8 edycyjne rozpiski
Re: 8 edycyjne rozpiski
strike last eliminuje ich z 90% rozpisek.
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
czyli z profeski zdjąć potion scare i barding, ale większej kolumny realmów nie zrobię, bo mi punktów i tak nie starczy.
dalej uważam że paladyni są spoko, jeden z 4 atakami i przerzutami podczas pojedynków, drugi też z przerzutem,
damselkom nie wiem co dać, może drugiej dało by się wyciągną ć 2 lev. trebek 2 to kolejne 90 punktów- skąd je wziąć?
a pegazy są cholernie drogie, zresztą chcę troche potestować chłopów na goblinach
dalej uważam że paladyni są spoko, jeden z 4 atakami i przerzutami podczas pojedynków, drugi też z przerzutem,
damselkom nie wiem co dać, może drugiej dało by się wyciągną ć 2 lev. trebek 2 to kolejne 90 punktów- skąd je wziąć?
a pegazy są cholernie drogie, zresztą chcę troche potestować chłopów na goblinach
-
- Oszukista
- Posty: 837
tiaaa, plauchy są słabiutkie. Lord też.
Damselki: co one wogóle tu robią? Jakby miały nosić jakieś przedmioty -ok. Ale są gołe, w dodatku jedna 1 lev. Skąd chcesz wziąć power dice, żeby obsłużyć 3 czarodziejki mające w sumie 7 czarów? I tak rzucasz max 3 na turę. Jakby szła za tym jakaś kmina to rozumiem, ale w tych okolicznościach...
Nie masz zaznaczonego, który paladyn jest bsb. Cała reszta powinna mieć tarcze.
Kolejne: Lord jest żałosny. Zabije niewiele lub nic, a fakt że może trochę wytrzymać zanadto tego nie rekompensuje.
W sumie: masz masę punktów wtopionych w słabiutkich bohaterów. Nie korzystasz z najtańszych opcji poprawienia ich skuteczności (TARCZE!!!). Nie masz żadnych fastów. Skoro pegazy są drogie - wystaw yeomenów. To zdecydowanie nie to samo, ale przydadzą się bardziej niż te damselki... Rozumiem, że dopiero zaczynasz się bawić w tą grę, (przynajmniej tak wygląda ta rozpiska), więc podaję najbardziej podstawowe wady tej rozpiski, i mam nadzieję, że moje sugestie okażą się pomocne. A jeśli nie, to że przynajmniej przeciwnik będzie na poziomie na tyle przyzwoitym, że złoi tym rycerzom tyłki tak, że następnym razem zaczniesz kminić sensowniej.
pzdr.
do czego służy ten pan? Jak dla mnie do niczego poza marnowaniem punktów. Z które można wystawić jeszcze 5 KOTRów. No i razem z aktualnym złożeniem lorda jest nielegalny.Paladyn 60p
koń 14p
gromril helm 30p
mantle of damsel elena 20p
A ten? save na 3+ i ward to mało trochę jak na pojedynkowicza. Poza tym: wbijasz się oddziałem z tymi paluchami w duży kloc piechoty. Krzyczysz challenge. Przeciwnik przyjmie albo championem i tego gościa wyśmieje, bo overkill na nic się nie przyda - i tak będzie stał na steadfascie, albo na jakiegoś megapancernego twardziela dla którego s4 to pryszcz, albo na jakiegoś rzeźnika z ASF i dużą I, który zdejmie go zanim uderzy i jeszcze ładny overkill nabije. Słowem: cienias do niczego.Paladyn 60p
koń 14p
virtue of confidence 25p
sword of battle 25p
Damselki: co one wogóle tu robią? Jakby miały nosić jakieś przedmioty -ok. Ale są gołe, w dodatku jedna 1 lev. Skąd chcesz wziąć power dice, żeby obsłużyć 3 czarodziejki mające w sumie 7 czarów? I tak rzucasz max 3 na turę. Jakby szła za tym jakaś kmina to rozumiem, ale w tych okolicznościach...
