Empire 2400 na 8 edycję
Empire 2400 na 8 edycję
arch-lector 125
-waraltar 100
-armour of meteoric iron 25
-VHS 30
-biting blade 10
wizard lord 175
-4lvl 35
-warhorse 15
-feedback scroll 50 [wound na 5+ za każdego użytego PD]
-dispel scroll 25
captain 50
-BSB 25
-horse + barding 14
-full plate 8
-dawnstone 25 [przerzuty sejwów]
-dragonhelm 10 [+1 do sejwa, 2+ ward od ognistych]
captain 50
-pegasus 50
-full plate 8
-ES 5
-potion of toughness 20 [+3 do tafa na jedną turę]
39xhalaberdiers 195
-FCG 20
39xhalaberdiers 195
-FCG 20
10xcrossbowmen 80
10xcrossbowmen 80
great cannon 100
great cannon 100
great cannon 100
mortar 75
steam tank 300
helstorm rocket battery 115
helstorm rocket battery 115
Zapraszam do komentowania
-waraltar 100
-armour of meteoric iron 25
-VHS 30
-biting blade 10
wizard lord 175
-4lvl 35
-warhorse 15
-feedback scroll 50 [wound na 5+ za każdego użytego PD]
-dispel scroll 25
captain 50
-BSB 25
-horse + barding 14
-full plate 8
-dawnstone 25 [przerzuty sejwów]
-dragonhelm 10 [+1 do sejwa, 2+ ward od ognistych]
captain 50
-pegasus 50
-full plate 8
-ES 5
-potion of toughness 20 [+3 do tafa na jedną turę]
39xhalaberdiers 195
-FCG 20
39xhalaberdiers 195
-FCG 20
10xcrossbowmen 80
10xcrossbowmen 80
great cannon 100
great cannon 100
great cannon 100
mortar 75
steam tank 300
helstorm rocket battery 115
helstorm rocket battery 115
Zapraszam do komentowania
Ostatnio zmieniony 8 lip 2010, o 19:53 przez gotih, łącznie zmieniany 2 razy.
taka uwaga techniczna - przydałoby się podawać procenty w poszczególnych grupach - wtedy można ocenić co jeszcze można wrzucić
Nielegalna, masz za mało punktów w core'achgotih pisze:
Zapraszam do komentowania
imo 1 czołg jest średni, po pierwsze na maszyny działają poisony , po drugie na 6 zawsze ranimy, po trzecie każdy klocek w walce z nim ma stubborn a po czwarte bedzie dużo maszyn ktore łatwo go zwarzywią, ja bym zamiast tego dał więcej piechoty, imperium ma ją tanią i całkiem fajną.
Takie moje zdanie
Takie moje zdanie
ad.2 - tank ma tylko 6T więc siła 2 go nie mogła zranićSkaven pisze:imo 1 czołg jest średni, po pierwsze na maszyny działają poisony , po drugie na 6 zawsze ranimy, po trzecie każdy klocek w walce z nim ma stubborn a po czwarte bedzie dużo maszyn ktore łatwo go zwarzywią, ja bym zamiast tego dał więcej piechoty, imperium ma ją tanią i całkiem fajną.
Takie moje zdanie
ogólnie też mam wrażenie że czołgi będą znacznie słabsze
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Furion pisze:Nielegalna, masz za mało punktów w core'achgotih pisze:
Zapraszam do komentowania
No i to grubo grubo za malo
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
@laik teraz nawet z siłą 1 możesz zranić cokolwiek jeśli w ogl ma To 10 . Dla mnie to trochę przegięcie... Tak jak załoga cannona ma 7To....
Ja bym się powstrzymał z robieniem rozpisek conajmniej do wydania errat. Teraz to trochę bezsensu.
pozdro
Ja bym się powstrzymał z robieniem rozpisek conajmniej do wydania errat. Teraz to trochę bezsensu.
pozdro
Pajak myslisz, ze nikt nie bedzie gral na 8edycje do czasu wydania errat, ktore nie wiadomo kiedy wyjda...?
