8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) II
Re: 8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji)
btw dopiero zdałem sobie sprawę jak orżnęli recast i spamownie czarów z 2 kostek FTW!
Uerph.
Varinastari pisze:Czekaj-przyrównajmy zatem starego do nowego Uranona.
Stary to d6 s4 hitów bez AS.
Nowy to s6 d6 z As.
Niewielki boost, bym powiedział.
Dla mnie to znaczy , ze nadal te d6 s6 hitów tam gdzie widzę bez zasięgu i bez as .Urions Thunderbolt. Magic Missile. The same as 7th edition, but D6 strength 6 hits now.
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
test będzie będzie i to w każdej turze, nie będziemy zwiewać ale dostaniemy po dupie w statach czy cuś :pDaw pisze:Ok, ścierwo powstaje ale co po tym jak FON i Ld test na Fear już nie będzie... także bez przesady - aż tak źle nie będzecie mieli
Największa maruda na Border Princes
Mnie martwi stubborn zawsze, jeśli więcej szeregów.
Wiem, że moja piechota to kozaki, ale szarża na bok 10kawalerii to jednak nie jest coś co powoduje, że piechota dzielnie walczy dalej
Wiem, że moja piechota to kozaki, ale szarża na bok 10kawalerii to jednak nie jest coś co powoduje, że piechota dzielnie walczy dalej
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
-SaH- pisze:Mnie martwi stubborn zawsze, jeśli więcej szeregów.
Wiem, że moja piechota to kozaki, ale szarża na bok 10kawalerii to jednak nie jest coś co powoduje, że piechota dzielnie walczy dalej
zabijasz 1 kawalerzyste i nie maja szeregu bo jest ich 9 a zatem masz szeregi ty i stubborna ..według plot kawaleria w liczbie dopiero 10 zdejmuje szereg od boku..wystarczy zabic 1 model z 10 sztuk
_________________
@Wilqu - no właśnie! A wydaje mi się, że nie ma takich ludzi, którzy utrzymaliby na swoim boku kawalerię.
W ogóle, atak na bok czy tył oddziałem powinna zdejmować stubborn i tyle.
W ogóle, atak na bok czy tył oddziałem powinna zdejmować stubborn i tyle.
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
Zobaczymy, ale w tej chwili to bardzo możliwe , +1 do cra na szarżę przy stubbornie 90% przeciwników to lekka kapa :p a u mnie wystarczy zabić jednego z 9tki i mam tylko 1 rank, a większość oddziałów zrobi sobie przed moją szarżą reform i 20 kuszników wyskoczy na mnie w 4 szeregach a i tak cześć z nich wystrzeli :pKal_Torak pisze:Zabawnie by wyszło jeśli do wyjścia nowego booka bretonii okazało się, że MAA jest grywalniejsza od lanc - to dopiero byłoby ciekawe ;P
Największa maruda na Border Princes
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
No cóż, inflacja siły czarów ogromna. Magia będzie zdejmować regimenty na lewo i prawo. Nowym wyznacznikiem przegięć może być nierówny dostęp do zdolności dodających power dice'y (VC, DoCh, scyzoryk DE) - naprawdę ma to teraz ogromne znaczenie.
Lore of Fire - The Wind of Aqshy
Special Bonus: If the enemy suffered a wound from a fire lore spell earlier this magic phase, the casting costs of Lore of Fire spells on the same target is lowered by d3, cumulative.
* Missiles:
Fireball; which sounds like it could be D6 S4, or 2D6 S5, or 3D6 S6 hits.
Flaming Arrows 48" Range. S4
* Buffs:
Flaming Sword(s) of Rhuin: Unit Buff. Grants +1 to wound and flaming attacks.
Lore of Shadow - The Wind of Ulgu
Special Bonus: After the wizard successfully casts a spell, he may switch places with another friendly character of the same unit type within 18".
* Buffs:
One spell you can switch the position of two characters that are 'within 18"' (not sure if they have to be within 18" of each other, or just to the caster).
Lore of Death - The Wind of Shyish
Special Bonus: For each wound caused by lore of death spells, roll a D6. On a roll of 6 you are granted an additional power dice.
* Purple Sun. Power whirl. A crystal sphere drifting above the battlefield. It uses the 3 inch template, moving artillerydice multiplied by 3 inches from the wizard into a chosen direction. Each model touched has to pass a I-test or is removed from play.
Osobiscie zas uwazam ze mega przepakowana jest tez magia "light" (chociaz przynajmniej bardziej buffowo)
Szczegolnie jesli ten fragment sie spelni:
"I heard something about an immunity to miscast on a 2+ for the lore of life, but I don’t know if this is their 6th spell, a remains in play caster buff."
Special Bonus: If the enemy suffered a wound from a fire lore spell earlier this magic phase, the casting costs of Lore of Fire spells on the same target is lowered by d3, cumulative.
* Missiles:
Fireball; which sounds like it could be D6 S4, or 2D6 S5, or 3D6 S6 hits.
Flaming Arrows 48" Range. S4
* Buffs:
Flaming Sword(s) of Rhuin: Unit Buff. Grants +1 to wound and flaming attacks.
