Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: war2bone »

hmm z tym wargorem to nie najgorszy pomysł, troszkę miększy ale tańszy, tylko samopas na na nogach dać i próbować go gdzieś wbić z lore of shadows czy na chariota też ? jeżeli na piechtę to pasuje mu jakiś klocek zafundować by coś zrobił jeżeli shadow nie wyjdzie, no i jak z itemami, czy skopiować bezczelnie czy może dać dwuraka a za 20 ptk coś ciekawszego wrzucić sv wtedy +0/+2 czyli nie najgorzej

trzeba przemyśleć
minusy to, mniej W aż o 2 brak frenzy, brak BSB - to chyba największy minus, wargor nie potnie abominacji a gorebull tak
plusy to ld8, tańszy koszt ptk, 360 pole widzenia jak by go gdzieś na samopas puścić

chyba że taka konfiguracja


1 * Wargor @ 170 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15]
Ramhorn Helm [15]
Many-limbed fiend [20] lub item za 15 ptk anulujący muzyków

może wtedy blokować spokojnie klocki, unity, 3 ataki z s6 i 1 z s4 dodatkowo hate na ld8 bsb coby ustać no i to co wpadnie z ramhorn helmu

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

w nim jest kluczowe 8ld więc jak dasz mu BSB to lipa na to samo wyjdzie

daj 2 shamanów + ten ziomek z takimi samymi itemami jak standardowy BSB gorebull + heavy chariot i nie trzeba kombinować z shadołem 1, a dodatkowo jak będziesz miał popychaczke to ładnie połamie klocki od boku ( 5US )

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

1 Bray-Shaman @ 155 Pts
Magic Level 2
Hagtree Fetish [20]
Dispel Scroll [25]

1 Bray-Shaman @ 160 Pts
Magic Level 2
Staff of Darkoth [50]

1 Wargor @ 286 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Ramhorn Helm [15]
Gnarled Hide [15]
Sword of Might [20]

1 Razorgor Chariot @ [145] Pts

12 Gor Herd @ 89 Pts
Musician

15 Ungor Herd @ 78 Pts
Shield; Musician

4x5 Ungor Raiders @ 30 Pts

5 Warhound of Chaos @ 30 Pts

5 Warhound of Chaos @ 30 Pts

1 Razorgor Chariot @ 145 Pts


5 Harpies @ 55 Pts

3 Minotaurs @ 327 Pts
GreatWeapon; Light Armour; Standard; Musician

1 Bloodkine @ [45] Pts
Stone of Spite [25]

1 Ghorgon @ 275 Pts
Frenzy

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 60


Total Army Cost: 1750


4 jednostki uderzenia z 2 magami do poczarowania, jestem ciekaw jak spełni się ghorgon i może to być ciekawa opcja

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

chyba na tą rozpę lepszy jest cygor bo zawsze zada te kilka W co magią lub ungorami można dopić... przy najmniej tak się wydaję, zastanowił bym się nad zmianą itemów na shamanach ale to kwestia gustu :)

fajna

ps.: jak byś woził cygora można by dać wargorowi hunting spear i mamy całkiem niezły defens, zawsze jest ta szansa w trafić tego LT... czy kawe albo klocki

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

FCG zbędny na minosach ;) Poza tym spoko :)
---------------------------------------------------------------
Sory że nie obrobiona ale nie mam juz czasu.

1 Beastlord @ 254.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Horn of the First Beast [50.0]
Gnarled Hide [15.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Sword of Might [20.0]

1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]

1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Dispel Scroll [25.0]

1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Magic Level 2; Braystaff
Staff of Darkoth [50.0]

10 Gor Herd @ 80.0 Pts
2ndWeapon

10 Gor Herd @ 80.0 Pts
2ndWeapon

19 Gor Herd @ 185.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

1 Foe-Render @ [10.0] Pts

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

10 Ungor Raiders @ 60.0 Pts
Short Bow

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Gor @ [0.0] Pts
Spear

1 Bestigor @ [0.0] Pts

2 Tuskgors @ [0.0] Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Gor @ [0.0] Pts
Spear

1 Bestigor @ [0.0] Pts

2 Tuskgors @ [0.0] Pts

2 Razorgors @ 110.0 Pts

7 Harpies @ 77.0 Pts

7 Harpies @ 77.0 Pts

3 Minotaurs @ 189.0 Pts
Great Weapon; Light Armour

1 Ghorgon @ 275.0 Pts
Frenzy

2 Spawn of Chaos @ 110.0 Pts

Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 111
Total Army Cost: 2347.0
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

kurcze nie wiem co napisać bo dużo śmiecia jest ziomek nawet fajnie złożony, rydwany są nawet te ciężkie i gorgona co mię bardzo zaskoczyło miło nie wspominając o spawnach, ale jakość nie przekonywuje mię, jakość coś nie gra :?

