Mój WOCH na 8ed

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Mój WOCH na 8ed

Post autor: Przemcio »

Unnamed2600 Pts - Warriors of Chaos Army

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 400.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Dragonhelm [10.0]
Spell Familiar [15.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]

1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

1 Exalted Hero of Khorne @ 245.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Ogre Blade [40.0]

1 Juggernaut of Khorne @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 175.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet [35.0]

1 Chaos Sorcerer @ 135.0 Pts
No Mark; Lore of Death; Magic Level 1; Chaos Armour
Power Familiar [25.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]

15 Chaos Marauders of Khorne @ 113.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard

15 Chaos Marauders of Khorne @ 113.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

5 Marauder Horsemen of Khorne @ 110.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Light Armour

5 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail

5 Warhorse @ [0.0] Pts

14 Chaos Warriors of Nurgle @ 266.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard

14 Chaos Warriors of Khorne @ 266.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; 2nd Hand Weapon; Chaos Armour;
Standard

5 Chaos Knights of Khorne @ 250.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour;
Shield; Standard

5 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

1 Hellcannon @ 205.0 Pts

3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour

1 Hellcannon @ 205.0 Pts

3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour

Casting Pool: 3

Dispel Pool: 2

Models in Army: 86


Total Army Cost: 2598.0

Takie coś sobie wymyśliłem... ciekawe jak zadziała
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 400.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Dragonhelm [10.0]
Spell Familiar [15.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Moim skromnym zdaniem nie warto pakować Warda na 2+ od Fa w przypadku posiadania uniwersalnego WS na 3+. Dużo lepszym wyborem wydaje się ES tudzież Charmed Shield. Reszta ok, lecz znowu, przy wylosowaniu tego samego czaru możemy dokonać wyboru innego. Zatem przy 4rech rzutach k6 szansa na Gateway'a jest duża. Proponowałbym miast SF-PF.
1 Exalted Hero of Khorne @ 245.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Ogre Blade [40.0]
Kocham takich Bsbków- kwintesencja finezji :wink: Moim zdaniem warto pokminić nad Halabardą+Asfem i rerollem AS. Dużo lepiej się sprawdza.

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 175.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet [35.0]
Ok.
1 Chaos Sorcerer @ 135.0 Pts
No Mark; Lore of Death; Magic Level 1; Chaos Armour
Power Familiar [25.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
A tego pana nie czaję. Death to kiepski wybór na małego maga z racji wysokich CV. Niby ma oczko, lecz na małym magu LOD wygląda średnio. Dołóż mu Fire i będzie git. A PF, jeśli przełożysz go na dużego maga, pozwoli ci wpakować takie zabawki jak Power Scroll tudzież Feedback Scroll.
15 Chaos Marauders of Khorne @ 113.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard

15 Chaos Marauders of Khorne @ 113.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard
Rargh! 2x15 Marasów :shock: Jak rozumiem, ich zadaniem jest paść w chwale w 2-3 turze nie zabijając nic tak? :wink:
5 Marauder Horsemen of Khorne @ 110.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Light Armour
:shock:
14 Chaos Warriors of Nurgle @ 266.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard

14 Chaos Warriors of Khorne @ 266.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; 2nd Hand Weapon; Chaos Armour;
Standard
Syndrom siódmej edycji, eh? Połącz ich w jeden oddział i wywal trzech do równych, dodaj sztandar i jest git. Warto zastanowić się nad MoT, z racji fajnego PS na 5+.

Reszta ok. Aczkolwiek 6tki najtów są fajniejsze :wink:

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Warriors of Chaos Army

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 415.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4
Enchanced Shield [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Power Familiar [25.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]

1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

1 * Exalted Hero of Khorne @ 259.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Halberd; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Helm of Many Eyes [25.0]
Dawn Stone [25.0]

1 Juggernaut of Khorne @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 200.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet [35.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]

1 Chaos Sorcerer @ 110.0 Pts
No Mark; Lore of Fire; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]

25 Chaos Marauders of Khorne @ 163.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard

5 Marauder Horsemen of Khorne @ 105.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail

5 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Marauder Horsemen of Khorne @ 105.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail

5 Warhorse @ [0.0] Pts

15 Chaos Warriors of Khorne @ 297.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard

14 Chaos Warriors of Tzeentch @ 284.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard

1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour

5 Chaos Knights of Khorne @ 250.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour;
Shield; Standard

5 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

1 Hellcannon @ 205.0 Pts

3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour

1 Hellcannon @ 205.0 Pts

3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour

Casting Pool: 3

Dispel Pool: 2

Models in Army: 78


Total Army Cost: 2598.0

Jednak nie ma co robić dużych klocków bo są nie opłacalne lepiej mieć bardziej mobilne siły:)
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Zależy :wink:
Ta rozpiska dużo lepsza.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Powywalaj te sztandary za mało ich jest by im sie przydały, łatwe ptk dla przeciwnika, za to daj muzyków i bedzie git.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Przemcio251 pisze: 1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 415.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4
Enchanced Shield [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Power Familiar [25.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]

1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
A musi ten Lord być na dysku? W 7. Edycji dysk był naprawdę super, ponieważ można było kitrać maga z łatwością za lasem / górką / oddziałem. Teraz ma być inaczej, przez co istnieje duża szansa trafiania go paroma maszynami na turę. Nawet jak jest zasłonięty, to katapulty nadal mogą to zrobić... Ja osobiście planuję raczej wystawiać Lorda na piechotę, i tak 2 czary, które chcemy rzucać co turę to Pandemonium i Brama, więc z zasięgiem większego problemu nie powinno być, bo nasza piechota (której jest teraz więcej) idzie zawsze do przodu. Poza tym Lord nie powinien być generałem NIGDY, zawsze wybieraj jakiegoś małego maga do tego, przyciągają mniej uwagi, więc większa szansa, że dotrwają szczęśliwie do końca ;)
A co do przedmiotów: rozważyłbym Blood of Tzeentch, ponieważ naprawdę dużo teraz daje: możemy uniknąć Miscasta jeśli nie chcemy ryzykować w danej turze, ponadto rzucając czar na jednej kości mamy 50% szans, że będziemy mogli przerzucić rezultat dający nam nieudaną próbę czaru (1 lub 2). No i oczywiście jak mamy bardzo słaby rzut, np 3,3,2 na bramę, to możemy przerzucić tą dwójkę i na 4+ brama wchodzi. Uważam, że to bardzo fajny itemek...

Przemcio251 pisze: 1 * Exalted Hero of Khorne @ 259.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Halberd; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Helm of Many Eyes [25.0]
Dawn Stone [25.0]

1 Juggernaut of Khorne @ [0.0] Pts
Bzdura! Jugger jest na 1 strzał z armaty, ponieważ nie ma Look out Sir! od żadnego oddziału w Twojej armii... To nie rokuje mu dobrze... Zmień na konia i będzie całkiem OK
A jeśli chcesz tracić Juggera co grę z osobą, która ma działo / katapultę, to proponuję zdjąć tarczę, niepotrzebna jest, ponieważ nie można mieć AS lepszego niż 1+, a już kombo Chaos Armour + Jugger Ci to daje...
Przemcio251 pisze: 1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 200.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet [35.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Nie za bardzo rozumiem po co nam taki pan... Jak Trzecie Oko, to lepiej, żeby ten pan był Tzeentcha, wtedy masz +3 do casta, co pozwala już pokombinować z czarami przeciwnika... No i masz pewność dobrych czarów na Lordzie, a o snajperce zaraz napiszę poniżej przy okazji drugiego maga. Także tutaj proponowałbym zmianę Marka na tęczowego i powinien zostać generałem :D
Przemcio251 pisze: 1 Chaos Sorcerer @ 110.0 Pts
No Mark; Lore of Fire; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
No na to już na pewno PD nie będzie... Masz do rzucenia Bramę, Pandemonium i coś od przeciwnika, jakieś pociski może itp itd. Po prostu już nie ma miejsca dla kolejnego maga. A jeśli chcesz mieć snajperkę jedną, to proponuję zmniejszyć ilość herosów do 3, ale następujących:
Lord podobny do Twojego, ale na piechotę(PF>Blood of Tzeentch), mag 2-poziomowy, ale Tzeentcha (IP>DS), oraz BSB Nurgla na koniu / na Palanquinie z BoS i Power Familiar. Oszczędzasz te 110 pkt w kategorii Hero i 40 w kategorii Lord (BR i Dysk) na jakieś fajniejsze rzeczy, a herosów pieszych się chowa po regonach, a konnego do Knechtów.

