DE Jankiela (VIII edycja)
Re: DE Jankiela (VIII edycja)
Jankiel nie bierze death'a, a dwie duże czarki mogą zużywać naprawdę dużo PD.
Dodatkowy arcane, inny lore i potencjalne miejsce na 5 null talismanów. Po prostu większa wszechstronność - opieram się na fire, ale w razie potrzeby mogę obniżyć komuś statsy czy rzucić okkham mindrazor, jak będę walczył z czołgiem. Niestety dopiero po DMP będę mógł na poważnie to potestować - po prostu wpadł mi do głowy taki pomysł (bo zmęczyło mnie pie.... wszystkich "ekspertów" o wygrywaniu bitew za pomocą dwellers below czy purple sun), nawet zadziałał, więc go opublikowałem.Warto płacić 300+ pkt za 4 dodatkowe czary?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Null talismany to jakaś opcja faktycznie, tyle że dość droga i blokuje niestety inne arcane itemy a te mamy fajne. Też nie jestem zwolennikiem słoneczka, bardziej minie kusi to sygnaturowe dodawanie kości z death podoba, ale narazie shadow u mnie się sprawdza. Nie jest tak spektakularny ale świetnie współgra z lklockami piechoty.
Zagrałem sobie wczoraj z WE następującą rozpą
Smok, 1+ AS, crimson death, 4+ ward
Pegaz pendant, som
pegaz, reroll AS
Sorc, metal, scroll
3x20 kusz
2xchariot
2 RBT
2 hydry
Charioty mają tą zaletę, że potencjalnie mogą wyskoczyć na 19", co stanowi bardzo fajny bonus - kilka razy szarżowałem na daleki zasięg i ze dwa razy udało się dojechac na te 18". Do tego są tanie i twarde. Hydra jest przegięta w ch..., więc nawet nie ma co pisać. Smok, ku mojemu zaskoczeniu, ledwo co sobie dawał radę z wardancerami i driadami, bo co chwile szedł do jakiegoś challenge i nawet nie miał kiedy thunderstompa użyć - lordem wbijam 1-2 rany, reszta się marnuje i muszę zdawać breaki. Pegazy super - dwa będę brał praktycznie zawsze. Sorcka ze scrollem bardzo fajna - sygnaturka z metalu na wszystkich kościch będzie ładnie rozwiązywała problem steamtanków czy drzewców.
Smok, 1+ AS, crimson death, 4+ ward
Pegaz pendant, som
pegaz, reroll AS
Sorc, metal, scroll
3x20 kusz
2xchariot
2 RBT
2 hydry
Charioty mają tą zaletę, że potencjalnie mogą wyskoczyć na 19", co stanowi bardzo fajny bonus - kilka razy szarżowałem na daleki zasięg i ze dwa razy udało się dojechac na te 18". Do tego są tanie i twarde. Hydra jest przegięta w ch..., więc nawet nie ma co pisać. Smok, ku mojemu zaskoczeniu, ledwo co sobie dawał radę z wardancerami i driadami, bo co chwile szedł do jakiegoś challenge i nawet nie miał kiedy thunderstompa użyć - lordem wbijam 1-2 rany, reszta się marnuje i muszę zdawać breaki. Pegazy super - dwa będę brał praktycznie zawsze. Sorcka ze scrollem bardzo fajna - sygnaturka z metalu na wszystkich kościch będzie ładnie rozwiązywała problem steamtanków czy drzewców.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Dlatego bardzo fajny jest itemek który zmusza przeciwnika do przerzutu udanego warda.Jankiel pisze:Smok, ku mojemu zaskoczeniu, ledwo co sobie dawał radę z wardancerami i driadami, bo co chwile szedł do jakiegoś challenge i nawet nie miał kiedy thunderstompa użyć
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Dlaczego na pegaza z pendantem dajesz Sword of Might zamiast Soulrendera? Mimo, że zawsze bijesz ostatni to z 3+ AS i pendantem zbyt dużo rzeczy cię nie zabiję zanim oddasz, a imo S6 i AP robi o wiele więcej niż S5 i o 1 lepszy AS.
Poza tym spoko chociaż mimo wszystko rozbiłbym chociaz jeden oddział kusz na 2x10, ale to takie moje zboczenie, ze zawsze wole mieć więcej mniejszych oddziałów kuszników. Chyba, że wszystkie trzy oddziały mają sztandar. Wtedy spoko, niech będzie 3x20.
Poza tym spoko chociaż mimo wszystko rozbiłbym chociaz jeden oddział kusz na 2x10, ale to takie moje zboczenie, ze zawsze wole mieć więcej mniejszych oddziałów kuszników. Chyba, że wszystkie trzy oddziały mają sztandar. Wtedy spoko, niech będzie 3x20.
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Na pewno mają. Inaczej byłoby ciężko w B&G.
Jak sam zauważyłeś, smok się nie sprawdza. Trzeba go zawsze wspomagać którymś kolesiem na pegazie, albo fastem z czempionem. Tak więc, może jednak wrócisz do tej rozpiski na magii którą grałeś ze mną u Koconia?