Od 6 edycji nie kojarzę za bardzo modeli z T>6 a na takie modele działałą już bardzo łatwo osiągalna siła 3, co innego w 5 edycji gdzie emperor dragon miał 8T(ale to była inna bajka). Nie sądze żeby T jakoś gwałtownie wzrosnął teraz więc niewiele się zmienia, ogólnie zawsze powinna być jakaś szansa a skoro używamy kostek sześciościennych to...Młody Pajak pisze:@laik teraz nawet z siłą 1 możesz zranić cokolwiek jeśli w ogl ma To 10 . Dla mnie to trochę przegięcie... Tak jak załoga cannona ma 7To....
Ja bym się powstrzymał z robieniem rozpisek conajmniej do wydania errat. Teraz to trochę bezsensu.
pozdro
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Wg mnie altar i prieści stracili, bo trzeba te bound spelle rzucić tak jak każdy inny czar. Na 4+ priestowskie a 5+ altarowe, to średnio tak z jednej kości kulać co oczywiście osłabia lorda maga bo zabieramy kostki do czarowania. Jak dla mnie jeden z lordów na duże pkt to Generał. Dlaczego? Ld9 staty kapitana i 100 pkt na magiczne itemy za 80pkt. Można nawet go na gryfa wstawić, bo crush atack + 18" Ld jest dużym boostem. Szczególnie dla GS, bo stały stubborn na 9 to jednak już ma moc oraz oczywiscie 'niestały' stubborn na pieszych ludkach. Jeżeli erraty nie zmienią tego, że GS mają magic bannera zawsze, to kolejny argument za Generałem. Dajemy takim AP i 10 ataków z S5 i AP już może sporo zdziałać .
To tak na szybko
Martwi mnie jedynie to, że (być może) aby coś ugrać będę musiał kupić kilka pudeł piechoty .
To tak na szybko
Martwi mnie jedynie to, że (być może) aby coś ugrać będę musiał kupić kilka pudeł piechoty .
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
zwracam honor. Jasne że można, w szczególności do ogarnięcia nowych zasad i tym podobnych, tylko niektóre rzeczy mogę się też zmienić w którąś ze stron...Ziemko pisze:Pajak myslisz, ze nikt nie bedzie gral na 8edycje do czasu wydania errat, ktore nie wiadomo kiedy wyjda...?
zedytowane
Wiem że w tej edycji tanki będą słabsze ale nadal mają dużego powera w CC. Alernatywą są GS
Wiem że w tej edycji tanki będą słabsze ale nadal mają dużego powera w CC. Alernatywą są GS
wdług mnie właśnie zyskali, a przynajmniej papa. Zna cały lore a rzucać czar może z dowolnej liczby kości, i nie ma miscasówtedzio pisze:Wg mnie altar i prieści stracili, bo trzeba te bound spelle rzucić tak jak każdy inny czar. Na 4+ priestowskie a 5+ altarowe, to średnio tak z jednej kości kulać co oczywiście osłabia lorda maga bo zabieramy kostki do czarowania.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
przynajmniej na tą chwilę na tanki nie działa metal ani death ;]
gotih pisze:wdług mnie właśnie zyskali, a przynajmniej papa. Zna cały lore a rzucać czar może z dowolnej liczby kości, i nie ma miscasów
chyba nie doczytałeś zasad bound spelli;]
Po pierwsze - bound spelle się teraz rzuca. Po drugie zabierają kosti z pulla i nie dodajesz do wyniku levela maga. Boundy własnie dostaly najbardziej po dupie.
co z tego, że Papa zna cały lore light, jak mag 4 poziomowy też go zna i ma +4 do każdego czaru...
