8 WFB edycja TYLKO PLOTKI I FAKTY, BEZ SPAMU

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Re: 8 WFB edycja TYLKO PLOTKI I FAKTY, BEZ SPAMU

Post autor: Khuman »

jak działają teraz:

- KB

- Fast

- Impakty

- teraz każdy BSB może mieć magiczny banner i jakiś magiczne itemy?

- zionięcie daje 2d6 A z siłą zionięcia czy bazową stwora? i czy są auto hit?

- czy teraz jak ucieka, to liczy się środek do środka i wrotka... nawet skirmishe ?

Awatar użytkownika
Raptor
Masakrator
Posty: 2018
Lokalizacja: True Legion Kraków!!!

Post autor: Raptor »

Khumanor pisze:jak działają teraz:

- KB

- Fast

- Impakty

- teraz każdy BSB może mieć magiczny banner i jakiś magiczne itemy?

- zionięcie daje 2d6 A z siłą zionięcia czy bazową stwora? i czy są auto hit?

- czy teraz jak ucieka, to liczy się środek do środka i wrotka... nawet skirmishe ?
-kb normalnie, dodatkowo jest cos takiego jak heroic blow (kb dzialajacy na wszystko)
-fasty 12" ruchy przed gra.
-impacty normalnie(nie zauważyłem nic nadzwyczajnego, rozlosowuja sie jak od strzelania)
-bsb daje przerzuty wszystkiego panik zbierania ld na feara breakow. nie ucieka(bo ginie broniac sztandaru :roll: ). tak samo jak general kiedy siedzi na LT daje przerzuty w 18" zamiast w 12"
-autohity z sila zioniecia
-skirmishe tez sa klockami :roll: wiec uciekaja jak klocki w siódmej.

pozdro
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

tomekjar pisze:Teraz nie trzeba mieć tylnego szeregu żeby móc się schować, wystarczy mieć miejsce, gdzie nie bylibyśmy w B2B z wrogiem.
Przecież teraz też tak jest...
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

tomekjar pisze:jeden DS na armię :D Szkoda, że Dwarfy i Demony to omijają...
skad ta informacja?
tomekjar pisze:Teraz nie trzeba mieć tylnego szeregu żeby móc się schować, wystarczy mieć miejsce, gdzie nie bylibyśmy w B2B z wrogiem.
Nie rozumiem? teraz tez tak jest

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Bo ani dwarfy ani demony nie mają dostępu do commonów. Krasnale mają runę a demony gift duplikujący efekt scrolla, ale nie będacy nim :P .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Raptor
Masakrator
Posty: 2018
Lokalizacja: True Legion Kraków!!!

Post autor: Raptor »

Pedros pisze:Czy scrolle i power stony maja ciagle zasade, ze mozna je brac wraz z innymi arcana'mi?
przeczytaj temat
Obrazek

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Infernal Puppet pisze:Bo ani dwarfy ani demony nie mają dostępu do commonów.
:shock: znisczyles moj swiat

Chodzilo mi raczej o to czy Tomekjar widzial juz errate do demonow czy dwarfow mowiaca ze moga duplikowac przedmiot, ktory jest traktowany jak DS. Bo skoro DS bedzie 0-1 to chyba logiczne, ze DoCh i D dostana bana na itemy typu DS.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Znając GW - wcale niekoniecznie :P . Dwarfy mają w swoim AB zasadę że mogą ( z pewnymi opostrzerzeniami ) brać runy jak im się żywnie podoba, śmiem wątpić by GW zauważyło taki kruczek w zasadach :wink: .
znisczyles moj swiat
Bo najbardziej gięta i też wcale nienajgorsza armie mają swoje własne listy przedmiotów odmienne od commonów, nieraz ( szczególnie u demonów ) dużo lepsze niż powszechne przedmioty ? Coś kruchy ten twój świat :P :P :P .....
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Mam pytanie, być może wyda się głupie, ale- czy jest możliwość wystawienia kilku lordów? jest limit 25%, o zwykłych herosach mówi się, że można ich wystawiać na kg, a co z lordami?

