Pytania początkującego

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Re: Pytania początkującego

Post autor: #helion# »

wychodzi na to że nie musi rzucać, w Q&A poniżej zmian w erratach też nic nie ma na ten temat, więc chyba może, najlepiej spytac jakiegoś człeka, co sędziuje turnieje
moim zdaniem nie musi rzucać na hity, tak jak za 6ed, w żadnym innym paragrafie nie ma nic napisane o rzucaniu na hit, dopiero tylko w tym paragrafie, który errata nakazuje ignorować

EDIT
Deathall ma rację, ciężko stwierdzić, który to drugi paragraf, jak GW nie ma na klawiaturze TAB, ale to o to zdanie dokładnie chodzi
Ostatnio zmieniony 15 sie 2010, o 20:40 przez #helion#, łącznie zmieniany 2 razy.
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Deathall
Pseudoklimaciarz
Posty: 28
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Deathall »

"final sentence of the second paragraph" to "You must fire all three barrels when shooting Volley Gun, even if the target is found to be out of range, czyli musi trafiać:P

Awatar użytkownika
Foalooke
Chuck Norris
Posty: 438
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Foalooke »

ANtY pisze:Jeśli chodzi o walkę z krasnalami na blogu falooke znajdziesz na pewno duużo pomocy:
imperium-i-insze-wojska.blogspot.com
Anty, fOalooke ;) ew foo ;P

Kapłani teraz modlą się jakby normalnie czarowali - rzucaja kostkami na power level itp, z tym ze miscastów ni dostają. (w poprzedniej edycji rzucają automatycznie czar z siłą 4)

Co do rozpiski, wielu jest lepszych generałów ode mnie ale widzę następujące sprawy
- kapitan jako gienek - do wywalenia. warior priest jest lepszy. jeden atak mniej ale cały oddział ma przerzuty.
Jezeli grasz na zasady 8 edycji to jakiś tani bsb to obowiązek ;) ew jakiś mag i starczy. zamiast piekielnika działo.
A - i może strzelców jako osobny oddział, dodatkowe wystawienie jest zawsze potrzebne
http://imperium-i-insze-wojska.blogspot.com/

Modelarstwo + opowiadania o imperium 8)

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Goblinszaman pisze: 7 edycyjny
Kapłanom w 7 edycji czary wychodziły automatycznie, podczas fazy magii mogli rzucić 1 czar (kapłan lord mógł 2) o sile czaru wynoszącej 4, bez rzucania kostkami.
Foalooke pisze:Kapłani teraz modlą się jakby normalnie czarowali - rzucaja kostkami na power level itp, z tym ze miscastów ni dostają.
To jest opis jak działają w 8 edycji. :)
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Foalooke
Chuck Norris
Posty: 438
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Foalooke »

bizim - a przeczytaj nawias :P

jeżeli całość jest 7 edycyjna to ja bym wystawił
priesta + jednego maga z rod of power lub 2 scrollami
5 rycerzy
10 muszkieterów ( kusze były by lepsze ;)
20 mieczników ( z krasiami nie mają zbytnio szans ale musi coś być) - można im dodać 2x5 łuczników jako osłonę przed strzelaniem)
działo
Hellblaster
http://imperium-i-insze-wojska.blogspot.com/

Modelarstwo + opowiadania o imperium 8)

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

było to wałkowane 100 lat temu, musi trafiać

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Prawda Tedzio: wielokorotnie wałkowane.

W skrócie, co zmieniło się w Hellblaster: prawie nic. Po prostu nie trzeba rzucać artylerką 3 razy... można 2 lub 1... czyli mamy wybór z ilu chcemy wystrzelić.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

To bardzo duża zmiana imo.......w końcu gdy będę chciał zdjąć 5 śmiecia nie będę musiał ryzykować misefire na tej maszynie rzucę 2 razy............
Obrazek






_________________

f00fe
Plewa
Posty: 8

Post autor: f00fe »

Cześć
Powiedzcie mi proszę jak rozpocząć grę Imperuim w czasach 8 ed?
co kupić na początek i jak rozwijać swoją armię?
Najlepiej za ok 300zł max 350
pozdrawiam f00fe

tilt112
Mudżahedin
Posty: 280
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: tilt112 »

Wydaje mi się że Imperialny batalion to dobry wybór.
Cena około 260zł a masz z tego

- 8 knight orders za około 79zł
- 10 Crossbow menów lub handguners za około 53zł
- 20 State troops ( poskładać możesz halabarników, szermierzy lub włoczników ) raczej bym wybrał tych pierwszych. cena około 106zł
- 10 swordmenów za około 109zł

podsumowując:
Gdybyś to wszystko chciał kupić osobno musiałbyś zapłacic 347zł, zyskujesz 87zł za które możesz kupić canon i farby + pędzle :) lub jak ci sie uda wychwycić na allegro tanio jakiegos maga lub kapłana to kupiłbym i ich.