No i komuś trzeba dać tego Breath Weapona z Giftów, przecież to jest teraz super przedmiot!
Przemcio251 pisze: 25 Chaos Marauders of Khorne @ 163.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard
Osobiście nie lubię klocków maruderów, ale to jest dobre!
Przemcio251 pisze: 5 Marauder Horsemen of Khorne @ 105.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail

5 Warhorse @ [0.0] Pts


5 Marauder Horsemen of Khorne @ 105.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail

5 Warhorse @ [0.0] Pts
A to już na pewno jest świetne! Pamiętając by w czasie Vanguard Move postawić ich tyłem sprawiasz, że w pierwszej turze nawet nie musisz Ld zdawać i flankujesz do woli! A potem potrafią niszczyć system od boku, są naprawdę super. Ale zastanowiłbym się nad jednym fastem Slaaneshowym do mówienia Flee, to też się przydaje!
Przemcio251 pisze: 15 Chaos Warriors of Khorne @ 297.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard
Zapłaciłeś naprawdę dużo za ten unit i nie dałeś im magicznej szmaty? Ani muzyka? Dobrze byłoby pokombinować zarówno nad muzykiem, jak i sztandarem, bo są tanie rzeczy, które są OK:
- 15 pkt, +1 Ld dla oddziału, łatwiejsze kontrolowanie Frenzy
- 15 pkt, +1 Movement dla oddziału, marsz na 10 cali to naprawdę fajna rzecz, te 2 cale co turę marszu ROBIĄ różnicę.
- 10 pkt, Flaming Attacks dla oddziału, nie do przecenienia, gdy trafisz na hydrę / abomkę / treekiny, inne śmiecie tego typu
Przemcio251 pisze: 14 Chaos Warriors of Tzeentch @ 284.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard

1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour
I znów, oddział rozumiem, ale nie danie tu Blasted Standardu to słaby pomysł. Spróbuj znaleźć na to punkty i na muzyka.
Przemcio251 pisze: 5 Chaos Knights of Khorne @ 250.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour;
Shield; Standard

5 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
Tutaj kwestia sztandarów identyczna jak u Warriorów, coś taniego i wnoszącego do rozgrywki coś, czyli Flaming / +1 Ld najlepiej.
Przemcio251 pisze: 1 Hellcannon @ 205.0 Pts

3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour

1 Hellcannon @ 205.0 Pts

3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
Hellki OK!



Rozpa w sumie OK, ja głównie się do jakichś pierdół przyczepiałem. Zmieniłbym trochę bohaterów tak jak pisałem (Lord inny troszkę, mag tzeentcha i BSB-Mag Nurgla), wtedy wchodzą Ci: dodatkowy Knight, Blasted Standard na Tzeentchowców, muzycy i te 2 tanie sztandary dla Khornowców.
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

