Witajcie.
Mam do przedstawienia wstępną rozpiskę moich elfów. Do errat tylko kilka dni, no ale cóż... Wbrew temu co mówiłem żeby się wstrzymać ochota na grę mnie przezwyciężyła. Do rzeczy, wyszło mi coś takiego na grę z korektami po:
Lords: 25% (625p)
Archmage 225/360
Book of Hoeth (100) - dla nie wiedzących na każdym dublecie ifka. (jeśli opis się nie zmieni to tylko na 2x6 lub więcej jest miscast)
up. lvl to 4 (35)
Lore:Life
Archmage 225/265
Loremaster Cloak (40) - 2+ warda na magie.
General
Lore:Metal/Fire/ ewentualnie Heaven ale nad tym muszę się jeszcze zastanowić i popróbować
Heroes: 12.72% (318)
Noble 85/168
BSB (25)
Armour of Caledor (25) - 2+ ASV
Dawnstone (25) - re-roll ASV
Great Weapon (8) - +2 S, ASL
Mage 100/150
up. lvl to 2 (35)
Jewel of the Dusk (15) +1 kostka
Lore:Death
Core's: 25% (625)
Archers (15) 11/170
musician (5)
Archers (15) 11/170
musician (5)
Archers (13) 11/148
musucian (5)
Archers (12) 11/137
musician (5)
Special's: 33.24% (831)
Phoenix Guards (18) 15/326
FCG
Banner of Arcane Protection (25) - 2MR
Phoenix Guards (17) 15/335
FCG
Banner of Sorcery (50) - +D3 kostki do pooli
Ellyrian Reavers (5) 17/85
Ellyrian Reavers (5) 17/85
Rare's: 4% (100)
Great Eagle 50
Great Eagle 50
Łącznie 2499p
Mam 3 magów z czego 2 to 4 levelowi czyli mamy pewien potencjał w rzucaniu czarów. Miscasty przy magii Life za bardzo mnie nie bolą - leczenie i jak będę miał RiP-a z life'a to chociaż jeden arcy w sumie odporny na nie jest. Jeden bohater do walki wręcz wystarczy, dwóch zdecydowanie za dużo - marnowanie punktów. Duża odporność na magie. Grałem już z Lizardmenami Przystosowanymi na magię i Ona mnie tak na prawdę nie boli. Dwa klocki, które mogą przyjąć wszystko na klatę i przetrzymać, a także uszkodzić przeciwnika. Oraz fasty i orły do utrudniania marszu przeciwnika do osiągnięcia chwalebnego zwycięstwa.
Jakieś porady i oceny mile widziane. To co powyżej to tylko moje rozmyślania, więc za bardzo nie sugerujcie się nimi.
HE 2500, mała przymiarka
trudno cokolwiek powiedzieć, bo jeszcze dużo może się zmienić - ja nigdy nie uwierzę w to że HE będą miały min25% w corach bo z 3 takimi corami to jakiś absurd... co do pierwszego arcy to pomysł o ile BoH się nie zmieni raczej dobry - drugi wg. mnie nie potrzebuje zupełnie loremaster's cloak - jak mniemam wchodzi do Pg, którym za 25 pts można dać (champowi) amulet of fire, co daje im warda na magie na 3+ i może jakiś item z rb co daje 1mr/ewentualnie zamiast dwóch po 1 mr to jeden dając 2 mr - o ile takie item w rb są (nie wiem nie widziałem - chcę mieć niespodziankę ;D). 3 mag wg mnie jeśli ma być to z niszczarką/scrollem - 2 arcy też warto dać coś co scrolluje, chyba że rzeczywiście magia Ci nie będzie robiła bo możliwe i to... jednak jeżeli power dice pool generuje się tak jak słyszałem czyli 2d6 + chanelling to masz tego mało -
2d6+chaneling+d3(bos)+1(jewel...) - czyli powiedzmy 7+1+2+1 -->11 kostek. to wyjdzie na to że rzucisz po jednym dużym czarze na 3/4 kostkach z arcymagów i dwa średnio dobre, nie wiem czy warto inwestować w małego maga co do reszty to wygląda to dobrze chociaż osobiście dopakował pg do 21 - kosztem maga na przykład bo w dobie wielkich klocków 17 to może być za mało - nie wiem jeszcze jak to będzie w rarach - może bolce okażą się jednak przydatne - i nie wiadomo jeszcze jak to będzie z asf u he... ach... zbyt dużo niewiadomych
2d6+chaneling+d3(bos)+1(jewel...) - czyli powiedzmy 7+1+2+1 -->11 kostek. to wyjdzie na to że rzucisz po jednym dużym czarze na 3/4 kostkach z arcymagów i dwa średnio dobre, nie wiem czy warto inwestować w małego maga co do reszty to wygląda to dobrze chociaż osobiście dopakował pg do 21 - kosztem maga na przykład bo w dobie wielkich klocków 17 to może być za mało - nie wiem jeszcze jak to będzie w rarach - może bolce okażą się jednak przydatne - i nie wiadomo jeszcze jak to będzie z asf u he... ach... zbyt dużo niewiadomych
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Niestety MR się nie sumują. Magia mi nic nie robiła. Większość czarów przy takim ustawieniu mogę wpuszczać... Magia robi dużo tylko reszcie jednostek...
Drugiemu Dużemu magowi nic więcej nie mogę dać. limit
Mogę mieć max 12 kości i w dispellu i w poweru, a to że mam tylu magów to oznacza, że mogę być przystosowany do każdej sytuacji na stole.
Jesli zmniejszą punkty za bolce albo dodadzą jednego więcej kolesia obsługującego to. Mimo wszystko wątpię w to.
Jedyną rzeczą, która mnie boli w tej chwili to brak kontry, ale nie jest aż tak bardzo potrzebna....
Drugiemu Dużemu magowi nic więcej nie mogę dać. limit
Mogę mieć max 12 kości i w dispellu i w poweru, a to że mam tylu magów to oznacza, że mogę być przystosowany do każdej sytuacji na stole.
Jesli zmniejszą punkty za bolce albo dodadzą jednego więcej kolesia obsługującego to. Mimo wszystko wątpię w to.
Jedyną rzeczą, która mnie boli w tej chwili to brak kontry, ale nie jest aż tak bardzo potrzebna....
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Jeśli się ma kilka MR to wybiera się najwyższy.