Deathstar by Andrzej

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: Deathstar by Andrzej

Post autor: Andrzej »

Jak podzieliłeś różnicę przez 225 to wyszło jakiej 7.1 tak więc 18:2 by nie było :)

Taki z Ciebie cwaniak? No to dawaj challange na kolejnym turnieju i zobaczymy kto kogo klepnie :wink: :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1390
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

podjebałem Ci rozpę więc zaraz policzę ile było :P

Dzięki za bitwę i jeśli naprawdę chcesz się odkuć to czekam w sobotę na turnieju w bardzie - przyjmę ( o honor i szacunek trzeba walczyć)

pozdro i mam nadzieję ,że moje wybuchy śmiechu , efuorii nadały bitwie smaczku :)

Rock'n'Roll
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

oj, słabo, słabo... :P

ta druga rozpa choć na fajnym patencie nie jest aż tak uniwersalna jak ta pierwsza.

Moim zdaniem za bardzo liczysz na to kombo i za dużo punktów ono cie kosztuje.. dwaj arcy do tego mali pomocnicy i drogi BSB.

Wróć lepiej do pierwszego pomysłu i postaraj się go jeszcze usprawnić :)
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jest sporo racji w tym co mówisz. Ale mimo wszystko ja czuje w tej rozpie duży potencjał i zagram nią jeszcze przynajmniej 2-3 turnieje. Jeśli wyniki będą równie kiepskie, co teraz, to pewnie wrócę do poprzedniej wersji na 40 WL :)

Wiesz co, jak tak grałem, to nie jest tylko kwestia jednorazowości tego komba. To jest właściweie tylko taki bonus. Po jego wykorzystaniu nadal zostaje bardzo silna magia. I gdyby nie to, że w trzeciej bitwie podupczyły mi się czary, (Co właściwie było wałem, choć nieświadomym. Naprawdę :) ) to miałbym brzytwę i losy bitwy mogłyby się potoczyć zupełnie inaczej. Między innym, smok spadłby niemal na pewno i nie zabiłby mi PG z bohaterami. W ogóle zbyt rzadko wykorzystywałem ten czar. Tak więc jak mówiłem, według mnie jest to głównie kwestia ogrania się.


@ Zeppelin
W sobotę jedę z moją drużyną do Koconia trenować przed DMP. Ale jak tylko spotkamy się na turnieju to muszę się odegrać.

Sorry za tą brzytwę, ale sam powiedz, gdybym ją rzucił wtedy w walce łuczników ze smokiem, to mogłeś go stracić :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1390
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

Mogłem i pewnie tak by się stało. I wiem ,że te wałki to raczej przez przypadek jak i parę moich bo wkoncu - honor ponad wszystko (nawet ludzią z Szybkiego Szpila się to zdaża) ;). Ale zrobiłeś też kilka błędów między innymi dałeś wpuścić mi hydrę na kloca bo tym jak niesamowice chujowo zasłoniłeś się tymi orłami (wogóle nimi chujowo zagrałeś)
Ale nieprzejmuj się to tylko kwestia ogrania :D :wink: (chill żartuje)

pozdro
I believe in Honour.!

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Zeppelin pisze:bo tym jak niesamowice chujowo zasłoniłeś się tymi orłami
Weź mi kurwa nie przypominaj #-o
Wydawało mi się, że nie wejdzie :wink:

Ale przynajmniej zabiłeś BSB, dzięki czemu pożyłem trochę dłużej dięki buffom z magii :)

I muszę się spytać w kwestii zasad o tego steadfasta z jednym szeregiem, bo w końcu było to cholernie istotne.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Andrzej pisze:I muszę się spytać w kwestii zasad o tego steadfasta z jednym szeregiem, bo w końcu było to cholernie istotne.
1 szereg > 0 szeregów :D
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

