour, Shield, Sea Dragon Cloak, Pendant od Khaleth, Sword of Might
Sorceress @ 150
2xDispel Scroll
2xNinja @ 302
Additional Hand Weapon, Manbane, Rending Stars
10 Warriors @ 60
2x5 Dark Riders @ 220
Repeating Xbows
3x5 Harpies @ 165
2x9 Shades @ 306
Additional Hand Weapon
4 Reaper Bolt Throwers @ 400
Total: 2350
Wielu przeciwnikow dziwi sie, ze mam w armii tak mala liczbe modeli, ale w sumie trudno sie dziwic - kazdy ninja kosztuje swoje, bolce i smok tez tani nie sa, slowem ciezko to ogarnac. Za to zaletami ogromnymi tej rozpy jest niezwykla manewrowosc i bardzo duza sila ognia (generuje 36 strzal z shadesow, 20 z dark riderow, 24 z bolca, 4 z generala, 6 gwiazdek z ninja = ok. 90 pociskow na ture, ktore sa bardzo mobilne, maja niezla celnosc i punktuja juz od pierwszej tury).
Usilowalem poprzednio lansowac sie, grajac czarodziejka na smoku z pok, ff i lifetakerem i chociaz bardzo fajnie sie nia gralo, to od lorda walczacego jest jednak duzo slabsza i podstawowy przeciwnik DE - TK, wciaz mial z mroczniakami bardzo latwo. Po prostu brakowalo kontry w postaci POKa, a smok tez byl troche niedodymany.
Dreadlord @ 570
Black Dragon, Shield, Sea Dragon Cloak, Pair of Handbows, Armour of Eternal Servitude, Crimson Death, Ring of Hotek
Master @ 177
Dark Steed, Heavy Armour, Shield, Sea Dragon Cloak, Pendant od Khaleth, Sword of Might
Sorceress @ 150
2xDispel Scroll
2xNinja @ 302
Additional Hand Weapon, Manbane, Rending Stars
10 Warriors @ 60
2x5 Dark Riders @ 220
Repeating Xbows
3x5 Harpies @ 165
2x9 Shades @ 306
Additional Hand Weapon
4 Reaper Bolt Throwers @ 400
Total: 2350
Wielu przeciwnikow dziwi sie, ze mam w armii tak mala liczbe modeli, ale w sumie trudno sie dziwic - kazdy ninja kosztuje swoje, bolce i smok tez tani nie sa, slowem ciezko to ogarnac. Za to zaletami ogromnymi tej rozpy jest niezwykla manewrowosc i bardzo duza sila ognia (generuje 36 strzal z shadesow, 20 z dark riderow, 24 z bolca, 4 z generala, 6 gwiazdek z ninja = ok. 90 pociskow na ture, ktore sa bardzo mobilne, maja niezla celnosc i punktuja juz od pierwszej tury).
Usilowalem poprzednio lansowac sie, grajac czarodziejka na smoku z pok, ff i lifetakerem i chociaz bardzo fajnie sie nia gralo, to od lorda walczacego jest jednak duzo slabsza i podstawowy przeciwnik DE - TK, wciaz mial z mroczniakami bardzo latwo. Po prostu brakowalo kontry w postaci POKa, a smok tez byl troche niedodymany.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2010, o 11:03 przez swieta_barbara, łącznie zmieniany 1 raz.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Skoro chcesz znać nasze zdanie:
Armia silna. Wygląda groźnie ale o co chodzi z 10 warriorów?. Jeśli do trzymania maga to nie lepiej crossbowmenów?
A teraz moje prywatne zdanie :Ja bym się wstydził grać na takim pornosie.
Armia silna. Wygląda groźnie ale o co chodzi z 10 warriorów?. Jeśli do trzymania maga to nie lepiej crossbowmenów?
A teraz moje prywatne zdanie :Ja bym się wstydził grać na takim pornosie.
A ta rozpa DE daje rade z TK ?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie, ale TK jest malo, a tutaj chociaz ninja daja pewna oslone shadesom.Młody pisze:A ta rozpa DE daje rade z TK ?
IMO zadne porno DE nie sa w stanie wygrac z dobrze zagranymi TK.
