Look out sir.

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Look out sir.

Post autor: Furion »

1. Armata strzela w oddział skinkowej kohorty. Jest tam 8 skinków i heros, stoją w formacji 5x2. Pocisk przelatuje przez cały oddział. Heros zdał look out sir. Ile skinków obejmuje armata?

2. Armata strzela w oddział skinkowej kohorty. Jest tam 8 skinków i heros, stoją w formacji 5x2. Pocisk przelatuje przez cały oddział. Heros nie zdał look out sir. Ile skinków obejmuje armata?

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

a)1
b)0

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Gogol pisze:a)1
b)0
[-X
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Gogol pisze:a)1
b)0
A nie przypadkiem:
a) 2 (skinki)
b) 1 (heros) + 1 (skink)
??
W końcu look out sir, polega na tym, że zamiast modelu herosa strzał otrzymuje zwykły model szeregowy.

EDIT: A tu na potwierdzenie cytacik:
On a roll of 2 to 6, the character is alerted to the
danger and avoids the missle. The character is not
hit and the missle strikes another model - transfer
the hit onto any rank-and-file model in the unit.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Mac pisze:A nie przypadkiem:
a) 2 (skinki)
b) 1 (heros) + 1 (skink)
Oczywiście w przypadku strzału od frontu i gdy za herosem stoi skink. Gdyby heros stał skrajnie po którejś ze stron to istnieje prawdopodobieństwo, że Gogol miał rację :) W przypadku strzału z flanki będzie to odpowiednio 5 i 4 (zakładając, że zahaczy cały pierwszy rank).
Ostatnio zmieniony 28 mar 2010, o 18:00 przez Hobbit, łącznie zmieniany 2 razy.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Jedy Knight pisze:
Gogol pisze:a)1
b)0
[-X
Napisz coś więcej :) Emoty wrzucasz fajne. Nie za dużo, nie za mało, tak ze smakiem ;)

No i wersja hard, jak Slaan zda lookout'a, a kula wylądowała na nim (bounce, misfire) - to ile mam templi? :)

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Furion pisze:No i wersja hard, jak Slaan zda lookout'a, a kula wylądowała na nim (bounce, misfire) - to ile mam templi? :)
Jednego.
W cytacie, który podałem we wcześniejszym poście jest wyróżnione - "onto any rank-and-file model" a nie "onto any rank-and-file models".
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Jednego.

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Raczej jednego - model za model.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Jedy Knight pisze:
Gogol pisze:a)1
b)0
[-X
[-X
OWNED !!!

kszyhu
Chuck Norris
Posty: 378
Lokalizacja: kraina wolnego rynku

Post autor: kszyhu »

a jeśli 14 chłopów z paladynem dostało kamienia, i ten kamien przykrywa wszystkich, no i paladyn zdał look outa, to na wondy rzucam za 15 chłopów czy za 14?

Kozioł
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Kozioł »

Duży ten kamień xD

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Gogol pisze:
Jedy Knight pisze:
Gogol pisze:a)1
b)0
[-X
[-X
OWNED !!!
[-X


15 chłopa
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

likaon pisze:
Gogol pisze:
Jedy Knight pisze: [-X
[-X
OWNED !!!
[-X
C-C-C-COMBO BREAKER!!!

ps. przepraszam za Ot ale nie moglem sie powstrzymac. ;)
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

jak z template wyladowal idealnie i kazdy model zostal objety(po wszystkich rzutach na 4+) to paladyn tez zbierze
w cytacie masz ze sie zamienia z dowolnym innym modelem R&F w oddziale(w tym wypadku nie ma "wolnego modelu" bo oberwal kazdy)

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Nie prawda. Po prostu 1 model dostaje 2 razy.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Wszystko fajnie... tylko bodajże jest w FAQ odnośnie wstawiania modeli o podstawce innej niż oddział zdanie "treat this as his base would be the same size as the ordinary troop". Nie mam teraz do tego dostępu, ale to było chyba w skaveńskim albo do RB.

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Hmm, w FAQ do RB jest raczej:
"In other words, just pretend the character’s base is the same as the other models in the unit (for foot characters), or equal to a multiple of the bases of the other models in the unit (for mounted or large models joining units of smaller bases…)."
Przy czym to dotyczyło stricte rank bonusu.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

tu mityczny, marcowy FAQ do skavów http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... ar2010.pdf tyle że nic takiego w nim nie znalazłem... może ktoś pomóc ?

natomiast nawet jeśli istnieje to jest na maxa idiotyczny biorąc pod uwagę dotychczasowe zasady w tej kwestii dotychczas - bohater na koniu, monsterze, corps carcie czy innym dzwonie dołączony do regimentu zajmował w nim tyle miejsca (np. dla celów liczenia rank bonusu) ile fizycznie zajmowała by ta sama ilość zwykłych modeli R&F.

dlatego powtórzę dawajcie linka i let's the flame begins :wink:

żółwik,
Ż.

P.S. Furion mówisz o innym Faq-u i do tego odwrotnie go interpretujesz [-X :wink:

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Ja nic nie interpretuję, tylko się pytam.

A JJ po daniu interesującej odpowiedzi, popartą wychowawczym machaniem palcem zniknął bez śladu ;)

ODPOWIEDZ