No to fajnie. Zeppelin, jak już tak liczymy, to policz ile by było, gdybyś odjął od różnicy 2000 pkt. Bo tyle zgineło mi przez to, że sędzia mi nie uwierzył #-o
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

właśnie dlatego rozpiski na monsterach i chariotach są takie słabe w tej edycji.. bo grzęzną nawet w byle gównie na kilka tur.
Obrazek

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Thunderstomp rozwiązuje tą sprawę, może nie przepcha się kloca w jedną turę, ale to jest duży boost, zwłaszcza na elitarną piechotę.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

trochę pomaga, smok grzęźnie na 3-4 tury combata w 20 łucznikach(FCG), o ile się nie odbije w pierwszej turze.
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

No właśnie. A tak przebił się przez nich w dwie tury :?

A już abstrahując od tej bitwy, jest to bardzo dobry moment na rzucenie brzytwy :D
I między innymi dlatego myślę, że zostanę przy tej rozpie. Arcy z BoH+shadow daje olbrzymie możliwości i rozwiązuje problem LT (w bitwie z imperium dzięki brzytwie jeden oddział łuczników sam rozkręcił dwa czołgi :) )
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1390
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

Andrzej pisze:No to fajnie. Zeppelin, jak już tak liczymy, to policz ile by było, gdybyś odjął od różnicy 2000 pkt. Bo tyle zgineło mi przez to, że sędzia mi nie uwierzył #-o

Jezu straszna mi rzecz. Gdyby Szmyt powiedział ,że musze Ci ujebać jeszcze to poprostu bym zionął ( niepoto wziąłem egg'a ,żeby go nie wykorzystać ;))
I believe in Honour.!

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Możliwe.
No, ale trudno, było mineło. Z decyzją sędziego się nie dyskutuje. Szmyt zinterpretował to na moją niekorzyść i nie ma co płakać, w końcu to tylko gra :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Spełniły się moje najgorze obawy. Dostałem mocny ofens z trzema LT.
Czyli zgodnie z przewidywaniami - nie ma kloca z bohaterami za 1500 pts, to masz sporą szansę obessać.
Jak widać DE z 3 LT to Twoje nemezis :D
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1390
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

Asassello pisze: o ile się nie odbije w pierwszej turze.
Jeżeli nad każdym postem myślałeś tyle co nad tym to nie dziwię się ,że masz ich już ponad 4000 :D :wink: (chill)
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Zeppelin pisze:
Asassello pisze: o ile się nie odbije w pierwszej turze.
Jeżeli nad każdym postem myślałeś tyle co nad tym to nie dziwię się ,że masz ich już ponad 4000 :D :wink: (chill)
za to od razu widać, że myślałem więcej od Ciebie. :wink: (chill)

Eksperyment myślowy:

21 Łuczników, ustawienie 4x5+1 z FCG.

Smok wpada od przodu, challenge championem.
Atakuje lord, zadaje 3-4 rany.
Champion już nie żyje, wiec nie atakuje
Smok już nie atakuje, gdyż nie ma w kogo - champion nie żyje. Przepadają jego ataki, T.Stomp i zianie.

Wynik walki:
Jeśli lord naklepał 3 rany:
Łucznicy: 3 (szeregi) + 1 sztandar) = 4
Smok: 3 (rany) + 1 (szarża) = 4
smok ma breaka na -1 za muzyka.

Jeśli lord naklepie więcej, łucznicy breakują sie na steadfascie.

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Stomp i zionięcie idą w oddział i rozloswouje się je jak w strzelaniu więc nic nie przepada ;)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

2) Ataki STOMP/THUNDERSTOMP/BREATH WEAPON w walce wręcz
a) W pojedynku ataki stomp / thunderstomp / breath mogą być wykonywane jedynie przeciwko przeciwnikowi w tym pojedynku; rozmiar tego modelu bierze się pod uwagę rozstrzygając, czy stomp jest możliwy
Obrazek

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

A to mnie teraz zaskoczyłeś : )
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

ODPOWIEDZ