10 warriorow jest rewelacyjna, sprawdza mi sie w prawie wszystkich bitwach. Ich zalety to:Murmandamus pisze:Armia silna. Wygląda groźnie ale o co chodzi z 10 warriorów?. Jeśli do trzymania maga to nie lepiej crossbowmenów?
1. Sa bardzo tani, na samym zajeciu cwiartki zarabiaja 40 punktow.
2. Mam gdzie wystawic maga w pierwszej turze.
3. Nie maja broni strzeleckiej, wiec nie korci mnie zeby wystawic sie na szarze harpii jak maga mam w srodku.
4. Sa tak tani, ze zmiescili mi sie 2 ninja.
5. Kusznicy sa beznadziejni - nie splacaja mi sie wlasciwie nigdy, moze po prostu nie umiem nimi grac. Strzelaja tylko w jednym kierunku, trafiaja wlasciwie zawsze na 6+ przez to, kosztuja duzo punktow, maja nieelastyczna formacje i sa powolni.
6. Sa przezajebiscie tani, dzieki czemu gdy skrinuje w pierwszej turze przeciw armii strzelajacej, to:
- przeciwnik nie chce po nich walic, bo nic z tego nie ma, wiec bolce sa chronione
- przeciwnik wali po nich, ja nie trace punktow zbyt duzo, a panike w pierwszej turze na 10 powinienem zdac.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
To jeszcze tak dla kompletu rozpy jakie obmyslalem w kontekscie ETC.
W tej wersji zastanawiam sie jeszcze tylko, czy nie lepiej byloby babe z lifetakerem wrzucic na konia, zeby mogla w miare mobilnie podstawiac to swoje strzelanie. Wiadomo, ze nie wejdzie wtedy do shadesow, ale to juz huk.
Supreme Sorceress @ 360
Focus Familiar, 3xDS
Sorceress @ 180
Lifetaker, Null Talisman
2x Ninja @ 302
Manbane, Rending Stars
Death Hag @ 225
Cauldron of Blood, Battle Standard
14 Black Guards @ 270
Standard of Hag Graef, Crimson Death
2x5 Harpies @ 110
3x5 Dark Riders @ 330
2x8 Shades @ 272
Additional Hand Weapon
2 Reaper Bolt Throwers @ 200
Total: 2249
Wersja ze smokiem, oparta na tym samym pomysle mniej wiecej, tzn.maksymalizacja mobilnego strzelania, bolce do obstawy. Z tym, ze zamiat niepewnej magii, pojawil sie smoczur i 2 czarki, ktore dopychaja ninja do walki. Reszta rozpy wlasciwie bez zmian, oprocz tego, ze musialem wywalic jedne harpie (to chyba najwiekszy bol tej wersji rozpiski).
Dreadlord @ 580
Black Dragon, Shield, Sea Dragon Cloak, Pair of Handbows, Black Amulet, Crimson Death
Sorceress @ 175
Null Talisman, DS
Sorceress @ 185
2x DS
Ninja @ 171
Cloak of Twilight, Rune of Khaine, Manbane
15 Black Guards @ 273
Soulrender, Standard of Hag Graef
3x5 Dark Riders @ 330
5 Harpies @ 55
2x8 Shades @ 272
Additional Hand Weapon
2 Reaper Bolt Throwers @ 200
W tej wersji zastanawiam sie jeszcze tylko, czy nie lepiej byloby babe z lifetakerem wrzucic na konia, zeby mogla w miare mobilnie podstawiac to swoje strzelanie. Wiadomo, ze nie wejdzie wtedy do shadesow, ale to juz huk.
Supreme Sorceress @ 360
Focus Familiar, 3xDS
Sorceress @ 180
Lifetaker, Null Talisman
2x Ninja @ 302
Manbane, Rending Stars
Death Hag @ 225
Cauldron of Blood, Battle Standard
14 Black Guards @ 270
Standard of Hag Graef, Crimson Death
2x5 Harpies @ 110
3x5 Dark Riders @ 330
2x8 Shades @ 272
Additional Hand Weapon
2 Reaper Bolt Throwers @ 200
Total: 2249
Wersja ze smokiem, oparta na tym samym pomysle mniej wiecej, tzn.maksymalizacja mobilnego strzelania, bolce do obstawy. Z tym, ze zamiat niepewnej magii, pojawil sie smoczur i 2 czarki, ktore dopychaja ninja do walki. Reszta rozpy wlasciwie bez zmian, oprocz tego, ze musialem wywalic jedne harpie (to chyba najwiekszy bol tej wersji rozpiski).