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Możesz wystawić cały zagon lordów o ile zmieszczą się w 25%. Sądzę, że w wielu armiach będzie i mag lord i generał lord do walki.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Oldblood z 0+ sejwa, 6 siły w szarży, 5 tafa , 3 woundy i to wszystko razy dwa na 2400 pkt. To się nazywają kowboje...

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Po pierwsze żadnego przedmiotu z Common Items nie można dublować (więć jeden DS na armię :D Szkoda, że Dwarfy i Demony to omijają... )


Ale jest kilka rodzajów scrolli :P więc dwa scrolle na dwóch magach, to będzie taki standardzik :P

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Lidder pisze:
tomekjar pisze:jeden DS na armię :D Szkoda, że Dwarfy i Demony to omijają...
skad ta informacja?
Stąd, że Gifty to nie Magic Itemy, oraz stąd, że Runy to nie Magic Itemy. A to właśnie Magic Itemów nie można dublować, a nie tych powyższych.
Lidder pisze:
tomekjar pisze:Teraz nie trzeba mieć tylnego szeregu żeby móc się schować, wystarczy mieć miejsce, gdzie nie bylibyśmy w B2B z wrogiem.
Nie rozumiem? teraz tez tak jest
Myślałem, że trzeba teraz do tylnego szeregu się wycofywać, my bad...


Co do pytania o BSB i magiczne itemy: przecież to jest opisane w Armybookach, a nie w Rulebooku, więc zostaje tak jak jest (przynajmniej do wyjścia errat to zmieniających / nowych booków)
jarlaxle17 pisze:
Po pierwsze żadnego przedmiotu z Common Items nie można dublować (więć jeden DS na armię :D Szkoda, że Dwarfy i Demony to omijają... )


Ale jest kilka rodzajów scrolli :P więc dwa scrolle na dwóch magach, to będzie taki standardzik :P
Owszem, ale żaden z tamtych Scrolli nie powstrzymuje rzucanego czaru :roll:
BTW, podejrzewam, że pewna armia się cieszy, że ma dotąd mało używany przedmiot o nazwie Brooch of the Great Desert :D
Obrazek

Awatar użytkownika
kubon
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: kubon »

@ Grolshek
W 8 ed. jest chyba dopuszczalny maxymalny Asv do 1+ , ale głowy nie dam .
Ostatnio zmieniony 25 cze 2010, o 22:38 przez kubon, łącznie zmieniany 1 raz.
‎... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.

And Satan said 'That's what I was thinking'.

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Owszem, ale żaden z tamtych Scrolli nie powstrzymuje rzucanego czaru :roll:
A pamiętasz może jak poszczególne działają?

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

kubon pisze:W 8 ed. jest dopuszczalny maxymalny Asv do 1+ , ale głowy nie dam .
Potwierdzam, oto cytat dla niedowiarków (znajdą się na pewno tacy :D ):
Note that a model can never have a save (of any kind) better then 1+ for any reason, and that, even then, a roll of 1 is always failure
I dodam tylko od razu, że po niezdanym Armour Save możemy wziąć Regenkę albo Warda, ale nie oba, musimy wybrać coś z tych 2.
jarlaxle17 pisze:
Owszem, ale żaden z tamtych Scrolli nie powstrzymuje rzucanego czaru :roll:
A pamiętasz może jak poszczególne działają?
Koszt przedmiotu, po nim działanie
-50 jednorazowo zamiast dispelowania czaru używamy przedmiotu i za każdą kość użytą do rzucenia czaru rzucamy d6. Na każde 5+ wrogi mag dostaje ranę no AS
-50 jednorazowo zamiast dispelowania czaru używamy przedmiotu i za każdą kość użytą do rzucenia czaru dostajemy jedną kość dispela
-50 zamiast dispelowania czaru używamy przedmiotu i jeżeli wrogi mag nie rzuci na d6 swojego poziomu lub mniej to staje się żabą, potem na 4+ na początku fazy magii gracza kontrolującego żabę udany rzut oznacza, że żaba staje się magiem z powrotem. Żaba nic nie robi, łatwo ją ubić (same "1" w statsach oprócz Woundów), nie czaruje, nie używa przedmiotów (ani magicznych, ani normalnego ekwipunku)...


