Deathstar by Andrzej
Deathstar by Andrzej
1 Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Staff of Solidity [20] - arcy nie rzuca na tabelkę pierwszego miscasta
Folaraith's Robe [45] - można go zranić tylko magicznymi atakami
Talisman of Saphery [35] - wszystkie magiczne bronie w b2b przestają być magiczne i stają się zwykłą bronią
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Sigil of Asuryan [40] - niszczarka
Gem of Courage [10] - dowolny test LD na 3d6
1 * Noble @ 186 Pts
Great Weapon; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Banner of the World Dragon [60] - całkowita odporność na jakąkolwiek magię, w tym obniżanie statów
15 Archers @ 170 Pts
Musician
10 Archers @ 115 Pts
Musician
10 Archers @ 115 Pts
Musician
10 Archers @ 115 Pts
Musician
10 Archers @ 115 Pts
Musician
39 White Lions @ 690 Pts
Standard; Musician
Standard of Balance [45]
1 Guardian @ [27] Pts
Amulet of Light [15]
Dragonhelm [10] - ward 2+ od płonących ataków i o jeden lepszy As
8 Phoenix Guard @ 235 Pts
Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]
1 Keeper of the Flame @ [32] Pts
Amulet of Fire [20]
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
Total Army Cost: 2496
Lord + Hero 29%
Core 25%
Special 37%
Rare 8%
Czymś takim mam zamiar zacząć nową edycję. Zakładam, że jednak będę musiał wydać 25% na cory, oraz że dadzą mi możliwość brania 4 rarów.
Generalnie zamysł jest prosty. Wszystko siedzi w WL i idziemy do przodu w formacji hordy po 12-14 w szeregu. Arcymag jest eteryczny i wyłącza magiczne bronie, więc mogę śmiało wchodzić WL w combat z jakąś zgrają ghouli czy slavów. Demony są tak mało liczne, że raczej nie przeżyją, żeby oddać po arcymagu. W razie kłopotów katapultacja do oddziału PG którzy idą za nimi. (z wardem 3+ od magii)
WL są według mnie nie do zabicie, jedyne czego się boję, to turbo strzelanie z drugiej strony. Być może dam komuś -1 do hita.
Generalnie robię to samo, co robiłem teraz, tyle że zamiast fastów są orły, a zamiast bolców łuki.
Myślę nad wywaleniem dwóch orłów i 3 WL i wsadzeniem 2 rydwanów, które teraz są całkiem niezłe.
Co wy na to? Widzicie jakieś słabe strony? (bo na pewno są) Pamiętajcie, że teraz odginanie jest o wiele trudniejsze, dodatkowo co turę mam darmowy reform, więc taki klocek wcale nie jest nieruchawy i powolny, jak by to miało miejsce w 7 ed
Pozdrowienia dla rozpy Malala
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=585767#p585767
Oczywiście głównym założeniem tej rozpy jest to, że w faq-u dadzą HE "supreme ASF" Jeżeli nie, to będę musiał ją gruntownie zmienić.
General; Magic Level 4
Staff of Solidity [20] - arcy nie rzuca na tabelkę pierwszego miscasta
Folaraith's Robe [45] - można go zranić tylko magicznymi atakami
Talisman of Saphery [35] - wszystkie magiczne bronie w b2b przestają być magiczne i stają się zwykłą bronią
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Sigil of Asuryan [40] - niszczarka
Gem of Courage [10] - dowolny test LD na 3d6
1 * Noble @ 186 Pts
Great Weapon; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Banner of the World Dragon [60] - całkowita odporność na jakąkolwiek magię, w tym obniżanie statów
15 Archers @ 170 Pts
Musician
10 Archers @ 115 Pts
Musician
10 Archers @ 115 Pts
Musician
10 Archers @ 115 Pts
Musician
10 Archers @ 115 Pts
Musician
39 White Lions @ 690 Pts
Standard; Musician
Standard of Balance [45]
1 Guardian @ [27] Pts
Amulet of Light [15]
Dragonhelm [10] - ward 2+ od płonących ataków i o jeden lepszy As
8 Phoenix Guard @ 235 Pts
Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]
1 Keeper of the Flame @ [32] Pts
Amulet of Fire [20]
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
Total Army Cost: 2496
Lord + Hero 29%
Core 25%
Special 37%
Rare 8%
Czymś takim mam zamiar zacząć nową edycję. Zakładam, że jednak będę musiał wydać 25% na cory, oraz że dadzą mi możliwość brania 4 rarów.
