Empire 2400 na 8 edycję

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gotih
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa Kult

Empire 2400 na 8 edycję

Post autor: gotih »

arch-lector 125
-waraltar 100
-armour of meteoric iron 25
-VHS 30
-biting blade 10

wizard lord 175
-4lvl 35
-warhorse 15
-feedback scroll 50 [wound na 5+ za każdego użytego PD]
-dispel scroll 25

captain 50
-BSB 25
-horse + barding 14
-full plate 8
-dawnstone 25 [przerzuty sejwów]
-dragonhelm 10 [+1 do sejwa, 2+ ward od ognistych]

captain 50
-pegasus 50
-full plate 8
-ES 5
-potion of toughness 20 [+3 do tafa na jedną turę]

39xhalaberdiers 195
-FCG 20

39xhalaberdiers 195
-FCG 20

10xcrossbowmen 80
10xcrossbowmen 80

great cannon 100
great cannon 100
great cannon 100

mortar 75

steam tank 300

helstorm rocket battery 115
helstorm rocket battery 115


Zapraszam do komentowania :)
Ostatnio zmieniony 8 lip 2010, o 19:53 przez gotih, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Foalooke
Chuck Norris
Posty: 438
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Foalooke »

taka uwaga techniczna - przydałoby się podawać procenty w poszczególnych grupach - wtedy można ocenić co jeszcze można wrzucić ;)
http://imperium-i-insze-wojska.blogspot.com/

Modelarstwo + opowiadania o imperium 8)

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

gotih pisze:
Zapraszam do komentowania :)
Nielegalna, masz za mało punktów w core'ach

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

imo 1 czołg jest średni, po pierwsze na maszyny działają poisony , po drugie na 6 zawsze ranimy, po trzecie każdy klocek w walce z nim ma stubborn a po czwarte bedzie dużo maszyn ktore łatwo go zwarzywią, ja bym zamiast tego dał więcej piechoty, imperium ma ją tanią i całkiem fajną.

Takie moje zdanie ;)

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Skaven pisze:imo 1 czołg jest średni, po pierwsze na maszyny działają poisony , po drugie na 6 zawsze ranimy, po trzecie każdy klocek w walce z nim ma stubborn a po czwarte bedzie dużo maszyn ktore łatwo go zwarzywią, ja bym zamiast tego dał więcej piechoty, imperium ma ją tanią i całkiem fajną.

Takie moje zdanie ;)
ad.2 - tank ma tylko 6T więc siła 2 go nie mogła zranić

ogólnie też mam wrażenie że czołgi będą znacznie słabsze
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Furion pisze:
gotih pisze:
Zapraszam do komentowania :)
Nielegalna, masz za mało punktów w core'ach

No i to grubo grubo za malo ;)

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

@laik teraz nawet z siłą 1 możesz zranić cokolwiek jeśli w ogl ma To 10 :D. Dla mnie to trochę przegięcie... Tak jak załoga cannona ma 7To.... #-o

Ja bym się powstrzymał z robieniem rozpisek conajmniej do wydania errat. Teraz to trochę bezsensu.

pozdro

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Pajak myslisz, ze nikt nie bedzie gral na 8edycje do czasu wydania errat, ktore nie wiadomo kiedy wyjda...?

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Młody Pajak pisze:@laik teraz nawet z siłą 1 możesz zranić cokolwiek jeśli w ogl ma To 10 :D. Dla mnie to trochę przegięcie... Tak jak załoga cannona ma 7To.... #-o

Ja bym się powstrzymał z robieniem rozpisek conajmniej do wydania errat. Teraz to trochę bezsensu.

pozdro
Od 6 edycji nie kojarzę za bardzo modeli z T>6 a na takie modele działałą już bardzo łatwo osiągalna siła 3, co innego w 5 edycji gdzie emperor dragon miał 8T(ale to była inna bajka). Nie sądze żeby T jakoś gwałtownie wzrosnął teraz więc niewiele się zmienia, ogólnie zawsze powinna być jakaś szansa a skoro używamy kostek sześciościennych to...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Wg mnie altar i prieści stracili, bo trzeba te bound spelle rzucić tak jak każdy inny czar. Na 4+ priestowskie a 5+ altarowe, to średnio tak z jednej kości kulać co oczywiście osłabia lorda maga bo zabieramy kostki do czarowania. Jak dla mnie jeden z lordów na duże pkt to Generał. Dlaczego? Ld9 staty kapitana i 100 pkt na magiczne itemy za 80pkt. Można nawet go na gryfa wstawić, bo crush atack + 18" Ld jest dużym boostem. Szczególnie dla GS, bo stały stubborn na 9 to jednak już ma moc oraz oczywiscie 'niestały' stubborn na pieszych ludkach. Jeżeli erraty nie zmienią tego, że GS mają magic bannera zawsze, to kolejny argument za Generałem. Dajemy takim AP i 10 ataków z S5 i AP już może sporo zdziałać :twisted: .

To tak na szybko ;)

Martwi mnie jedynie to, że (być może) aby coś ugrać będę musiał kupić kilka pudeł piechoty :(.