Ostatni przedmiot jest o tyle ciekawy, że baaardzo ładnie robi combo z zerówką z Lore of Death (snajperka w model, obaj gracze rzucają d6 i dodają Ld maga oraz celu[w naszym przypadku 1], cel dostaje tyle ran bez AS, ile wynosi różnica na korzyść maga). Jeśli ktoś zamieni się w żabę, to najprawdopodobniej umrze w kolejnej w fazie magii tego kto użył scrolla :D Szczególnie wredne na magów 1-2 lvlu, a już w ogóle zabójcze dla nieczarujących bohaterów z boundami. A jak pomyśleć, że Slaan może na 5+ stać się żabą (w jego przypadku żabką), to też może być śmiesznie !
Ostatnio zmieniony 25 cze 2010, o 22:47 przez tomekjar, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
kubon
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: kubon »

@ jarlaxle17
Virgo pisze:
Furion pisze:jak by ktoś wkleił skrótowo listę magic itemów w sposób nie łamiący praw autorskich ;)
Magic Weapons

1.Giantsblade-[60 pts] +3 Strength in close combat.
2.Bloodbath Sword - [60 pts] + 3 attacks
3.Obsidianblade - [50 pts] Wounds with this weapon ignore armour saves
4.Ogreblade - [40 pts] +2 Strength in close combat
5.Sword of Quarrel - [40 pts] Bearer gains 2 attacks
6.Duelling Blade- [35 pts] Weapon pair, bearer has weapon skill 10
7.Heroslayer - [30 pts] Bearer gains 1 attack and strength for every character model that is in base contact with him or his unit. Bonus is calculated at the beginning of every close combat
8.Zauberraubklinge [ 25 pts]If a wizard his wounded with this sword, he will lose one random spell for each wound
8.Spell-Steal Blade [ 25 pts]If a wizard his wounded with this sword, he will lose one random spell for each wound
9.The Battle's sounding - [20 pts] Bearer gains 1 attack
10.Sword Of might - [20 pts] +1 strength in close combat
11.Beserker Sword - [20 pts] Bearer gains frenzy and can never lose it
12.Golden seal sword - 15 pts] Attacks are done with initiative 10
13.Nimble Blade - [15 pts] Bonus of +1 to hit
14.Tearing Blade -[10 pts] - Attacks are armour piercing
15.Relic sword - [10 pts] - Attacks with this sword wound always on 5+, or better if one would wound normally on a lower score.
16.Screeching Blade - [10 pts] Bearer causes fear
17.Sword of Pain- [5 pts] - Monster or character that loses one or more wounds to this sword, will suffer from stupid
18.Krieger curse - [5 pts] - Monster or character that loses one or more wounds to this sword, will lose one attack (but will keep at least one attack)

Magic Armour
19. Armour of Destiny - [50 pts] Heavy armour, 4+ ward save
20. Rouge helm - [50 pts] +1 Armour Save, enemy has to re-roll successful wounds
21. Silver steel armour - [45 pts] Armour save 2+, can not be further improved
22. Armour of fortune - [35 pts] Heavy armour, 5+ ward save
23. Helm of discord - [30 pts] +1 Armorsave, enemy character model has to pass a leadership test, if it fails, it can not attack and will be hit automatically
24. Glittering scale armour - [25 pts] - Light armour, -1 to hit in close combat.
25. Shield of Ptolos - [25 pts] Buckler, 1+ armour save against missile attack
26. Spell shield - [20 pts] Buckler, bearer gains magic resistance (1)
27. Armour of the lucky adventurer [20 pts] Heavy armour, 6+ ward save
28. Dragonhelm - [10 pts] Armour save is better by 1, 2+ ward save against fire attacks
29. Enchanted Shield - [5 pts] Buckler, Armour save is better by 2
30. Luck-bringer shield - [5 pts]Buckler, only one use, first hit will be ignored by 2+

