Chamskie HE porno
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 151
- Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta
a rozumiem belaner7 , że 10 łuczników jest lepsze na Krasnoludzki defens od 5SH, to raczej twoje kawały są bez przesłania
@Daro - to Kazik bo Heniek na tym forum wogóle nigdy nic nie napisał bo mu się nie chce, to przejąłem jego login bo z moim było coś nie tak sorki za ten offtop
pzdr
@Daro - to Kazik bo Heniek na tym forum wogóle nigdy nic nie napisał bo mu się nie chce, to przejąłem jego login bo z moim było coś nie tak sorki za ten offtop
pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Jeżeli niemasz gdzie schować magów są ci łucznicy nieocenieni,i tyle,bo tak 2 czy 3 magów tracisz w 1 turze,to niejest dobry początek,po prostu niewiem no zacznijcie grać z jakąś bardziej doświadczoną wiarą(bo z tego co w tej chwili wnioskuje graliście z samymi cieniasami),a zobaczycie że bez oddziału do schowania magowie są plewni i słabi,i każdy kto ma za sobą przynajmniej rok grania bardzo się ucieszy na widok 3 samotnie biegających magów,albo magów stojących na krańcu stołu,gdzie niemają do niczego zasięgu.
Ale o co chodzi przecież mam ten regiment spirów...
" Sito- proste urządzenie do oddzielania od siebie obiektów o małych i większych wymiarach lub do oddzielania obiektów stałych od płynów, wreszcie do oddzielania zawiesin od płynów. "
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 151
- Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta
belaner7 ja nie pisze z kim ty masz okazję grać i nie piszę na jak słabym poziomie ci gracze grają skoro nie uzywają straty punktów w formie 10łuczników. Magowie na konikach jak sobie wjadą do lasku na środku stołu to mają zasięg do wszystkiego co im potrzebne. A rozumiem, że ty nadal podtrzymujesz, że mag stojący w 10 łuczników jest bezpieczny, szczególnie na defens - nic bardziej mylego Kraśki mają maszyny zasięgowe, jeden strzał z katapulty schodzi 5, zostaje 5, cóż ma jeszcze drugą katapę i tez nią tam uderzy. Aż miło będzie patrzeć jak łucznicy wraz z magiem zejdą w 1 turze. Tracimy tym sposobem ok.300pts.
szkoda punktów na łuczników w graniu na 'turbo magii'
pzdr
szkoda punktów na łuczników w graniu na 'turbo magii'
pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
mylisz się...
Nie 300 punktów tylko 120+180+180+100= 480 Jak bedzie mial farta to 580 :)Nindox Arf pisze: Tracimy tym sposobem ok.300pts.
szkoda punktów na łuczników w graniu na 'turbo magii'
pzdr
Najlepiej poruszac sie tak magiem aby widzial cel ktory musi zamagowac ale zeby nie widziala go reszta, co sie da zrobic siedzac w lasku, za lasiem itd.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 151
- Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta
Mućka pisze:Nie 300 punktów tylko 120+180+180+100= 480 Jak bedzie mial farta to 580 :)Nindox Arf pisze: Tracimy tym sposobem ok.300pts.
szkoda punktów na łuczników w graniu na 'turbo magii'
pzdr
Najlepiej poruszac sie tak magiem aby widzial cel ktory musi zamagowac ale zeby nie widziala go reszta, co sie da zrobic siedzac w lasku, za lasiem itd.
widzę, że ktoś potrafi mnie zrozumieć ale wźiąć 10 łuczników i dać tam 3 magów to już wogóle katastrofa No i o to mi chodzi jak jest potrzebny to wyskakuje i czaruje, jak nie jest potrzebny to do lasu i nie wierzę, że ktoś kto potrafi grać straci wszystkich magów.
pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
ja nie wiem o co ta kłotnia.. samotni magowie to juz przeszosc - czasem mozna sobie na to pozwolic (gdy przecinik gra ofensem i nie ma juz lataczy)..
ostatnio gralem na samej kawalerii - kiepsko sie to sprawdzalo - za malo modeli za szybko spadaja..
choc na stole o szerokosci 96 cali dalo jeszcze rade
oddzial do schowania maga musi byc zawsze. moga to byc:
- 10 luczników
- 10 SM
- 6 SH (5 to za malo, ten jeden koles wiecej to tura zycia dla maga)
- klocek spearelfow
- SW (w ilosci wiekszej niz 5)
kazdy wybiera sobie co lubi - ja gralem na kawalerii i powiem ze mimo mobilnosci sporej czesci przeciwnikow udawalo sie dorwac moj oddzial z magiem (glownie boli ostrzal i magia).
co do 10 lucznikow nie jestem przekonany - ale jesli nie mamy SM to lucznicy powinni byc.
na klockach wloczników przestalem juz grac jakis czas temu.
Najwazniejsze to jeszcze dobrze rozlozyc tych magów po oddzialach - w jednym regonie nie moze byc nigdy wiecej niz 2 magów..dlatego jednego zawsze mozna dac na konia i wsadzic do SH
----------------------------------------
co do samej rozpiski to napewno musisz zmienic ustawienie przedmiotów na magach - kombinacja seer + channeler jest koniecza.
ja ostatnio sie zastanawialem nad takim zlozeniem magów
1.seer + channeler
2.seer + channeler
3.RoF + DS
->2 kuznie na ture, bound i maly pocisk - to cos co mnie kusi
pozdrawiam
ostatnio gralem na samej kawalerii - kiepsko sie to sprawdzalo - za malo modeli za szybko spadaja..
choc na stole o szerokosci 96 cali dalo jeszcze rade
oddzial do schowania maga musi byc zawsze. moga to byc:
- 10 luczników
- 10 SM
- 6 SH (5 to za malo, ten jeden koles wiecej to tura zycia dla maga)
- klocek spearelfow
- SW (w ilosci wiekszej niz 5)
kazdy wybiera sobie co lubi - ja gralem na kawalerii i powiem ze mimo mobilnosci sporej czesci przeciwnikow udawalo sie dorwac moj oddzial z magiem (glownie boli ostrzal i magia).
co do 10 lucznikow nie jestem przekonany - ale jesli nie mamy SM to lucznicy powinni byc.
na klockach wloczników przestalem juz grac jakis czas temu.