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

Ziemko pisze:Pajak myslisz, ze nikt nie bedzie gral na 8edycje do czasu wydania errat, ktore nie wiadomo kiedy wyjda...?
zwracam honor. Jasne że można, w szczególności do ogarnięcia nowych zasad i tym podobnych, tylko niektóre rzeczy mogę się też zmienić w którąś ze stron...

Awatar użytkownika
gotih
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa Kult

Post autor: gotih »

zedytowane

Wiem że w tej edycji tanki będą słabsze ale nadal mają dużego powera w CC. Alernatywą są GS
tedzio pisze:Wg mnie altar i prieści stracili, bo trzeba te bound spelle rzucić tak jak każdy inny czar. Na 4+ priestowskie a 5+ altarowe, to średnio tak z jednej kości kulać co oczywiście osłabia lorda maga bo zabieramy kostki do czarowania.
wdług mnie właśnie zyskali, a przynajmniej papa. Zna cały lore a rzucać czar może z dowolnej liczby kości, i nie ma miscasów :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

przynajmniej na tą chwilę na tanki nie działa metal ani death ;]

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

gotih pisze:wdług mnie właśnie zyskali, a przynajmniej papa. Zna cały lore a rzucać czar może z dowolnej liczby kości, i nie ma miscasów :wink:

chyba nie doczytałeś zasad bound spelli;]

Po pierwsze - bound spelle się teraz rzuca. Po drugie zabierają kosti z pulla i nie dodajesz do wyniku levela maga. Boundy własnie dostaly najbardziej po dupie.

co z tego, że Papa zna cały lore light, jak mag 4 poziomowy też go zna i ma +4 do każdego czaru...

W imperium bardzo zyskali Outridersi dzięki zasadzie Vanguard. Kawaleria imperialna jest nadal mocna. Dziwne, że tak mało herosów na patencie.

pzdr
Obrazek

Awatar użytkownika
gotih
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa Kult

Post autor: gotih »

papież ma 11 speli które wychodzą mu na 4 i 5. Nie ma żadnych plusów do casta ale przy rzucie na pool np 2 i 3 jest bardzo duża szansa że jego czar wejdzie. Poza tym mam w rozpisce arcy który przeważnie będzie czarował

jescze pomyślę. może faktycznie jest zbędny. Wtedy wchodzą za niego pistolieris/outridersi i może jakiś generał
Obrazek

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

które 11 speli? i jak 5 kostek powera mają Ci pomoc?? rozumiesz oczywiście, że by rzucić b.spell musisz wziąść fizycznie kosteczki i go wyczarowac?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Błażej
Kretozord
Posty: 1507
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

z zasad wychodzi na to, że jeśli się rzuci miscast na boundspelu z altara to się altar rozpada

Awatar użytkownika
gotih
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa Kult

Post autor: gotih »

Dmtrij pisze:które 11 speli? i jak 5 kostek powera mają Ci pomoc?? rozumiesz oczywiście, że by rzucić b.spell musisz wziąść fizycznie kosteczki i go wyczarowac?
4 swoje i 7 z lighta :wink:.A jak rzucę na poola 3 i 3 to statystycznie przeciwnik nie zdsipeluje czaru nawet jak będzie miał 4lvl
Błażej pisze:z zasad wychodzi na to, że jeśli się rzuci miscast na boundspelu z altara to się altar rozpada
nie, bo nie jest przedmiotem :)
Obrazek

Awatar użytkownika
gotih
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa Kult

Post autor: gotih »

Trochę zmieniłem rozpę

Wypada kapitan na pegazie a wchodzą 2 moździerze + parę drobnych zmnian. Teraz mam wymaksowane strzelanie. 5 dużych tempatów na turę :)

Papa jednak zostaje. +2DD, 9LD w 18' i niezła kontra są warte tych punktów

Arcymag prawdopodobnie weżmie heven

arch-lector 125
-waraltar 100
-armour of meteoric iron 25
-VHS 30
-great weapon 6

wizard lord 175
-4lvl 35
-seal of destruction 45
-dispel scroll 25

captain 50
-BSB 25
-horse + barding 14
-full plate 8
-dawnstone 25 [przerzuty sejwów]
-dragonhelm 10 [+1 do sejwa, 2+ ward od ognistych]

33xhalaberdiers 165
-FCG 20

33xhalaberdiers 165
-FCG 20

12xhalaberdiers 60

10xcrossbowmen 80
10xcrossbowmen 80

great cannon 100
great cannon 100
great cannon 100

mortar 75
mortar 75
mortar 75

steam tank 300

helstorm rocket battery 115
helstorm rocket battery 115
Obrazek

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

jak helsromy, działają fajnie ?

wizard lord nielegalny jest, możesz mieć max 1 arcana na magu, przy scrolach nie ma wyjątków


gdzie White Wolfi ? ;)

i zastanów sie czy od halabardzistów nie lepsi swordmani WS 4, In 4, lepszy save i ward

ODPOWIEDZ