A musi ten Lord być na dysku? W 7. Edycji dysk był naprawdę super, ponieważ można było kitrać maga z łatwością za lasem / górką / oddziałem. Teraz ma być inaczej, przez co istnieje duża szansa trafiania go paroma maszynami na turę. Nawet jak jest zasłonięty, to katapulty nadal mogą to zrobić... Ja osobiście planuję raczej wystawiać Lorda na piechotę, i tak 2 czary, które chcemy rzucać co turę to Pandemonium i Brama, więc z zasięgiem większego problemu nie powinno być, bo nasza piechota (której jest teraz więcej) idzie zawsze do przodu. Poza tym Lord nie powinien być generałem NIGDY, zawsze wybieraj jakiegoś małego maga do tego, przyciągają mniej uwagi, więc większa szansa, że dotrwają szczęśliwie do końca
A co do przedmiotów: rozważyłbym Blood of Tzeentch, ponieważ naprawdę dużo teraz daje: możemy uniknąć Miscasta jeśli nie chcemy ryzykować w danej turze, ponadto rzucając czar na jednej kości mamy 50% szans, że będziemy mogli przerzucić rezultat dający nam nieudaną próbę czaru (1 lub 2). No i oczywiście jak mamy bardzo słaby rzut, np 3,3,2 na bramę, to możemy przerzucić tą dwójkę i na 4+ brama wchodzi. Uważam, że to bardzo fajny itemek...
Hmmmmm ciekawe z tym, że obawiam się, że jak wstawie maga do regona to mi go skasują jak zaszarżują regiment :evil: Szczególnie, że niestety musze wyzywać na Challenge :evil: Co do Blood of Tzeentch rzeczywiście przedmiot jest fajny ale z drugiej strony Power Familliar dodaje jedną kostkę... a to może okazać się bardzo przydatne. Hmmm co do Generała to ustanowienie go na jakimś małym magu też jest ryzykowne :( ta kwestia wymaga dodatkowych przemyśleń:)
Bzdura! Jugger jest na 1 strzał z armaty, ponieważ nie ma Look out Sir! od żadnego oddziału w Twojej armii... To nie rokuje mu dobrze... Zmień na konia i będzie całkiem OK
A jeśli chcesz tracić Juggera co grę z osobą, która ma działo / katapultę, to proponuję zdjąć tarczę, niepotrzebna jest, ponieważ nie można mieć AS lepszego niż 1+, a już kombo Chaos Armour + Jugger Ci to daje...
No tu się nie zgodze w dziale o wojownikach toczyłem dyskusje i uważam, że nasz juggerek to cavalry :D
Nie za bardzo rozumiem po co nam taki pan... Jak Trzecie Oko, to lepiej, żeby ten pan był Tzeentcha, wtedy masz +3 do casta, co pozwala już pokombinować z czarami przeciwnika... No i masz pewność dobrych czarów na Lordzie, a o snajperce zaraz napiszę poniżej przy okazji drugiego maga. Także tutaj proponowałbym zmianę Marka na tęczowego i powinien zostać generałem
Hmmm Nurgle ma snajperkę i kilka innych przyjemnych czarów jak np. bagienko czy obszarówka:) Co do teksu o BSB też się zastanowię ogólnie dzięki za rady!!!:)
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Warriors of Chaos Army

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 415.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4
Enchanced Shield [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Power Familiar [25.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]

1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 200.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet [35.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]

1 Exalted Hero of Nurgle @ 226.0 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Shield; Battle Standard; Barding
Book of Secrets [25.0]
Dispel Scroll [25.0]

1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

26 Chaos Marauders of Khorne @ 168.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard

5 Marauder Horsemen of Khorne @ 105.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail

5 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Marauder Horsemen of Khorne @ 105.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail

5 Warhorse @ [0.0] Pts

15 Chaos Warriors of Khorne @ 312.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard
Banner of Swiftness [15.0]

14 Chaos Warriors of Tzeentch @ 324.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard
Blasted Standard [40.0]

1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

6 Chaos Knights of Khorne @ 305.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour;
Shield; Standard
Standard of Disciple [15.0]

6 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

1 Hellcannon @ 205.0 Pts

3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour

1 Hellcannon @ 205.0 Pts

3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour

Casting Pool: 4

Dispel Pool: 2

Models in Army: 84


Total Army Cost: 2600.0

Zapomniałem zamiast 26 marudera dam BSB flaila albo halabarde
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Jak dla mnie dużo fajniej ;)

Co do Juggera, tu nie ma nad czym dyskutować, polecam 2 strony w Rulebooku:
- strona 489, na której jasno jest napisane, że Juggernout to Monstrous Beast
- Strona 85, na której równo jasno jest napisane, że bohater na Monstrous Beast traktowany jest jak Monstrous Cavalry.


