Ogry - 2250
Ogry - 2250
Tyrant @ 300 Pts
General; Luck Gnoblar (x1);
Tenderiser; Wyrdstone Necklace; Longstrider
Butcher @ 180 Pts
Dispel Scroll; Dispel Scroll
Bruiser @ 165 Pts
Battle Standard
Biting Blade
Bruiser @ 163 Pts
Great Weapon
Longstrider
3 Ogre Bulls @ 105 Pts
3 Ogre Bulls @ 105 Pts
3 Ogre Bulls @ 105 Pts
3 Ironguts @ 144 Pts
3 Ironguts @ 169 Pts
Look-Out Gnoblar; Standard
3 Ironguts @ 204 Pts
Look-Out Gnoblar; Standard (Ragbanner)
2 Leadbelchers @ 110 Pts
3 Yhetees @ 195 Pts
Rhinox Riders @ 151 Pts
Heavy Armour
Bull Rhinox
Rhinox Riders @ 151 Pts
Heavy Armour
Bull Rhinox
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 29
Total Army Cost: 2247
Wiem, że mocna magia mnie zjada. Wiem, że strzelanie mnie zjada. Psychologia mnie zjada.
Ale to przecież ogry...
Masa oddziałów, dużo możliwości kombinowania szarż.
Spora szybkość - dużo 14" ruchów.
Gram tym w lidze warszawskiej (i nie tylko).
Na razie uczę się to wszystko prowadzić.
Idzie nieźle.
Bruiser z GW się co raz ładniej sprawdza. Szczególnie skuteczny na TK.
Tyrant klasyczny.
Co myślicie?
General; Luck Gnoblar (x1);
Tenderiser; Wyrdstone Necklace; Longstrider
Butcher @ 180 Pts
Dispel Scroll; Dispel Scroll
Bruiser @ 165 Pts
Battle Standard
Biting Blade
Bruiser @ 163 Pts
Great Weapon
Longstrider
3 Ogre Bulls @ 105 Pts
3 Ogre Bulls @ 105 Pts
3 Ogre Bulls @ 105 Pts
3 Ironguts @ 144 Pts
3 Ironguts @ 169 Pts
Look-Out Gnoblar; Standard
3 Ironguts @ 204 Pts
Look-Out Gnoblar; Standard (Ragbanner)
2 Leadbelchers @ 110 Pts
3 Yhetees @ 195 Pts
Rhinox Riders @ 151 Pts
Heavy Armour
Bull Rhinox
Rhinox Riders @ 151 Pts
Heavy Armour
Bull Rhinox
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 29
Total Army Cost: 2247
Wiem, że mocna magia mnie zjada. Wiem, że strzelanie mnie zjada. Psychologia mnie zjada.
Ale to przecież ogry...
Masa oddziałów, dużo możliwości kombinowania szarż.
Spora szybkość - dużo 14" ruchów.
Gram tym w lidze warszawskiej (i nie tylko).
Na razie uczę się to wszystko prowadzić.
Idzie nieźle.
Bruiser z GW się co raz ładniej sprawdza. Szczególnie skuteczny na TK.
Tyrant klasyczny.
Co myślicie?
Zapomniales o smokach. One tez Cie zjadaja. Sam tak mowiles.JaceK pisze:
Wiem, że mocna magia mnie zjada. Wiem, że strzelanie mnie zjada. Psychologia mnie zjada.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
A tak poza tym, to fajna, mocna rozpa. Wiem, bo gralem przeciwko niej i nie bylo latwo (mimo mojej dobrej magii i strzelania).
Dla mnie brakuje jakiś gnoblarów ( a oddział jest bajecznie tani), podpakował bym herosów jakieś lepsze magic equpmenty i dał 2 rzeźnika
zamiast burszuja
p.s. co ma muzyków??
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
p.s. co ma muzyków??
" Sito- proste urządzenie do oddzielania od siebie obiektów o małych i większych wymiarach lub do oddzielania obiektów stałych od płynów, wreszcie do oddzielania zawiesin od płynów. "
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
A powiesz mi tylko co ma robić oddział ruszający się 8" i bickerujący, w armii, która leci 12"/14"?Sito pisze:Dla mnie brakuje jakiś gnoblarów ( a oddział jest bajecznie tani), podpakował bym herosów jakieś lepsze magic equpmenty i dał 2 rzeźnikazamiast burszuja
![]()
p.s. co ma muzyków??
Nigdy nie byłem przekonany do Gnoblarów.
Zawsze zostają z tyłu, kłócą się i giną.
Więc po co mi one?
Jakie equipmenty dla bohaterów?
Konkrety, proszę.
A widzisz jakichś muzyków?
Bo ja nie.
Ostatnio zmieniony 18 maja 2007, o 19:29 przez JaceK, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wiem jakie equipmenty bo nie gram ogrami i nie mam pomysłów na bohaterów, a co do gnoblarów możesz mieć racje... ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
" Sito- proste urządzenie do oddzielania od siebie obiektów o małych i większych wymiarach lub do oddzielania obiektów stałych od płynów, wreszcie do oddzielania zawiesin od płynów. "
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
Tych Bruiserow zamien na Butcherow ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Bangstic DS // DC Sword of Might DS // Skull maw DS
Bruiserzy i to jeszcze sztandar owszem mocni ale latwo ich zjechac, za latwo.
Jek nie chcesdz sie pozbywac wszytkich to chociaz jednego zamien na maga. BSB w ograch to bardzo droga zabawka. OWszem sprawdza sie przy testach ale ani nie jest mocny w walce ani nie wytrzyma wiele.
Bulsi w takiej konfiguracji u mnie sie nie sprawdzaja. Tylko dwie bronie i muzyk - jedyna sluszna.
Ironi tak gdzie ma byc bohater to powinien byc looskout gnovlar zeby od canonow i katapult nie zeszli tak szybko.
Bull rhinox rider. Moja konfiguracja to HS/ IF Muzyk.
troche ponad 170pk ale ma 2+save i w przypadku remisu stoi, w przypadku ucieczki latwiej jest sie zebrac. A szkdoa zeby przepadlo tyle pk z taka sila.
Z tym co ci napisalem to magie przetrzymasz, strzelanie z maszyn raczej tez. a reszta powinna dojsc i zrobic swoje!
Gralem podobna rozpiska co wymienilem na 2500 pare razy i musze powiedziec ze przeciwnik nie to ze cie bedzie magowal ale on sie obawia twojej magi bardziej. Sila uderzeniowa jest bardzo duza i moze duzo przetrzymac. Jedyne co boli to strzaly zwykle i testy psychologi. A najwazniejsze to smok.
Jest jedna taktyka na niego. Blokowac tyly oraz starac si go olac bo i tak go nie rozwalisz. Chyba ze lorda na nim jakims fartem.i smok ucieknie.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Bangstic DS // DC Sword of Might DS // Skull maw DS
Bruiserzy i to jeszcze sztandar owszem mocni ale latwo ich zjechac, za latwo.
Jek nie chcesdz sie pozbywac wszytkich to chociaz jednego zamien na maga. BSB w ograch to bardzo droga zabawka. OWszem sprawdza sie przy testach ale ani nie jest mocny w walce ani nie wytrzyma wiele.
Bulsi w takiej konfiguracji u mnie sie nie sprawdzaja. Tylko dwie bronie i muzyk - jedyna sluszna.
Ironi tak gdzie ma byc bohater to powinien byc looskout gnovlar zeby od canonow i katapult nie zeszli tak szybko.
Bull rhinox rider. Moja konfiguracja to HS/ IF Muzyk.
troche ponad 170pk ale ma 2+save i w przypadku remisu stoi, w przypadku ucieczki latwiej jest sie zebrac. A szkdoa zeby przepadlo tyle pk z taka sila.
Z tym co ci napisalem to magie przetrzymasz, strzelanie z maszyn raczej tez. a reszta powinna dojsc i zrobic swoje!
Gralem podobna rozpiska co wymienilem na 2500 pare razy i musze powiedziec ze przeciwnik nie to ze cie bedzie magowal ale on sie obawia twojej magi bardziej. Sila uderzeniowa jest bardzo duza i moze duzo przetrzymac. Jedyne co boli to strzaly zwykle i testy psychologi. A najwazniejsze to smok.
Jest jedna taktyka na niego. Blokowac tyly oraz starac si go olac bo i tak go nie rozwalisz. Chyba ze lorda na nim jakims fartem.i smok ucieknie.
Ja już nie lubię ogrowej magii.Misiek pisze:Tych Bruiserow zamien na Butcherow
Bangstic DS // DC Sword of Might DS // Skull maw DS
Bruiserzy i to jeszcze sztandar owszem mocni ale latwo ich zjechac, za latwo.
