8 edycja- pytania

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: M.T. »

Nie.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

nie ma KilingBlow ze stompy/thunderstompy? bo ja mam 100% przekonanego osobnika mowiacego inaczej:)
a gdyby herald na juggerze (w sensie ma KB z bazy) to byłoby inaczej?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Q: Do Stomp or Thunderstomp hits benefit from any other special
rules, equipment or magic items of the model that inflicts the hits?
(p76)
A: No.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

and God bless You!
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Daw pisze:Jak to jest w przypadku rzucania czaru 6 z Lore Of Shadow: Okkam's Mindrazor - czy unit może wziać Ld od charaktera który jest w oddziale dla całego oddziału żeby wszyscy mieli tyle S?
Co prawda nie mam przy sobie podręcznika, ale nie. Oddział używa do testów najwyższej statystyki morale (w tym wypadku herosa), ale nie jest ona przenoszona na poszczególne modele w oddziale. ALE mogli by użyć LD generała, bo z tego co pamiętam jest tam wzmianka, że używają go "as it's own". Niemniej sprawdź w podręczniku i FAQ, bo nie mam pewności.

Pytanko, czy w walce z maszyną broń mnożąca zadane rany ma jakiś efekt? czyli biję po jedno-wundowych crewmanach, czy maszynie jako całości?
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Załoga służy jedynie jako markery woundów, więc broń zadająca multi woundy działa normalnie.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

kiedy rusza się słońce w kolejnych turach po rzuceniu?

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Hobbit pisze:
Daw pisze:Jak to jest w przypadku rzucania czaru 6 z Lore Of Shadow: Okkam's Mindrazor - czy unit może wziać Ld od charaktera który jest w oddziale dla całego oddziału żeby wszyscy mieli tyle S?
Co prawda nie mam przy sobie podręcznika, ale nie. Oddział używa do testów najwyższej statystyki morale (w tym wypadku herosa), ale nie jest ona przenoszona na poszczególne modele w oddziale. ALE mogli by użyć LD generała, bo z tego co pamiętam jest tam wzmianka, że używają go "as it's own". Niemniej sprawdź w podręczniku i FAQ, bo nie mam pewności.
Według mnie ma S= jego LD a oddział w którym jest S= swoje LD
Obrazek

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

gerald_tarrant pisze:kiedy rusza się słońce w kolejnych turach po rzuceniu?
W fazie magii

majzownik
Wałkarz
Posty: 93
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: majzownik »

M.T. pisze:
gerald_tarrant pisze:kiedy rusza się słońce w kolejnych turach po rzuceniu?
W fazie magii
I to na samym jej końcu, żeby czarownik przeciwnika mógł spróbować je zdispellować.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

wiem, że było ale w kontekscie jutrzejszego turnieju chciałbym (z argumentacja) dostac odpowiedzi:

1. Czy na IF mozna rzucić hex scrolla?
2. Czy Hex scroll działa na transformacje z beasta (w sensie w co najpierw się zmienia a czym jest na końcu)?
3. czy da się slana w żabę zamienić:) (żarcik)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Dmtrij pisze:wiem, że było ale w kontekscie jutrzejszego turnieju chciałbym (z argumentacja) dostac odpowiedzi:

1. Czy na IF mozna rzucić hex scrolla?
2. Czy Hex scroll działa na transformacje z beasta (w sensie w co najpierw się zmienia a czym jest na końcu)?
3. czy da się slana w żabę zamienić:) (żarcik)
ad.1 Nie można. Strona 33, 3 akapit w kolumnie po prawej -> Cała faza dispella jest omijana, a scroll używany jest właśnie wtedy.
ad.2 Oczywiście, że działa :). Mag w fazie dispella (s 29, p3) jest zamieniany w żabkę - scroll działa. Potem następuje punkt rozpatrzenia działanie czaru (p4) -> mag zmienia się w bestię. Czyli ogólnie - scroll zmarnowany.
ad.3 Nie da się. Strona 98, drugi akapit, trzecie zdanie od końca. :P

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
Bercik
Chuck Norris
Posty: 494
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bercik »

1. Po spalonej szarży mag może czarować?
2. Oddział z magiem jest w combacie, ale sam mag nie jest w kontakcie B2B z żadnym wrogim modelem. Mam LoS do rzucania pocisków?

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

bercik pisze:2. Oddział z magiem jest w combacie, ale sam mag nie jest w kontakcie B2B z żadnym wrogim modelem. Mam LoS do rzucania pocisków?
LoS ma, ale pocisków i tak nie może rzucać (jego unit jest w walce) :)
s. 31
Obrazek

Wolfgar
Chuck Norris
Posty: 399

Post autor: Wolfgar »

Czy placek spadajacy na maszyne działą na każdego z osobna załoganta czy może jak trafia w machina to tylko jedno uderzenie, co jak pod dziurką jest maszyna a obsługa pod plackiem, na maszyne np k6 ran a na obsługantów normalnie testy za każdego?

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Załoganci są jedynie markerami, poza tym, że używa się ich T w CC.
Tak więc w twoim przypadku machina dostaje 1 hita, a jeżeli dziura jest na niej, to dostaje k6 ran. Załoganci są ignorowani.

majzownik
Wałkarz
Posty: 93
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: majzownik »

bercik pisze:1. Po spalonej szarży mag może czarować?
tak.
Uśmiechnięte facjaty w imię zwycięstwa
:P :twisted: :D :mrgreen: :badgrin: :) :lol: \:D/
8th: 23/1/5
arbitrium.com.pl

Wolfgar
Chuck Norris
Posty: 399

Post autor: Wolfgar »

W takim razie jak rozumiem jak placek dotknie jednego to nie rozpatrujemy trafienia? Tylko maszyna się liczy pod plackiem?

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Wolfgar pisze:W takim razie jak rozumiem jak placek dotknie jednego to nie rozpatrujemy trafienia? Tylko maszyna się liczy pod plackiem?
aye, tak samo masz z M&H

Awatar użytkownika
Koone
Wałkarz
Posty: 90
Lokalizacja: Nowy Sącz/Kraków/Katowice

Post autor: Koone »

1.Czy jeśli magu HE który jest oddziale trzymającym sztandar całkowitej niewrażliwości na magie użyjemy scrolla który rani za każdą użytą kostkę podczas czarowania na 5+, to ten mag dostanie obrażenia?

2. Czy jest maksymalna ilość kostek dla poszczególnych poziomów jakich można używać do rzucania czarów? Bo szczerze powiedziawszy nie mogłem tego znaleźć.
Obrazek

Zablokowany