Krasnale w dzisiejszych czasach... 8 ed.

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080

Re: Krasnale w dzisiejszych czasach należących do...

Post autor: Morsereg »

rakso i grazbird ale sie glaszczecie, po tych... brodach ;)
a jak to mialo byc z flankami? tam chyba sie uzupelnialy ludy ale mogl bic tylko pierwszy szereg. wiec nie jest tak zle :)
i moze w koncu dostaniemy ward na slayersow i mozliwosc orunowania talizmanow. w koncu kazdy krasnolud jakis tam pierscionek posiada.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
xaurus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Grodzisk Maz. Milanówek, Podkowa L, Wawa

Post autor: xaurus »

ciekaw jestem jak bedzie wygladalo wystawianie Rorow i dogsow,

np takie long drongi teraz strzelaja z 2 szeregow i na dodatek chyba zasieg im sie poprawia,

np taka 2x10 strzelaja wszyscy i walcza wszyscy, w sumie mozna by sie nawet o wiekszy klocek pokusic :>

tak samo malakai na te duze kloce piechoty bedzie sie ladnie sprawdzal

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

xaurus - zgadza się, u mnie te dwie jednostki już czekają na 8 ed. Co więcej... Malakai zżerał slot hero oprócz rare co było jego największym mankamentem. Teraz ten problem znika :D
No i piraci... 24 strzały na turę... i to po ruchu i bez kar... aahhhh :twisted:
Obrazek

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

mmmm.... to będzie piękne :D właśnie ich będę zamawiał:)
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Jest jeden problem...

O ile mówimy o grze turniejowej, a nie z kumplami czy gdzieś na lokalu z własnymi zasadami, to wraz z wejściem 8 edycji znika legalność posiadania jednostek DoW i RoR w rozpiskach, chyba że zostanie to jakoś załatwione wraz z wyjściem Rulebooka.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
xaurus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Grodzisk Maz. Milanówek, Podkowa L, Wawa

Post autor: xaurus »

czytam na bieżąco temat o 8ed ale nie natknąłem się takie info, możesz przytoczyć?

mam nadzieje ze będzie można wystawiać te jednostki, nawet nie dla zasad ale dla samych figurek które są świetne :>

eh, marzy mi się cały czas aby właśnie te jednostki tak samo jak doomseekerzy wrócili na stoły...

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

xaurus pisze:czytam na bieżąco temat o 8ed ale nie natknąłem się takie info, możesz przytoczyć?
Takiego info nie ma. Są to moje przypuszczenia, które opieram na tym iż wraz z wejściem nowej edycji następuje pewna dezaktualizacja, która zawiera się w pewnych aspektach. Nakładka DoW i RoR, pamiętajmy została wydana pod 7 edycję.

Tak samo było z Karak Kadrin Slayer Army - skończył się Storm of Chaos, skończył się żywot tej armii i jej jednostek.

Bez aktualizacji i potwierdzenia o ich używalności ze strony GW czy choćby LS, trudno się sprzeczać możliwość gry tymi jednostkami. Stratą to jest, bo Long Drong Slayer Pirates i Malakai Makaisson Goblin Hewer to świetne klimatyczne jednostki.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
cobra651
Wodzirej
Posty: 738
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle, Varangian Guard

Post autor: cobra651 »

Mac pisze:Jest jeden problem...

O ile mówimy o grze turniejowej, a nie z kumplami czy gdzieś na lokalu z własnymi zasadami, to wraz z wejściem 8 edycji znika legalność posiadania jednostek DoW i RoR w rozpiskach, chyba że zostanie to jakoś załatwione wraz z wyjściem Rulebooka.
GW może się w końcu określi, bo jednostki do najemników są ciągle do kupienia na ich stronie, ba nawet umieścili ich w katalogu na 2010. W poprzednich latach ich tam nie było, co być może wskazywać na jakieś plany szeryfów, związane ze szerszą sprzedażą tych jednostek, lub z czyszczeniem magazynów .