Ja osobiście zaczołem zbierać armie od parku maszynowego :)
hellblaster, hellstorm, 3 canony, mortar.
z tego względu że mi sie podobały i chyba jest to najmocniejszy element imperium :)
Troche też zainwestowałem w żywicę i silikon :)

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

tilt112 pisze: - 10 swordmenów za około 109zł
greatswordów
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

f00fe
Plewa
Posty: 8

Post autor: f00fe »

kupie batalion a cannona spoksuje 2 działka ze BoSP
a resztę na podkład farbki i booka

TurlajKostki
Warzywo
Posty: 18

Post autor: TurlajKostki »

Witam, mam parę pytań związanych z Kapłanem Sigmara.
1.Mój kapłan może raz na ture rzucic jakas modlitwe, czyli w 1 turze moge rzucic modlitwe np. na strzelcow, a w nastepnej na oddzial w ktorym jest kapłan?
2.Modlitwy da się dispellowac?
3.Jeśli jestem zwiazany walka wrecz, to w fazie magii mogę uzyc Soulfire, a w fazie walki wrecz - walczyc?
4.Zeby uzyc jakiejs modlitwy albo "zaklecia" soulfire musze rzucac jakimis kostkami? Nigdzie nie pisze, ze musze cos wyrzucic, wiec chyba tylko mowie ze uzywam tej modlitwy, prawda?

Marek15
Mudżahedin
Posty: 314
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Marek15 »

1. Co turę modlisz się o co chcesz i dla kogo chcesz (w ramach ograniczeń podanych przy opisie modlitwy).
2. Oczywiście. Tak samo jak czary. Modlitwy są Bound Spellami.
3. Tak.
4. Rzucasz kostkami. Szczegóły w Rule Booku - Bound Spell.

TurlajKostki
Warzywo
Posty: 18

Post autor: TurlajKostki »

Mam Rulebooka skullpassowego, tutaj nie ma żadnej wzmianki bound spellsach, wiesz może jak to jest zapisane w polskim wydaniu :D?
Edit:Prayersy sie normalnie rozprasza kostkami mocy?

Marek15
Mudżahedin
Posty: 314
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Marek15 »

Rulbuk Skulpasowy jako 7 ed można już oddać do muzeum, obecnie jest 8 ed. Ale w 7 tak samo rozpraszało się Bound Spelle ( wtym modlitwy), dispell kostkami. 8 ed wprowadza za to taką zmianę (między innymi) że jak suma na kostkach mocy lub rozproszenia wyniesi 1 lub 2 to czar/dispel jest nieudany niezależnie od innych modyfikatorów, więc teraz rzucanie 1 kostką jest trochę ryzykowne.

TurlajKostki
Warzywo
Posty: 18

Post autor: TurlajKostki »

Nieważne, teraz rozumiem ;) Prayery i Soulfire kapłana to level 4 spells, więc wystarczy rzucić 2 kostkami i uzyskać wynik większy niż 4, aby je zdispellować..
Edit: Jednocześnie kapłan nie musi rzucac kostkami, aby modlitwa czy soulfire mu sie udał.

Awatar użytkownika
Legion
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Ostland

Post autor: Legion »

Prayery i Soulfire kapłana to level 4 spells, więc wystarczy rzucić 2 kostkami i uzyskać wynik większy niż 4, aby je zdispellować..
Albo jedną, tylko "wystarczy" to nieadekwatne określenie, bo zwykle kostek dispela nie ma się cały wór. Poza tym, tak, jeśli zamierzasz wciąż grać na 7edycyjnych zasadach ;)
Vae victis!

Marek15
Mudżahedin
Posty: 314
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Marek15 »

Jak obecnie (8ed) wygląda (działa :D ) oddział Rycerzy z Grand Masterem (immune to Psychology) i z Księdzem (Hate)? Przy opisie zasady Immune widzę tylko "automatycznie zdaje Panic, Fear, Terror" i że nie może dać Flee. Nie widzę natomiast zapisu tak jak w siódemce że "immune to all Psychology". Czyżby obecnie przemowa do rycerzy Mistrza nie kłóciła się z kazaniem Księdza?

Awatar użytkownika
Lueviel
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Lueviel »

Czy Greatswordzi mogą nosić magiczny sztandar? W AB nie ma nic na ten temat, a na zagranicznych forach widziałem rozpiski, gdzie ów sztandar dzierżyli... :?:
WFB: Ogre Kingdoms

Zablokowany