Dreadlord @ 580
Black Dragon, Shield, Sea Dragon Cloak, Pair of Handbows, Black Amulet, Crimson Death
Sorceress @ 175
Null Talisman, DS
Sorceress @ 185
2x DS
Ninja @ 171
Cloak of Twilight, Rune of Khaine, Manbane
15 Black Guards @ 273
Soulrender, Standard of Hag Graef
3x5 Dark Riders @ 330
5 Harpies @ 55
2x8 Shades @ 272
Additional Hand Weapon
2 Reaper Bolt Throwers @ 200
Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, o 18:42 przez swieta_barbara, łącznie zmieniany 1 raz.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
lifetaker na koniu nie jest taki dobry, po marszu nie strzelisz. Na pegazie który lata po ruchu dalekim odpalisz z niego za to.
1) Nie masz w ogóle kontry.
2) Coś w podobie do mojej ale ja mam bardziej wymaskowaną magie
2) Coś w podobie do mojej ale ja mam bardziej wymaskowaną magie
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
1-sza rozpa wydaje się mocniejsza.
Co do 2-giej to myślę, że nie opłaca się dawać Black Amuleta bo jego podstawowe zadanie będzie można obchodzić waląc po dole. Ja bym zmienił konfigurację Dreadlorda na coś takiego:
Crimson Death, Ring of Darkness, Armour of Eternal Servitude.
Zbroja daje Ci dokładnie to samo jeśli idzie o ochronę przed strzelaniem a mając ring chronisz w combacie i jeźdzca i smoka i jeszcze strzelanie znacząco mniej Cię boli.
Co do 2-giej to myślę, że nie opłaca się dawać Black Amuleta bo jego podstawowe zadanie będzie można obchodzić waląc po dole. Ja bym zmienił konfigurację Dreadlorda na coś takiego:
Crimson Death, Ring of Darkness, Armour of Eternal Servitude.
Zbroja daje Ci dokładnie to samo jeśli idzie o ochronę przed strzelaniem a mając ring chronisz w combacie i jeźdzca i smoka i jeszcze strzelanie znacząco mniej Cię boli.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Smoka w kombacie Ring of Darkness nie chroni, a poza tym na ETC sa tajne rozpy, wiec czesto gesto moze sie okazac, ze przeciwnik bije po lordzie i nagle z zaskoczeniem umiera. Ale zastanawialem sie nad twoja wersja - nie byloby to tak naprawde takie glupie, tyle ze regenka to nie jest ward - flaming ataki (zwlaszcza z metala przy braku hoteka) bardzo bola, ostatnio na jakims turnieju zasadzil mi zwykly piechociarz demonow KB, amulet jakby lepszy.
@ Garg: ktora rozpe komentowales? Gdzie nie mam kontry? Jak wymaksowales magie? Na ETC?
@ Murmandamus: pewnie masz racje, tyle ze 39>35
Czy bohater ze stubbornem daje oddzialowi w ktorym jest stubborn? A jesli tak, to czy ninja ze swoja zasada specjalna "not a leader" tez tak dziala?
@ Garg: ktora rozpe komentowales? Gdzie nie mam kontry? Jak wymaksowales magie? Na ETC?
@ Murmandamus: pewnie masz racje, tyle ze 39>35
Czy bohater ze stubbornem daje oddzialowi w ktorym jest stubborn? A jesli tak, to czy ninja ze swoja zasada specjalna "not a leader" tez tak dziala?
A no to chyba, że faktycznie boisz się tych flejmingów,
ale co do Ring of Darkness to IMO zasady są jasne:
Zasady Ring of Darkness:
"All close combat attacks directed against the model are at half WS. Any shooting at the character or their unit is at half BS. Round fractions up."
Zasady monstera i jeźdźca:
"A monster and its rider count as a single model..."
Sprawdziłem sobie jeszcze uściślenia Euro i nic nie ma nt. Ring of Darkness co by ograniczało takie jego zastosowanie.
ale co do Ring of Darkness to IMO zasady są jasne:
Zasady Ring of Darkness:
"All close combat attacks directed against the model are at half WS. Any shooting at the character or their unit is at half BS. Round fractions up."