Nie masz zaznaczonego, który paladyn jest bsb. Cała reszta powinna mieć tarcze.
Kolejne: Lord jest żałosny. Zabije niewiele lub nic, a fakt że może trochę wytrzymać zanadto tego nie rekompensuje.
W sumie: masz masę punktów wtopionych w słabiutkich bohaterów. Nie korzystasz z najtańszych opcji poprawienia ich skuteczności (TARCZE!!!). Nie masz żadnych fastów. Skoro pegazy są drogie - wystaw yeomenów. To zdecydowanie nie to samo, ale przydadzą się bardziej niż te damselki... Rozumiem, że dopiero zaczynasz się bawić w tą grę, (przynajmniej tak wygląda ta rozpiska), więc podaję najbardziej podstawowe wady tej rozpiski, i mam nadzieję, że moje sugestie okażą się pomocne. A jeśli nie, to że przynajmniej przeciwnik będzie na poziomie na tyle przyzwoitym, że złoi tym rycerzom tyłki tak, że następnym razem zaczniesz kminić sensowniej.
pzdr.
Szanowni Lordowie co mości panowie powiedzą na takie pospolite ruszenie?
Breta-Kloc 2500 Pts - Bretonnia Army
1 Bretonnian Lord @ 262.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield; Grail Vow
Morningstar of Fracasse [25.0]
Gromril Great Helm [30.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Paladin Battle Standard Bearer @ 145.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard Bearer; Grail Vow
Virtue of Heroism (1st) [40.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Prophetess of the Lady @ 270.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life; Miscast Table
Dispel Scroll [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
6 Grail Knights @ 288.0 Pts
FCG; Banner of Defense [30.0]
11 Questing Knights @ 360.0 Pts
FCG; War Banner [25.0]
11 Knights of the Realm @ 303.0 Pts
FCG; Banner of Swiftness [15.0]
1 Damsel of the Lady @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Power Scroll [35.0]
59 Men-at-Arms @ 322.0 Pts
Halberd; FCG
4 Pegasus Knights @ 230.0 Pts
Musician; Champion
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
Models in Army: 95
Total Army Cost: 2500.0
Lord.....532.0.....21%
Hero.....285.0.....11%
Core.....625.0.....25%
Special..590.0.....23%
Rare.....468.0.....18%
Oczywiście Genio, Profetka i BSB do grali, no i idziemy za klocem chłopstwa i wjeżdżamy w boki i lub mniejsze oddziały. Do tego mała może zamieni się w smoka lub po prostu będzie dawała wyssana na to co w tej chwili potrzebne. Duża leczy bohaterów i oddziały a jak wyjdzie to wciąga przeciwnika pod ziemię. Pegazy no cóż chyba nikomu nie muszę tłumaczyć co mają robić
Breta-Kloc 2500 Pts - Bretonnia Army
1 Bretonnian Lord @ 262.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield; Grail Vow
Morningstar of Fracasse [25.0]
Gromril Great Helm [30.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Paladin Battle Standard Bearer @ 145.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard Bearer; Grail Vow
Virtue of Heroism (1st) [40.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Prophetess of the Lady @ 270.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life; Miscast Table
Dispel Scroll [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
6 Grail Knights @ 288.0 Pts
FCG; Banner of Defense [30.0]
11 Questing Knights @ 360.0 Pts
FCG; War Banner [25.0]
11 Knights of the Realm @ 303.0 Pts
FCG; Banner of Swiftness [15.0]
1 Damsel of the Lady @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Power Scroll [35.0]
59 Men-at-Arms @ 322.0 Pts
Halberd; FCG
4 Pegasus Knights @ 230.0 Pts
Musician; Champion
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
Models in Army: 95
Total Army Cost: 2500.0
Lord.....532.0.....21%
Hero.....285.0.....11%
Core.....625.0.....25%
Special..590.0.....23%
Rare.....468.0.....18%
Oczywiście Genio, Profetka i BSB do grali, no i idziemy za klocem chłopstwa i wjeżdżamy w boki i lub mniejsze oddziały. Do tego mała może zamieni się w smoka lub po prostu będzie dawała wyssana na to co w tej chwili potrzebne. Duża leczy bohaterów i oddziały a jak wyjdzie to wciąga przeciwnika pod ziemię. Pegazy no cóż chyba nikomu nie muszę tłumaczyć co mają robić
Niech pogańskie duchy strzegą ziemi naszych przodków po wsze czasy!
