Witam i pozdrawiam
Empire 800 pts
Unnamed800 Pts - Empire Army
1 Battle Wizard @ 100 Pts
Magic Level 2
1 Warrior Priest of Sigmar @ 112 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; 2ndWeapon; Heavy Armour; Warhorse
1 Warhorse @ [0] Pts
9 Handgunners @ 105 Pts
Empire Handgun
1 Marksman @ [25] Pts
Hochland Long Rifle
9 Handgunners @ 105 Pts
Empire Handgun
1 Marksman @ [25] Pts
Hochland Long Rifle
5 Outriders @ 105 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse @ [0] Pts
8 Knights of the Inner Circle @ 208 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
8 Warhorse @ [0] Pts
10 Swordsmen @ 65 Pts
Light Armour; Shield; Musician
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 45
Total Army Cost: 800
Orcs & Goblins na 400 pts.
Unnamed400 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Orc Big Boss @ 76 Pts
General; 2ndWeapon; Choppa; Light Armour
20 Orc Boyz @ 150 Pts
2ndWeapon; Choppa; Light Armour; Standard
20 Night Goblins @ 89 Pts
Shield; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
1 Boar Chariot @ 85 Pts
3 Orc Crew @ [0] Pts
Spear
2 Boar @ [0] Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 43
Total Army Cost: 400
Taktyka generalnie taka: imperium strzela jak sie da a jak przeciwnik podejdzie za blisko wtedy orki i gobliny zrobia z nim co trzeba. Prosze o w miare szybkie komentarze. Dzieki
Empire na 800 w sojuszu z O&G na 400 na turniej
po pierwsze. następnym razem obrób rozpiske jak będziesz wklejał. Popatrz na inne zamieszczone tu rozpiski to sie dowiesz o co chodzi.
Daj orkom muzyka. za 5 punktów naprawde warto
. I taki duży klocek orków lepiej sprawdza sie imo z tarczami, zamist dwóch chopp ( i wychodzi taniej o 20 pktów ;] ) I zamien wtedy generala na czarnego orka z HA i tarczą, albo dokup temu dzika
Daj orkom muzyka. za 5 punktów naprawde warto
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja widzę tu parę rzeczy, które mnie dziwią, najpierw część Imperialna:
1. Marksmani: sprawdzają ci się?? Jak dla mnie są zbyt drodzy i nie aż tak skuteczni... Ale to tylko moja opinia i tu zrobisz jak ci się tylko będzie podobało.
2. 10 Swordsmanów: co oni mają zrobić?? Nie widzę dla nich żadnej ważnej funkcji
3. 8 KoICów. Strasznie dziwna liczba. Bo szeregu nie będziesz miał, z takiej ilości oprócz straty punktów masz na plus jedynie ewentualny Outnumber.
4. Po co Priestowi 2nd Hand Weapon? Konno nic nie daje...
Jeśli chcesz pozostawić tak duży kloc kawalerii, to wywaliłbym 10 Swordsmanów i Marksmanów z Handgunnersów, co daje nam 115 punktów. Pozwoliłoby ci to dodać 1 KoICa, FCG i Warbanner do tego kloca. Wtedy wraz z Priestem masz 10 modeli, co daje ci premię za szereg, co wraz z dodatkowym +2 do CR za sztandary bardzo zwiększa szanse na wygraną walkę dla tego oddziału. Powinno też zostać trochę punktów na Sword of Might dla Priesta i jakiś paru Handgunnersow dodatkowych![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Co do Orków, to ten Big Boss zbyt przeżywalny nie jest... Wsadziłbym go, tak jak radził przedmówca, na dzika. I, podobnie jak Charki, uważam, że Orki z Shieldami są lepsze. I pozwalają na dzika pod bohatera![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
1. Marksmani: sprawdzają ci się?? Jak dla mnie są zbyt drodzy i nie aż tak skuteczni... Ale to tylko moja opinia i tu zrobisz jak ci się tylko będzie podobało.
2. 10 Swordsmanów: co oni mają zrobić?? Nie widzę dla nich żadnej ważnej funkcji
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
3. 8 KoICów. Strasznie dziwna liczba. Bo szeregu nie będziesz miał, z takiej ilości oprócz straty punktów masz na plus jedynie ewentualny Outnumber.
4. Po co Priestowi 2nd Hand Weapon? Konno nic nie daje...
Jeśli chcesz pozostawić tak duży kloc kawalerii, to wywaliłbym 10 Swordsmanów i Marksmanów z Handgunnersów, co daje nam 115 punktów. Pozwoliłoby ci to dodać 1 KoICa, FCG i Warbanner do tego kloca. Wtedy wraz z Priestem masz 10 modeli, co daje ci premię za szereg, co wraz z dodatkowym +2 do CR za sztandary bardzo zwiększa szanse na wygraną walkę dla tego oddziału. Powinno też zostać trochę punktów na Sword of Might dla Priesta i jakiś paru Handgunnersow dodatkowych
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Co do Orków, to ten Big Boss zbyt przeżywalny nie jest... Wsadziłbym go, tak jak radził przedmówca, na dzika. I, podobnie jak Charki, uważam, że Orki z Shieldami są lepsze. I pozwalają na dzika pod bohatera
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
wlasciwie tak jak Charki pisze
zmieniasz piechote na shieldowych, generala na czarnuch, i juz jest dobrze.
czesc imperialna na oko niezbyt, ale nie znam sie na tyle zeby doradzac - bo nie chce pomieszac.
zmieniasz piechote na shieldowych, generala na czarnuch, i juz jest dobrze.
czesc imperialna na oko niezbyt, ale nie znam sie na tyle zeby doradzac - bo nie chce pomieszac.