he 2250
he 2250
W rospisce wykożystuje wszystkie założenia które już wcześniej zapodałem,i uważam że rospiska da rade ze wszystkim,problem może jednak się zrodzić w walce z lizarmenami,tam on będzie :D
Smok-raditan gem,armour protection,amulet p flame,lanca(albo halabarda jeszcze niewiem),tarcza-Promowałem smoka i takowy tu się znajduje :wink:
Mag 2lev-seer,challenery,vand pure of heart
Mag 2lev-ring fury,scroll
Mówiłem że bez magi się nieda obyć,więc też musi być
5 silverów-muzyk
2x5 silverów-muzycy i sztandary(potrzebne do tego aby sie przebijać,i dają rade w poł z rydwanami)
5 silverów-muzyk,ellyrion
z core to by było na tyle,bierzemy jedyny skuteczny unit z tego działu
z speciali to założyłem że musi być coś z bannerem więc jest,i zaznaczałem również że jedyny wybitny spec to rydwany i takowe też są
10swordów-muzyk,sorcery
5 rydwanów
z rare mówiłem że bolce za drogie a orzełki są git,prosze bardzo
4 orły.
W przypadku ofensów mamy do przebijania rydany+silvery no i smoka,orełki starają się spowalniać albo wyginać.
W przypadku defensów jest o tyle dobrze że są 4 orły,i troche jazdy,no i smokiem trzeba tak zagrać aby doleciał i z tym często jest problem kiedy nima odpowiedniego terenu,ale z regóły jest i doleci.Magia służy nam do popychania,pitkowania takiego wrednego slana z armi z którą ta rospiska będzie miała najwięcej kłopotów,no i walnięcia jakimś pociskiem czy czymś.Co wy o niej myślicie,jakaś krytyka konstruktywna mile widziana jest.
P.s daro raczej niebęde,ale już wiesz z czym byś miał do czynienia :wink:
Smok-raditan gem,armour protection,amulet p flame,lanca(albo halabarda jeszcze niewiem),tarcza-Promowałem smoka i takowy tu się znajduje :wink:
Mag 2lev-seer,challenery,vand pure of heart
Mag 2lev-ring fury,scroll
Mówiłem że bez magi się nieda obyć,więc też musi być
5 silverów-muzyk
2x5 silverów-muzycy i sztandary(potrzebne do tego aby sie przebijać,i dają rade w poł z rydwanami)
5 silverów-muzyk,ellyrion
z core to by było na tyle,bierzemy jedyny skuteczny unit z tego działu
z speciali to założyłem że musi być coś z bannerem więc jest,i zaznaczałem również że jedyny wybitny spec to rydwany i takowe też są
10swordów-muzyk,sorcery
5 rydwanów
z rare mówiłem że bolce za drogie a orzełki są git,prosze bardzo
4 orły.
W przypadku ofensów mamy do przebijania rydany+silvery no i smoka,orełki starają się spowalniać albo wyginać.
W przypadku defensów jest o tyle dobrze że są 4 orły,i troche jazdy,no i smokiem trzeba tak zagrać aby doleciał i z tym często jest problem kiedy nima odpowiedniego terenu,ale z regóły jest i doleci.Magia służy nam do popychania,pitkowania takiego wrednego slana z armi z którą ta rospiska będzie miała najwięcej kłopotów,no i walnięcia jakimś pociskiem czy czymś.Co wy o niej myślicie,jakaś krytyka konstruktywna mile widziana jest.
P.s daro raczej niebęde,ale już wiesz z czym byś miał do czynienia :wink:
fajne, jendak nie jest to najsliniejsze, pzowole sobie mniej wiecej przytoczyć pewne zdanie, mam andzieje, że jego wąłsciciel mi wybaczy, że na amsterze do pierwszej dziesiatki to nie wejdzie
(musiałęm to zrobić
) . Pewnie fajnie by się tym grało tak na luzie, magia to zjada jak chce, jakaś rozpa z czyms dużym z przykładowym czołgiem, treemanem innym lepszym smokiem też to rozkręci. 5 rydwanów to za dużo, 4 by starczyło i to w nadmiarze, a za reszte punktów wolałbym ulepszyć oddizały, chcoiażby pododawać po silverku tam gdzie są sztandary, jednemu magowi dać konika. No i jeden scroll na te punkty to porażka jest, już wolałbym zamienić bounda (dobry jest ale scroll ważniejszy) na własnie scrolla i mozę dać channellera, coś w tym kierunku...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moja osłona antymagii,cóż zawsze taką miałem i wystarczała nawet w bitwach gdzie było 4 magów(po prostu trzeba było ich szybko ubić jakimiś samobójczymi szarżami rydwanów),a do tego macie -3 casta na smoka z wszystkich stopek,6 z metalu,warppiorunów itp.
Buchaj co z tego że niebędzie się trzeba do mnie spieszyć?Orełkami da się tak zagrać że breta będzie się spieszyła.No ale to trzeba umiejętnie zrobic,bo raz jak grałem z majbachem to już zrobiłem to tak beznadziejnie że sobie poblokowałem szarże
.
Czołg inny smok,treeman?magia,a potem dobijam swoim smokiem.To się da zrobić,to niejest najgorszy scenariusz na turnieju,typu 1 bitwa chaos ze smokem,druga imperiom z czołgiem,3 we z 2 drzewami i smokiem.Ja tam bym się ucieszył że niegram z krasnoludami.
Buchaj co z tego że niebędzie się trzeba do mnie spieszyć?Orełkami da się tak zagrać że breta będzie się spieszyła.No ale to trzeba umiejętnie zrobic,bo raz jak grałem z majbachem to już zrobiłem to tak beznadziejnie że sobie poblokowałem szarże
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Czołg inny smok,treeman?magia,a potem dobijam swoim smokiem.To się da zrobić,to niejest najgorszy scenariusz na turnieju,typu 1 bitwa chaos ze smokem,druga imperiom z czołgiem,3 we z 2 drzewami i smokiem.Ja tam bym się ucieszył że niegram z krasnoludami.
nie przebijesz się aż tak tą swoja magią, zazwyczaj armie na takiej konstrukcji mają sporo DS i sobie zostawia na to zatrzymania zwierzaka czy dużą kuznie, przecież tera pitka nic im nie robi :/:/:/.
I chyba zapomniałeś, że lord jest odporny na dużą kuznie, a rydwanem to jak Ty chcesz zabijać maów jeśli siedzą w oddziałach, jednak troche ciezko to zrobić, no ale się moze dzieki pomocy szczęscia sie to da zrobic.
I chyba zapomniałeś, że lord jest odporny na dużą kuznie, a rydwanem to jak Ty chcesz zabijać maów jeśli siedzą w oddziałach, jednak troche ciezko to zrobić, no ale się moze dzieki pomocy szczęscia sie to da zrobic.
No dobra ale wszystkie hity z kuźni w smoka pójdą wtedy,i też kicha.Zresztą we na smoku dwu tremanach to 1 caddy,mniam mało ds,zresztą nawet jakby 2 było też się przebije.Zresztą cała sztuka polega na tym aby tej magii było przez 2 tury,dalej magicy wroga wchodzą do walki,np nekromante czy skavena,czy co tam z t3 rydwanem,odziałem silverów itp.Zresztąa jak będzie miscast?opsss,ja magi się nieboje,duzo gorzej ze strzelaniem,np u orków mamy powiecmy 4 magów,trudno,4 czaki to dla mnie gorzej,albo raczej dla smoka.to samo z he 4x4(ale grałem tym troche,wiem jak to rozkręcić tą rospiską,no ale jednak 4 bolce mimo to mnie bolą.Zresztą rospiski w tej kombinacji nietestowałem,zagram i zobacze,jak będzie kicha to oznaczać będzie że źle zagrałem.