Talismans
31. Talisman of preservation - [45 pts] Bearer gains 4+ ward save
32. Large Obsidian amulet -[45 pts] Bearer gains magic resistance (3)
33. Talisman of endurance - [30 pts] Bearer gains 5+ ward save
34. Obsidian Amulet - [30 pts] Bearer gains magic resistance (2)
35. Pond stone - [25 pts] Bearer re-rolls missed armour saves
36. Opal Amulet- [15 pts] Only one use, 4+ ward save against first wound
37. Obsidian pendant - [15 pts] Bearer gains magic resistance (1)
38. Talisman of protection - [15 pts] Bearer gains ward save 6+
39. Seeds of rebirth - [10 pts] Bearer gains 6+ regeneration
40. Dragoncurse stone - [5 pts] Bearer gains 2+ ward save against fire attacks
41. Something about flying - [5 pts] Bearer gain 5+ ward save against models with the “flying” rule.
42. Stone of Good Luck - [5 pts]- Only one use, Bearer can re-roll one missed armour save

Magic Standard
43. Standard of bloodlust - [55 pts] Unit can re-roll attacks
44. Howling standard [50 pts] Unit causes 'horror' (Not sure if he meant fear or terror)
45. Ranger's banner - [50 pts] Unit gains “terrain knowledge???”(Maybe something along the strider rumors we heard?)
46. Standard blade - [45 pts] Unit gains armour piercing
47. War banner - [35 pts] +1 Combat Resolution
48. The rushing banner -[15 pts] +1 on movement range
49. Bone standard - [15 pts] Magic resistance (1)
50. Standad of Disciple - [15 pts] +1 on leadership, but can not use the generals leadership
51. Banner of the eternal flame [10 pts] Unit causes fire attacks
52. Radiant flag [5 pts] Only one use, unit can re-roll first failed leadership test
53. Scarecrow banner - [5 pts] Unit causes fear on all units with “fyling”

Arcane Items
54. Book of Ashur - [70 pts] Bearer gains +1 on his spells and dispels
55. Scroll of reaction - [50 pts] Only one use, if an enemy wizard casts a spell, the player can read this scroll instead of dispelling. The spell will be cast successfully. But after resolving the spells effect, the player will roll one
dice for every used power dice. For every 5+ the wizard will lose a wound, no armour saves are allowed.
56. Scroll of energy predation(?) - [50 pts] Only one use, if an enemy wizard casts a spell, the player can read this scroll instead of banning. The spell will be cast successful. But after resolving the spells effect, the player will
gain as many dispel dices as the wizard used power dices.
57. Sivejir’s curse scroll - [50 pts] Only one use, if an enemy wizard casts a spell, the player can read this scroll instead of Dispelling. The spell will be cast successful. But after resolving the spells effect, the wizard will be a
frog, if he is not able to roll one d6 below his magic level. All stats are reduced to 1, only his wounds stay the same. He can not use his magic items etc or cast spells/dispels. The wizard can try to free himself in his next own
magic turn on a 4+
58. Energy Spell - [35 pts] Only one use, every doubles will cause total energy and loss of control
59. Coal-pitch wand - [35 pts] Only one use, wizard can decide to use the staffs power after a successful casts spell to increase the score by rolling an additional d6. By that he can gain total energy and a loss of control
60. Forbidden Staff - [35 pts] Only one use, at the beginning of his magic turn, the staff grants d6 energy dices. Bearer suffers d3 wounds, no armour saves are allowed
61. Rougue shard - [25 pts] Only one use, one has to declare the use of it at the beginning of his magic turn, if an enemy wizard want to dispel a spell cast by this wizard, he will lose one wound on 5+, no armour save allowed.
62. Grounding staff -[25 pts] Only one use, wizard can re-roll first loss of control
63. Dispel Scroll - [25 points] Only one use, dispels one spell automatically
64. Powerstone - 20 ptsOnly one use, declare to use the stone before you cast a spell. Wizard can use two additional power dice, but has to use at least one from the power pool.
65.Sceptre of stability - [15 pts] Only one use, after rolling to dispel one spell, you can roll an additional d6.