Zasady monstera i jeźdźca:
"A monster and its rider count as a single model..."
Sprawdziłem sobie jeszcze uściślenia Euro i nic nie ma nt. Ring of Darkness co by ograniczało takie jego zastosowanie.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Niestety nie - już było głosowaneA jesli tak, to czy ninja ze swoja zasada specjalna "not a leader" tez tak dziala?
Niestety nie - jak nie ma wyraźnie zaznaczone, że obejmuje mounta, to nie działa. Jest za dużo przedmiotów działających na model (w tym cała masa regenek i wardów), żeby miały swoim zasęgiem obejmować bohatera i mountaale co do Ring of Darkness to IMO zasady są jasne:
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Tiaaa.Embir pisze: ale co do Ring of Darkness to IMO zasady są jasne:
Zasady Ring of Darkness:
"All close combat attacks directed against the model are at half WS. Any shooting at the character or their unit is at half BS. Round fractions up."
Zasady monstera i jeźdźca:
"A monster and its rider count as a single model..."
Sprawdziłem sobie jeszcze uściślenia Euro i nic nie ma nt. Ring of Darkness co by ograniczało takie jego zastosowanie.
Jeszcze parę Smoków z Wardami i Regenkami "dla modelu" dorzuć to tego i zapraszam na ETC.
@SB - O liderce czy stubbornie Assasina dla oddziału zapomnij. Akcje typu - nie mogę korzystać z LD, ale skorzystam ze stubborna - tylko jeśli nie wezwą sędziego.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
a gdyby w drugiej rozpie wcisnąć harpie :
jedne kusze z DR out -> 30
2 shades -> 34 pkt
64-55=9 na muzyka do jednych DR
IMO wyjdziesz na tym lepiej bo:
1)jedni DR będą tansi i bedą robić przede wszystkich za screena
2) punkt wystawienia wiecej
3)shadów mozna łatwiej wcisnać przy scoucie
jedne kusze z DR out -> 30
2 shades -> 34 pkt
64-55=9 na muzyka do jednych DR
IMO wyjdziesz na tym lepiej bo:
1)jedni DR będą tansi i bedą robić przede wszystkich za screena
2) punkt wystawienia wiecej
3)shadów mozna łatwiej wcisnać przy scoucie
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie moge - max 2 unity lataczy razem z bohami.
napisałem "1)" więc odnosiło się do pierwszej rozpy gdzie nie masz kontry, nie powiesz mi przecież że BG czy DR to kontra prawda?
Co do drugiej to sprawa wygląda tak że ja nie miałem Czarka Pazury a za to miałem klocek 24 warriorów z WB i daggera na jednej czarodziejce a na drugiej cloacka
Co do drugiej to sprawa wygląda tak że ja nie miałem Czarka Pazury a za to miałem klocek 24 warriorów z WB i daggera na jednej czarodziejce a na drugiej cloacka
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Wszystko jasne!
Kontry nie mam, ale w DE nie jest ona niezbedna - odginaczki i duzy ostrzal przy ostroznej grze daja rade.
Co do drugiej to przy moim zalozeniu (bound + 2xPoD rzucane glownie na popychanie ninja) taka magia jest zupelnie satysfakcjonujaca. A jesli wylosuje lurkera, to pewnie tez sie przebije w 5-6 i smokiem pozamiatam.
Kontry nie mam, ale w DE nie jest ona niezbedna - odginaczki i duzy ostrzal przy ostroznej grze daja rade.
Co do drugiej to przy moim zalozeniu (bound + 2xPoD rzucane glownie na popychanie ninja) taka magia jest zupelnie satysfakcjonujaca. A jesli wylosuje lurkera, to pewnie tez sie przebije w 5-6 i smokiem pozamiatam.
Co do pierwszej: ( tak może będzie łatwiej )
Tutaj już wszystko będzie zależeć od match up-a z czym i gdzie Ale rozpa solidna
Co do Drugiej:
W tej nie wiem czy za bardzo nie liczysz na szczęście w kościach i skoro liczysz na taki patent to może zamień NT na ToF?
Tutaj już wszystko będzie zależeć od match up-a z czym i gdzie Ale rozpa solidna
Co do Drugiej:
W tej nie wiem czy za bardzo nie liczysz na szczęście w kościach i skoro liczysz na taki patent to może zamień NT na ToF?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...