No akurat Breta przeciwko smokowi spieszyc sie nie bardzo moze - trzeba grac bardzo uwaznie, a 2 bolce dodatkowo utrudnilyby sytuacje. Wiesz orly to nie jest jakis super wypas, z ktorym inny ofens mialby sobie nie poradzic. Pograsz zobaczysz - a jakby cos nie stykalo z ta rozpiska to w pierwszej kolejnosci wywal 2 orly i rydwan i wstab bolce...Buchaj co z tego że niebędzie się trzeba do mnie spieszyć?Orełkami da się tak zagrać że breta będzie się spieszyła.
bo tak. ![Laughing :lol:](./images/smilies/ng_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/ng_lol.gif)
No to jest do przemyślenia,ale narazie zostaje jak jest,chociaż myślałem nad małą zmianą przedmiotów na smoku,mianowicie na vamberc,amulet -3,talsiman -1 do hita z shotingu,to by mi dało pewną ochronę przeciw tym bolcom czy innym czaką,no ale niema wówczas 1levelu,chociaż on niby i tak czaruje troche mniej ale zawsze,no i tracimy 1 DD,nie wiem.
ten 1DD u Ciebie jest ważny, bo masz jednego scrolla, jednak ja bym dał smoka z vambrenckami, EnS i ring of corin, czaruje pewniej niż ten Twój, bo i tak chyba przeznaczasz jego kostke na jego czar i ma potęzny ten czar, który moze pomóc i zazwyczaj przeciwnik używa aż 2DD, do tego ma dobry armour save na 3+ z przeżutem, u HE to jest luksus na potworku i ten ward, niestety wtedy jest troszke sąłbiej chroniony przed magią no ale trudno, dlatego trzeba dać 2scrolla, ja ostatnio też myśle nad powrotem do smoka, tylko, że w konfiguracji z tak złozonymi magami:
mage; 2xscroll, silver wand
mage: seer\RoF, scroll
chyba wybrałbym RoF no i komozycja smoka taką jaką dałem wyzej, czyli i tak sobie poczaruje. Mam 7-9 kostek plus dwa boundy i 3 scrolle, któe dają komfort.
mage; 2xscroll, silver wand
mage: seer\RoF, scroll
chyba wybrałbym RoF no i komozycja smoka taką jaką dałem wyzej, czyli i tak sobie poczaruje. Mam 7-9 kostek plus dwa boundy i 3 scrolle, któe dają komfort.
No dobra ale trace pitke,6 z metalu itp.Jak już to,seer,scroll i ring fury scroll, jak już muszą być te 2 scrolle,tracimy czary na 4 PD typu wyżej wymienionych,ale to jest też do przemyślenia.Ale ja chyba zostawie tak jak jest,jest dobre już tym grałem wiele razy z skutkami dobrymi.
silnej magii nie masz szans przeżyć... niestety taka prawda, a pitka już nie jest taka dobra, a tutaj magia ma tylko pomóc nie zabijać ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pitka nie jest dobra?a jak zabijesz tremana?Maszyny zabija tak samo,a na smoka i tak już byłoby lepiej rzucać 6 z metalu,a teraz tym bardziej,tak samo 6 z metalu skutecznie likwiduje jazde czołzenów,brete itp.Nawet niewiem czy nielepiej 6 z metalu na tremana,bo to ogniste ataki.Ten challenery jest zbyt zajebisty by go wywalić tak od co.
jest zajebisty, ale tam gdzie jest on potrzebny, a tobie potrzebna jest antymagia a jej nie masz... i treemana rzeczywisćie lepiej kużnią, prawie zawsze spada, niczym jak z pitki tylko nie musisz sie stresować, że przecwinik rzuci 2
a na masyzny to masz 4 orły i silvery, żle?? Już wolałbym [polegać na popychaczce w tej armii, jednak zrobisz jak zechcesz, ja tylko proponuje aby ulepszyć tą armie i zrobić bardziej uniwersalną, bo zamysł jest okey. Jednej armi wklepie a od drugiej dostanie wkle-pe, a chyba trzeba toi wybalansować ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jak już dysutowaliśmy gdzie indziej to gryf u HE to tylko do defensu, na ofens jest plewą, nie ma siły przebicia i nie ma przeżywalnosci...
No w sumie to jest do przemyślenia,boundy kasują 3-4 DD,mamy 2 scroll,1 ma sera,no można wypróbować,w sumie na kave jest bardzo niedoceniany criping death i jeszcze bierzemy popchnięcie,a fury z metalu nadaje.No przekonałem się że trzeba będzie to przetestować.