Jak to jest z tym Żyrokopteram?
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Zamiast denerwować się, niszczyć sobie nerwy, bluzgać i spamować na forum, przyjmij do wiadomości że nie ma jednej prawdziwej odpowiedzi na to pytanie - GW dało ciała, minęły dwa miesiące i nie zaktualizowali errat (a niby zapewniali, że od teraz będzie to częścią usług dla klientów...) - tym samym kwestia żyrosa zależy wyłącznie od Ciebie, Twoich kumpli lub też organizatorów turniejów.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Jaaaasne...
Tak samo jak kwestia ograniczenia magii, maszyn, ruchu i innych zasad znajdujących się w RB czy AB...
Tak samo jak kwestia ograniczenia magii, maszyn, ruchu i innych zasad znajdujących się w RB czy AB...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Trzymając się litery zasad (obecnych) z RB, jest tak, że stoi w miejscu.
Trzymając się specjalnych reguł żyra (ta o uciekaniu i ruchu po ogarnięciu) i odrobiny zdrowego rozsądku, powinien móc uciekać i do tego używać swiftstrider.
Wybór należy do grających.
Trzymając się specjalnych reguł żyra (ta o uciekaniu i ruchu po ogarnięciu) i odrobiny zdrowego rozsądku, powinien móc uciekać i do tego używać swiftstrider.
Wybór należy do grających.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Wiadomo że wystarczy trochę ogarnąć sprawę i żyros działa ale weź pojedź na mastera na Śląsk i już kopter nie ucieknie :]
W końcu czysta 8 edycja ma być
W końcu czysta 8 edycja ma być
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
imo jest tosprawa interprectacji, wiec nie ma co zrzucac na czysta 8ed i tym bardziej wciskac ze na slasku nie mozna zrobic flee zyrkiem, jak nikt nie zapytal to nie ma co gadac (pewnie bedzie ze nie moze, ale nigdy nie wiadomo )
Jurak.
Jeśli w zasadach stoi, że uciekasz po glebie a żyros ma, że po glebie ani centymetra to nie mów mi tu o interpretacji bo na takową nie ma tu miejsca i każda zmiana to już nie "czysta 8 " i tyle.
Jestem jak najbardziej za tym aby mógł dać dyla normalnie ale bez ściemy że żadna ingerencja w zasady nie jest potrzebna.
Jeśli w zasadach stoi, że uciekasz po glebie a żyros ma, że po glebie ani centymetra to nie mów mi tu o interpretacji bo na takową nie ma tu miejsca i każda zmiana to już nie "czysta 8 " i tyle.
Jestem jak najbardziej za tym aby mógł dać dyla normalnie ale bez ściemy że żadna ingerencja w zasady nie jest potrzebna.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
primo , jezeli nie moze latac to sie nie rusza.bigpasiak pisze:Jurak.
Jeśli w zasadach stoi, że uciekasz po glebie a żyros ma, że po glebie ani centymetra to nie mów mi tu o interpretacji bo na takową nie ma tu miejsca i każda zmiana to już nie "czysta 8 " i tyle.
Jestem jak najbardziej za tym aby mógł dać dyla normalnie ale bez ściemy że żadna ingerencja w zasady nie jest potrzebna.
wogole trudno sie umowic ze zyros moze zrobic flee, nie ma tu nic do rzeczy czy czysta 8 czy nie, przeoczenie (cos by wykreslili w faq jezeli by bylo inaczej), ale najlepiej narzekac na gw i samemu uparcie brnac w bezsens, a najlepiej jak gw nie z faq'uje bo dla nich to oczywiste (roznie bywa), to wogole porazka.
druga sprawa ze niby AB>RB, a w abeku jest gadka o flee
teraz to zalezy od ogarniecia organizatorow/sedziow.
jest opisane dokladnie co to Steam Gun i jak dziala.bo kto powie ze gyro to nie fire throw?
Z całym szacunkiem ale "I'm not a padawan of almightly Dmtrij!" i chciałbym usłyszeć zdanie kogoś z góry. Ja wiem, że krótko gram itd itp, ale naprawdę wolałbym usłyszeć coś od LS, albo ogrów. Tym bardziej że kwestia nie jest dla wszystkich tak oczywista.
Ja tu tylko sprzątam.
-
- Oszukista
- Posty: 837
zdziwie was: zasady zyrosa sa megascisle i... moze dac flee i normalnie uciec zgodnie z aktualnym podrecznikiem. Dlaczego?
bo: ucieka się po ziemi, ale wysokosc tej cechy nie ma nic do rzeczy. W zasadach flyersow jest napisane ze niezalenie czy uzywasz ground mv czy flying mv to uzywasz zasady swiftstrider. Co ma do rzeczy ile ktos ma ruchu? ucieka 3d6, z czego wybieramy 2 najwyzsze. Ba, zyros jak chce moze zaszarzowac po ziemi. dokladnie na 0+3d6 z czego wybiera 2 najwyzsze... A jeśli nie to zacytujcie podrecznik/FAQ
bo: ucieka się po ziemi, ale wysokosc tej cechy nie ma nic do rzeczy. W zasadach flyersow jest napisane ze niezalenie czy uzywasz ground mv czy flying mv to uzywasz zasady swiftstrider. Co ma do rzeczy ile ktos ma ruchu? ucieka 3d6, z czego wybieramy 2 najwyzsze. Ba, zyros jak chce moze zaszarzowac po ziemi. dokladnie na 0+3d6 z czego wybiera 2 najwyzsze... A jeśli nie to zacytujcie podrecznik/FAQ
jak by to bylo takie proste jak piszeszemiel_regis pisze:zdziwie was: zasady zyrosa sa megascisle i... moze dac flee i normalnie uciec zgodnie z aktualnym podrecznikiem. Dlaczego?
bo: ucieka się po ziemi, ale wysokosc tej cechy nie ma nic do rzeczy. W zasadach flyersow jest napisane ze niezalenie czy uzywasz ground mv czy flying mv to uzywasz zasady swiftstrider. Co ma do rzeczy ile ktos ma ruchu? ucieka 3d6, z czego wybieramy 2 najwyzsze. Ba, zyros jak chce moze zaszarzowac po ziemi. dokladnie na 0+3d6 z czego wybiera 2 najwyzsze... A jeśli nie to zacytujcie podrecznik/FAQ
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Regis - niby fajnie ale wszystko psuje zapis AB, że jeśli gyro nie lata to nie może się poruszać. Więc ground movement dla niego nie istnieje.
Niestety, głupie niedopatrzenie GW. Pewnie większość organizatorów turniei będzie dopuszczała uciekające gyrosy jednak nie zmienia to faktu, że będzie to sprzeczne z zasadami gyra. Licze na LS, że naprawi tego byka ale jakoś się nie odzywa w tym temacie.
Niestety, głupie niedopatrzenie GW. Pewnie większość organizatorów turniei będzie dopuszczała uciekające gyrosy jednak nie zmienia to faktu, że będzie to sprzeczne z zasadami gyra. Licze na LS, że naprawi tego byka ale jakoś się nie odzywa w tym temacie.
+1
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned