VIII edycja kontra szczury
Moderator: Hoax
Re: VIII edycja kontra szczury
Grałem takim czymś tylko jeden raz i niestety nie miał okazji za dużo powalczyć, jakiś śmieć tylko zamiótł ale punkty ładnie trzyma. Do tego jeszcze stosuje taki myk. Wystawiam Warlocka za 15 pts ze Skavenbrew, czyli hero wychodzi za 65 pts i daje boosta albo clanratom albo Stormverminom.
@Matusz banner z flaming atakami jest taki sobie, trafisz na jakieś unity z immune to fire i masz kloc bezwartościowy a itemów z odpornością na flaming jest sporo. 2d6 st 2 hitów też szału nie robi ale przydaje się do skuteczniejszego żezania śmiecia a i jakieś elfiaki z To 3 lubią od tego umrzeć.
@Matusz banner z flaming atakami jest taki sobie, trafisz na jakieś unity z immune to fire i masz kloc bezwartościowy a itemów z odpornością na flaming jest sporo. 2d6 st 2 hitów też szału nie robi ale przydaje się do skuteczniejszego żezania śmiecia a i jakieś elfiaki z To 3 lubią od tego umrzeć.
na razie odpoczywam od turniejów (jedynie DMP ale to jeszcze 7 edycja), a o tym myślałem w kontekście bitew z DE na hydrach i WE na treekinach bardziej, z którymi często grywam w klubie. Chociaż od tu i tu wydaje mi się że zejdą w 2-3 tury więc raczej nie przetestuje tego. Wiem niestety że nie jest to uniwersalne combo
niezłe!Lazur pisze:Wystawiam Warlocka za 15 pts ze Skavenbrew, czyli hero wychodzi za 65 pts i daje boosta albo clanratom albo Stormverminom.
Nie inaczej. Grałem taką większą bitwę (wybaczcie niepomalowane modele), i wstawiłem skvenbrew do oddziału ok. 30 clanów. ( na tym zdjęciu w prawym dolnym rogu) Liczyłem że będzie jakiś fajny wynik, a tu wypadła "6". :] Na ostatnim zdjęciu w zalinkownej galerii u góry widać resztki tego oddziału który raptem wziął udział w jendej rundzie HtH... Ściągałem szczury garściami. Całe szczęście był tam warlord na litterze robił za "fillera", np. jeśli chodzi o linie. W życiu już nie wstawię skavenbrew do jakiejś drogiej jednostki.Qc-Rat pisze:Taaa poczekaj aż w ważnej bitwie rzucisz 6 i stracisz z tego skavenbrewa 25 - 30 sztormów _-_
30 clanratów to nie jest droga jednostka:P Skavenbrew nie używa się w pierwszej turze tylko zaraz przed walką. Nie jest wyznaczony czas użycia i możesz to zrobić w dowolnym momencie. Możesz nawet wogóle go nie używać jak widzisz że Twój oddział nigdzie nie dojdzie albo nie ma dla niego przeciwnika z którym by sobie nie poradził bez tego a akurat 6 efekt jest super. na hordowym oddziale daje 70 ataków z siłą 3 (ze spearami) a na hordówce to te 3-4 d6 zabitych modeli od pękających z podniety serduszek nie boli.
Mam pytanie, bo nie wiem dokładnie jak to jest z magią w 8ed. Według zasad można mieć tylko jeden czar na armię. Elektryk może wymienić jeden czar na piorun, czyli skoro posiada taką zasadę specjalną dwóch elektryków może powtórzyć czar. W takim wypadku szarak, który wylosował piorun może go zatrzymać? On jedynie może wymienić czar na 13'tkę lub teleport.
I w drugą stronę, szarak wymienia czar na teleport, czy inżynier również może go mieć w bitwie?
I w drugą stronę, szarak wymienia czar na teleport, czy inżynier również może go mieć w bitwie?
podstawowy czar seera to skiterleap wiec może go mieć jeśli ktoś już ma (ale jak rzuci po elektryku który już ma błyskawicę to chyba nie może mieć już sam błyskawicy, a jak rzuci przed to moga obaj) a elektryk ma błyskawicę jako podstawowy i też może mieć jak ktoś już ma (i jeśli wylosuje po seerze zajętego już skiterleapa to wydaje mi się że nie może go mieć drugi raz, a jak rzuci przed seerem to obaj mogą).
