Dziękuję serdecznie Tragikomiczna.Skavenblight pisze:Eee... łuk kosztuje 10 zk, krótki 5 zk. Dłuższe to już tylko w Erze i innych, nielicznych bandach.
Z Opętanymi musiał się jakiś błąd zakraść.
Początki...
-
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 21
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Początki...
Nie jestem do końca przekonany, jak dla mnie to cena jaką muszą płacić Opętani za łuk w początkowej rozpisce. To nie jedyne miejsce gdzie pojawiają się tego typu sytuacje więc to raczej nie błąd. Nawet w ArmyBuilderze tak jest.Sematykibólu pisze:Dziękuję serdecznie Tragikomiczna.Skavenblight pisze:Eee... łuk kosztuje 10 zk, krótki 5 zk. Dłuższe to już tylko w Erze i innych, nielicznych bandach.
Z Opętanymi musiał się jakiś błąd zakraść.
Z resztą po ch... olerę Ci łuk u Opętanych, nimi naprawdę nie opłaca się strzelać.
http://azylium.vot.pl - Serwis Społeczności Mordheim
-
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 21
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Więc jest to kwestią umowną - na co się przeciwnik zgodzi?Telchar pisze:Nie jestem do końca przekonany, jak dla mnie to cena jaką muszą płacić Opętani za łuk w początkowej rozpisce. To nie jedyne miejsce gdzie pojawiają się tego typu sytuacje więc to raczej nie błąd. Nawet w ArmyBuilderze tak jest.Sematykibólu pisze:Dziękuję serdecznie Tragikomiczna.Skavenblight pisze:Eee... łuk kosztuje 10 zk, krótki 5 zk. Dłuższe to już tylko w Erze i innych, nielicznych bandach.
Z Opętanymi musiał się jakiś błąd zakraść.
Z resztą po ch... olerę Ci łuk u Opętanych, nimi naprawdę nie opłaca się strzelać.
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Z wieloma rzeczami w Mordheim tak jest. Producent się grą przestał zajmować, więc nie ma żadnych uściśleń, trzeba polegać na tzw. zdrowym rozsądku i żeby wszyscy gracze dobrze się bawiliSematykibólu pisze: Więc jest to kwestią umowną - na co się przeciwnik zgodzi?
P.S. A w ogóle to witaj na forum, miło że się pojawiłeś
A przecież jest jeszcze tyle do odkrycia w mieście potępionych ;/ szkoda ,wielka szkoda ,że nie ma nowych dodatków ;/
- Klnę się na Sigmara - nigdy nie weźmiecie mnie żywcem, upadli słudzy ciemności!
- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.
Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"
- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.
Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"
-
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 21
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ta powyżej dużo w tej materii zmienia, widziałeś scenariusze jak z podręcznika?Eriks281 pisze:A przecież jest jeszcze tyle do odkrycia w mieście potępionych ;/ szkoda ,wielka szkoda ,że nie ma nowych dodatków ;/
-
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 21
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Inne zasdnicze pytanie.
Mamy powiedzy sobie mutanta z dodatkową ręką, w dwóch trzyma broń oburęczną a w pozostałej miecz.
Atakuje zgodnie z inicjatywą czy ostatni z powodu broni dwuręcznej, a może najpierw mieczem, potem przeciwnik i dopiero toporem ale jak to wpisać w Fazy jednej tury?
Mamy powiedzy sobie mutanta z dodatkową ręką, w dwóch trzyma broń oburęczną a w pozostałej miecz.
Atakuje zgodnie z inicjatywą czy ostatni z powodu broni dwuręcznej, a może najpierw mieczem, potem przeciwnik i dopiero toporem ale jak to wpisać w Fazy jednej tury?
Zakładając, że nikt nie szarżował i masz wyższą inicjatywę od przeciwnika, najpierw walisz raz mieczem, potem twój przeciwnik, a potem walisz bronią dwuręczną.Sematykibólu pisze:Inne zasdnicze pytanie.
Mamy powiedzy sobie mutanta z dodatkową ręką, w dwóch trzyma broń oburęczną a w pozostałej miecz.
Atakuje zgodnie z inicjatywą czy ostatni z powodu broni dwuręcznej, a może najpierw mieczem, potem przeciwnik i dopiero toporem ale jak to wpisać w Fazy jednej tury?
