Pytania krótkobrodego - stary temat
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Pytania krótkobrodego
Scoutci, wystawieni według swojej zasady 12 cali od przeciwnika, nie mogą szarżować jeśli to Ty zaczynasz, więc to trochę ogranicza szarżowanie w pierwszej turze (w jakiś 50% przypadkach).
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
A popychaczka z kowadła to nie jest normalny ruch?
To co? Runelord rozdaje kopniaki i liczy się to jako specjalny rodzaj ruchu? Przecież w samym opisie działania popychaczki jest, że to normalny ruch.
Poza tym, według zasad RB scoutci nie mogą szarżować w pierwszej TURZE - niezależnie od fazy.
To co? Runelord rozdaje kopniaki i liczy się to jako specjalny rodzaj ruchu? Przecież w samym opisie działania popychaczki jest, że to normalny ruch.
Poza tym, według zasad RB scoutci nie mogą szarżować w pierwszej TURZE - niezależnie od fazy.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Pytanie do 7 edycji: strzelam z balisty do pięcioosobowego oddziału harcowników
balista ustawiona w przedniej strefie i jak do tego strzelamy? Nie wiedzieliśmy jak więc ustaliliśmy z kumplem że szansa jest na trafienie dwóch modeli i 33% że pierwszy spadnie champion. 1,2 i spada champion później jeszcze spadł jeden z drugiego szeregu czy dobrze to rozegraliśmy?
- szeregowy
- champion
-puste pole (za stodołą)
balista ustawiona w przedniej strefie i jak do tego strzelamy? Nie wiedzieliśmy jak więc ustaliliśmy z kumplem że szansa jest na trafienie dwóch modeli i 33% że pierwszy spadnie champion. 1,2 i spada champion później jeszcze spadł jeden z drugiego szeregu czy dobrze to rozegraliśmy?
- szeregowy
- champion
-puste pole (za stodołą)
"Pić w samotności to jak srać w towarzystwie"
Jeżeli jest 5 modeli to rozlosowujesz w co idzie, jako że to jest skirmsih(harcownicy) to strzelasz tylko w jeden model, ponieważ mają luźną formację, nie stykają się ze sobą.
chetnie kupie katapulte dwarficką z 6 albo i jeszcze starszej edycji w rozsądnej cenie
panowie nie oto chodzixaurus pisze:chodzilo mi ze normalny ruch czyli w fazie ruchu, z kowadelka ruszamy sie w innej fazie ale jesli jest zapis ze w pierwszej turze to i tak nie ma to znaczenia:(
w scoucie jest napisane :ze nie moga szarzowac w 1 rundzie
i bez roznicy jaki to ruch i z czego, pierwsza to pierwsza
ja na nich gram, sa super mimo ze w 2 rundzie atakuja albo przyjmuja w pierwszej
pakerson:
a teraz skirmishu nie traktujemy w walce/ostrzale jak zwykly unit?
Jeżeli się ruszają muszą być ustawione w szeregach po ilu tam chcesz, ale między nimi powinno być przysłowiowe pół cala czy cal nie pamiętam już.
A nawet jeżeli to Dulix się pytał o 7 edycję
A nawet jeżeli to Dulix się pytał o 7 edycję
chetnie kupie katapulte dwarficką z 6 albo i jeszcze starszej edycji w rozsądnej cenie
nawet jesli pytal sie o 8 edycje to skirmishe nie maja szeregow wiec balista nie ma sie przez co przebijac. trafia w jednego i koniec. jak jest tylko 4 luda + champion to sie losuje w co sie trafilo.pakerson pisze:Jeżeli się ruszają muszą być ustawione w szeregach po ilu tam chcesz, ale między nimi powinno być przysłowiowe pół cala czy cal nie pamiętam już.
A nawet jeżeli to Dulix się pytał o 7 edycję
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Szanowni Długobrodzi!
Podpowiedzcie, jak rozróżnić figurki Troll Slayers od Giant Slayers?
Czy to są te same, czy inne figurki?
Jest to jakoś ustalone, czy każdy robi freestyle zależnie od upodobań?
Podpowiedzcie, jak rozróżnić figurki Troll Slayers od Giant Slayers?
Czy to są te same, czy inne figurki?
Jest to jakoś ustalone, czy każdy robi freestyle zależnie od upodobań?
