Aż tak dobrą armią krasie nie są żeby je osłabiaćNo i runy na flamecannonie i organkach ( kosztem tego, ze te nie trafiają automatycznie, tylko wg. BS-a ignorujac karę za mulipla )
Krasnale w dzisiejszych czasach... 8 ed.
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Krasnale w dzisiejszych czasach należących do...
Czy to by bylo az takie oslabienie jakby mozna bylo w zamian za to kuc runy? Zwykly przerzut niewypalu czynilby ataki magicznymi - w sam raz na eteryki (najwiecej mam problemow z VC, zatem pisze ze swojej perspektywy : )
EDIT: Oczywiscie zakladam, ze koszt golych Organek, tez by spadl.
EDIT: Oczywiscie zakladam, ze koszt golych Organek, tez by spadl.
We are the Dwarfs. You will be decapitated. Resistance is futile.
To nie tak.Kal_Torak pisze:...
SS chce ugrywalnić 2 jednostki które są jak najbardziej grywalne.... jednak problem polega na tym, że są w armii demonów.
Armia ta jest po prostu tak mocno niezbalansowana i ma tak prze.... jednostki, mega za tanie (patrz psy/ flamery), że droższych jednostek takich jak crusherzy się nie wystawia - gdyż są opcje o niebo tańsze i lepsze (jednak wiele innych armii gdyby miało taki oddział na bank by go brało)
Porównaj np Crushera z Meaneaterem - uważanym powszechnie za grywalną jednostkę.
Cena niższa, więcej ruchu, ward 5+ sv 4+ , lepszy WS, 2a s6 2a s5 i KB kosztem 1 wonda.
Czemu jednak ich nie widać na stołach ? Gdyż mamy te sloty przeznaczone na jeszcze bardziej przejebaną jednostkę jaką są flamery - robiące z wiekszości rzeczy sito na dystans i walczące też nienajgorzej (2a s5 - tylko WS słaby) - koszt flamera 35 pkt
Porównanie do np thunderersa (staty znacie)
35 pkt, skirmisz, 6M, 5+ ward, 2a s5, fear, d6 strzałów, jak przegra o 1 i nie zda o 1 to traci 1 wonda a nie ucieka
Demon prince też był by wystawialny gdyby nie mega przegięte większe demony - walczące lepiej od smoka - w przypadku np bloodthirstera niemal nie do zabicia w CC - już widziałem kanapki dające +9 do CR vs thirster - ten przegrywał o 2-3 i przy bsb nic mu się nie działo lub tracił 1W
Idea DP jako 2 hero to abstrakt na maxa. Porównaj sobie go z dragon magem. A nawet z lordami innych armii - DP z 5A s5 no sejw i lataniem... lub latanie +1S , re roll nie trafionych non stop był by jednostką która zawitała by na pewno w wielu armiach (oczywiście gdyby te miały taką opcję) jednak Greater Demony są tu bezkonkurencyjne.
Popatrz co stało się z Ratlingiem u Skavenów:grb pisze:Czy to by bylo az takie oslabienie jakby mozna bylo w zamian za to kuc runy? Zwykly przerzut niewypalu czynilby ataki magicznymi - w sam raz na eteryki (najwiecej mam problemow z VC, zatem pisze ze swojej perspektywy : )
EDIT: Oczywiscie zakladam, ze koszt golych Organek, tez by spadl.
- 6ed. wystawiany jako postrach skirmishów, samotnych magów, Wood Elfów, fastów itd.
- 7ed. ...
Zakładam, że to by się też stało z organkami. Brak automatycznego trafiania, to byłaby ogromna wada, nawet jeśli za to można byłoby kuć runy na organkach (no chyba, że byłaby runa za 35-50pkt. która dawałaby automatyczne trafianie organkom) i nie sądzę by taka zmiana jakkolwiek byłaby opłacalna.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Moje prognozy- Trafiania z organek z Bsa, z możliwością dodawania run( vide +1 do hita etc).
Runa usuwająca trafienia na 4+ z templatów ( możliwe, iż Master Runa).
Żyr-100pkt.
Runa usuwająca trafienia na 4+ z templatów ( możliwe, iż Master Runa).
Żyr-100pkt.
trafianie z bs'a z organek znacznie by je oslabilo nawet, tak jak pisal mac, mozna by kuc na nich runy. nie wiem czy byly by az tak grywalne wtedy.Varinastari pisze:Moje prognozy- Trafiania z organek z Bsa, z możliwością dodawania run( vide +1 do hita etc).
Runa usuwająca trafienia na 4+ z templatów ( możliwe, iż Master Runa).
Żyr-100pkt.
runy usuwajacej trafienie na 4+ raczej nie bedzie a to z tego powodu, ze pewnie zmieni sie trafianie na takie jak maja szczury w tej chwili. to co templatka dotknie jest trafiane automatycznie.
obnizenie kosztu zyrka bylo by niezle (tak jak wstawianie dwoch na jeden slot rare)
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Są dwa rodzaje balansów:
- wewnętrzny, czyli zbalansowane jednostki w obrębie tego samego AB
- zewnętrzny, czyli balans army booków względem siebie
Oba są bardzo potrzebne. Bez osiągnięcia balansu zewnętrznego i wewnętrznego nie można wogóle mówić o jakimkolwiek balansie. Obecny WFB nie posiada balansu nawet na przeciętnym poziomie w żadnej z tych kategorii. Dzięki temu mamy dość schematyczny obraz rozpisek oraz dominacji pewnych armii na stołach. Cała nadzieja w 8 edycji. Jeśli w 8 nic się nie zmieni to w 20 edycji również.
- wewnętrzny, czyli zbalansowane jednostki w obrębie tego samego AB
- zewnętrzny, czyli balans army booków względem siebie
Oba są bardzo potrzebne. Bez osiągnięcia balansu zewnętrznego i wewnętrznego nie można wogóle mówić o jakimkolwiek balansie. Obecny WFB nie posiada balansu nawet na przeciętnym poziomie w żadnej z tych kategorii. Dzięki temu mamy dość schematyczny obraz rozpisek oraz dominacji pewnych armii na stołach. Cała nadzieja w 8 edycji. Jeśli w 8 nic się nie zmieni to w 20 edycji również.
może i w lotto można wygrać, chociaż ja nigdy nie wygrałem...równych szans raczej nie było i nie będzie, tak jak w życiu...też bym chciał mieć krasiową piechotę z kosztem odpowiednim do umiejętności - ale póki co, jest jak jest i trzeba starać się grać tym co mamy.jest BP i już można próbować powalczyć. owszem, nadal nasz żyrek kosztuje tyle co 4 psy khorna ale i tak jest lepiej niż było.
ja tam biadolić nie będę, robię swoje...
ja tam biadolić nie będę, robię swoje...
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Zakładając porównanie do helblastera takie organki kosztowały by tak z 100 pkt. Trafianie wg. BS-a jest musowe bo to cokolwiek idiotyczne by tak samo trafiac zwarty klocek ogrów parę cali przed nosem i skirmish halflingów w lesie na granicy zasiegu . Bez kary za multipla oczywiscie . Jeśli dodać do tego jeszcze możliwośc kożystania z BS-a Inżyniera, czy runki ( by wymienić tylko runkę siły czy ognistych ataków ), IMHO wydzodzi bardzo sensowna machina.Czy to by bylo az takie oslabienie jakby mozna bylo w zamian za to kuc runy? Zwykly przerzut niewypalu czynilby ataki magicznymi - w sam raz na eteryki (najwiecej mam problemow z VC, zatem pisze ze swojej perspektywy : )
EDIT: Oczywiscie zakladam, ze koszt golych Organek, tez by spadl.
Co do kowadła - ja osobiście je widziałbym tak :
- mała runa wychodzi na 2+, na 1 nie wychodzi, ale nic złego się pozatym nie dzieje
- duża runa jak teraz
- runa valayi - odporność na fear i terror, duza runa - unbreakable
- runa grundiego - jak teraz, tylko można popychać też zebrne jednostki ( choć nie do szarży )
- runa grimnira - jak teraz, tylko nie połowi ruchu, a nakłada karę -1 ( -2 jesli ruch wynosi 6+ ), trafieni latacze nie mogą latać, ale nie mają kary do ruchu, runa musi zabic co najmniej jeden model by efekt spowolnienia działał.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
A to dopiero niezły boost, ty krasnalami chyba nie grasz, co?Infernal Puppet pisze:Zakładając porównanie do helblastera takie organki kosztowały by tak z 100 pkt. Trafianie wg. BS-a jest musowe bo to cokolwiek idiotyczne by tak samo trafiac zwarty klocek ogrów parę cali przed nosem i skirmish halflingów w lesie na granicy zasiegu . Bez kary za multipla oczywiscie . Jeśli dodać do tego jeszcze możliwośc kożystania z BS-a Inżyniera, czy runki ( by wymienić tylko runkę siły czy ognistych ataków ), IMHO wydzodzi bardzo sensowna machina.Czy to by bylo az takie oslabienie jakby mozna bylo w zamian za to kuc runy? Zwykly przerzut niewypalu czynilby ataki magicznymi - w sam raz na eteryki (najwiecej mam problemow z VC, zatem pisze ze swojej perspektywy : )
EDIT: Oczywiscie zakladam, ze koszt golych Organek, tez by spadl.
Co do kowadła - ja osobiście je widziałbym tak :
- mała runa wychodzi na 2+, na 1 nie wychodzi, ale nic złego się pozatym nie dzieje
- duża runa jak teraz
- runa valayi - odporność na fear i terror, duza runa - unbreakable
- runa grundiego - jak teraz, tylko można popychać też zebrne jednostki ( choć nie do szarży )
- runa grimnira - jak teraz, tylko nie połowi ruchu, a nakłada karę -1 ( -2 jesli ruch wynosi 6+ ), trafieni latacze nie mogą latać, ale nie mają kary do ruchu, runa musi zabic co najmniej jeden model by efekt spowolnienia działał.
tez mi sie wydaje, ze rune grimnira z kowadla to zmieniles bardziej pod siebie niz po to by zboostowac krasie.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
No cóż, niemożliową do zablokowania runę kóra moze walnąć w dowolny cel na stole, zadaje magiczne obrażenia i połowi mu ruch/zabrania lotu bez wymogu zadania chocby jednej rany trudno nazwać zbalansowaną . Trzeba wzmacniać rzeczy słabe i przycinać przegiecia, niezależnie od armii .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Tak te obrażenia w ogóle niszczą i aż 6 jak nie buchnie kowadło na całą grę. Oczywiście jak nie będziesz używał popychaczki.Infernal Puppet pisze:No cóż, niemożliową do zablokowania runę kóra moze walnąć w dowolny cel na stole, zadaje magiczne obrażenia i połowi mu ruch/zabrania lotu bez wymogu zadania chocby jednej rany trudno nazwać zbalansowaną . Trzeba wzmacniać rzeczy słabe i przycinać przegiecia, niezależnie od armii .
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Obrażenia to tam półbiedy . Społowienie ruchu to dopiero wkurzajacy efekt . Widziałem juz parę razy jak ta właśnie runa odmieniała losy bitwy przez udupienie dużego demona, czy zyskanie kolejnej rundy strzelania przed szarżą klocka kawalerii.
A ze kowadło czasem wybucha ? Nie ma ryzyka, nie ma zabawy . Cóż, sam też uważam, ze małe runy powinny być bezpieczne ( na 2+, na 1 po prostu nie wychodzi bez żadnych efektów ubocznych ), ale bez przesady, nie ma zadnego sensu robić z kowadła drugiego coudrona, waraltara czy czegoś podobnego .
A ze kowadło czasem wybucha ? Nie ma ryzyka, nie ma zabawy . Cóż, sam też uważam, ze małe runy powinny być bezpieczne ( na 2+, na 1 po prostu nie wychodzi bez żadnych efektów ubocznych ), ale bez przesady, nie ma zadnego sensu robić z kowadła drugiego coudrona, waraltara czy czegoś podobnego .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Od kaldrona czy altara jest droższe i w dodatku nieruchome. A to, że spowolniła dużego demona - który jesst sam w sobie mega przegięty to normalnie serce mi krwawi. Ja mogę mu wyłączyć latanie - i wtedy może na piechotę zap@##$ć kilkanaście cali a on może mi roz@%#@%ć każdy klocek od przodu. Tylko taki thirster nie musi sprawdzać co turę czy nie wybuchnie. A wrona ma na taką okoliczność re roll
Zastanów się zanim napiszesz.
Zastanów się zanim napiszesz.
Często gram z krasiami(o dziwo pokurcze lubią bić się z NG) i dotychczasz w 3/4 bitew kowadło wybuchało, wbrew statystyce ale to prawda, kilka razy w pierwszej turze.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii