Ogre & Goblins
Ogry:
Bruiser
GW,HA, naszyjnik, longstrider, luck gnoblar
Butcher
Bangstick, Dispelscroll, ToothGnoblar1x
3x Bullsy
2bronie, muzyk
3xBullsy
2bronie
2x4Irongatow
Muzyk, sztandar, loockoutGnob
Bull Rhino Riders
Ha, IF, Muzyk
1248pk w sumie
Bohaterowie w ironach, bulsy na podpuche i flanki Rhinox blisko herosa i flankujemy.
Gobliny:
Goblin Big Boss
-Giant Spider
Morgot best Bash, Nibbla iti ring, enchanted Shield, LA
Nocnik goblin shaman
2 poziom, Horn of ugrok, grzyb
29 Nocnikow
fcg, siaty, tarcze 2x fanatyk
23 Nocniki
fcg,siaty, tarcze, 1x Fanatyk
2x Wolf Riders
Muzyk
10x Squig hoopers
7xSquig Herd
Doom diver
Rock lobber
1246pk
Bohaterowie w nocnikach, Squigi robia pierwsze skrzypce, fasty tobia to co zawsze i przytrzymuja cosk dla ogorw,Maszyny niszcza wszystko po za zasiegiem ogrowym. Magia blokuje smyra przeciwnika.
A wiec taktyka:
Troche inna niz by sie gralo pojedynczo dlatego ogry sa bardziej napakowane zeby wogole doszly bo to one beda glownie sie bic i Squigi.
Magia jako taka jest z tyloma bountspelami i kosciami cos powinno wejsc,, cos ogrowego
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sadze ze rozpiska ma potencjal zwlaszcza w grze druzynowej. Nie wiem czy wogole cokolwiek bedzie cos do zmiany ale zawsze komentarz mile widziany