W imperium bardzo zyskali Outridersi dzięki zasadzie Vanguard. Kawaleria imperialna jest nadal mocna. Dziwne, że tak mało herosów na patencie.
pzdr
papież ma 11 speli które wychodzą mu na 4 i 5. Nie ma żadnych plusów do casta ale przy rzucie na pool np 2 i 3 jest bardzo duża szansa że jego czar wejdzie. Poza tym mam w rozpisce arcy który przeważnie będzie czarował
jescze pomyślę. może faktycznie jest zbędny. Wtedy wchodzą za niego pistolieris/outridersi i może jakiś generał
jescze pomyślę. może faktycznie jest zbędny. Wtedy wchodzą za niego pistolieris/outridersi i może jakiś generał
które 11 speli? i jak 5 kostek powera mają Ci pomoc?? rozumiesz oczywiście, że by rzucić b.spell musisz wziąść fizycznie kosteczki i go wyczarowac?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
4 swoje i 7 z lighta .A jak rzucę na poola 3 i 3 to statystycznie przeciwnik nie zdsipeluje czaru nawet jak będzie miał 4lvlDmtrij pisze:które 11 speli? i jak 5 kostek powera mają Ci pomoc?? rozumiesz oczywiście, że by rzucić b.spell musisz wziąść fizycznie kosteczki i go wyczarowac?
nie, bo nie jest przedmiotemBłażej pisze:z zasad wychodzi na to, że jeśli się rzuci miscast na boundspelu z altara to się altar rozpada
Trochę zmieniłem rozpę
Wypada kapitan na pegazie a wchodzą 2 moździerze + parę drobnych zmnian. Teraz mam wymaksowane strzelanie. 5 dużych tempatów na turę
Papa jednak zostaje. +2DD, 9LD w 18' i niezła kontra są warte tych punktów
Arcymag prawdopodobnie weżmie heven
arch-lector 125
-waraltar 100
-armour of meteoric iron 25
-VHS 30
-great weapon 6
wizard lord 175
-4lvl 35
-seal of destruction 45
-dispel scroll 25
captain 50
-BSB 25
-horse + barding 14
-full plate 8
-dawnstone 25 [przerzuty sejwów]
-dragonhelm 10 [+1 do sejwa, 2+ ward od ognistych]
33xhalaberdiers 165
-FCG 20
33xhalaberdiers 165
-FCG 20
12xhalaberdiers 60
10xcrossbowmen 80
10xcrossbowmen 80
great cannon 100
great cannon 100
great cannon 100
mortar 75
mortar 75
mortar 75
steam tank 300
helstorm rocket battery 115
helstorm rocket battery 115
Wypada kapitan na pegazie a wchodzą 2 moździerze + parę drobnych zmnian. Teraz mam wymaksowane strzelanie. 5 dużych tempatów na turę
Papa jednak zostaje. +2DD, 9LD w 18' i niezła kontra są warte tych punktów
Arcymag prawdopodobnie weżmie heven
arch-lector 125
-waraltar 100
-armour of meteoric iron 25
-VHS 30
-great weapon 6
wizard lord 175
-4lvl 35
-seal of destruction 45
-dispel scroll 25
captain 50
-BSB 25
-horse + barding 14
-full plate 8
-dawnstone 25 [przerzuty sejwów]
-dragonhelm 10 [+1 do sejwa, 2+ ward od ognistych]
33xhalaberdiers 165
-FCG 20
33xhalaberdiers 165
-FCG 20
12xhalaberdiers 60
10xcrossbowmen 80
10xcrossbowmen 80
great cannon 100
great cannon 100
great cannon 100
mortar 75
mortar 75
mortar 75
steam tank 300
helstorm rocket battery 115
helstorm rocket battery 115
jak helsromy, działają fajnie ?
wizard lord nielegalny jest, możesz mieć max 1 arcana na magu, przy scrolach nie ma wyjątków
gdzie White Wolfi ?
i zastanów sie czy od halabardzistów nie lepsi swordmani WS 4, In 4, lepszy save i ward
wizard lord nielegalny jest, możesz mieć max 1 arcana na magu, przy scrolach nie ma wyjątków
gdzie White Wolfi ?
i zastanów sie czy od halabardzistów nie lepsi swordmani WS 4, In 4, lepszy save i ward