Tak, tez sie nad tym zastanawialem. Przewazyly dwie sprawy. Czarnuchy sa w specjalach, a chcialem wystawic do maszyn Hoppersow oraz Dzikie Dziki (ktore po raz 25, odkad nimi gram, okazaly sie slabe), a po drugie moi Orkowie prezentuja sie niezle i jestem dumny z ich pomalowaniaSzemkel pisze:Patrzę na cenę bigunów i moim zdaniem lepiej ich wymienic na BO. Oni mają waagh na 0+ z przerzutem, do tego są twardsi jeszcze, a zapasowy GW czasami sie przyda (choć rzadko). Reszta mi sie podoba.
Wydaje mi sie, ze akurat Imperium nie bylo najgorszym przeciwnikiem dla Orkow, nawet bez BP. Klopot jest kiedy trafisz na Vargulfa i Wraithy, albo przez dwie rundy Twoja jazda bedzie stac od animozji a potem ucieknie od grozy.Natibak pisze:Ostatnio uznałem, że nie warto grać na artefaktach z BP. Wspiera Orkasy, ale w sposób po prostu irytujący przeciwników. Dlatego postanowiłem zrobić rozpę bez gadżetów z BP, gdzie nie ma gadki: "Wygrałeś, bo Ci BP dopomógł". Eh.. zagrałem na rozpie poniżej i pojechałem 20 - 0 Imperium strzelające. Zacząłem testować taki układ (czyli klocki, skirmish, trolle, fast, ewentualnie rydwany) na różne formaty, m.in. na 500 pkt i okazało się, że trolle dają radę. Wiadomo Flaming atak robi muckę, ale cóż... ryzyko zawodowe, ktoś zabije trolle, to doskoczą squigi, zawsze coś dochodzi. Taktykę można łatwo po rozpie odczytać: WAAAAGGHH!
O! i jak Ci sie sprawiaja? Wlasnie ostatnio doczytalem, ze jednak nie sa tak manewrowi jak reszta skimiszy. Niemniej jednak bardzo fajni. Cztery oddzialy to ryzykowne postawienie sprawy, ale moze nie takie zle. Ja myslalem nad dwoma, do obrony maszyn. Ale 4 do ataku, ekstra pomysl. Bardzo orkowy!Natibak pisze:
9 Squig Hoppers @ 135 Pts
9 Squig Hoppers @ 135 Pts
9 Squig Hoppers @ 135 Pts
9 Squig Hoppers @ 135 Pts