Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Re: Rozpiski WE

Post autor: Piotras »

Ja nie teoretyzuje. Rzadko to robię, to akurat był fakt :roll:

Ale nie istotne. To pograj i zobaczysz co Ci się sprawdza, a co nie.

Awatar użytkownika
kubon
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: kubon »

Będę sie z kumplem parował na turnieju Typu Border Patrol i to jest moja wizja rozpiski na 500 pkt

Hero

Spellsinger @ 120
Magic lvl1, Lore of Ather Loren, General
-Hail of Doom Arrows

Core

10 GG @ 120
10 GG @ 120

Rare

10 WW @ 240

Co do rozpiski myślałem nad ewentualnym zmniejszeniu ilości WW do 5 i wsadzenie 5 GR
Kumpel będze grał DE i wystawi pewnie cos w tym stylu

magiczka 1 lvl + jakiś przedmiot co jej daje dodatkowy czar
2 x 10 kusznicy
Cienie lub/i fasty

Komentujcie ;)
‎... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.

And Satan said 'That's what I was thinking'.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Genralnie wybacz, ale do dupy... Już lepiej weź sobie waywatchera nobla z hodą (ale chyba w limit pkt się nie zmieści). A jak sie nie zmiesci, to zwykły bobel za 113 pkt z hailem.
Reszta rozpy spoko choc lolz, do mnie nie przemawia 10 wayów, za drogie to to i w ogole... :/ ja bym wolał za to oddział driad + wildzi czy coś. Łuków masz dość.

Rozpiska DE, maguska z dodatkową kostką czy czarem i jest gicior. Do tego duży oddział shadów + fast z kuszami i wszystko wystrzelacie raczej...

Generalnie 1000 pkt na 2 armie to jakis... żal :/

pozdro

Awatar użytkownika
kubon
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: kubon »

Waywatcher noble nie zmieści sie bo bohaterowie tylko do 125 pkt
Z WW raczej nie będę całkowicie rezygnował bo przyda się wsparcie dla sheadsów. Najwyzej zetne ich ilość do 5 i wstawie za to naszą corową lekką jazde do lekkiego ostrzału i odganiania.
Pozatym dałem Haila dla magiczki żeby otrzelała wroga już na samym końcu jeśli już dojdzie na te 15 cali do łuczników aby odać te 10 + 3k6 strzał z S 4. Jakbym wstawił gołego nobla z hodą to by nic nie zrobił oprócz jej wystrzelenia. Nawet by nie powalczył. A tak mam magiczke która z wystrzeloną HODą w dobrym momęcie będzie trafiała na 3+ na dodatek daje do puli dodatkową kostke dispela i może nawet przesunie ten lasek w razie potrzeby.
‎... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.

And Satan said 'That's what I was thinking'.

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2245
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Podziwiając wyczyny Tomka na smoczku sam postanowiłem na nim zagrac.
Pierwszy play test już za mną - Bartys - dwarfy - 10:10.
Moim zdaniem granie smokiem sprawia dużo więcej radości niż chowanie lorda maga i "czarowanie". Smok w bitwie zabił klocek slayerów, zajął cwiartkę i thundów.

rozpiska z pamięci...
highborn - green dragon
stone of the crystal mere, sword of might, hoda, helm

2x caddy

4x10gg
3x8 driad
2x5 wildów
5 wildów z wb
5 tancerek
orzeł
6 wayów


pozdro

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

@ kubon jakie są ograniczenia na tym turnieju?
i po co wam na Borderu te magiczki? nic nie poczarujecie a na dispel tez zbędne 8) moimz daniem utopione pkt :wink:
ja na 500 pkt widziałbym taka rozpę:

1 Branchwraith @ 90 Pts
Annoyance of Netlings [25]

10 Dryads @ 120 Pts

10 Dryads @ 120 Pts

6 Wardancers @ 140 Pts
Wardancer Weapons

1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons


do tego dobierz sobie jakiegoś spite wedle uznania do 25 pkt np. + 1 DD lub K6 poisonów.

albo
Rozpiska ala Kalesoner 8)
1 Branchwraith @ 90 Pts
Annoyance of Netlings [25]

10 Dryads @ 120 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts


@goboss
zawsze mam uwagę do rozp gobossa za mało tancerzy brakuje tej solidnej 7-8 za jednych wildów, coś co wypłaca KB w razie potrzeby jest mile widziane :wink:

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Obydwie rozpiski lepsze od tej Kubona, która jest po prostu tragiczna. Druga lepsza. :D
Obrazek

Awatar użytkownika
kubon
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: kubon »

Są tam zwykłe zasady Border Patrolu czyli
max 4 jednostki
max 1 specjal lub rare
max 1 boch
żaden model na stole nie może przekraczać wartosci 125 pkt

@ zielonatrawa

Raczej z kumplem nastawialiśmy sie na rozpe defensywna bo na takie pkt może się okazakazać całkiem niezła a jakbyśmy trafili na jakąś ciężko opancerzoną armię to zawsze jest właśnie bolec i waywatcherzy. Nawet jak trafię na chaos na kawalerii to po strzale 10 WW powinienem kilki rozwalić tak samo jak bolec
Myśle że Branchwraith'a jest słąbym rozwiazaniem ponieważ ani to nie czaruje a robi tyle samo kostek rozproszenia co spellsinger

@ Klaskoner czemu niby tragiczna ?? Bo nie wystawiam spamu driad i odbiegam od standardowej rozpiski Welfów ?? Wytłumacz mi bo nie rozumiem waszych argumentów.
‎... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.