Jek nie chcesdz sie pozbywac wszytkich to chociaz jednego zamien na maga. BSB w ograch to bardzo droga zabawka. OWszem sprawdza sie przy testach ale ani nie jest mocny w walce ani nie wytrzyma wiele.
Za łatwo te 540 punktów staje się mało użyteczne.
Z łatwo to zablokować i wyłączyć, jak na mój gust.
A grałem na 3 butcherach sporo, więc nie mówię z powietrza.
Za 127 punktów to przestaje to być gra warta świeczki, bo dokładasz 17 i masz Irongutów. Więc po co gorsze Bulle?Misiek pisze:Bulsi w takiej konfiguracji u mnie sie nie sprawdzaja. Tylko dwie bronie i muzyk - jedyna sluszna.
No i są 2 look-out Gnoblary.Misiek pisze:Ironi tak gdzie ma byc bohater to powinien byc looskout gnovlar zeby od canonow i katapult nie zeszli tak szybko.
Ma to sens oczywiście, ale nie będę ukrywał, że nie jestem wciąż przekonany do Rhinoxów. I wychodzę z założenia, że im tańsze i słabsze, tym mniej będę na nich polegał. A przez to nie będę nimi szalał samodzielnie.Misiek pisze:Bull rhinox rider. Moja konfiguracja to HS/ IF Muzyk.
troche ponad 170pk ale ma 2+save i w przypadku remisu stoi, w przypadku ucieczki latwiej jest sie zebrac. A szkdoa zeby przepadlo tyle pk z taka sila.
One mają tylko wspomagać, denerwować, terroryzować.
Nic więcej. Więc tylko opcja minimum - oczywiście minimum na Bull Rhinoxie
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ja Na poczatku gralem zadko na magi bo bruiserzy jako tako sie sprawdzali. Jednak od pewnego czasu nie yobrazam sobie rozpisk ibez dwuch magow alboi trzech ( chociaz zadko gryam na dosc duze pk. Mag jest w stanie zrobic prawie cala gre. Zablokowac to jest bardzo ciezko. Myslisz ze wszyscy dispeluja staborna lub regenke jak wyjdzie na 4-5 na jednej kosci ? zadko i to bardzo zadko. Przewaznie w pierwszej turze nic ci nie wejdzie a przecinik juz nie ma DS. W koljnej juz powoli cos zaczyna wchodzic a w 3 juz masz to co chociales. Jak dasz takiemu Butcherowi SoM czy skulmate z sidbegreakerem to nikt ci go nie wyzwie na chalanga chyba ze jest glupi. wystrzelac to jest bardzo ciezko. Loocout sir i po psrawie.
odzial za 105pk Bullsow naprawde nic nie zrobi. te 3 ataki !! wiecej robiaswoje. Odzial taki przewaznie remisuje, trzeba dac im muzyka zeby ustali. Przydaje sie tez jak trzeba kogs podpuscic albo niestaty zwiewamy. Szkoda tracic nawet te 120pk. dwa odzialy z broniami i muzykiem sa wiecej warte niz 3 gole. Szczerze to zadko uzywam 3- chyba nie pamietam kiedy ostatnio. 2 odzialy takie to max. Swietnie rozwalaja odzialy z 3T jak szkielety zombiaki skaveny.
Polecam maly artykol w dziale Ogrow gdzie zrobilem porownianie statystyczne bullsow z ekwipounkiem dowolnym w stosunku do roznych jednostek.
Rhinox rider jest moja nieodlaczna czescia ogrow od kad wyszedl. Jest to jedna z lepszych jednostek. Duza sila, zasieg wytrzymalosc i pancerz.
Jezeli chesz inwestowac jak najmniej w jedna z mocniejszych jednostek w armii to moze ci sie to nie wzrocic. Podobnie jak bullsy. Muzyk w przypadku remisu badz uciekania. Pancerz o jeden wiekszy naprawde robi roznice. Statystyczne S4 daje ci rhinoxowi pancerz na 4+ czyli 50% a z ironfistem 3+ czyli 66%. Ja napewno bym skorzystal.
Powiem tak: kiedys gralem podbnie tak jak ty- jezeli chodzi o rozpiske. Jako tako sie sprawdzalo dal osie grac ale bylo dosc ciezko magia bardzo bolala przy malej ilosci DD i DS. przewaznie tego jednego brakwoalo.
