Call of Warhammer - mod do Medival II Total War
Moderator: Zaklinacz Kostek
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: Call of Warhammer - mod do Medival II Total War
Gra jest stabilniejsza (ale nadal występuję CTD, u jednych częściej u innych mniej). Doszło sporo jednostek (praktycznie wszystkie z Empire Unifroms and Heraldry) t.j magowie, ogry, zombie.
Co do zangielszczenia to do niedzieli przetłumaczę wszystkie ancillaries (w zasadzie to tylko sama końcówka mi już została)
Co do zangielszczenia to do niedzieli przetłumaczę wszystkie ancillaries (w zasadzie to tylko sama końcówka mi już została)
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
po zainstalowania patcha 1.3 mam CTD podczas wczytywania gry, na pewno szybki zapis i odczyt działaly dopoki nie wylaczyłem gry jak uruchomiłem ponownie to wszystkie zapisy gry zaczeły robic CTD
ok poradziłem sobie, trzeba było odpalic nowa kampanie i z menu kampani wczytac gre bo z menu głównego nie chciało
ok poradziłem sobie, trzeba było odpalic nowa kampanie i z menu kampani wczytac gre bo z menu głównego nie chciało
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- każdą prowincją Imperium
- Krasnale
- Orki
- Nocne Gobliny
- Mroczne Elfy
- Szlachetne Elfy
- każdym bogiem Chaosu (a po nadejściu Archaona wersją Undivided)
- Kislev
W planach są Skaveni, Lizardmen oraz reszta towarzystwa ale najpierw ta kampania musi być dopracowana.
- Krasnale
- Orki
- Nocne Gobliny
- Mroczne Elfy
- Szlachetne Elfy
- każdym bogiem Chaosu (a po nadejściu Archaona wersją Undivided)
- Kislev
W planach są Skaveni, Lizardmen oraz reszta towarzystwa ale najpierw ta kampania musi być dopracowana.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Ma być na początku sierpnia (miał być najpierw na początku kwietnia, potem maja, potem czerwca, potem lipca) Trochę poczekamy ale to chyba może wyjść tylko na dobre. Widać, że chłopy chcą dopracować moda najlepiej jak potrafią.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
jutro ma do mnie przyjść medieval II kupiony własnie między innymi z myślą o grze w CoWa i mam parę pytań żeby jutro mieć już odpowiedzi otóż na forum przy opisie instalacji karzą nam usuwać jakieś wcześniej zainstalowane pliki - czy to znaczy że instalujemy najpierw jakąś podstawę moda a potem updaty czy jak - bardzo bym prosił o jakąś uproszczoną instrukcję instalacji tego , a druga rzecz - grę mam kupioną chyba w wersji domyślnej - polskiej czy zangielszczenie patcha się z tym nie pogryzie?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
1 - najpierw instalujesz Medieval 2 i go uaktualniasz
2 - instalujesz Kingdoms (możesz wszystkie jeśli chcesz a możesz też tylko jedną kampanię) i też uaktualniasz
3 - jeśli zainstalowałeś kampanię krzyżacką to musisz albo ją usunąć (ale po co) albo zmienić jej nazwę
4 - najlepiej zainstalować każdą inna kampanię i mieć problem z głowy
5 - ściągasz grę i muzykę oraz uaktualnienia i instalujesz wszystko po kolei
6 - zangielszczenie polecam to http://www.twcenter.net/forums/showthre ... 33&page=33 post 655 (tak to ja przy nim majstrowałem)
7 - mod jest osobną grą więc nie ma znaczenia jaki język ma podstawka a jaki mod
W razie czego pytaj
2 - instalujesz Kingdoms (możesz wszystkie jeśli chcesz a możesz też tylko jedną kampanię) i też uaktualniasz
3 - jeśli zainstalowałeś kampanię krzyżacką to musisz albo ją usunąć (ale po co) albo zmienić jej nazwę
4 - najlepiej zainstalować każdą inna kampanię i mieć problem z głowy
5 - ściągasz grę i muzykę oraz uaktualnienia i instalujesz wszystko po kolei
6 - zangielszczenie polecam to http://www.twcenter.net/forums/showthre ... 33&page=33 post 655 (tak to ja przy nim majstrowałem)
7 - mod jest osobną grą więc nie ma znaczenia jaki język ma podstawka a jaki mod
W razie czego pytaj
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
to kolejna rzecz: czy jest w modzie jakaś opcja multiplayera, nawet hot seat czy coś? a no właśnie widzę że przy zangielszczaniu pracowałeś - gratulację, bo to z rosyjskiego prawda? to widać znajomość wielu języków jest
edit: a możesz dać linka do jakiejś dobrej strony gdzie ściągasz CoWa samego i ewentualne updaty? czy updaty same wchodzą?
edit: a możesz dać linka do jakiejś dobrej strony gdzie ściągasz CoWa samego i ewentualne updaty? czy updaty same wchodzą?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=320935
Z tej strony ściągałem. Są tam bodajże linki do rosyjskich stron i co jak co ale bardzo szybko mi się ściągało z nich. Tylko na początku musiałem trochę w ciemno popykać po różnych odnosnikach
Multi jest jak najbardziej
Z tej strony ściągałem. Są tam bodajże linki do rosyjskich stron i co jak co ale bardzo szybko mi się ściągało z nich. Tylko na początku musiałem trochę w ciemno popykać po różnych odnosnikach
Multi jest jak najbardziej
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Tadzik! JA nie piracę! tyle...tedzio pisze:To oryginała potrzeba?Korhil pisze:jutro ma do mnie przyjść medieval II [blablabla]
Mogłeś mi powiedzieć, to bym ci wypalił dvd-romki .
Eh.. Sługo, źle z tobą ostatnio .
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.