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Ogolnie brakuje 1 minos-herosa ;) Beastlord ogolnie jest mietki nawet przy gorebullu , nie mowiac o 3 golych minoskach . Jedynie rarki sa w miare
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Zamysł i tak jest taki że beastlord dostaje 1 z beasta, a mając 11 kości i bounda myśle że czary będą wchodzić ;) A shadow ma ulatwić latanie. Gołe minosy i tak mają cholerny konfort z racji tego że mam 5 jednostek w ambushu ;) Mam na tyle śmiecia by Gorgone utrzymać na wodzy :P
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

w minoskach widzę GW ale jakoś nie wieżę w ich sprawdzalność w liczbie 3 znajdź jakieś pkt. na tego 1, przy najmniej to da 1 dodatkowy regimęt łamiący i pewny... gorgona nie jest aż tak łamiącą jednostką ( zależy od trafiania ) choć 7A z 6S nieźle straszy, specjalny KB daję dodatkową przeżywalność i pasuje do tej rozpy :D Horn of the First Beast nie wiem czy jest aż tak potrzebny przy LD 9 a kluczowe CC raczej będą się toczyć do okola lodra i gorgony... możesz obrać taką taktykę że gorgonę jedną stroną a lorda w klocku z drugiej a minoski w środku dla pomocy jednym ale bo drugiemu, a razorgory tylko będą zamieszanie robić i szarżować na maszynki, bo raczej 2 ma takie zastosowaniu... więc 1 więcej minosek i może zmiana na lordzie i będzie dobrze :) przynajmniej tak to widzę 8)

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

chyba napiszę sobie master pod post bo znowu piszę pod sobą 8)

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=23965

zapraszam :D

w sumie rozpa będzie powielana na te nowe standardowe pkt. to jeszcze zależy jak zasady z magią się zmienią, ale pojawią się beastlord na rydwanie doomek albo BSB i szami z rydwanem , to zależy jakie progi pkt. będą stworzone wydaję się to dość ciekawe rozwiązanie i pogodzenie z LD i mocnym lordę... a tak na serio kiedy się zmienia w końcu ta edycja? nie ogarnięty jestem w tym temacie :mrgreen:

@ GarG już wiem na lordzie zamiast rogu można dać kielich, wtedy będzie lepiej

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Zupelnie nie czaje opisow po PL :cry:
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

bez przesady kielich to chalice... baranie rogi to ramhorn helm... stwardniała skóra to SS 5+... zwój rozproszenia to DS... miecz potęgi to słoma... chyba wszystko co nie można sobie po kojarzyć :wink:

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

A wodz gorow = gorebull ? ;) Co to jest zwiastun rzezi ? ehh te PL tlumaczenia sa przelipne , wole czytac ENG rozpiski :mrgreen:
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Chciałbym przestawić dość hmm... podobną rozpę do innych moich na 2350 na 2 dniowy turniej we Wrocławiu ( na który zapraszam ) :)
DoomBull, Trollhide, Gouge-Tusks, Sword of Striking

Gorebull, BSB, Heavy Armour, Shield, Gnarled Hide, Ram Horn Helm, Sword of Might

Bray Shaman, Dispel Scroll, AHW, Razorgor Chariot

Bray Shaman, Dispel Scroll, Dispel Scroll, AHW, Razorgor Chariot

5 Chaos Warhounds
5 Chaos Warhounds
5 Chaos Warhounds

5 Ungor Raider
5 Ungor Raiders
5 Ungor Raiders

Razorgor
Razorgor

4 Minotaurs, Great Weapon, Light Armour, Music

6 Centigor, Light Armour, Shield, Music

Ghorgon
Ghorgon
generalnie chciałem powiedzieć że cieszy mnie postawa graczy bestii, to znaczy związku z nową ed. że nie jest to temat poruszany i rozpłakany jak na innych tematach armijnych... :roll:

ale poruszywszy ten wątek, zauważę że ludzie lubiący klimat armii na Ambushu się ucieszą ponieważ nasze klocki z stubbornem będą bardziej nie bezpieczne, a dodatkowo Ghorgon będzie najbardziej niebezpiecznym potworkiem w WFB, przynajmniej takie odczucia mam z nową zasadą KB ( jaki US to do tego US działa ) nie zabija stardragona, steszia i tanka, no i nowym Frenzy czyli jak się zda LD to działa normalnie. zresztą się zobaczy ;)

jak się podoba rozpa? albo i nie :mrgreen:

pozdrawiam serdecznie :D

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Kiepska :P
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

tak właśnie myślałem :mrgreen:

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Zrob cos co bedzie mialo lepsze "walniecie" , te pojedyncze swiniaki to takie sobie , centaury tez kiepskie do reszty ;) No i moze wiecej spamu , moze jakis klocek gorow ,a moze nie :P
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

w sumie spamu jest w sam raz... a uderzeniem centralnym jak nigdy mają byś Ghorgony, no nie wspominając o BsB czy Lordzie... choć w tą regenke dalej wątpię...

centigory mają być bardziej jako straszak na maszynki... razorgory pojedyncze jako odginacze szarż i straszak fastów...

psy jako "look out sir" dla Ziomali... a rydwany pod szamanami jako dodatek specjalny, który bardzo lubię i raczej z niego się nie wyleczę, aż do ery nowego AB, ewentualnie zmienię na więcej minosków w końcu to 290pkt... ale ma SV 5T i impakty :twisted: rydwan sprawia że szami robi się groźny

choć nie długo bo te nowe formy w bestii miażdżą, no już nie długo ta nowa edycja, się przekonamy :)

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Poki co rydwan jest taki sobie , strzal S7 i go nie ma ;) 1 razorgor szybko schodzi ,wystarczy byle paz z GW ,zreszta taki swinika przegra combat i sie zalamie :P Tak samo moga zadzialac zwykle pieski ,a przynajmniej slotu special sie nie traci ,zreszta i harpie moga zrobic to samo co 1 swiniak . Doombull wg mnie taki sobie ,a gorebull BSB najlepszy jest ze sztandarem +1S ;)
WFB playing since 1994

ODPOWIEDZ