Generalnie zamysł jest prosty. Wszystko siedzi w WL i idziemy do przodu w formacji hordy po 12-14 w szeregu. Arcymag jest eteryczny i wyłącza magiczne bronie, więc mogę śmiało wchodzić WL w combat z jakąś zgrają ghouli czy slavów. Demony są tak mało liczne, że raczej nie przeżyją, żeby oddać po arcymagu. W razie kłopotów katapultacja do oddziału PG którzy idą za nimi. (z wardem 3+ od magii)
WL są według mnie nie do zabicie, jedyne czego się boję, to turbo strzelanie z drugiej strony. Być może dam komuś -1 do hita.
Generalnie robię to samo, co robiłem teraz, tyle że zamiast fastów są orły, a zamiast bolców łuki.
Myślę nad wywaleniem dwóch orłów i 3 WL i wsadzeniem 2 rydwanów, które teraz są całkiem niezłe.
Co wy na to? Widzicie jakieś słabe strony? (bo na pewno są) Pamiętajcie, że teraz odginanie jest o wiele trudniejsze, dodatkowo co turę mam darmowy reform, więc taki klocek wcale nie jest nieruchawy i powolny, jak by to miało miejsce w 7 ed
Pozdrowienia dla rozpy Malala
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=585767#p585767
Oczywiście głównym założeniem tej rozpy jest to, że w faq-u dadzą HE "supreme ASF" Jeżeli nie, to będę musiał ją gruntownie zmienić.
Ostatnio zmieniony 4 sie 2010, o 23:14 przez Andrzej, łącznie zmieniany 8 razy.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Na dwarfy wystawiam się w jednym szeregu. (dodatkowo katapa nie zdejmuje As)
Następny!
Następny!
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Nie mówię, że będzie łatwo. Ale z darmowym reformem dzięki muzykowi da się pokombinować. Ewentualnie wystawię się w dwóch szeregach.
A tak w ogóle, to katapy będą ładnie spadać od łuczników i magii
A tak w ogóle, to katapy będą ładnie spadać od łuczników i magii
Ostatnio zmieniony 2 lip 2010, o 01:13 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Jeszcze nie wiem. Zależy, co nam zrobią z High magic. Ale nawet jeśli nic nie zmienią, to brałbym chyba właśnie High. Płomienie w tej edycji niszczą system (patrz rozpa malala ) Warda co prawda nie rzucę, ale jest wyssanie, jest zniszczenie przedmiotu.
Ostatnio zmieniony 2 lip 2010, o 01:18 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Imo wiele się jeszcze pozmienia, więc teraz to takie gdybanie lepiej poczekać chwilkę niż jeździć mercedesem, którego jeszcze nie wyprodukowali
P.S. Widzę, że nawet braci z Ulthuanu dopadła ta dziwna choroba co się zwie "8 edycja"
P.S. Widzę, że nawet braci z Ulthuanu dopadła ta dziwna choroba co się zwie "8 edycja"
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
4 orły to moim zdaniem duzo za duzo. potestuj i daj znac jak 4 sie spisują.
moim zdaniem dwa orzelki rowniez powinny dac rade, a za zaoszczedzone punkty mozna cos dopakowac.
pozdrawiam
moim zdaniem dwa orzelki rowniez powinny dac rade, a za zaoszczedzone punkty mozna cos dopakowac.
pozdrawiam
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
Też właśnie mam takie wrażenie zwłaszcza, że odginanie w 8 ed jest mocno utrudnione. Chyba rydwany będą lepsze. W tej edycji nie ma zakazu marszu dla rydwanów, więc tiranoc charioty będą ładnie śmigać po planszy i wspomagać WL, ściągać maszyny itp.
1 Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Staff of Solidity [20] - arcy nie rzuca na tabelkę pierwszego miscasta
Folaraith's Robe [45] - można go zranić tylko magicznymi atakami
Talisman of Saphery [35] - wszystkie magiczne bronie w b2b przestają być magiczne i stają się zwykłą bronią
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Sigil of Asuryan [40] - niszczarka
Gem of Courage [10] - dowolny test LD na 3d6
1 * Noble @ 186 Pts
Great Weapon; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Banner of the World Dragon [60] - całkowita odporność na jakąkolwiek magię, w tym obniżanie statów
15 Archers @ 170 Pts
Musician
10 Archers @ 115 Pts
Musician
10 Archers @ 115 Pts
Musician
10 Archers @ 115 Pts
Musician
10 Archers @ 115 Pts
musican
35 White Lions @ 645 Pts
Standard; Musician
Standard of Balance [45]
1 Guardian @ [27] Pts
Amulet of Light [15]
Dragonhelm [10] - ward 2+ od płonących ataków i o jeden lepszy As
8 Phoenix Guard @ 235 Pts
Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]
1 Keeper of the Flame @ [32] Pts
Amulet of Fire [20]
Tiranoc Chariot @ 85
Tiranoc Chariot @ 85
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Staff of Solidity [20] - arcy nie rzuca na tabelkę pierwszego miscasta
Folaraith's Robe [45] - można go zranić tylko magicznymi atakami
Talisman of Saphery [35] - wszystkie magiczne bronie w b2b przestają być magiczne i stają się zwykłą bronią
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Sigil of Asuryan [40] - niszczarka
Gem of Courage [10] - dowolny test LD na 3d6
1 * Noble @ 186 Pts
Great Weapon; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Banner of the World Dragon [60] - całkowita odporność na jakąkolwiek magię, w tym obniżanie statów
15 Archers @ 170 Pts
Musician
10 Archers @ 115 Pts
Musician
10 Archers @ 115 Pts
Musician
10 Archers @ 115 Pts
Musician
10 Archers @ 115 Pts
musican
35 White Lions @ 645 Pts
Standard; Musician
Standard of Balance [45]
1 Guardian @ [27] Pts
Amulet of Light [15]
Dragonhelm [10] - ward 2+ od płonących ataków i o jeden lepszy As
8 Phoenix Guard @ 235 Pts
Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]
1 Keeper of the Flame @ [32] Pts
Amulet of Fire [20]
Tiranoc Chariot @ 85
Tiranoc Chariot @ 85
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
Oj tam, oj tamUkalez pisze:P.S. Widzę, że nawet braci z Ulthuanu dopadła ta dziwna choroba co się zwie "8 edycja"
Ostatnio zmieniony 2 lip 2010, o 10:20 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
JestAndrzej pisze: W tej edycji nie ma zakazu marszu dla rydwanów
Ech, to gorzej (chociaż po części i lepiej) Wszyscy mówili, że charioty będą mogły maszerować, więc nawet tego nie sprawdziłem
Hmm, w takim razie może zamienię jednego na fasta, albo coś. Nie wiem, muszę pokminić.
Hmm, w takim razie może zamienię jednego na fasta, albo coś. Nie wiem, muszę pokminić.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Czy Twoj arcymag nie ma z takimi przedmiotami przypadkiem zasady, że w regu nie może być?
Lizaki
Zależy jaki weźmiesz lore. Na takim klocku można grać, ale jakoś nie widze tego, stracisz resztę armii, a Twoj moze mieć problem. Ciekaw jestem jak wygląda walka TG ze slannem na Twoich WL. Ja slannem biore Life (+2/+4 T ; regenka; wskrzeszanie TG; thorns). Dodatkowo jeżeli zabijam Ci bsbka (2 rany z save 5+ - samobojcza szarza skinkow może to załatwić 6A ) to arcymag schodzi na 4+ z czaru nr 6.
Dodatkowo zabieram Ci szóstki z czarowania, a jezeli bedziesz czarował z 6 kostek to i tak planuje wziac feedback scroll (na 5+ rana za każdą użytą kostkę).
Do tego mam przerzucanie miscasta na Ciebie. Reszty Twojej armii się nie boję
Beasty
Tutaj nie wiem, jak 4 minosy z bsb i doombullem w to wpadają. Możesz mnie pokroić, aczkolwiek obaj mamy mnostwo atakow z dużą siłą. Nie wiem ile zamierzasz miec w pierwszym szeregu modeli, ale myśle, że warto tam wjeżdżać dużą ilością chariotów. Mimo, że moge tego nie przeżyć to jednak bsb mogę zabić i społowić reg, dzieki czemu sie zwrocę.
Jakoś tego nie widzę, za mało masz strzelania imho. Ważne jaki masz lore na arcymagu.
pozdro
Lizaki
Zależy jaki weźmiesz lore. Na takim klocku można grać, ale jakoś nie widze tego, stracisz resztę armii, a Twoj moze mieć problem. Ciekaw jestem jak wygląda walka TG ze slannem na Twoich WL. Ja slannem biore Life (+2/+4 T ; regenka; wskrzeszanie TG; thorns). Dodatkowo jeżeli zabijam Ci bsbka (2 rany z save 5+ - samobojcza szarza skinkow może to załatwić 6A ) to arcymag schodzi na 4+ z czaru nr 6.
Dodatkowo zabieram Ci szóstki z czarowania, a jezeli bedziesz czarował z 6 kostek to i tak planuje wziac feedback scroll (na 5+ rana za każdą użytą kostkę).
Do tego mam przerzucanie miscasta na Ciebie. Reszty Twojej armii się nie boję
Beasty
Tutaj nie wiem, jak 4 minosy z bsb i doombullem w to wpadają. Możesz mnie pokroić, aczkolwiek obaj mamy mnostwo atakow z dużą siłą. Nie wiem ile zamierzasz miec w pierwszym szeregu modeli, ale myśle, że warto tam wjeżdżać dużą ilością chariotów. Mimo, że moge tego nie przeżyć to jednak bsb mogę zabić i społowić reg, dzieki czemu sie zwrocę.
Jakoś tego nie widzę, za mało masz strzelania imho. Ważne jaki masz lore na arcymagu.
pozdro
Ciekaw jestem jak wygląda walka TG ze slannem na Twoich WL. Ja slannem biore Life (+2/+4 T ; regenka; wskrzeszanie TG; thorns). Dodatkowo jeżeli zabijam Ci bsbka (2 rany z save 5+ - samobojcza szarza skinkow może to załatwić 6A
Chłopie, przecież mam ASF z trzech szeregów z przerzutami na hita Czym ty chcesz w to wpadać?Tutaj nie wiem, jak 4 minosy z bsb i doombullem w to wpadają. Możesz mnie pokroić, aczkolwiek obaj mamy mnostwo atakow z dużą siłą. Nie wiem ile zamierzasz miec w pierwszym szeregu modeli, ale myśle, że warto tam wjeżdżać dużą ilością chariotów. Mimo, że moge tego nie przeżyć to jednak bsb mogę zabić i społowić reg, dzieki czemu sie zwrocę.
Tak w ogóle, to nie ma pkt za społowienia
Może być. On nie jest eteryczny, jedynie nie działają na niego niemagiczne ataki.Czy Twoj arcymag nie ma z takimi przedmiotami przypadkiem zasady, że w regu nie może być?
Co do magii, to czekam co mi zrobią z high magic. Ale na razie najbardziej podoba mi się death.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Dwurak zabiera Ci reroll hita za strike first. Nie ma tak dobrze.
Z TG zależy tak jak pisałem, czy mam regenke, +2/+4 T itp. Jak żaden z tych czarów mi nie wyszedł co raczej jest wątpliwe to kroisz mnie oczywiście. Będę musiał wpaść od boku Jednak jak czary mi wyjdą to Cię rozkręcę (jak wyjdzie dobrze faza to zabijasz z 24 ataków 1,5 rany) , a magię mam bardzo dobrą z dodatkowymi kostkami slanna do każdego czaru uwzględniając niskie casty z lore of life. Na jednego powerdice'a użytego slann rzuca 11 na casta statystycznie.
Jeżeli rzucę 3 i 4 na powerdice'y to rzucam:
- dwoch + darmowa +4 Throne of Vines =~ 14-15
-jedna +darmowa+4 Pocisk =~ 11
- dwoch + darmowa +4 Regenka =~ 14-15
-dwoch + darmowa +4 +2T =~ 14-15
- zostają mi dwie kostki, których użyje albo na Thornsy albo wczesniej dopakowując casting czarów ktore chce albo priest coś rzuci
Masz 4 DDki i niszczarkę, które czary dispelujesz?
pozdro
Z TG zależy tak jak pisałem, czy mam regenke, +2/+4 T itp. Jak żaden z tych czarów mi nie wyszedł co raczej jest wątpliwe to kroisz mnie oczywiście. Będę musiał wpaść od boku Jednak jak czary mi wyjdą to Cię rozkręcę (jak wyjdzie dobrze faza to zabijasz z 24 ataków 1,5 rany) , a magię mam bardzo dobrą z dodatkowymi kostkami slanna do każdego czaru uwzględniając niskie casty z lore of life. Na jednego powerdice'a użytego slann rzuca 11 na casta statystycznie.
Jeżeli rzucę 3 i 4 na powerdice'y to rzucam:
- dwoch + darmowa +4 Throne of Vines =~ 14-15
-jedna +darmowa+4 Pocisk =~ 11
- dwoch + darmowa +4 Regenka =~ 14-15
-dwoch + darmowa +4 +2T =~ 14-15
- zostają mi dwie kostki, których użyje albo na Thornsy albo wczesniej dopakowując casting czarów ktore chce albo priest coś rzuci
Masz 4 DDki i niszczarkę, które czary dispelujesz?
pozdro
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Nie jest to prawda.Dwurak zabiera Ci reroll hita za strike first. Nie ma tak dobrze.
ASL i ASF się kasują-walka w kolejności inicjatywy. Jednak mowy nie ma nic na temat utraty rerolli.