VC Wendiga

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

VC Wendiga

Post autor: Gucio »

Zdecydowałem w końcu (też dzięki wybrykowi kolegów) umieścić kilka zdjęć moich figurek, co pewien czas będę wrzucał nowe bo wszystkiego naraz mi się nie chce...

DIRE WOLVES
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Chętnie przyjmę krytykę (pochwał raczej nie powinno być)

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Rozjaśnij futro, walnij lakierem matowym i ujdzie, szału nie będzie, ale "jakoś" będzie wyglądał. :wink:
P.S. Znaczy ten z prawej.
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Chce mieć TT którego się nie będę wstydził, nic więcej...

Awatar użytkownika
Tytanowy88
Wałkarz
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa/Radziejów

Post autor: Tytanowy88 »

NIE CHCE NIKOMU JEŹDZIĆ ale sam fakt, że już ktoś posiada "BEJCOWANE" modele to wstyd. :oops:
Zainwestuj lepiej w washe bo są łatwiejsze w obsłudze i dają o wiele lepszy efekt.

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Tytanowy88 pisze:NIE CHCE NIKOMU JEŹDZIĆ ale sam fakt, że już ktoś posiada "BEJCOWANE" modele to wstyd. :oops:
Nie rozumiem Cię, czemu to niby wstyd... Rozumiem że na niektórych (wielu) nawet figurkach bejcowanie nie wygląda dobrze ale na innych się świetnie prezentuje...

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Tytanowy88 pisze:NIE CHCE NIKOMU JEŹDZIĆ ale sam fakt, że już ktoś posiada "BEJCOWANE" modele to wstyd. :oops:
Zainwestuj lepiej w washe bo są łatwiejsze w obsłudze i dają o wiele lepszy efekt.

Rozumiem że Bless ze swoją zieloną zbejcowaną hordą ma się wstydzić? :lol2:
[-X

Przed napisaniem posta proponuję się dwa razy zastanowić co się pisze ;)
Wisła Kraków.

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

A jak bejcowane modele wygladają lepiej niż malowane tradycyjnie(chociażby podany wyżej przykład orków blessa) to też? Mi tam wisi technika i nakład pracy, oceniam efekt końcowy.
Czarnę rzeczy lepiej pomalować na ciemnoszaro, aby wogóle było widać cieniowanie, a po bejcowniu dać matowy lakier.

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Poleca wash'e, wystarczy tylko dokładnie położyć biały podkład, kolor bazowy (czasami wystarczy sam podkład) i dokładnie położyć wash na całym części. Efekt jest świetny jeżeli ktoś nie ma czasu, chęci czy umiejętności na standardowe malowanie. Sam washowałem swoje VC (na zimowy klimat).
Niebiesko-kremowo i efekt naprawdę był ciekawy.
Wystarczy tylko dodatkowo włożyć trochę więcej czasu w malowanie typu benzynką i takie pierdółki a efekt będzie zadowalający.

Ps: Jeżeli chodzi o bejcowanie Blessa to nie z byle powodu nosi tytuł "króla bejcy". :wink:
Widziałem też modele tak zbejcowane, że trzeba było się mocno przyjrzeć i pogłówkować co to w ogóle za figurka.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tytanowy88
Wałkarz
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa/Radziejów

Post autor: Tytanowy88 »

Sevi pisze:
Tytanowy88 pisze:NIE CHCE NIKOMU JEŹDZIĆ ale sam fakt, że już ktoś posiada "BEJCOWANE" modele to wstyd. :oops:
Zainwestuj lepiej w washe bo są łatwiejsze w obsłudze i dają o wiele lepszy efekt.

Rozumiem że Bless ze swoją zieloną zbejcowaną hordą ma się wstydzić? :lol2:
[-X

Przed napisaniem posta proponuję się dwa razy zastanowić co się pisze ;)
Bejcowanie to nie malowanie- po pierwsze, a po drugie to zastanowiłem się dokładnie :).

Awatar użytkownika
Gregor
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Ósma bila

Post autor: Gregor »

Tytanowy88 pisze:Bejcowanie to nie malowanie- po pierwsze,
To co?

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

Bejcowanie to nie malowanie- po pierwsze,
men, ogarnij dupsko. to kolejna technika malarska. jest spoko, wymaga co prawda mniej pracy niż standardowe malowanie a daje zaspokajający efekt. wymień proszę argumenty przeciw tej technice.


a modele wymagają poprawek. moim zdaniem to kwestia złego, "brudnego" sposobu nakładania farb i jakiegoś błędu przy bejcowaniu (tutaj się dokładnie nie znam, więc nie podpowiem Ci o co dokładnie chodzi)

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

Argumenty przeciw? Pewnie za dobry efekt jak na włożoną prace. Może niektórym poprostu dupę ściska, jak sami włożyli kupe czasu w modele, a ktoś inny miał zbliżony efekt znacznie prościej i szybciej(mówie o dobrym bejcowniu, bo kolega musi popracowac z wilkami). No dobra, to nie miejsce na ten temat, konczymy offtop.

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

:D
Ciekawa tam dyskusja się wywiązała...
Poproszę wtedy o rady na temat bejcowania...

@Aron - co masz dokładnie na myśli mówiąc o nakładaniu farb...
(oczywiście oprócz tego że nie nakładam ich dokładnie)?

Wybejcowane modele pokryje matowym i pewno jeszcze rozjaśnie jak doradzał mi Jacek,
ale jakoś nie chęci teraz "gotowych" już zmieniać...
Zachęcam do dalszej krytyki, dzięki temu raczej się czegoś naucze...

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Jako mode - nie OT prosze na temat bejcowania - tematow o tym jest duzo.

Odnosnie samego malowania - po raz kolejny potwierdza sie przekonanie, ze slabe bejcowanie jest 1000 gorsze niz slabe malowanie. Wyglada to zle. Duzo poczatkujacych malarzy uslyszalem gdzie piate przez dziesiate "bejca to super opcja na pomalowanie armii" , nie poczytalo wystarczajaco i potem wychodzi co wychodzi. Jesli chcesz bejcowac nadal to poczytaj co pisze bless , bo imho umie sie on z bejca obchodzic najlepiej z osob ktore znam.
Jesli nie to proponuje Ci to samo co Zwolinowi - nie chce mi sie powtarzac, zerknij w odpowiedni topic.

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Prosiłbym o rady co mogę zrobić żeby choć trochę "poprawić" figurki (coś w stylu co Jacek_Azael napisał)

Awatar użytkownika
bem
Kradziej
Posty: 974

Post autor: bem »

Brakuje Ci staranności. Spójrz tu na pracę kolegi:

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=22039

bez żadnych zaawansowanych technik, ale czysto, schludnie, prezentują się na prawdę dobrze.
Myślę, że chcesz zrobić za dużo bajerów jak na pierwszy raz. Powodzenia :)
Es ist wirklich phantastisch. Es ist wirklich ehrlich phantastisch. Es ist so phantastisch phantastich, ich glaube, ich würde es gerne klauen.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

zacząłeś całkiem fajnie ale mam kilka uwag :
-matowy lakier !!
- jak chcesz żeby mięśnie ładnie wyglądały to albo rozjaśnij to co już pomalowałeś lub pomaluj je na jaśniejszy kolor a potem bardzo rozwodnioną ciemnoczerwoną farbą
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Zwolin pisze:- jak chcesz żeby mięśnie ładnie wyglądały to albo rozjaśnij to co już pomalowałeś lub pomaluj je na jaśniejszy kolor a potem bardzo rozwodnioną ciemnoczerwoną farbą
Najłatwiejszym sposobem i najbardziej efektywnym chyba jest:
czerwony-> czarny wash-> draj brasz czerwonym
Obrazek

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

no to ja chciałem dokładnie to samo tylko z czerwonym washem
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
jamakot
Wodzirej
Posty: 688
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jamakot »

nie ciekawe to malowanie.
popracuj nad tym
trzymam kciuki
]arrrr

ODPOWIEDZ