Rozpiski Imperialne 2
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 2
ja pomimo, że wystawiam dość często dużego maga, to w rozpisce musowo umieszczam Orb, dlaczego a to z dwóch powodów, szkodzi bardziej przeciwnikowi niż mi (mam w końcu tylko pegaza), a po drugie, pegaz ma ground movement 8", przy marszu 16", nie ma przeciwnika, który wpuściłby Orb, więc jest stratny o 1-2 kości, a potem następuje szaleństwo arcymagiem
tak wypstrykałem z 4 scrolli TK ostatnio, nie mógł sobie pozwolić od 2 tury na przycięcie hierofantowi (duża liczka) ruchu latającego, bo po prostu bym go dopadł a to już jest duży ból, bo może dispelowac dopiero we własnej fazie magii, a ja jestem po fazie ruchów
tak wypstrykałem z 4 scrolli TK ostatnio, nie mógł sobie pozwolić od 2 tury na przycięcie hierofantowi (duża liczka) ruchu latającego, bo po prostu bym go dopadł a to już jest duży ból, bo może dispelowac dopiero we własnej fazie magii, a ja jestem po fazie ruchów
na 8ed. (przyjmuje że max 25procent charact., piechota bije z 2ranków) - te ploty są chyba już pewne.
1600
warrior priest(armour 1+save,great weapon, ring of volans) 139
mag (scroll, 2lvl) 125
mag (doomfire ring 30) 130
10x handgunners 80
10x crossbowmen 80
20x swordsmen(musican, banner) 135
10x halberdiers 50
20 x great swords (musican, banner) 218
10x halberdiers 50
6x archers 48
5x order knights 115
5x order knights 115
cannon 100
cannon 100
hellstorm 115
HA RÓWNE 1600
nie jestem tylko pewien przedmiotów na herosach
1600
warrior priest(armour 1+save,great weapon, ring of volans) 139
mag (scroll, 2lvl) 125
mag (doomfire ring 30) 130
10x handgunners 80
10x crossbowmen 80
20x swordsmen(musican, banner) 135
10x halberdiers 50
20 x great swords (musican, banner) 218
10x halberdiers 50
6x archers 48
5x order knights 115
5x order knights 115
cannon 100
cannon 100
hellstorm 115
HA RÓWNE 1600
nie jestem tylko pewien przedmiotów na herosach
-
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 40
- Lokalizacja: niemal Warszawa
Greatswordzi nie wydają się dobrym wyborem jeśli uznamy, że te plotki będą prawdziwe. Miecze dwuręczne, które biją zawsze ostatnie, stubborn na zwykłych jednostkach byle piechoty...
Dokładnie, a co jeszcze się dzieje u graczy demonów na bloodku i furiach !#helion# pisze:ja pomimo, że wystawiam dość często dużego maga, to w rozpisce musowo umieszczam Orb, dlaczego a to z dwóch powodów, szkodzi bardziej przeciwnikowi niż mi (mam w końcu tylko pegaza), a po drugie, pegaz ma ground movement 8", przy marszu 16", nie ma przeciwnika, który wpuściłby Orb, więc jest stratny o 1-2 kości, a potem następuje szaleństwo arcymagiem
tak wypstrykałem z 4 scrolli TK ostatnio, nie mógł sobie pozwolić od 2 tury na przycięcie hierofantowi (duża liczka) ruchu latającego, bo po prostu bym go dopadł a to już jest duży ból, bo może dispelowac dopiero we własnej fazie magii, a ja jestem po fazie ruchów
przypomniała mi się jedna bitewka z całkiem fluffowymi krasiami na dwóch copterach, ale człowiek spanikował jak w fazie magii co turę rzucałem Orb, bitewkę wtedy wygrałem 12-8, szkoda że nie więcej, ale nie miałem nic poza helstormem na jego klocki; swoją drogą zdjął na raty 18 Longbeardów , tylko dlatego że dwa razy trafiłem na koniec klocka....2 cale bliżej na dorzucie i byłoby miodnie...ehhh wspomnienia chwalebnych momentów imperialnego oręża
co do rozpiski, to jest to kompletnie bezcelowe, póki nie zobaczę erraty do Imperium w podręczniku lub na stronce, to nie kombinuję; pozostaje tylko modyfikować to co jest dostępne
a może taki temacik założyć chwalebne i tragiczne momenty w bitwach Imperium jaka wasza opinia
co do rozpiski, to jest to kompletnie bezcelowe, póki nie zobaczę erraty do Imperium w podręczniku lub na stronce, to nie kombinuję; pozostaje tylko modyfikować to co jest dostępne
a może taki temacik założyć chwalebne i tragiczne momenty w bitwach Imperium jaka wasza opinia
Rozpiska na turniej. Ograniczenia:
KOMPOZYCJA ARMII: DRUŻYNÓWKA 3x1350pkt.