And Satan said 'That's what I was thinking'.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Nie przedstawiłem argumentów, więc dziwne by było gdybyś je zrozumiał. Ta rozpiska jest tragiczna, bo jest słaba. Moim zdaniem.
Nie ma czegoś takiego jak standardowa rozpiska WE na ten format, przynajmniej jeszcze nie.
Obrazek

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

@kubon

magowanie jest kijowe na te pkt, znasz jeden czar rzucasz go na dwóch kościach i co tylko 1 albo 2 z lora będą rzucone jak już, do tego i tak przeciwnik ma 2 DD na dispel... dla mnie słabiutki deal
wiec maga można skreślić

defens na takie pkt to defens bez kontry a to też nie jest jakieś uber grywalne :wink:

ja bym stawiał na ofensywę i tyle 8)

Awatar użytkownika
kubon
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: kubon »

ale będę grał w parze z DE które też będą miały maga i sporo strzelania więc wychodze z załozenie że lepszy mag który poczaruje i da tę jedną kość dispela a przy tym ma jeszcze miejsce na magiczny przedmiot. myśle że z cietym marszem od pierwszej turzy przez dwa oddziały zwiadowców postrzelamy raczej długo.
‎... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.

And Satan said 'That's what I was thinking'.

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

no spoko postrzelacie,
ale magów wywalcie bo kicha, magowie nic nie zrobią :wink:

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Zamiast maga w DE master z lifetakerem, zamiast maga w WE noble z hodą, do tego driady w WE a w DE kusze szejdzi i karpie. To by było mocne.

No w miarę mocne.
Obrazek

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Na 500pkt tylko driadki IMHO wsparte HoDĄ i jakimiś tancerzami. Względnie wildami, ale z DE najlepiej tancerze a partner shades i DR. Generalnie as Kaleson said :wink:
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

JA bym dał hoda plus driady, łuki i jak się tak uparł to ci waye w rarze ;)
A DE dobre fakt, master z LTkerem, jakiś fast i shadzi :D I pasuje.

pozdro :)

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Rozpa for fun, ale nie wykluczam, że do zagrania na turnieju. Jej wielki problem to LT, hydra, czołg albo smok robią jej spore czoko, ale można minimalizować straty i nabijać punkty. :)

Night Stalkers 2350 Pts - Wood Elves Army

Waywatcher Noble @ 159 Pts
General; 2ndWeapon
Elynett's Brooch [20]
Resplendence of Luminescents [25]

Waywatcher Noble @ 140 Pts
Hail of Doom Arrow [30]

Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

10 Waywatchers @ 248 Pts
Shadow Sentinel

10 Waywatchers @ 248 Pts
Shadow Sentinel

5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

5 Wardancers @ 90 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts

Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 110
Total Army Cost: 2347
Obrazek

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

A'propos Twoich rozpisek, to tak się wczoraj zastanawiałem z Kosą ilu łuczników byś wystawił na stole, gdyby plotka z 8ed okazała się prawdą i mogliby strzelać z dwóch szeregów :mrgreen: 120? 150? :wink:
A powyższa fajniutka, ale zdecydowanie funowa :D
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Z plotek do ósmej edycji to pozwolę sobie wkleić to, co napisałem na ten temat na zamkniętym forum.

"Przeczytałem te plotki i nie zgodziłbym się co do tego, ze WE dostaną po tyłeczku. Jeśli definicja r&f się nie zmieni, to WE skirmisz tez dostanie bonusy walki z drugiego szeregu, wiec jest to mega boost! Do tego łucznicy strzelajacy zawsze z 2 szeregów? Super! Procentowe budowanie armii, czyli zapewne nieograniczone cory przy ograniczeniu przegięć innych armii? Super! Obcięcia magii? Czemu nie!"

Jeśli potną jeszcze bardziej skirmisz, to oczywiście idę w masę łuczników i myślę, ze 140 łuków jest całkiem prawdopodobną opcją. Jeśli nie potną to wybór może być naprawdę ciężki.


Aha, zagrałem zaległa bitwę z Runepriestem na format Koziołka i wygrałem tylko 11 do 9, ale Tomek wystawił rozpiskę o 150 pkt za dużą. :D Myślę, że uczciwie by było 13:7. Zagrałem trochę na pałę, bo było późno i byliśmy po turnieju, myślę żę w warunkach turniejowch jednak bym mu załozył solidne 18 : 2 :wink:.
Obrazek

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

co do plotek nie są dla nas najgorsze wręcz kilka jest bardzo fajnych :D
łukole na duży plus ale wydaje mi się że znaczenie tancerzy w kombacie znacznie spadnie, albo po prostu nasze skirmisze trzeba będzie dopakować pod względem ilościowym bo 7 tancerzy to lipa ..
zajmowanie objectivów tez na plus może w końcu skauci pograją :D
bonusy za feara też nam pasują :wink:
ale jak czytam o mechanice ruch +K3 lub K6 jako szarża to odechciewa mi się grać

Awatar użytkownika
kubon
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: kubon »

Kalesoner pisze:Jeśli definicja r&f się nie zmieni
Wiem że może temat nie ten, ale moze mi ktoś wytłumaczyć co to znaczy r&f ??
‎... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.

And Satan said 'That's what I was thinking'.

Zablokowany