"I'd rather be on the right end of the handgun than the wrong end."
freestyle... tzn teoretycznie czesc slayerow jest/byla produkowana jako troll slayerzy a inni jako gigant (dragon i demon ) slayerzy ale to nie ma wiekszego znaczenia... wybierz sobie kogo tam chcesz na czempiona/ow i po sprawie...
Kiedy dokladnie M.R.of Balance zabiera kostke? Zaraz po rzucie na wiatry magii? Chodzi mi o sytuacje, gdy przeciwnik moze sobie "dorobic" dodatkowe kostki (ze sztandaru HE, familiara) - jak to liczyc? Przykladowo rzucil 6,6 - zabieram mu jedna i z racji posiadania 11 moze teraz jakies do 12 pozyskac czy okazja przepada?
(jesli pytanie bez sensu, to przepraszam, nie jestem jakos super obeznany z magicznymi zabawkami )
(jesli pytanie bez sensu, to przepraszam, nie jestem jakos super obeznany z magicznymi zabawkami )
A. The player whose turn is taking place decides.Quaki pisze:Kiedy dokladnie M.R.of Balance zabiera kostke? Zaraz po rzucie na wiatry magii? Chodzi mi o sytuacje, gdy przeciwnik moze sobie "dorobic" dodatkowe kostki (ze sztandaru HE, familiara) - jak to liczyc? Przykladowo rzucil 6,6 - zabieram mu jedna i z racji posiadania 11 moze teraz jakies do 12 pozyskac czy okazja przepada?
(jesli pytanie bez sensu, to przepraszam, nie jestem jakos super obeznany z magicznymi zabawkami )
Tak. W 8ed nie mają tylko minusów za strzał po ruchu i mogą zawsze robić stand & shot. Modyfikatory z zasięg najwyraźniej obowiązują. Z resztą grapeshot też ma minusy za zasięg - inżynierek na cannonie to teraz mus.kauczuk pisze:czy rzucajac toporkiem mamy -1 za zasieg jesli jest na dlugim?
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
moc sztandaru nie wzrasta nijak i jak dla mnie to jest to zmarnowane 15 pkt.
MR z innym MR sie nie sumuje. jedynie MR z aktualnie posiadanym wardem sie kumuluje.
a MR i tak dziala tylko na magiczne pociski wiec w 8 edycji stracilo na wartosci.
MR z innym MR sie nie sumuje. jedynie MR z aktualnie posiadanym wardem sie kumuluje.
a MR i tak dziala tylko na magiczne pociski wiec w 8 edycji stracilo na wartosci.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
MR z Rune of Warding sumuje się jeśli nakładasz tą runę parę razy.
MR z Rune of Sanctuary sumuje się jeśli nakładasz tą runę parę razy.
Sumowanie pomiędzy różnymi runami nie istnieje i nic nie daje poza marnowanie punktów.
MR sumuje się maksymalnie do 3.
Jeśli masz MR3 (3xRune of Sanctuary na sztandarze lub 3xRune of Warding na bohaterze) i Master Rune of Grungni, to przeciwko czarow typu "magic missle" masz 2+ Ward Save.
MR działa na wszystkie czary typu "direct damage", "magic missle" i "magical vortex" o ile te czary pozwalają na użycie ward save'ów.
MR z Rune of Sanctuary sumuje się jeśli nakładasz tą runę parę razy.
Sumowanie pomiędzy różnymi runami nie istnieje i nic nie daje poza marnowanie punktów.
MR sumuje się maksymalnie do 3.
Jeśli masz MR3 (3xRune of Sanctuary na sztandarze lub 3xRune of Warding na bohaterze) i Master Rune of Grungni, to przeciwko czarow typu "magic missle" masz 2+ Ward Save.
MR działa na wszystkie czary typu "direct damage", "magic missle" i "magical vortex" o ile te czary pozwalają na użycie ward save'ów.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
nie powiedziałbym.
w rulebooku stoi jasno, że MR daje odporność na damage pochodzący z czarów, moim zdaniem chroni też przed słoneczkiem ( bo to, według opisu czaru, jest damage).
dodatkowo, na jednym bannerku w hamkach np możesz mieć 3x MR- czyli wardzik na 4+ od magii.
w rulebooku stoi jasno, że MR daje odporność na damage pochodzący z czarów, moim zdaniem chroni też przed słoneczkiem ( bo to, według opisu czaru, jest damage).
dodatkowo, na jednym bannerku w hamkach np możesz mieć 3x MR- czyli wardzik na 4+ od magii.