Moim zdaniem bramka A.Waldi pisze:* po zjedzeniu obsługi, hellcannon robi monster reaction, wypada głupota - na początku tury przeprowadzam test:
a) na głupotę, jak nie zdam to zwyczajna zasada głupoty i nic więcej już nie robię, jak zdam to robię drugi test czy galopuję do wroga
b) na głupotę, jak nie zdam to i tak robię drugi test Ld czy nie pogalopuję na wroga?
c) najpierw robię test Ld czy galopuję a potem głupota?
Pytania wszelakie ... ;)
Moderator: JarekK
Re: Pytania wszelakie ... ;)
Zle slyszales Po staremu zostaje z dyskiem.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
imo głupota i rampage są wykonywane w tym samym czasie więc możesz sobie wybrać co chcesz najpierw
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Ja ostatnio na 2.9k kombinuję takich typów:
Chaos Sorcerer Lord(235)+4lvl Wizard(35)+Mark of Nurgle(20)+Enchanted Shield(15)+Power Familliar(25)+Ironcurse Icon(5)- 335pkt.
Chaos Sorcerer Lord(235)+4lvl Wizard(35)+Power Scroll(35)+Talisman of Preservation(45)+Third Eye of Tzeentch(20)-Lore of Shadows -370pkt.
Nurgle+Shadow to niezła kombinacja
Asekuracyjnie wziąłem Third Eye'a, z racji, iż Shadow (oprócz pitki i plewnego pendulum) nie oferuje wielu spelli dalekodystansowych( a po kiego grzyba mi debuffować cele na początku gry? No chyba, iż mam pewność, iż zdejmę jeden oddział od razu, łącząc Leppara z LON i 2/3 Shadowa).
Poza tym, fajowo jest rzucić Dwellersów na Power Scrollu
Any suggestions?
Chaos Sorcerer Lord(235)+4lvl Wizard(35)+Mark of Nurgle(20)+Enchanted Shield(15)+Power Familliar(25)+Ironcurse Icon(5)- 335pkt.
Chaos Sorcerer Lord(235)+4lvl Wizard(35)+Power Scroll(35)+Talisman of Preservation(45)+Third Eye of Tzeentch(20)-Lore of Shadows -370pkt.
Nurgle+Shadow to niezła kombinacja
Asekuracyjnie wziąłem Third Eye'a, z racji, iż Shadow (oprócz pitki i plewnego pendulum) nie oferuje wielu spelli dalekodystansowych( a po kiego grzyba mi debuffować cele na początku gry? No chyba, iż mam pewność, iż zdejmę jeden oddział od razu, łącząc Leppara z LON i 2/3 Shadowa).
Poza tym, fajowo jest rzucić Dwellersów na Power Scrollu
Any suggestions?
random movment jest w compulsory, jak helka obleje stupidity to cisnie do przodu i nie rusza sie juz z random movmentu/badz jak zda rampege'a/ normalnie.gerald_tarrant pisze:imo głupota i rampage są wykonywane w tym samym czasie więc możesz sobie wybrać co chcesz najpierw
Varinastari ja bym jednak wrzucil oczko na nurglowca. Dzieki temu ze niemal kazdy zachwyca sie death to prawie kazdy bedzie mial maga z tym w rozpie. Wtedy bedziesz mogl kombowac czary nurgla/death z shadow a nie nurgle z shadow/death, tak przykladowo. Wydaje mi sie to troche lepszym rozwiazaniem
Infernal i straszenie helenka tak na oko bo narazie na imperium na 8ed nie gralem jeszcze, po sobocie podziele sie spostrzezeniami. Przerabane tylko jak 2 beda bo wtedy to juz tak sie nie ogarnie latwo. W sumie najwazniejsze zeby skurkowanca zwarzywic chociaz to niepobruzdzi za duzo wtedy.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
w jakich formacjach ustawiacie najczęściej marasów?
ja zastanawiam się nad 5x6, 6x5 albo 10x3 ewentualnie
i też: czy uważacie że lepiej dawać im flaila czy GW?
4 inciatywy to dużo, ale czy warto z niego korzystać na rzecz utraty 2s w kolejnych turach combata?
ja zastanawiam się nad 5x6, 6x5 albo 10x3 ewentualnie
i też: czy uważacie że lepiej dawać im flaila czy GW?
4 inciatywy to dużo, ale czy warto z niego korzystać na rzecz utraty 2s w kolejnych turach combata?
Wszystko zalezy od potrzeby, w epoce niemal darmowych reformow i bicia po inicjatywie to mozesz zmieniac formacje co ture i podstawiac sie nimi przeciwnikowi pod nos zeby nie mial jak ominac
Flaile lepsze bo szkoda marnowac 4I, w ktorejs turze combatu bedzie kluczowe kto wali pierwszy i czyj oddzial wyparowywuje
Flaile lepsze bo szkoda marnowac 4I, w ktorejs turze combatu bedzie kluczowe kto wali pierwszy i czyj oddzial wyparowywuje
Gorzej ze jesli w ture nie zmieciesz oddzialu przeciwnika, to ostatecznie przegrasz. W czasach zdejmowania modeli z tylu oddzialow nie ma najmniejszego znaczenia I4 na maruderach. Efekt moznaby zaobserwowac jedynie w wypadku walki z malo liczna elita, przy ktorej to zdjete modele oznaczalyby mniejsza ilosc atakow wroga. Ale wiekszosc tej elity ma tak czy owak zazwyczaj inicjatywe wieksza od 4.
ponawiamWaldi pisze:Ok - kilka pytań:
* wizarding hat: rozumiem, że podobnie jak w przypadku Book of secret, w przypadku bohatera markowego dajemy mu czary związane z markiem, a w innym przypadku lore od death, fire, shadow lub haeven?
i się zapytuje czy owy item można dać lordowi khorna?
- Zaklinacz Kostek
- Falubaz
- Posty: 1346
- Lokalizacja: In Stahlgewittern
Hellcannon.
Hellcannon.
I dla odmiany Hellcannon. A jak grasz na Chosenach (a warto) to możesz pobawić się Warshrinem.
Hellcannon.
I dla odmiany Hellcannon. A jak grasz na Chosenach (a warto) to możesz pobawić się Warshrinem.
Lest we forget:
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Znam lepsze sposoby na oddanie wspaniałomyślnie 200+pkt. wrogowi.Mam pytanie, otóż czy gra ktoś na olbrzymie?
Zostaw go na półce i niechaj się kurzy!Jakieś porady do grania nim?
Hellcannon, potem Warshrine. Innych Rarów nie pamiętamA więc co najlepsze w rare?