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Najbliższy turniej Mordheim ma być w Świdnicy na początku września, ostatni był 2 tyg temu w Płocku, więc aż tak źle nie jest. Szkoda tylko że frekwencja słaba.
http://azylium.vot.pl - Serwis Społeczności Mordheim
- Heffe vel Mikołaj
- Wałkarz
- Posty: 64
- Lokalizacja: Zoppot
- Kontakt:
ciekaw jestem, jak wyglądają turniejowe rozpiski.
nuda.
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego. (Marek Aureliusz)
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego. (Marek Aureliusz)
Dlatego zrezygnowałem z mordheim jednak monotonia ;/ ,ale życze miłej zabawy na turnieju. Moim zdaniem powinny zostać zmniejszone ceny zbroi i niektórych broni jak i przedmitów specjalnych- toby bardzo urozmaiciło bitwe.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Klnę się na Sigmara - nigdy nie weźmiecie mnie żywcem, upadli słudzy ciemności!
- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.
Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"
- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.
Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"
Fakt że pojawiają się głównie 9 i 13, ale co do uzbrojenia bym się nie zgodził. U henchmenów pojawiają się miecze, topory, kusze, proce, łuki, garłacze, pistolety, do tego najemnicy którzy często mają fajne "egzotyczne" uzbrojenie.M.T. pisze:Zazwyczaj 9 lub 13 modeli, z ograniczonym uzbrojenie (pałka+sztylet), jedynie bohaterowie mają coś lepszego.
Ponadto często są wystawiani najemnicy.
A to błąd, monotonia pojawia się gdy robisz rozpiski które niby są PG, a tak naprawdę przegrywają z dobrze użytym ekwipunkiem. Kwestię cen zbroi i i niektórych przedmiotów niestety da się rozwiązać tylko przez house rulesy, ale kilka niewielkich poprawek wystarczy i nieużywany ekwpiunek pojawia się na stołach. Z resztą wszystko zależy od podejścia graczy...Eriks281 pisze:Dlatego zrezygnowałem z mordheim jednak monotonia ;/ ,ale życze miłej zabawy na turnieju. Moim zdaniem powinny zostać zmniejszone ceny zbroi i niektórych broni jak i przedmitów specjalnych- toby bardzo urozmaiciło bitwe.
Pozdrawiam
http://azylium.vot.pl - Serwis Społeczności Mordheim
Moim zdaniem lepiej zająć się na przykład warheimem bo mordka,oczywiście ma swój niepowtarzalny klimat ,ale w mordheim nie wprowadza się jakiś poprawek ,tylko wszystko house rules ,a z twórcami warheim-a ma się kontakt.Mordka ma wiele bolączek i jest martwa ,a warheim jest rozwijany i potrzebuje graczy ,bo systemik jak widzę zacny.A taki QC będzie happy i w ogóle ;D. Więc ,MOIM ZDANIEM po co grać w mordheim skoro można zagrać w coś rozwijanego ,wspieranego przez twórce i w ogole bigger,better and more badass. Oczywiście jak lubisz mordke to proszę graj ,ale jakby nie patrzeć w warheimie jest więcej możliwości.
- Klnę się na Sigmara - nigdy nie weźmiecie mnie żywcem, upadli słudzy ciemności!
- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.
Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"
- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.
Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"
-
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 21
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Znów pytanie dot. zasad.
Jakie są reguły korzystania z tarczy.
Wiem już, że posiadając tarczę oraz broń dwuręczną daje ona modyfikator obronny jedynie dla ataków z dystansu, a jak to się ma do wojownika uzbrojonego w dwie bronie i tarczę na dodatek? lub Mutanta z trzecią ręką uzbrojonego w oburęczną broń, miecz i tarczę? Czy w tych przypadkach można używać tarczy w walce wręcz a może by użuwać tarczy w walce wręcz należy mieć wolną rękę inaczej da modyfikator tylko przeciwko atakom z dystansu?
Jakie są reguły korzystania z tarczy.
Wiem już, że posiadając tarczę oraz broń dwuręczną daje ona modyfikator obronny jedynie dla ataków z dystansu, a jak to się ma do wojownika uzbrojonego w dwie bronie i tarczę na dodatek? lub Mutanta z trzecią ręką uzbrojonego w oburęczną broń, miecz i tarczę? Czy w tych przypadkach można używać tarczy w walce wręcz a może by użuwać tarczy w walce wręcz należy mieć wolną rękę inaczej da modyfikator tylko przeciwko atakom z dystansu?