Teraz gram na magach rhinoxach i herosie do walki troche yheti a trzon armi to ironguts. sprawdza se naprawde bardzo dobrze, zdecydowanie lepiej od poprzednich armii.
Masz dobra magie ktorej przeciwnik sie obawia i mocna sile udezeniowa z duzym ruchem.
odzial za 105pk Bullsow naprawde nic nie zrobi. te 3 ataki !! wiecej robiaswoje. Odzial taki przewaznie remisuje, trzeba dac im muzyka zeby ustali. Przydaje sie tez jak trzeba kogs podpuscic albo niestaty zwiewamy. Szkoda tracic nawet te 120pk. dwa odzialy z broniami i muzykiem sa wiecej warte niz 3 gole. Szczerze to zadko uzywam 3- chyba nie pamietam kiedy ostatnio. 2 odzialy takie to max. Swietnie rozwalaja odzialy z 3T jak szkielety zombiaki skaveny.
Polecam maly artykol w dziale Ogrow gdzie zrobilem porownianie statystyczne bullsow z ekwipounkiem dowolnym w stosunku do roznych jednostek.
Rhinox rider jest moja nieodlaczna czescia ogrow od kad wyszedl. Jest to jedna z lepszych jednostek. Duza sila, zasieg wytrzymalosc i pancerz.
Jezeli chesz inwestowac jak najmniej w jedna z mocniejszych jednostek w armii to moze ci sie to nie wzrocic. Podobnie jak bullsy. Muzyk w przypadku remisu badz uciekania. Pancerz o jeden wiekszy naprawde robi roznice. Statystyczne S4 daje ci rhinoxowi pancerz na 4+ czyli 50% a z ironfistem 3+ czyli 66%. Ja napewno bym skorzystal.
Powiem tak: kiedys gralem podbnie tak jak ty- jezeli chodzi o rozpiske. Jako tako sie sprawdzalo dal osie grac ale bylo dosc ciezko magia bardzo bolala przy malej ilosci DD i DS. przewaznie tego jednego brakwoalo.
Teraz gram na magach rhinoxach i herosie do walki troche yheti a trzon armi to ironguts. sprawdza se naprawde bardzo dobrze, zdecydowanie lepiej od poprzednich armii.
Masz dobra magie ktorej przeciwnik sie obawia i mocna sile udezeniowa z duzym ruchem.
Mogą stać z tyłu i blokować ćwiartkę, trappersi mogą na 4+ zablokować kluczowy teren dla scoutów przeciwnika. Mogą wypłacić 40+ strzałów w przeciwnika stojącego na górce. Można je wystawić w linii i zablokować wyjście minerów w niewygodnym miejscu. Nie wierzysz w gnoblary to nie działają ja tam ze swoich zawsze jestem zadowolony.JaceK pisze:A powiesz mi tylko co ma robić oddział ruszający się 8" i bickerujący, w armii, która leci 12"/14"?Sito pisze:Dla mnie brakuje jakiś gnoblarów ( a oddział jest bajecznie tani), podpakował bym herosów jakieś lepsze magic equpmenty i dał 2 rzeźnikazamiast burszuja
![]()
p.s. co ma muzyków??
Nigdy nie byłem przekonany do Gnoblarów.
Zawsze zostają z tyłu, kłócą się i giną.
Więc po co mi one?
...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Oczywiście jest to też wynikiem tego, że bez klocka 20+ jakiejkolwiek piechoty to czuję się jak bez ręki.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
A licky boom boom down!!!
Bartek, ja oczywiście zdaję sobie sprawę ze wszystkich tych spraw, o których napisałeś.b_sk pisze:Mogą stać z tyłu i blokować ćwiartkę, trappersi mogą na 4+ zablokować kluczowy teren dla scoutów przeciwnika. Mogą wypłacić 40+ strzałów w przeciwnika stojącego na górce. Można je wystawić w linii i zablokować wyjście minerów w niewygodnym miejscu. Nie wierzysz w gnoblary to nie działają ja tam ze swoich zawsze jestem zadowolony.![]()
Ale bilans realnych korzyści do kosztów nie wychodzi już tak fajnie.
Mam na tyle dużo oddziałów, że blokowanie ćwiartek gnoblarami nie jest tak ważne. Bo i tak robię to Bullami.
40+ strzałów to fajne bardzo, tylko że najpierw trzeba się dostać w te 8", a potem jeszcze cokolwiek w ogóle trafić i zranić.
To strzelanie jest śmieszne i dobrze brzmi w opowieściach, ale sporadycznie cokolwiek daje.