akurat ten paladyn jako bsb jest jednym z najlepszych zestawien na 8 edycje imo. Reszta bohaterów, fakt bez pomysłu.emiel_regis pisze:tiaaa, plauchy są słabiutkie. Lord też.Paladyn 60p
koń 14p
gromril helm 30p
mantle of damsel elena 20p
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
moja ropza po poprawkach
Lord na p-gazie
grail vow, heroizm (heroic KB), tress (hit na 2+ przeciwko 1 modelowi), berserker sword (frenzy na zawsze), dragonhelm (+1AS i ward na 2+ na flamingi), luckstone (1 przerzut sejwa)
Prorokini konna
horn (zakaz latania na 1 ture) i feedback scroll (za kazda kostke uzyta na 5+ rana)
BSB konny
knightly vow, słomka i gromril grejt helm (+1AS i reroll)
Damselka konna
silver mirror
12 kotrów fcg z warbannerem
9 kotrów fcg z ognistymi atakami
10 chłopków z łukami i koksem
10 chłopków z łukami
3 p-gazy z muzykiem
3 p-gazy z muzykiem
9 gralowców fcg z banner of defense (ward na 4+ vs magia i strzelanie z siłą 5+)
2 trebusze
Lord na p-gazie
grail vow, heroizm (heroic KB), tress (hit na 2+ przeciwko 1 modelowi), berserker sword (frenzy na zawsze), dragonhelm (+1AS i ward na 2+ na flamingi), luckstone (1 przerzut sejwa)
Prorokini konna
horn (zakaz latania na 1 ture) i feedback scroll (za kazda kostke uzyta na 5+ rana)
BSB konny
knightly vow, słomka i gromril grejt helm (+1AS i reroll)
Damselka konna
silver mirror
12 kotrów fcg z warbannerem
9 kotrów fcg z ognistymi atakami
10 chłopków z łukami i koksem
10 chłopków z łukami
3 p-gazy z muzykiem
3 p-gazy z muzykiem
9 gralowców fcg z banner of defense (ward na 4+ vs magia i strzelanie z siłą 5+)
2 trebusze
-
- Oszukista
- Posty: 837
@ Jagal: jeśli jest Bsb, to jest ok, nawet bardzo ok. Tyle że nie jest napisane że jest Bsb. A tyle punktów władowane w obronę zwykłego paladyna, i nawet bez tarczy... Lanca też by się przydała.
Rozpiska Nehana - wydaje się ok. Ja trochę straciłem przekonanie do dużych formacji gralli - wolę wystawić ich mały oddziałek i dorzucić paladyna na pegazie. Ale to moje osobiste zboczenie po ciągłych bitwach z krasnoludami. Ogólnie mamy pewien standard: czarodziejki duża+mała z 2 scrollami, lord z hkb na pegazie, twardy bsb, 2 duże lance KOTRów, 2-3*3pegazy, 2-3*10 łuczników, 1-2trebki, gralle. Ciekawe kiedy ktoś wymyśli coś naprawdę rewolucyjnego.
Rozpiska Nehana - wydaje się ok. Ja trochę straciłem przekonanie do dużych formacji gralli - wolę wystawić ich mały oddziałek i dorzucić paladyna na pegazie. Ale to moje osobiste zboczenie po ciągłych bitwach z krasnoludami. Ogólnie mamy pewien standard: czarodziejki duża+mała z 2 scrollami, lord z hkb na pegazie, twardy bsb, 2 duże lance KOTRów, 2-3*3pegazy, 2-3*10 łuczników, 1-2trebki, gralle. Ciekawe kiedy ktoś wymyśli coś naprawdę rewolucyjnego.
Tu nic rewolucyjnego nie da się wymyśleć. W zasadzie wszystko się samo napędza i składa.
Przykladowo format najbliższego mastera: 2500 pkt
Konieczne jest wystawienie 625 pkt w corach. 2x piechota, 2x jazda do optymalny układ.
W tej edycji:
Relmi>Erranci
łucznicy>men at armsi
mi wychodzi 2x 9 kotrów FCG (flaming ataki, przerzut jednego testu Ld), łucznicy 2x 13 ze sztandarem, muzykiem i braziersami
W specach wybór jest jeszcze bardziej oczywisty. Pegazy, pegazy i jeszcze raz pegazy. 3x3 z muzykami działa zajebiście.
Rary to wreszcie możliwy, wytęskniony układ grale i 2x treb. Grali biorę 8 FCG z warbannerem.
Na kadrę zostaje mi mało punktów ale i tak mieści się wszystko co potrzeba:
- lord pegazista iMO z obowiązkowym dawnstonem, dragonhelmem i virtue of heroism (zostaje 25 pkt - tu co kto lubi)
- Bsb gralowy na koniu IMO z obowiązkowym gromrilem (zostaje 20 pkt - tu co kto lubi)
- całość uzupełnia duża baba 4 lev na koniu, koniecznie z falconem i jakim scrolem.
Wraz ze zwiększaniem się limitów punktowych np. na grane w Warszawie 2900 dorzucam:
- lancę 9 errantów FCG
- staborniarza na koniu z ench schield i luckstonem (zastępuje jednego z relmów)
- małą czarkę 1lev na koniu z jakimś scrollem (zastępuje jednego z relmów)
O większych punktach jeszcze nie myślałem.
Przykladowo format najbliższego mastera: 2500 pkt
Konieczne jest wystawienie 625 pkt w corach. 2x piechota, 2x jazda do optymalny układ.
W tej edycji:
Relmi>Erranci
łucznicy>men at armsi
mi wychodzi 2x 9 kotrów FCG (flaming ataki, przerzut jednego testu Ld), łucznicy 2x 13 ze sztandarem, muzykiem i braziersami
W specach wybór jest jeszcze bardziej oczywisty. Pegazy, pegazy i jeszcze raz pegazy. 3x3 z muzykami działa zajebiście.
Rary to wreszcie możliwy, wytęskniony układ grale i 2x treb. Grali biorę 8 FCG z warbannerem.
Na kadrę zostaje mi mało punktów ale i tak mieści się wszystko co potrzeba:
- lord pegazista iMO z obowiązkowym dawnstonem, dragonhelmem i virtue of heroism (zostaje 25 pkt - tu co kto lubi)
- Bsb gralowy na koniu IMO z obowiązkowym gromrilem (zostaje 20 pkt - tu co kto lubi)
- całość uzupełnia duża baba 4 lev na koniu, koniecznie z falconem i jakim scrolem.
Wraz ze zwiększaniem się limitów punktowych np. na grane w Warszawie 2900 dorzucam:
- lancę 9 errantów FCG
- staborniarza na koniu z ench schield i luckstonem (zastępuje jednego z relmów)
- małą czarkę 1lev na koniu z jakimś scrollem (zastępuje jednego z relmów)
O większych punktach jeszcze nie myślałem.
imo ten staborniarz byłby lepszy na pedziu i to zdecydowanie
a reszta to tak jak rozmawialiśmy- niz do wymyślenia tutaj nie ma
a reszta to tak jak rozmawialiśmy- niz do wymyślenia tutaj nie ma
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Drugie podejscie do kwestii Kohortexu, zainspirowane nieco wywodami Debka i innych (thx!):
Damsel of the Lady @ 160.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Life
Chalice of Malfleur
The Terrifying Mask of EEE!
Warhorse
Paladin Battle Standard Bearer @ 104.0 Pts
Knightly Vow
Gromril Great Helm
Warhorse
9 Knights of the Realm @ 250.0 Pts
FCG
Banner of the Eternal Flame
9 Knights of the Realm @ 245.0 Pts
FCG
Gleaming Pendant
13 Peasant Bowmen @ 103.0 Pts
FCG; Braizers
13 Peasant Bowmen @ 103.0 Pts
FCG; Braizers
13 Peasant Bowmen @ 103.0 Pts
FCG; Braizers
13 Peasant Bowmen @ 103.0 Pts
FCG; Braizers
5 Mounted Yeomen @ 82.0 Pts
Spear; Bow; Musician; Fast Cavalry
5 Mounted Yeomen @ 82.0 Pts
Spear; Bow; Musician; Fast Cavalry
3 Pegasus Knights @ 175.0 Pts
Musician; Gallant
Field Trebuchet @ 90.0 Pts
Total Army Cost: 1600.0
Damselka nie moze dawac Ld, ale z Ld 7 to ja wole miec jednak teerror niz dawanie liderki.
Pozdrawiam
Pelzak
Damsel of the Lady @ 160.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Life
Chalice of Malfleur
The Terrifying Mask of EEE!
Warhorse
Paladin Battle Standard Bearer @ 104.0 Pts
Knightly Vow
Gromril Great Helm
Warhorse
9 Knights of the Realm @ 250.0 Pts
FCG
Banner of the Eternal Flame
9 Knights of the Realm @ 245.0 Pts
FCG
Gleaming Pendant
13 Peasant Bowmen @ 103.0 Pts
FCG; Braizers
13 Peasant Bowmen @ 103.0 Pts
FCG; Braizers
13 Peasant Bowmen @ 103.0 Pts
FCG; Braizers
13 Peasant Bowmen @ 103.0 Pts
FCG; Braizers
5 Mounted Yeomen @ 82.0 Pts
Spear; Bow; Musician; Fast Cavalry
5 Mounted Yeomen @ 82.0 Pts
Spear; Bow; Musician; Fast Cavalry
3 Pegasus Knights @ 175.0 Pts
Musician; Gallant
Field Trebuchet @ 90.0 Pts
Total Army Cost: 1600.0
Damselka nie moze dawac Ld, ale z Ld 7 to ja wole miec jednak teerror niz dawanie liderki.
Pozdrawiam
Pelzak
"Lepszy mały ale własny i z przodu, niż duży ale cudzy i z tyłu..."
+1Dębek pisze:Tu nic rewolucyjnego nie da się wymyśleć. W zasadzie wszystko się samo napędza i składa.
Przykladowo format najbliższego mastera: 2500 pkt
Konieczne jest wystawienie 625 pkt w corach. 2x piechota, 2x jazda do optymalny układ.
W tej edycji:
Relmi>Erranci
łucznicy>men at armsi
mi wychodzi 2x 9 kotrów FCG (flaming ataki, przerzut jednego testu Ld), łucznicy 2x 13 ze sztandarem, muzykiem i braziersami
W specach wybór jest jeszcze bardziej oczywisty. Pegazy, pegazy i jeszcze raz pegazy. 3x3 z muzykami działa zajebiście.
Rary to wreszcie możliwy, wytęskniony układ grale i 2x treb. Grali biorę 8 FCG z warbannerem.
Na kadrę zostaje mi mało punktów ale i tak mieści się wszystko co potrzeba:
- lord pegazista iMO z obowiązkowym dawnstonem, dragonhelmem i virtue of heroism (zostaje 25 pkt - tu co kto lubi)
- Bsb gralowy na koniu IMO z obowiązkowym gromrilem (zostaje 20 pkt - tu co kto lubi)
- całość uzupełnia duża baba 4 lev na koniu, koniecznie z falconem i jakim scrolem.
Wraz ze zwiększaniem się limitów punktowych np. na grane w Warszawie 2900 dorzucam:
- lancę 9 errantów FCG
- staborniarza na koniu z ench schield i luckstonem (zastępuje jednego z relmów)
- małą czarkę 1lev na koniu z jakimś scrollem (zastępuje jednego z relmów)
O większych punktach jeszcze nie myślałem.
schemat sam sie robi, potem to juz tylko detale.
Dlaczego niby KoTR>Errantów w tej edycji? tutaj wg mnie nic się nie zmieniło Erranci w szarży 6S a tak to tu i tu konie na koniach... (sorry 1WS więcej w sumie fakt przydaje się nieraz i to bardzo ale nie aż na tyle żeby zrezygnować z kolejnej i to tańszej lancy z 6S przy szarży)
Więc nie widzę uzasadnienia powyższej tezy o wyższości KoTR'ów. a i tak tylko 1 lancę Errantów opłaca się wystawiać i ta jedna wydaje mi się lepsza... Chociaz to też może być moje zboczenie po ciągłych bitwach z krasnoludami.
Więc nie widzę uzasadnienia powyższej tezy o wyższości KoTR'ów. a i tak tylko 1 lancę Errantów opłaca się wystawiać i ta jedna wydaje mi się lepsza... Chociaz to też może być moje zboczenie po ciągłych bitwach z krasnoludami.
Niech pogańskie duchy strzegą ziemi naszych przodków po wsze czasy!
1) bo impetus w nowej edycji testuje się na 20 cali od wrogaDlaczego niby KoTR>Errantów
2) bo możesz oblac impetusa i nie dojc nawet do celu
3) bo z errantry bannerem masz unit, który obowiazkowo wymaga blokowania w początkowej fazie gry
4) bo realmi juz nie testują feara i terroru podczas szarzy
Trochę się jednak zmieniło na kożysc realmów.
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2010, o 19:42 przez Dębek, łącznie zmieniany 1 raz.
impetous sprawdzany w 20" przed wrogiem.
przyklad:
9 errantow ma w 20" przed soba 15kusznikow krasnali. sprawdzaja impetuos na 5 (errantry banner ale niech bedzie bsb to z przerzutem). wymuszona szarza->stand&shoot ktos ginie...failed charge na d6".
poza tym od pewnego czasu sredni WS na stole to 4/5. moze i kotry trafiaja na 4+...ale czesto sami sa trafiani na 4+.(pomijamy kwestie VC gdzie erranci beda trafiac na 5+). no i maja w doopie psychologie w szarzy
edit. Dębek mnie ubiegl
przyklad:
9 errantow ma w 20" przed soba 15kusznikow krasnali. sprawdzaja impetuos na 5 (errantry banner ale niech bedzie bsb to z przerzutem). wymuszona szarza->stand&shoot ktos ginie...failed charge na d6".
poza tym od pewnego czasu sredni WS na stole to 4/5. moze i kotry trafiaja na 4+...ale czesto sami sa trafiani na 4+.(pomijamy kwestie VC gdzie erranci beda trafiac na 5+). no i maja w doopie psychologie w szarzy
edit. Dębek mnie ubiegl
Minusem errantów z s6 w tej edycji jest to że testują szarże w 20" na ld 5,6 lub 7 i może to się często nie udać. Mimo tego że mamy BSB.
Because I'M The Miz and I'M AWESOME!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=iMt-MJ1h ... ure=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=iMt-MJ1h ... ure=fvwrel
Słabo się jeszcze znam na 8 edycji, więc możecie napisać dlaczego realmi mają w dupie psychologię w szarży? Chodzi Wam o to, że i tak dojadą, choć z WS1 po oblaniu?
tak szczerze to ja nie rozumiem czemu, az tyle lanc trzymacie w rozpiskach... wpadacie w kloca, ktory ma steadfasta z jakims herosem i wtedy klops. Lance juz w 7 edycji byly slabe ... ich zaleta kiedys bylo to ze byly dosc szybkie, kosztowaly stosunkowo niewiele i mialy pierdol...cie. Teraz sa srednio szybkie nie maja tego pierda i za jednego konia mozna wystawic pol oddzialu o_O
osobiscie trzymam klocuszek grali, im wiecej tym lepiej, a kotrow tylko 5 bez niczego zeby pilnowaly tyly chlopow przed jakimis wykopkami albo przody chlopow przed fastami. Za to trzymam sliczny klocuszek chlopow z 4-8 szeregami i kupe lukow (60 lukow w ture sciaga prawie dzialo krasnoludzkie w ture a jakies elfowe to juz z paluchem w kakulcu i slicznie przetrzepuje fasty)
moje doswiadczenia sa czysto funowe mialem okazje gry tylko z krasiami, tomb'ami i demonkami i dodatkowo musze stwierdzic, ze gdyby nie to ze jeden trebek zawsze eksploduje w pierwszej turze to by byly same maski. A klocuszek grali jezdzacy po tym co juz wczesniej zostalo oslabione przez ostrzal jest az nadto wystarczajacy.
Btw demony zostaly az tak bardzo oslabione w tej edycji ? o_O
osobiscie trzymam klocuszek grali, im wiecej tym lepiej, a kotrow tylko 5 bez niczego zeby pilnowaly tyly chlopow przed jakimis wykopkami albo przody chlopow przed fastami. Za to trzymam sliczny klocuszek chlopow z 4-8 szeregami i kupe lukow (60 lukow w ture sciaga prawie dzialo krasnoludzkie w ture a jakies elfowe to juz z paluchem w kakulcu i slicznie przetrzepuje fasty)
moje doswiadczenia sa czysto funowe mialem okazje gry tylko z krasiami, tomb'ami i demonkami i dodatkowo musze stwierdzic, ze gdyby nie to ze jeden trebek zawsze eksploduje w pierwszej turze to by byly same maski. A klocuszek grali jezdzacy po tym co juz wczesniej zostalo oslabione przez ostrzal jest az nadto wystarczajacy.
Btw demony zostaly az tak bardzo oslabione w tej edycji ? o_O
Galeria : http://picasaweb.google.pl/111482416722908443131
Usługi : http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=25816
CoolMini : http://www.coolminiornot.com/artist/DeCha
=====================================================================
Bretonia -> 3k -> aktualnie ostre baty
Beastmen -> 1k -> jeszcze większe baty niż jak gram bret'ą :]
Usługi : http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=25816
CoolMini : http://www.coolminiornot.com/artist/DeCha
=====================================================================
Bretonia -> 3k -> aktualnie ostre baty
Beastmen -> 1k -> jeszcze większe baty niż jak gram bret'ą :]
Trzymamy tyle lanc w rozpiskach, bo tu jest Bretonnia i tak wypada. Granie bez rycerzy jest herezją.
A na poważnie, choćby nie wiem jak kombinować, to herbowi wciąż są lepsi od piechoty - nie giną masowo od ostrzału, nie srają po gaciach ze strachu (zazwyczaj) i docierają do przeciwnika trzy razy szybciej od piechoty.
Nie bardzo rozumiem czemu lance są teraz "średnio szybkie"? Moim zdaniem są nawet szybsze niż w poprzedniej edycji, dzięki darmowemu przeformowaniu, co zwiększa ich manewrowość. A uderzenie mają takie samo, jak mieli - to przeciwnik zrobił się bardziej uparty.
Co do grzęźnięcia w steadfastowych klocach przeciwnika...tylko wybitny kretyn szarżuje na takie jednostki na pałę, zamiast zmiękczyć je i mieć pewność, że to rycerze będą mieli steadfasta.
A na poważnie, choćby nie wiem jak kombinować, to herbowi wciąż są lepsi od piechoty - nie giną masowo od ostrzału, nie srają po gaciach ze strachu (zazwyczaj) i docierają do przeciwnika trzy razy szybciej od piechoty.
Nie bardzo rozumiem czemu lance są teraz "średnio szybkie"? Moim zdaniem są nawet szybsze niż w poprzedniej edycji, dzięki darmowemu przeformowaniu, co zwiększa ich manewrowość. A uderzenie mają takie samo, jak mieli - to przeciwnik zrobił się bardziej uparty.
Co do grzęźnięcia w steadfastowych klocach przeciwnika...tylko wybitny kretyn szarżuje na takie jednostki na pałę, zamiast zmiękczyć je i mieć pewność, że to rycerze będą mieli steadfasta.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.