Skaveny 2500 Katowice?

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Skaveny 2500 Katowice?

Post autor: Shakin' Dudi »

Poruszony tematem mastera w Katowicach postanowiłem złożyć swoją pierwszą rozpę na 8 ed.
Jako, że jest to pierwsza (bez playtestow) wizja rozpy wszelkie rady mile widziane ;) .

Unnamed2500 Pts - Skaven Army

1 Grey Seer @ 720.0 Pts
General; Magic Level 4
Skalm [30.0]
Dragonbane Gem [5.0] (ward 2+ od fire atackow)
Dispel Scroll [25.0]

1 Screaming Bell @ [420.0] Pts

1 Rat Ogre Bell Ringer @ [0.0] Pts

30 Clanrats @ [220.0] Pts
Light Armour; Shields; Standard; Musician
Clawleader @ [8.0] Pts

1 Weapon Team @ [65.0] Pts
Poisoned Wind Mortar

1 Plague Priest @ 582.0 Pts
Magic level 1; Frenzy; Flail; Plague Furnace
Talisman of Preservation [45.0] (ward na 4+)
Ironcurse Icon [5.0] (ward na 6+ dla niego i oddziału od ataków z maszyn)
Plague Furnace @ [428.0] Pts

29 Plague Monks @ [278.0] Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Storm Banner [50.0]
Bringer-of-the-Word @ [10.0] Pts

1 Warlock Engineer @ 45.0 Pts
Doom Rocket [30.0]

1 Chieftain @ 76.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Battle Standard

2 Rat Swarms @ 50.0 Pts

30 Skavenslaves @ 62.0 Pts
Slave Musician

30 Skavenslaves @ 62.0 Pts
Slave Musician

30 Skavenslaves @ 62.0 Pts
Slave Musician

30 Skavenslaves @ 62.0 Pts
Slave Musician

30 Skavenslaves @ 62.0 Pts
Slave Musician

22 Skavenslaves @ 46.0 Pts
Slave Musician

5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes

1 Doomwheel @ 150.0 Pts



1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts


Models in Army: 244


Total Army Cost: 2499.0



Jestem wyjątkowo ciekawy jak w armii sprawdzać się będą 30 slavów. 6 oddziałów daje mi niezłe możliwości. Większe oddziały wydają mi się znacznie mniej mobilne i ciekawe. Szczerze powiedziawszy zastanawiam się nad rozbiciem ich w jeszcze mniejsze paczki ;) , przecież i tak nic nie ubiją ;) .
W magii mam tylko seera (ewentualnie plague priesta), który może cos tam poczarować.

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

za mało klanratów do dzwonka
furmanka nie gra w tej edycji
a slejwów im więcej tym lepiej ,ale czemu 30? niczego nie przetrzymają a przecież po to są najlepiej zrób 4 oddziały po 45 będą lepsiejsze :wink:

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

i zabiją coś? Czy też jedynie będą ładnie wyglądać na stole?

Czemu furmanka nie daje już rady?

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Shakin' Dudi pisze:i zabiją coś? Czy też jedynie będą ładnie wyglądać na stole?
steadfast..
czym ich więcej tym dłużej będą go mieli...
Obrazek

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

Shakin' Dudi pisze: Czemu furmanka nie daje już rady?
pierwsze: nie ma gesowania i po prostu kładziesz na nią placki itd...
drugie:rani ja każda siła
trzecie:zjada dużo punktów w herosach co uniemożliwia branie lepszych,ciekawszych opcji...

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

Marcins pisze:
Shakin' Dudi pisze: Czemu furmanka nie daje już rady?
pierwsze: nie ma gesowania i po prostu kładziesz na nią placki itd...
drugie:rani ja każda siła
trzecie:zjada dużo punktów w herosach co uniemożliwia branie lepszych,ciekawszych opcji...
1. Nie grywam z osobami, ktore nie potrafia odgadnac odleglosci ;)
2. A wczesniej nie ranila tylko sila 1 i 2 (a co taka sile ma nie wiem)
3. Jakie? Daj mi jakas opcje dzieki ktorej bede mial cos co zjada i miazdzy.


Steadfast jest fajny, ale w sumie da sie grac bez niego....hmmm chyba ze taki jeden oddzial 80 slavow do niektorych scenariuszy moze sie przydac...

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

np. assasyn z weping blade i potion of strencz za 170pts. dużo mocy i jeszcze więcej frajdy :wink:

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Marcins pisze:np. assasyn z weping blade i potion of strencz za 170pts. dużo mocy i jeszcze więcej frajdy :wink:
Eeee... Nie

Co do slavów, to utrzymanie więcej niż 4 oddziałów w zasięgu generalskiego to już ekwilibrystyka, a 30 złamie się w pierwszej turze.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Denis
Falubaz
Posty: 1351
Lokalizacja: ZKF Zabrze

Post autor: Denis »

Po pierwsze seer an dzwonei nie kosztuje 720pkt ( widać coś ci umkneło :D ) furmanka też 200 pkt jest tańsza

Po drugie klockami 30 slavów może fajnie sie manewruje ale to może byc na jeden strzął z dwarfickiej klopy lub hellstorm rocketa imperialnego, a utrzymać to wszystko na liderze generała moze być ciężko

Ogólnei seer na dzwonie jeżeli armei są strzelające to cięzko żeby pożył całą gre ale można fajne rzeczy nim wykminic wiec jest spoko

Mało bohaterów do klepania, więc w walce możesz mieć problemy zabić hero przeciwnikowi

Te 2 swarmy albo wyrzuc albo zrób większy klocek bo to jest strata 50 pkt

Clanraty do dzwona to min. 40 ( jeżeli mają z dzwonkiem przetrwać )

I to samo tyczy sie furmanki 30 monków dosyc szybko zejdzie zanim dojdzie do fighta, a jeszcze kadzeniem sobie możesz zdjac wiec ten kolcek wgl nie da rady

Guttersi spoko ale dałbym chociaż jednemu oddziałowi warp grindera zeby się wykopać mogli

Co do rarów uważam że teraz to rzecz gustów co kto woli

Ogólnie rzecz biorąc spoko rozpa ale wielkość klocków musi się zwiększyć

Taka jest moja opinia Pozdro
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”

Death Note

Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Denis pisze:Po pierwsze seer an dzwonei nie kosztuje 720pkt ( widać coś ci umkneło :D ) furmanka też 200 pkt jest tańsza
Ser kosztuje tyle pts z dzwonem i clanami, podobnie furman z furmanką i monkami.

ODPOWIEDZ