Najwazniejsze to jeszcze dobrze rozlozyc tych magów po oddzialach - w jednym regonie nie moze byc nigdy wiecej niz 2 magów..dlatego jednego zawsze mozna dac na konia i wsadzic do SH
----------------------------------------
co do samej rozpiski to napewno musisz zmienic ustawienie przedmiotów na magach - kombinacja seer + channeler jest koniecza.
ja ostatnio sie zastanawialem nad takim zlozeniem magów
1.seer + channeler
2.seer + channeler
3.RoF + DS
->2 kuznie na ture, bound i maly pocisk - to cos co mnie kusi
pozdrawiam
Co to jest SW? Osobiście uważam że najlepsi do chronienia magów są WL (zwłaszcza gdy są specialami przez lion honor ), taki oddział ma jeszczelion lion banner w to pewnie wchodzi generał PoH i oddział jest odporny na paniki terror fear ma staborna darmowy ruch w lesie i są ogólnie silni Też tak patrzyłem że 7-6 szadołów jest dobra do pilnowania 1 maga gdy nie wystawia się ich jako skautów.
" Sito- proste urządzenie do oddzielania od siebie obiektów o małych i większych wymiarach lub do oddzielania obiektów stałych od płynów, wreszcie do oddzielania zawiesin od płynów. "
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
Wl moim zdaniem niesą od tego,ale shadowsi no tu jest myś,osobiście słyszałem że ktoś z gdańska zagrał w bydgoszczy 4x4 gdzie wszyscy magowie siedzieli w szadołach,a co lepsze zamiatał tym strasznie(mój znajomy który gra orkami(i który jest naprawde dobrym i doświadczonym graczem) mówił że to co podchodziło do tego oddziału robiło puff,a wygrał tylko dlatego że w ostatniej turze ten oddział niezebrał się na 9),to trzeba wypróbować kiedyś.
SW - Shadow Worriors, o ktorych sam wspomniales.
jak pojawi sie u jakis mod to moze wydzieli ta nasza dyskusje do odpowiedniego dzialu - bo mysle ze jeszcze mozna duzo mowic o chowaniu mogaw w armii HE
jak pojawi sie u jakis mod to moze wydzieli ta nasza dyskusje do odpowiedniego dzialu - bo mysle ze jeszcze mozna duzo mowic o chowaniu mogaw w armii HE
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 151
- Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta
lepiej wziąć 5SH do tej rozpiski niż 10 łuczników i o to mi chodzi
Belaner7 - szkoda że nie gram w Poznaniu bo z chęcią bym rzucił tobie rękawice.
pzdr
Belaner7 - szkoda że nie gram w Poznaniu bo z chęcią bym rzucił tobie rękawice.
pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Grasz He?Ja odrazu mówie że przyjmuje każdy czelendż rzucony przez gracza he,i mam nadzieje że takowy zostanie rozegrany na jakimś masterze,chociarz niewiem jeszcze na jakim konkretnie :oops: bo ja na turnieje to i w największych porywach zadużo niejeżdze(leniwy jak cholera jestem)
Belaner: jesteś żałosny. Operujesz słownikiem gimnazjalisty i pieprzysz bez sensu - mam nadzieje że zagramy na Draconie chalange'a - o flaszeczke. Wyjdzie w praniu kto tu jest plewą.
A dla nieświadomych - archerzy szybciej tracą LoS od np. misli, łuków WE itp. niż tacy SH - zwłaszcza gdy ci SH np. są w lesie.
Co do przeciwników - część z nich odniosła całkiem radosne sukcesy batlowe - ty sie kedyś chwaliłeś 3 miejscem na jakimś lokaliku - nie bądź śmieszny.
Pozdro.
A dla nieświadomych - archerzy szybciej tracą LoS od np. misli, łuków WE itp. niż tacy SH - zwłaszcza gdy ci SH np. są w lesie.
Co do przeciwników - część z nich odniosła całkiem radosne sukcesy batlowe - ty sie kedyś chwaliłeś 3 miejscem na jakimś lokaliku - nie bądź śmieszny.
Pozdro.
Daro,sorry winetu ale twój powyrzszy post jest pieprzeniem bez sęsu,już niebęde komentował dlaczego.Co do chwalenia się to to niebyło przechwalanie,tylko jankiel po prostu mnie zapytał że skoro mam jakieś swoje teorie grania to czy wyszły w praniu,ano wychodzą jak się uda jak się nieuda to trudno,trzeba uczyć się na błędach.Zresztą moje sukcesy niograniczją się tylko do 2 lokalików,ale generalnie po troche ponad roku grania posiadam miejsce w pierwszej dziesiątce w lidze wlk,i chyba mam 132 w oglnej(albo jakoś ostatnio miałem :wink: ).Ja tam jestem zadowolony,choć mam wyższe ambicje.
P.s bez tego chellenga się nieobejdzie po prostu,prędzej czy później rozegramy,i wtedy najprawdopodobniej wyjdzie szydło z worka.
P.s bez tego chellenga się nieobejdzie po prostu,prędzej czy później rozegramy,i wtedy najprawdopodobniej wyjdzie szydło z worka.