66. Channeling Rod - [15 pts] Bearer gains +1 to channel an additional energy or dispel dice
67. Spell of Protection - [15 pts] Only one use, if an enemy wizard casts a spell, the player can read this scroll instead of banning. The spell will be cast successful. But after resolving the spells effect, the targeted unit gains a
4+ ward save for caused wound.

Enchanted Items
68. Wizards Hat - [100 pts], Level 2 mage, random magic lore, stupid
69. Pocket-watchtower - [100 pts] When both armies have placed their terrain and troops, you can place a watchtower. Rules are in the rules book
70. Arabic rug/Magic Carpet - [50 pts] Infantry and monstrous infantry gain flying, cannot join units (have no idea what this means)
71. Crown of command - [35 pts] Bearer is Stubborn
72. Healing Potion - [35 pts] Only one use, gain D6 lost wounds.
73. Winged Curse ring - [35 pts] Flying creatures and their riders have to re-roll successful hits against bearer/unit
74. Rubyring of destruction - [25 pts] Bound spell (energy level 3) Fireball
75. The mask of Horror - [25 pts] Bearer causes horror. Other units are not allowed to use his leadership
76. Potion of Stregth - [20 pts] Only one use, +3 strength(thought it was d3...)
77. Potion of Toughness - [20 pts] Only one use, +3 toughness (same as above)
78. The other rouge shard [15 pts] All models in base contact (friend and foe) need to re-roll successful saves
79. Curse Icon -[5 pts] 6+ ward against war machines
80. Potion of recklessness - [5 pts] Only one use, Immute to Psychology and killing blow.(Guessing its for one turn or one round of combat?)
:mrgreen:
Masz tu wszystkie
‎... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.

And Satan said 'That's what I was thinking'.

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

57. Sivejir’s curse scroll - [50 pts] Only one use, if an enemy wizard casts a spell, the player can read this scroll instead of Dispelling. The spell will be cast successful. But after resolving the spells effect, the wizard will be a
frog, if he is not able to roll one d6 below his magic level. All stats are reduced to 1, only his wounds stay the same. He can not use his magic items etc or cast spells/dispels. The wizard can try to free himself in his next own
magic turn on a 4+
Ciekawe czy to na Slanna działa xD

Mimo wszystko nawet scrolle, jak nie dispellują z automatu czaru, to ich działanie jest ciekawe. A przy odrobinie szczęścia, ten scroll z żabą może okazać się o wiele bardziej destrukcyjny aniżeli zwykle scrolle. Gdyż wymusza na przeciwniku rzucania od razu silnych czarów, bo na słabszy można tego zużyć, a kto by chciał by slanna zamieniono w żabę po pierwszym czarze xD

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Proponuję zerknąć 2 posty w górę, tam jest fajny myk związany z tym żabo-przedmiotem :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

hehe ten post umknął mojej uwadze... ale jest jeszcze jeden myk... jestem ciekaw czy klocek horrorów może zamienić się w klocek żab :D heh, to jest istny młot na wampiry, demony i TK.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2010, o 23:01 przez Jarlaxle, łącznie zmieniany 3 razy.

ODPOWIEDZ