Blokowanie skautów - okey. Tu nie mam nic do powiedzenia.
Tak czy inaczej, masz rację. Nie wierzę w gnoblary.
Za rzadko cokolwiek robią. Za często to tylko śmieć.
A ja nie lubię śmieci.
Zresztą to chyba widać po moich armiach
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
That's the difference.
Ja po prostu kocham śmieci i mogę mieć armie tylko z nich się składajęce. Dlatego ja od trapperów i gnoblarów zaczynam kazdą rozpiskę składać. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A licky boom boom down!!!
Tak czy inaczej...
Zdaję sobie sprawę z wad tej rozpiski - ze wszystkich jej słabości.
Ale jednocześnie jestem gotów poświęcić wiele, żeby zrealizować jakiś temat przewodni.
Chcę w końcu armii, gdzie gra się bohaterami walczącymi.
Na razie grałem głównie z Tomb Kingami, na które 2 herosów z S7 było zabójcze, i z Wood Elfami, z którymi też sobie nieźle radziłem.
Teraz czekam na innych przeciwników, inne wyzwania i problemy.
Zdaję sobie sprawę z wad tej rozpiski - ze wszystkich jej słabości.
Ale jednocześnie jestem gotów poświęcić wiele, żeby zrealizować jakiś temat przewodni.
Chcę w końcu armii, gdzie gra się bohaterami walczącymi.
Na razie grałem głównie z Tomb Kingami, na które 2 herosów z S7 było zabójcze, i z Wood Elfami, z którymi też sobie nieźle radziłem.
Teraz czekam na innych przeciwników, inne wyzwania i problemy.
HI.
Bardzo fajną sprawą jest Rinox sztandardowy z war banerem.
Brakuje mi BsB, bardzo się przydaję w ograch.
No i gnoblary, scoutci + jeden zwykły klocek![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Serwus.
Bardzo fajną sprawą jest Rinox sztandardowy z war banerem.
Brakuje mi BsB, bardzo się przydaję w ograch.
No i gnoblary, scoutci + jeden zwykły klocek
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Serwus.
Wstąp do Karczmy pod ZademTroll'a
BSB w ograch wlasnie sie srednio sprawdza... Ani to nie jest koles ktory mocno przywali ani przetrzyma. przy takich zalozeniach co tu widze jeden celny strzal z canona, katapulty i innych dziwact
Wedlug mnie gra na rhinoxie z warbanerem jest bardzo trudna. mozna sie pozbawic praktycznie 200pk w bardzo latwy sposob a co gorsza te 200 moze sie przerodzic w 300 ( stracony sztandar). Ale jak przywali t przywali.
Jezeli chesz takie combo robic to wez do tego bruisera z GW i bieganiem taki odzial zalatwi wiekszosc klockow i jest bardzo mobilny.
Co do gnoblarow to przewaznie uzywam klocka jednego. Zadko trapersow.. jakos po prostu mi sie nie sprawdzaja. Tak szczerze to lepiej uzywac Rhinoxow zamiast Bruiserow bo to prawie to samo. A butcher wspomaga wszytkich. Takie jest moje zdanie.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wedlug mnie gra na rhinoxie z warbanerem jest bardzo trudna. mozna sie pozbawic praktycznie 200pk w bardzo latwy sposob a co gorsza te 200 moze sie przerodzic w 300 ( stracony sztandar). Ale jak przywali t przywali.
Jezeli chesz takie combo robic to wez do tego bruisera z GW i bieganiem taki odzial zalatwi wiekszosc klockow i jest bardzo mobilny.
Co do gnoblarow to przewaznie uzywam klocka jednego. Zadko trapersow.. jakos po prostu mi sie nie sprawdzaja. Tak szczerze to lepiej uzywac Rhinoxow zamiast Bruiserow bo to prawie to samo. A butcher wspomaga wszytkich. Takie jest moje zdanie.
FaktJaceK pisze:W mojej rozpie jest BSB.Borysss pisze: Brakuje mi BsB, bardzo się przydaję w ograch.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Wstąp do Karczmy pod ZademTroll'a
Gołe bullsy są gites, tylko muzyk by się przydał na każdym. Te z dwiema broniami to już za drogie się robią. Co z tego, że 3 ataki więcej. Tamte mają -2 do pancerza
Jak bijesz piechotę z ASv 4+ lub coś z ASv 5+, to jak znalazł.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)