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Mac - Long Drong z ekipą i Malakai nie byli też z 7ed a jakoś można nimi było grac po jej wejściu (nawet na niektórych turniejach). Podejrzewam, że 8 ed nic nie zmieni. To są RoR i nadal jako DoW można będzie je brac (chyba, że całkowicie usuną opcję DoW w 8 ed).

Poza tym domowe bitwy też są fajne, nawet fajniejsze niż turniejowe, a tam się można na wszystko umówic z przeciwnikiem. Jak się dogadacie to i banda gumisiów zacznie biegac po stole ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

przeglądałem dzisiaj kodeks pod kątem erraty. i tak myślę, że runkę podwajającą nam unit strength przerobią na: podowjenie ilości szeregów albo, że mamy o 1 szereg więcej niż przeciwnik.
rune of slowness to będzie wogóle jakies przegięcie. tak samo jak strollaz- w dobie losowych zasięgów szarży, przy dobrym rzucie, w drugiej turze będziemy mogli szarżować :D [-o<

w ogóle zaczynam z ciekawością myślec o 8 edycji.
jesli armaty mają d6 woundów, to w każdej rozpisce biore po 3 :D

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3445
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

Jak działo ma zadawać d6 woundów, to co będzie robił master inżynier? 2d6? :D Też tak myślę, że krasnoludy pójdą w górę w rankingu przegiętości armii. Ale i tak katapa będzie najlepsza: chowamy ją w lesie albo za górką i nawalamy z przerzutem scatterki. Poza tym krasie w szarży miażdżą. Jak dobrze się trafi można przejechać się przez pół armii wroga. Ta edycja zaczyna mi się coraz bardziej podobać. :D
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

Awatar użytkownika
Grunaldi
Mudżahedin
Posty: 313
Lokalizacja: Wrocław Castle Town

Post autor: Grunaldi »

"Poza tym krasie w szarży miażdżą"
Możesz to rozwinąć ? Jakoś nie mogę zobaczyć żadnego power upa w szarży dla krasi. Powiedziałbym nawet że będzie się nam jeszcze gorzej opłacało szarżować niż w tej edycji (no chyba że na saurusy ;] ).
runepriest pisze:
Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

To fakt. Szarżować będziemy częściej ale da nam to tylko +1CR a bić i tak będziemy na końcu.
Obrazek

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

Racja bo przy naszym miażdżącym całym jednym ataku na figurkę to dużo nie zrobimy
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2170
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

coś mi się widzi że nastanie powergamerski czas krasnali oparty na przewalonym gunlinie. wymaksowanie maszyn w specjalach i rarach a cory to strzelcy plus jakieś dziesiątki zwyklaków do omiatania ćwiartek.

obawiam się że elitarne jednostki piechoty slotu specjal zostaną niestety wyparte przez maszyny. śmiem twierdzić że krasnale staną się typowym samograjem stój-i-strzelaj. ale wszystko okaże się w lipcu

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080

Post autor: Morsereg »

Grazbird pisze:przeglądałem dzisiaj kodeks pod kątem erraty. i tak myślę, że runkę podwajającą nam unit strength przerobią na: podowjenie ilości szeregów albo, że mamy o 1 szereg więcej niż przeciwnik.
rune of slowness to będzie wogóle jakies przegięcie. tak samo jak strollaz- w dobie losowych zasięgów szarży, przy dobrym rzucie, w drugiej turze będziemy mogli szarżować :D [-o<

w ogóle zaczynam z ciekawością myślec o 8 edycji.
jesli armaty mają d6 woundów, to w każdej rozpisce biore po 3 :D
wydaje mi sie, ze rune podwajajaca USx2 po prostu wywala. bo bedzie ona bezuzyteczna. a co do runy spowolnienia, to imho bedzie bardziej uzyteczna niz teraz. z wieksza iloscia piechoty na stole odejmujemy przeciwnikowi k6 od szarzy. spalenie ma wyglada M+nizszy wynik na kosciach wiec my bez problemowo wtedy zaszarzujemy na nich :D pozatym to moze byc bardzo dobry sposob na nie pozwolenie zaszarzowania w pierwszej turze.

