Kultyści chaosu

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Kultyści chaosu

Post autor: likaon »

http://wrzucacz.pl/recived?upload_id=5731271086053
stary projekt który nigdy nie doczekał się skończenia, sam go kończyć nie będę wiec zostawiam go na pastwę forumowiczów, może wy coś z tego dobrego zrobicie.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
EvilOne
Wałkarz
Posty: 69

Post autor: EvilOne »

Pozwoliłem sobie wziąć się za to, na początek mutki i podobne:

Mutanci

Trudno znaleść gorszy los niż żywot mutanta w impeium, te biedne stworzenia były niegdyś ludźmi ale plugawa moc bogów chaosu potrafi zmienić bogobojnego mieszkańca imperium w zdeformowane mostrum budzące jedynie odrazę w innych ludziach. Jeżeli mutant zostaje odkryty zwykle okoliczna ludność zrobi z nim porządek poprzez zatłuczenie go lub nawet rozerwanie na strzępy przez rozjuszony tłum, ale i tak śmierć jest niczym w porówniu z tym co czeka mutanta złapanego przez łowcę czarownic, wielogodzinne tortury na stole inkwizycyjnym po czym śmierć w płomieniach stosu. Nic zatem dziwnego że mutanci ukrywają się lub szukają pomocy u podobnych sobie, przez co prędzej czy później trafią w szeregi któregoś z kultów chaosu. Ci którzy się ukrywają również zbyt długo nie pozostaną poza zasięgiem kultystów, jeżeli ci odkryją mutan szantażują go że jeżeli nie dołączy do nich odkryją go przez sigmarytami, co będzie w najlepszym razie oznaczać bolesną ale szybką śmierć a w najgorszym trafienie w ręce inkwizytorów. Mutanci nie są najlepzym żołnierzami większość z nich to chłopi lub prości mieszczanie którzy nigdy nie mieli broni w ręku, pod wględem wyszkolenia ustepują obrońcom imperium, ale wielu z nich ma przewagę na normalnymi ludźmi dzięki różnorakim mutacjom.

Obdarowani

Większość mutantów w imperium wstydzi się i obwia swych mutacji, lecz ci chlubią się swymi defomacjami i tworzą chore stowarzyszenia zrzszające najbardziej zmutowanych oraz chronią zwykłych mutantów przez łowcami czarownic. Każdy z tcyh szaleńców jest o krok od przemiany w pomiot chaosu i zamiast obawiać się zamiany w pomiot ignorując to lub nawet oczekują tego i pragną z całych sił. Przyspieszjaą oni mutację swych ciał spożywając spore ilości spaczenia oraz mięso zwierzoludzi w nadziei że powoli to im pozbyć się ostatnich nie zmutowanych kawłków swojego ciała które tak naprawdę są jedyną rzeczą która naprawa ich obrzydzeniem. Stanowią oni niezależną kastę w większości kultów z własną hierchią ustalną na podstawie ilości mutacji na ciele i umyśle. Pośród członków te grupy nie ma podziału na chłopów i szlachtę, o twojej pozycji decyduje to jak bardzo "przybliżyłeś się do bogów", ci którym udało się wyzbyć wszystkich kawałków ludzkiego ciała są określani mianem panów przemian i to właśnie oni kierują bandami tych potworów. Obdarowni nienawidzą wszystkich niezmutowanych, starają się wyzwolić z skorupy "pierwotnych ciał" zabiając ich lub powodując epidemie mutacji, na przykład poprzez wrzucenie odłamków spaczenia lub krew pomiotu choasu do studni której niezmienieni biorą wodę pitną.

R WW US S Wt Żyw I A ZP
Mutant 4 2 2 3 3 1 2 1 6
Obdarowany 4 3 3 4 4 1 3 2 7
Mistrz przemian 4 3 3 4 4 1 3 3 7
Książe mutantów 3k6 4 3 5 5 5 4 4 8

Mutant: 3p.
+8p jednego mutanta można awansować na obdarowanego(d)
+8 chorążego
+4 muzyka
Obdarowany: 9p
Runsztunek: bron ręczna

Książe mutantów może wziąść mutacje za 200p, Pomioty choasu mogą brać mutacje za łącznie 160p.,Obdarownia mogą mieć mutacje za łącznie 100p, a mutanci za 40p.

Lista mutacji, każda mutacja kosztuje 20p na oddział, mutacje mogą się powtarzać w armii ale nie na jednym oddziale.

Rogi +2S podczas szarży
Pazury +1WW
Macki Przerzuty nieudanych trafień
Odrażający Strach(jeżeli już budzi strach musi przeciwnik musi przerzucić udany test strachu, książe mutantów będzie budził terror)
Skrzydła +3R(książe mutantów dostastaje lot)
Wczepiona broń +1A
Kleszcze +1S
Trzecie oko +3I
Cztery ramiona +2A w pierwszej turze walki
Kły Przerzuty nieudanych zranień
Łuski łuskowata skóra 4+
Odradzanie regeneracja na 5+
Plugawa odporność +1Wt

Za każdą parę skadającą się z jednego oddziału obdarowanych i mutantów możesz zakupić 1-2 pomioty chaosu jako jednostki podstawowe.
Bractwo mutacji- Jeżeli w armii jest Książe mutantów wybrana jednostka która nie może brać mutacji może wykupić mutacje za 40p.

ODPOWIEDZ