1. Armie DE/LIZ/DOCH/VC/SKAV mają ograniczenia - specjale+rary 2+1 lub 3+0 ograniczenie magii 6PD 6DD. ( 2 dark elfickie magiczki nie zabierają dodatkowych 1PD)
2. Reszta armii specjale+rary 3+1 ograniczenie magii 7PD 7DD. (He mają swoje normalne sloty na te punkty i Orki te sloty z BP)
3. Wszystkie armie mogą wystawić max 2 herosów
4. Jednostki latające 0-2 (nie wchodzą w to herosi).
1 Captain @ 162 Pts
General; Lance; Full Plate Armor; Pegasus
Enchanted Shield [15]
Aldred's Casket of Sorcery [35]
1 Pegasus @ [50] Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 150 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Sword of Power [40]
6 Knightly Orders @ 187 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 3
Models in Army: 32
Total Army Cost: 1345
Ogólnie plan jest taki, aby jechać do przodu i jak najszybciej być w combacie. Myślałem nad zamianą jednego z herosów na maga konnego ze scrollem i Volansem. Co myślicie?
KOMPOZYCJA ARMII: DRUŻYNÓWKA 3x1350pkt.
1. Armie DE/LIZ/DOCH/VC/SKAV mają ograniczenia - specjale+rary 2+1 lub 3+0 ograniczenie magii 6PD 6DD. ( 2 dark elfickie magiczki nie zabierają dodatkowych 1PD)
2. Reszta armii specjale+rary 3+1 ograniczenie magii 7PD 7DD. (He mają swoje normalne sloty na te punkty i Orki te sloty z BP)
3. Wszystkie armie mogą wystawić max 2 herosów
4. Jednostki latające 0-2 (nie wchodzą w to herosi).
1 Captain @ 162 Pts
General; Lance; Full Plate Armor; Pegasus
Enchanted Shield [15]
Aldred's Casket of Sorcery [35]
1 Pegasus @ [50] Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 150 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Sword of Power [40]
6 Knightly Orders @ 187 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 3
Models in Army: 32
Total Army Cost: 1345
Ogólnie plan jest taki, aby jechać do przodu i jak najszybciej być w combacie. Myślałem nad zamianą jednego z herosów na maga konnego ze scrollem i Volansem. Co myślicie?
Witam
Rozpiska na DE na 1999pkt; kolo ma stada harpii i D.Riderów, do tego na pewno 2 bolce i skauci, moze nawet 2-3 oddzialy, no i sami magowie na klockach piechoty.
Co myslicie?
Bohaterowie:
Czarodziej Bitewny II poziomu; Orb of Thunder(30), Pieczęć Sigmara(15),
Czarodziej Bitewny II poziomu; 2x Dispel scroll(50)
Czarodziej Bitewny II; Ring of Volans (20),Rod of Power(30)
JEDNOSTKI PODSTAWOWE:
6xKO, muzyk, seneszal 162pkt
6xKO, muzyk, seneszal 162pkt
6xKO, muzyk, seneszal 162pkt
10 Muszkieterów, muzyk, hochland
detka1:5 kuszników, detka 2:5 free company razem 175pkt
10 Muszkieterów, muzyk, hochland
detka1: 5 kuszników, detka 2: 5 free company razem 175pkt
10 Kuszników, muzyk 85pkt
10 Kuszników, muzyk 85pkt
10 Myśliwych 100pkt
JEDNOSTKI SPECJALNE:
6 Pistoliers muzyk, out z rep. pistolem 132pkt
Wielkie działo 100pkt
Wielkie działo 100pkt
razem1998
JEDNOSTKI RZADKIE:
Rakietnica 115pkt
Rozpiska na DE na 1999pkt; kolo ma stada harpii i D.Riderów, do tego na pewno 2 bolce i skauci, moze nawet 2-3 oddzialy, no i sami magowie na klockach piechoty.
Co myslicie?
Bohaterowie:
Czarodziej Bitewny II poziomu; Orb of Thunder(30), Pieczęć Sigmara(15),
Czarodziej Bitewny II poziomu; 2x Dispel scroll(50)
Czarodziej Bitewny II; Ring of Volans (20),Rod of Power(30)
JEDNOSTKI PODSTAWOWE:
6xKO, muzyk, seneszal 162pkt
6xKO, muzyk, seneszal 162pkt
6xKO, muzyk, seneszal 162pkt
10 Muszkieterów, muzyk, hochland
detka1:5 kuszników, detka 2:5 free company razem 175pkt
10 Muszkieterów, muzyk, hochland
detka1: 5 kuszników, detka 2: 5 free company razem 175pkt
10 Kuszników, muzyk 85pkt
10 Kuszników, muzyk 85pkt
10 Myśliwych 100pkt
JEDNOSTKI SPECJALNE:
6 Pistoliers muzyk, out z rep. pistolem 132pkt
Wielkie działo 100pkt
Wielkie działo 100pkt
razem1998
JEDNOSTKI RZADKIE:
Rakietnica 115pkt
Grejt Puzon of de Empajer
Skoro chcesz wyciągać maginie znajperami to zastanów się czy nie lepiej outriderów z championem zamiast pistolierów.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Moja pierwsza rozpiska do Empire, na 8ed, prosze o konstruktywne rady.....
Unnamed2500 Pts - Empire Army
1 Steam Tank @ 300 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Mortar @ 75 Pts
1 Mortar @ 75 Pts
1 Mortar @ 75 Pts
12 Crossbowmen @ 101 Pts
Crossbow; Musician
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
1 Wizard Lord @ 300 Pts
General; Magic Level 4
Holy Relic [45]
Rod of Power [30]
Enchanted Shield [15]
1 Battle Wizard @ 125 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard @ 125 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard @ 125 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 7
Models in Army: 112
Total Army Cost: 2496
Unnamed2500 Pts - Empire Army
1 Steam Tank @ 300 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Mortar @ 75 Pts
1 Mortar @ 75 Pts
1 Mortar @ 75 Pts
12 Crossbowmen @ 101 Pts
Crossbow; Musician
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
1 Wizard Lord @ 300 Pts
General; Magic Level 4
Holy Relic [45]
Rod of Power [30]
Enchanted Shield [15]
1 Battle Wizard @ 125 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard @ 125 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard @ 125 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 7
Models in Army: 112
Total Army Cost: 2496
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
zapomniales 2 hellblasterow i 2 hellstormow
fajna szydera z pornosow altyleryjskich
fajna szydera z pornosow altyleryjskich
na 800pkt na 7ed
takie ograniczenia: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=24&t=25604
1 Captain @ 120 Pts
General; Barding; Pistol; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Sword of Power [40]
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Outriders @ 113 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Musician; Warhorse
5 Outriders @ 113 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Musician; Warhorse
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 36
Total Army Cost: 800
Plan jest ogólnie taki, że albo stoję i naparzam, albo jadę i naparzam . Capitan tak złożony, bo mało kosztuje, a swoje umie w walce zrobić dzięki stałej dużej sile. Outriderów wziąłem, bo na te punkty robią dużo, myślałem nad hellblasterem, ale wole jednak ich w 2 oddziałach. Ogólnie to chyba nie da się większego firepowera zrobić niż w tej rozpisce został przedstawiony na te punkty z powyższymi ograniczeniami .
takie ograniczenia: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=24&t=25604
1 Captain @ 120 Pts
General; Barding; Pistol; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Sword of Power [40]
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Outriders @ 113 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Musician; Warhorse
5 Outriders @ 113 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Musician; Warhorse
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 36
Total Army Cost: 800
Plan jest ogólnie taki, że albo stoję i naparzam, albo jadę i naparzam . Capitan tak złożony, bo mało kosztuje, a swoje umie w walce zrobić dzięki stałej dużej sile. Outriderów wziąłem, bo na te punkty robią dużo, myślałem nad hellblasterem, ale wole jednak ich w 2 oddziałach. Ogólnie to chyba nie da się większego firepowera zrobić niż w tej rozpisce został przedstawiony na te punkty z powyższymi ograniczeniami .
No spoko Tadzik , ale to tylko ładnie na papierze wygląda bo skończy się tak że dostaniesz raz z łuczników 5 outów idzie się jebać , wydaje mi się że na te ptk dobry jest jakiś unit 6 knightów ze sztandarem , ze strzelania brałbym kuszoli , jeszcze rozpy nie robiłem ale coś skontruuje:)
No wiem wiem, ale tak mnie zachęcałeś do tych outriderów mimo że mi się nigdy nie spłacają .
Ogólnie chyba wole to, co zaraz pokaże. Mam bardziej ograne i chyba ogólnie jest lepsze:
1 Warrior Priest of Sigmar @ 138 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [15]
Sword of Might [15]
1 Great Cannon @ 100 Pts
5 Knights of the Inner Circle @ 138 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
10 Crossbowmen @ 90 Pts
Crossbow; Musician; Marksman
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 3
Models in Army: 41
Total Army Cost: 797
Ogólnie chyba wole to, co zaraz pokaże. Mam bardziej ograne i chyba ogólnie jest lepsze:
1 Warrior Priest of Sigmar @ 138 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [15]
Sword of Might [15]
1 Great Cannon @ 100 Pts
5 Knights of the Inner Circle @ 138 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
10 Crossbowmen @ 90 Pts
Crossbow; Musician; Marksman
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 3
Models in Army: 41
Total Army Cost: 797