Widzę, że decydujesz się nadal na dysk. Co kto lubi, ja każdą moją bitwę Wochem grałem mając 12tkę maruderów Slaanesha i chyba tylko raz, czy może 2 umarli, więc da się ich trzymać z dala od kłopotów mimo, że zwykle było tam 2 małych magów. Także myślę że kwestia dysk / piechota to osobiste preferencje, ale zagraj parę razy z Imperium / Krasiami i po tym jak w pierwszej turze nie będziesz miał Lorda przemyślisz sytuację ;) (Ward 3+ jest ekstra, ale 3 działa statystycznie ubijają takiego Lorda)
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Strona bodajże 11 RB napisane jak wół w przypadku kolizji zasad z RB z AB korzystać z AB dalej jak wół napisane w naszym AB, że juggera należy traktować jako Cavalry :mrgreen: i nie zostało to skasowane w erracie :twisted:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Troop Type
Note that older versions of our army books do not list the
Troop Type for each model. If this is the case with your army
book, then you can find the model's Troop Type in the
reference section at the back of the Warhammer rulebook.
Oto co jest napisane w naszej erracie, tłumacząc na nasz język:
Typ Jednostki
Zauważ iż starsze wersje naszych ksiąg armii nie podają Typu Jednostki dla każdego modelu. Jeśli tak ma się sprawa z Twoją księgą armii, to Typ Jednostki modelu znajdziesz w sekcje Referencje z tyłu podręcznika głównego Warhammer.
Także sorry Winnetou, chciałbym szczerze, by było tak jak mówisz, ale niestety nie jest... Mówimy w ten sposób "do widzenia" Juggerom, ale są to Monstrous Beasty, czyli z jeźdźcem Monstrous Cavalry.
Obrazek

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

no i jaggery znów muszą poczekać do następnej ed. by je wystawiać :?

masakra :cry:

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Wcale nie to znaczy cytuje:

"Zauważ że starsze wersje naszych AB nie podają Troop type każdego modelu. Jeśli dotyczy to twojego AB, wtedy możesz znaleźć troop type modelu ( w domyśle tego który nie ma podanego typu ) w sekcji referencje w RB. ewidentnie slowo model's użyte jest tu w liczbie pojedyńczej :D
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

.

a dysk dopbrze pamietac ze ma look outa od kawaleri w 3" (co prawda na 4+, ale zawsze lepsze tyle niz nic ;) ), zawsze tez lepiej jak w 7 ed, ale imo sorc lord na dysku dziwny to pomysl.

no i mozesz na 2lvl sorca wrzucic tarcze za 5 pts (charmed shild),

po 1smiac mi sie chce ze strony 85 :), ani slowa o troop type tam nie ma, tylko "use rules" a typ okreslaja zasady ze strony 104 (ciezko powiedziec czy MC czy Cav, generalnie ja nie wystawiam dopoki nie wyjdzie jakies faq)
po 2 dajcie spokoj tej dyskusji bo dopoki gw nie wyda faq'u nic to nie zmieni (juggery beda MC, a palanquin piechata bez bonusow za mounta)

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Nie będą MC :mrgreen: te Demonowe może tak ale napewno nie nasz... Hmmm co do lookouta to masz racje nadto z tego co na szybko czytałem latacze takie jak dysk startują z ziemi i po ruchu na niej lądują, nie mają Hover tak więć w sumie można by dysk postawić na podstawce a wtedy spokojnie można go za kawą kitrać :D
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Przemcio251 pisze:Nie będą MC :mrgreen: te Demonowe może tak ale napewno nie nasz... Hmmm co do lookouta to masz racje nadto z tego co na szybko czytałem latacze takie jak dysk startują z ziemi i po ruchu na niej lądują, nie mają Hover tak więć w sumie można by dysk postawić na podstawce a wtedy spokojnie można go za kawą kitrać :D
Piszesz głupoty jak potłuczony, nasz Jugger jest MC i koniec kropka. Mówi to wprost FAQ: jeśli wszystkie modele nie mają podanego Troop Type w Army Booku (Tak brzmi pierwsze zdanie cytowanego fragmentu erraty), to bierzesz Troop Type z Reference w Rulebooku. Także przestań pisać bzdury i wprowadzać ludzi w błąd.
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Nie pisze bzdur i nie wprowadzam ludzi w błąd zreszta nie ma co się kłucić uważaj jak chcesz.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Czy jest to odpowiedni wątek na dyskusje nt. MC? Dajcie spokój.

Awatar użytkownika
DaReK_M
Wałkarz
Posty: 69
Lokalizacja: Tychy

Post autor: DaReK_M »

Przemcio251 pisze:Warriors of Chaos Army

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 415.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4
Enchanced Shield [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Power Familiar [25.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Ile w końcu kosztuke teraz "Enchanced Shield" w booku mam 5p. a w nowych AB 15...??

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

Bierzemy koszty z AB. No chyba że go tam nie ma :wink:

ODPOWIEDZ