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
kiedyś był tylko jeden pewniak- jest to armia hordowa.. teraz już tego nawet nie wiadomo:D
jak nigdy nie grałeś w wfb to czemu czytasz o szczurach? tez bym nie rozumiał o czym inni mówią w kontekście zasad i armii których nie znam, to nie jest dyskusja o mocności tej armii tylko przemyślenia o tym co się zmieniło, jak się teraz będzie grać. a jak zamierasz zbierać armię to oglądnij najpierw figurki i wybierz co sie podoba. chcesz miażdżyć to wybierz HE, to akurat armia chyba najbardziej niezrównoważona na tę edycję.
na moje oko w górnej połowie armii sa szczury, ale nie top 3 na pewno.
jak nigdy nie grałeś w wfb to czemu czytasz o szczurach? tez bym nie rozumiał o czym inni mówią w kontekście zasad i armii których nie znam, to nie jest dyskusja o mocności tej armii tylko przemyślenia o tym co się zmieniło, jak się teraz będzie grać. a jak zamierasz zbierać armię to oglądnij najpierw figurki i wybierz co sie podoba. chcesz miażdżyć to wybierz HE, to akurat armia chyba najbardziej niezrównoważona na tę edycję.
na moje oko w górnej połowie armii sa szczury, ale nie top 3 na pewno.
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
a tak swoją drogą... myślicie że jakieś szczurze przedmioty na 8ed będa się lepiej sprawdzać dzięki zmianom w zasadach/dodatkowym przedmiotom z rulebooka? albo jakieś ciekawe buildy?
mi na razie chodzi po głowie fellblade na warlordzie (dawniej raczej tylko z masterassem używany) którego obecnie można dostawić do combatu np z boku jak wpadnie jakieś bydlę, dzięki wysokiej I powinien walić przed większością wrogów i zamordować;]
ass zwykły z potionem siły i np weepingiem, permanentny asf i wysoka inicjatywa powinny mu dawać rerole nietrafień.. może być również fajny na wyjęcie stwora/herosa;] kwestia jeszcze jak się teraz gra na ukrywanie herosów, czy trzeba deklarować gdzie jest ukryty jak bywało na turniejach czy nie trzeba jak opisali w armybooku.. też dałoby to nowe możliwości;]
mi na razie chodzi po głowie fellblade na warlordzie (dawniej raczej tylko z masterassem używany) którego obecnie można dostawić do combatu np z boku jak wpadnie jakieś bydlę, dzięki wysokiej I powinien walić przed większością wrogów i zamordować;]
ass zwykły z potionem siły i np weepingiem, permanentny asf i wysoka inicjatywa powinny mu dawać rerole nietrafień.. może być również fajny na wyjęcie stwora/herosa;] kwestia jeszcze jak się teraz gra na ukrywanie herosów, czy trzeba deklarować gdzie jest ukryty jak bywało na turniejach czy nie trzeba jak opisali w armybooku.. też dałoby to nowe możliwości;]
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
Małe możliwości ma te assasin imo - a kosztuje sporo, ukrycie... pewnie w którychś slavach ; ) ? Warlord z fellbaldem jest nieprzezywalny - byle co go wciąga bo ochrony nie ma żadnej próbowałem go wpakować w ten biedne ogry żeby miał LoS ale wtedy trafiasz na przeciwnika z deathem i pa - brak warda boli! a z gutterami od boku nie wyjdzie - assasin może przynajmniej to zrobić ; )
IDę - moja kontra to rezygnacja z dzwonka na rzecz dużego klocka sztromów - więcej celów i jak mi rozwali generała z dwellers below to mnie to nie wzruszy ^ ^ Niestety - poza deathstarem opartym na life'ie to nie jest jakieś full wypas combo... wiec być może wrócę do klasyka dzwon + 200 slavów
Park maszynowy imo nie ma porównania z kopem 2x Abomka + Kółko. Działo ... w zasadzie tylko na czołgi reszta to taki dodatek w efekcie bo mało jest ciekawych celów dla niego - a kółko przynajmniej twarde jest i mobilne i ogólnie wkurza ; )
też planuję jechać, mam pewną ideę na deathstary ale to surpprise:P muszę go jeszcze potestować trochę.
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria