Mam do przedstawienia wstępną rozpiskę moich elfów. Do errat tylko kilka dni, no ale cóż... Wbrew temu co mówiłem żeby się wstrzymać ochota na grę mnie przezwyciężyła. Do rzeczy, wyszło mi coś takiego na grę z korektami po:
Lords: 25% (625p)
Archmage 225/360
Book of Hoeth (100) - dla nie wiedzących na każdym dublecie ifka. (jeśli opis się nie zmieni to tylko na 2x6 lub więcej jest miscast)
up. lvl to 4 (35)
Lore:Life
Archmage 225/265
Loremaster Cloak (40) - 2+ warda na magie.
General
Lore:Metal/Fire/ ewentualnie Heaven ale nad tym muszę się jeszcze zastanowić i popróbować
Heroes: 12.72% (318)
Noble 85/168
BSB (25)
Armour of Caledor (25) - 2+ ASV
Dawnstone (25) - re-roll ASV
Great Weapon (8) - +2 S, ASL
Mage 100/150
up. lvl to 2 (35)
Jewel of the Dusk (15) +1 kostka
Lore:Death
Core's: 25% (625)
Archers (15) 11/170
musician (5)
Archers (15) 11/170
musician (5)
Archers (13) 11/148
musucian (5)
Archers (12) 11/137
musician (5)
Special's: 33.24% (831)
Phoenix Guards (18) 15/326
FCG
Banner of Arcane Protection (25) - 2MR
Phoenix Guards (17) 15/335
FCG
Banner of Sorcery (50) - +D3 kostki do pooli
Ellyrian Reavers (5) 17/85
Ellyrian Reavers (5) 17/85
Rare's: 4% (100)
Great Eagle 50
Great Eagle 50
Łącznie 2499p
Mam 3 magów z czego 2 to 4 levelowi czyli mamy pewien potencjał w rzucaniu czarów. Miscasty przy magii Life za bardzo mnie nie bolą - leczenie i jak będę miał RiP-a z life'a to chociaż jeden arcy w sumie odporny na nie jest. Jeden bohater do walki wręcz wystarczy, dwóch zdecydowanie za dużo - marnowanie punktów. Duża odporność na magie. Grałem już z Lizardmenami Przystosowanymi na magię i Ona mnie tak na prawdę nie boli. Dwa klocki, które mogą przyjąć wszystko na klatę i przetrzymać, a także uszkodzić przeciwnika. Oraz fasty i orły do utrudniania marszu przeciwnika do osiągnięcia chwalebnego zwycięstwa.
Jakieś porady i oceny mile widziane. To co powyżej to tylko moje rozmyślania, więc za bardzo nie sugerujcie się nimi.