Jak sam zauważyłeś, smok się nie sprawdza. Trzeba go zawsze wspomagać którymś kolesiem na pegazie, albo fastem z czempionem. Tak więc, może jednak wrócisz do tej rozpiski na magii którą grałeś ze mną u Koconia?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Jankielu nie uważasz, że soulrender jest lepszym rozwiązaniem niż CD? dzieki bicu ostatni w jakimś głupim chalangu smok zawsze zrobi z championem maxa (w razie czego breathem w sensie) a lord może go zabić dwie ranami i bedzie głupio przegrać CR z łucznikami
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Akurat lord dzięki przerzutom wbija mu podobną ilość ran, jak smok (lord 3, smok 2,7)
Bo rozumiem, że jak smok zabije czempiona, to jeździec juz nie atakuje?
Bo rozumiem, że jak smok zabije czempiona, to jeździec juz nie atakuje?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Pegaziści są zajebistą opcją. W DE fajnie wypadają ze względu na możliwość złożenia 2+ sejwa bez konieczności angażowania magic itemów. Jankiel, a myślałeś o soliście z crown of command, dragonhelm i luckstonem? No i oczywiście z jednego z panów zrobiłbym BsBka.
Ten by się do tego celu idealnie nadawał.Pegaz pendant, som
Ten właśnie jst bsb. Nie wpisałem tego po prostu - imo bsb jest obowiązkowy z racji bonusów, jakie daje w tej edycji. A stubborniarza nie potrzebuję - większość elit ma teraz dwie ranki, zniknął bonus za outnumber więc nie ma takich problemów z wystaniem. A wolę dwóch kolesi kasujących bez problemu cały park maszynowy.Ten by się do tego celu idealnie nadawał.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ja bym zlozyl to tak:
lord na smoku: destiny, hotek, crimson death
pegaz bsb: soulrender, pok
pegaz: som, dragonhelm, dawnstone
suka 2lvl: ds
W ogole Jankiel musze powiedziec, ze masz jedna z najfajniejszych rozp DE jakie sa na tym forum. Co prawda zdjalbym bolce i jeden klocek kusz na korzysc 2xshadesow i 2x5 dr z kuszami, ale cala reszta rozpy jest flawless.
lord na smoku: destiny, hotek, crimson death
pegaz bsb: soulrender, pok
pegaz: som, dragonhelm, dawnstone
suka 2lvl: ds
W ogole Jankiel musze powiedziec, ze masz jedna z najfajniejszych rozp DE jakie sa na tym forum. Co prawda zdjalbym bolce i jeden klocek kusz na korzysc 2xshadesow i 2x5 dr z kuszami, ale cala reszta rozpy jest flawless.
Więc tak,
To była rozpa na WE, gdzie połowienie siły od strzelania nic nie daje, a hoteka też nie potrzebowałem.
Normalnie lord ma to, co napisał Barbara zresztą sam to wrzuciłem kilka stron temu - sam się tak składa) - ward i hoteka, z tym, że wolę whip of agony jeden atak więcej, a jeszcze mogę tarczy używać, co ma spore znaczenie, bo kolo specjalnie twardy nie jest.
Jeden pegaz ma som i pendanta (mniejszy power, ale to bsb wiec priorytetem jest, by nie zginał zbyt szybko), drugi cloak of hag graef i przerzut save'a. Caddy koniecznie z metalem i wardem na 4+ na pierwszą ranę - sygnaturka z metalu jest dobra, szczególnie na wszystkich kosciach. I tak wszystko jest jeszcze do sprawdzenia - nie mam teraz czasu grać, a nie wiem, czy właśnie shades lub DR nie byliby lepsi od RBT. Dodatkowo będę musiał spróbować wystawić 30-40 warriorów do ściągania stedafasta elitom, bo jak wpadałem w jakiś kloc za 500 pts to często się okazywało, że walkę wygrywam bez problemów, ale nie zdążę tego zabić (ewentualnie mi monster padnie w drugiej rundzie, bo kloc dostał okkham mindrazor). A 7 szeregów z warriorów mogłoby pomóc szybciej rozwiązać sprawę.
To była rozpa na WE, gdzie połowienie siły od strzelania nic nie daje, a hoteka też nie potrzebowałem.
Normalnie lord ma to, co napisał Barbara zresztą sam to wrzuciłem kilka stron temu - sam się tak składa) - ward i hoteka, z tym, że wolę whip of agony jeden atak więcej, a jeszcze mogę tarczy używać, co ma spore znaczenie, bo kolo specjalnie twardy nie jest.
Jeden pegaz ma som i pendanta (mniejszy power, ale to bsb wiec priorytetem jest, by nie zginał zbyt szybko), drugi cloak of hag graef i przerzut save'a. Caddy koniecznie z metalem i wardem na 4+ na pierwszą ranę - sygnaturka z metalu jest dobra, szczególnie na wszystkich kosciach. I tak wszystko jest jeszcze do sprawdzenia - nie mam teraz czasu grać, a nie wiem, czy właśnie shades lub DR nie byliby lepsi od RBT. Dodatkowo będę musiał spróbować wystawić 30-40 warriorów do ściągania stedafasta elitom, bo jak wpadałem w jakiś kloc za 500 pts to często się okazywało, że walkę wygrywam bez problemów, ale nie zdążę tego zabić (ewentualnie mi monster padnie w drugiej rundzie, bo kloc dostał okkham mindrazor). A 7 szeregów z warriorów mogłoby pomóc szybciej rozwiązać sprawę.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.