Aron_Banalny pisze:coś mi się widzi że nastanie powergamerski czas krasnali oparty na przewalonym gunlinie. wymaksowanie maszyn w specjalach i rarach a cory to strzelcy plus jakieś dziesiątki zwyklaków do omiatania ćwiartek.

obawiam się że elitarne jednostki piechoty slotu specjal zostaną niestety wyparte przez maszyny. śmiem twierdzić że krasnale staną się typowym samograjem stój-i-strzelaj. ale wszystko okaże się w lipcu
wszystko zalezy od ciebie jakie sobie bedziesz rozpy robil i jak bedziesz gral.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3445
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

Grunaldi pisze:"Poza tym krasie w szarży miażdżą"
Możesz to rozwinąć ? Jakoś nie mogę zobaczyć żadnego power upa w szarży dla krasi. Powiedziałbym nawet że będzie się nam jeszcze gorzej opłacało szarżować niż w tej edycji (no chyba że na saurusy ;] ).

Dobra, mówiłem przez pryzmat tej edycji :oops: jak się uda wpaść we wroga to nierzadko się go przepycha. Ostatnio zrobiłem tak hammererami imperialnym rycerzom :shock: jednych pogoniłem na 10" (on miał 7 chyba), po czym wpadłem w drugich, którzy z kolei rozbili się o impassable'a. Ale to już inna historia :wink: . A poza tym to trochę szkoda, że nie uwzględnia się w tej sytuacji szarżujących, za to kawaleria chyba nie ma ASF, nie?


Co do powergamerskich czasów, to u krasnoludów nawet powergaming (w rozpiskach ofc.) wygląda klimatycznie. Zalew gunline'u można wyjaśnić hmmm... wysoką aktywnością gildii inżynierów? :D
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

Dźwiedź
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: Dźwiedź »

Mi się wydaje, że piechota z tarczami dostanie po dupie trochę… sejw w walce na 4+ zamiast 3+ przy "pierdylionie" ataków jaki będą mieć inne jednostki sprawi że krasnale będą szybciej schodzić ze stołu… W przeciwieństwie do innych armii nasze klocki sporo kosztują i raczej nie spodziewam się wystawiania ich w mocno liczebniejszej opcji(mam też złe przeczucia, że armaty z d6 będą droższe, a katapy nie zdejmujące pancerza trzeba będzie bardziej obrunowywać... co za tym idzie piechoty będzie mniej/ lub elitę zastąpią wojownicy)

Za to cieszę się że bronie dwuręczne wrócą do łask i moich 24 wariorów z 2-rakami w końcu zacznie coś robić:) Ogólnie wojownicy na nowe zasady odnośnie strachu, być może staną się ciekawszą opcją niż dotychczas… No i chyba posklejam więcej kuszników z wielkimi toporzyskami(aczkolwiek thunderersi walący z 2ch szeregów kusić też będą)
:wink:

ps. No i liczenie szeregów pod koniec walki też może dać nam "lekko" w kość…

Awatar użytkownika
Filup
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3235
Lokalizacja: Bydgoszcz XIII kohorta

Post autor: Filup »

Pamietajmy, ze im wiecej atakow bedzie zadawanych, tym wieksze znaczenie ma sila i wytrzymalosc... nasze T4 moze przewazyc w duzej ilosci walk. Mnie zmiana dzialania tarczy tez sie nie podoba, z mojego doswiadczenia wynika, ze sejw 6tka, nawet jezeli jest to ward, to przewanie nic nie daje.

Szkoda. Z drugiej strony w wiekszosci przypadkow beda to dwa rzuty ochronne...

No nic, wszytko bedzie zalezalo od errat, ktore sie ponoc maja pojawic 10tego lipca. Zobaczymy...

pzdr!
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

wolę bić z dwuraka, niż mieć warda na 6...

ODPOWIEDZ