Lore of Shadow - The Wind of Ulgu
Special Bonus: After the wizard successfully casts a spell, he may switch places with another friendly character of the same unit type within 18".
* Buffs:
One spell you can switch the position of two characters that are 'within 18"' (not sure if they have to be within 18" of each other, or just to the caster).
Lore of Death - The Wind of Shyish
Special Bonus: For each wound caused by lore of death spells, roll a D6. On a roll of 6 you are granted an additional power dice.
* Purple Sun. Power whirl. A crystal sphere drifting above the battlefield. It uses the 3 inch template, moving artillerydice multiplied by 3 inches from the wizard into a chosen direction. Each model touched has to pass a I-test or is removed from play.
Osobiscie zas uwazam ze mega przepakowana jest tez magia "light" (chociaz przynajmniej bardziej buffowo)
Szczegolnie jesli ten fragment sie spelni:
"I heard something about an immunity to miscast on a 2+ for the lore of life, but I don’t know if this is their 6th spell, a remains in play caster buff."
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
No nic trzeba będzie zdejmować magów szybko choć bardziej prawdopodobne że taka szalona kobieta ze scyzorykiem sama się wysadzi
Wydaje mi się że będę brał arcymaga <z BoH> + 2 magów arcymag z lore of hevens a tamci z lore of fire i light
Trzeba też pamiętać że czary i lory wybieramy i wpisujemy w rozpiskę, więc już nie będzie losowania
Do tego niszczarka spella, jeden scroll no i staff of solidity <odporność na pierwszego misscasta>
Wydaje mi się że będę brał arcymaga <z BoH> + 2 magów arcymag z lore of hevens a tamci z lore of fire i light
Trzeba też pamiętać że czary i lory wybieramy i wpisujemy w rozpiskę, więc już nie będzie losowania
Do tego niszczarka spella, jeden scroll no i staff of solidity <odporność na pierwszego misscasta>
Paskudny uśmiech power gamera
Nie bedzie miscastow IMO jesli zostana przedmioty tego typu to beda one dawaly odpornosc na to smieszna tabelke, ale tez pewnie beda sprawiac, ze czar nie wejdzie.Jab pisze:<odporność na pierwszego misscasta>
Parę Newsów
Wizards Hat, Enchanted, 100pts. Makes the wearer a lvl 2 Wizard, but stupid.
35pt magic sword that gives the wielder Frenzy that can never be lost.
Arabyian Carpet- A Magic Carpet, 50pts, gives the used Fly.
A paired magic sword that gives weapon Skill 10.
The frog Scroll mentioned in the sticky- 50pts, didn't fully read it, but I know that when turned intoa frog the wizard can't cast, and only tuns back to normal on the roll of a d6 equal to or lower than their wizard level.
There was an item that caused irrisistable force and miscast ont eh roll of any double, think this was a one use only item.
MISCAST Table:
Any double 6 is a miscast & irresistable force
2-4: Str 10 large template over the wizard.
Then on a 1-2 the wizard is removed from play
3+ lose D6 power dice
5-6: Str 10 small teplate over the wizard
lose D6 power dice
7: Lose D6 power dice, Str 10 hit on everyone in base contact with the wizard (NOT the wizard)
8-9: Str 6 hit on every caster on your side, lose D6 powerdice
10-12: Wizard loses D3 levels & random spells for each of them
Czapka 2 mlvl za droga, to z lataniem będzie grane na bank 2 swordy za ws 10 ? spoko tylko jaki koszt
Wizards Hat, Enchanted, 100pts. Makes the wearer a lvl 2 Wizard, but stupid.
35pt magic sword that gives the wielder Frenzy that can never be lost.
Arabyian Carpet- A Magic Carpet, 50pts, gives the used Fly.
A paired magic sword that gives weapon Skill 10.
The frog Scroll mentioned in the sticky- 50pts, didn't fully read it, but I know that when turned intoa frog the wizard can't cast, and only tuns back to normal on the roll of a d6 equal to or lower than their wizard level.
There was an item that caused irrisistable force and miscast ont eh roll of any double, think this was a one use only item.
MISCAST Table:
Any double 6 is a miscast & irresistable force
2-4: Str 10 large template over the wizard.
Then on a 1-2 the wizard is removed from play
3+ lose D6 power dice
5-6: Str 10 small teplate over the wizard
lose D6 power dice
7: Lose D6 power dice, Str 10 hit on everyone in base contact with the wizard (NOT the wizard)
8-9: Str 6 hit on every caster on your side, lose D6 powerdice
10-12: Wizard loses D3 levels & random spells for each of them
Czapka 2 mlvl za droga, to z lataniem będzie grane na bank 2 swordy za ws 10 ? spoko tylko jaki koszt
„Jedźcie i walczcie. Szkolcie się i zwyciężajcie! Bracia Krwawego Smoka od dziś misję swoja już znacie, na chwałę Abhorasha, wypełnijcie ją i bądźcie wolni!”- Kirthor Bathed-in-Blood- Rycerz Krwawego Smoka z Mousilion do swych Thrali