Imperium 2900
Imperium 2900
Pomysł na wypróbowanie greatswordów .
1 Arch Lector of Sigmar @ 249.0 Pts
General; Barding;Shield;
Crown of Command [35.0]
Dawn Armour [35.0]
Sword of Anti-Heroes [30.0]
Warhorse @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord of the Jade Order @ 240.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Rod of Power [30.0]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 139.0 Pts
Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Luckstone [5.0]
1 Captain @ 147.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [15.0]
Warhorse
40 Halberdiers @ 220.0 Pts
Fcg
13 Knightly Orders @ 384.0 Pts
Razor Standard [45.0]
Lance , Fcg
16 Crossbowmen @ 148.0 Pts
Fcg
30 Greatswords @ 330.0 Pts
Fcg
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 110.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Models in Army: 114
Total Army Cost: 2797.0
mały prist do gt , bsb i lektor do kawy , duży mag zależnie od sytuacji. Brakuje tylko pegazisty .
Oceniajcie .
1 Arch Lector of Sigmar @ 249.0 Pts
General; Barding;Shield;
Crown of Command [35.0]
Dawn Armour [35.0]
Sword of Anti-Heroes [30.0]
Warhorse @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord of the Jade Order @ 240.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Rod of Power [30.0]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 139.0 Pts
Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Luckstone [5.0]
1 Captain @ 147.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [15.0]
Warhorse
40 Halberdiers @ 220.0 Pts
Fcg
13 Knightly Orders @ 384.0 Pts
Razor Standard [45.0]
Lance , Fcg
16 Crossbowmen @ 148.0 Pts
Fcg
30 Greatswords @ 330.0 Pts
Fcg
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 110.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Models in Army: 114
Total Army Cost: 2797.0
mały prist do gt , bsb i lektor do kawy , duży mag zależnie od sytuacji. Brakuje tylko pegazisty .
Oceniajcie .
Pominę herosów bo mam całkiem inną wizję.
Halabardy bez mocnego dopakowania magicznego i bez detachmenta mogą mieć ciężko.
Kawalerię wolę z dwurąkami (inicjatywa). Niby o punkcik lepszy save i ward 6 z przodu w HTH ale z drugiej strony lance w walce niewiele zrobią w drugiej turze.
Kusze. poszukałbym punktów na zrobienie 2 oddziałów po 10. Powodem jest spory park maszynowy. Masz 3 duże działa i jedno małe (tank). Blastera bym wywalił i wsadził jeszcze jeden placek (mortar). Prawdę mówiąc masz max 2 tury strzelania przy obecnej mechanice (musisz przycelować z dział w screenujące zazwyczaj fasty, nie możesz z dział celować w oddziały związane z walką oraz w swoje oddziały). Przy 3 plackach i 2 oddziałach kusz ściągniesz 1 screena na pewno, a może nawet 2 w turze robiąc miejsce dla dział. Oczywiście nie każdy gracz wystawia smoka czy innego potwora, ale jeżeli nie ma smoka to na ma straszną kawalerię którą ostrzał z działa/hellstorma osłabi. Jak nie ma kawalerii to ma super wypasiony 30+ oddział piechoty z bohateriami, w który ciężko nie trafić z 3 wzorników.
Halabardy bez mocnego dopakowania magicznego i bez detachmenta mogą mieć ciężko.
Kawalerię wolę z dwurąkami (inicjatywa). Niby o punkcik lepszy save i ward 6 z przodu w HTH ale z drugiej strony lance w walce niewiele zrobią w drugiej turze.
Kusze. poszukałbym punktów na zrobienie 2 oddziałów po 10. Powodem jest spory park maszynowy. Masz 3 duże działa i jedno małe (tank). Blastera bym wywalił i wsadził jeszcze jeden placek (mortar). Prawdę mówiąc masz max 2 tury strzelania przy obecnej mechanice (musisz przycelować z dział w screenujące zazwyczaj fasty, nie możesz z dział celować w oddziały związane z walką oraz w swoje oddziały). Przy 3 plackach i 2 oddziałach kusz ściągniesz 1 screena na pewno, a może nawet 2 w turze robiąc miejsce dla dział. Oczywiście nie każdy gracz wystawia smoka czy innego potwora, ale jeżeli nie ma smoka to na ma straszną kawalerię którą ostrzał z działa/hellstorma osłabi. Jak nie ma kawalerii to ma super wypasiony 30+ oddział piechoty z bohateriami, w który ciężko nie trafić z 3 wzorników.
Mimo tytulu, widze, z rozpa jest na 2800? Na Thunderstompa?
Rozpa bardzo fajna i bardzo mocna. Udało Ci sie polaczyc przyjemne z pozytecznym. Powinno dac rade na kazdy scenariusz. Widze tez, ze ograniczenia (pewnie poza brakiem drugiego tanka) bardzo tej rozpy nie dotknely.
Jedno czego mi brakuje, to tanie przeszkadzaczki. Moze jacys pistoliersi/outruderzy albo jeszcze lepiej - małe detachmenty do kloców? Np. kosztem helllblastera, ktory wydaje sie malo efektywny i zbedny przy takiej liczbie lepszych maszyn?
Taki kloc kosztuje tylko 330pkt? Jak ludzie mogą tego nie brać(/brać tak rzadko)?!30 Greatswords @ 330.0 Pts
Fcg
Rozpa bardzo fajna i bardzo mocna. Udało Ci sie polaczyc przyjemne z pozytecznym. Powinno dac rade na kazdy scenariusz. Widze tez, ze ograniczenia (pewnie poza brakiem drugiego tanka) bardzo tej rozpy nie dotknely.
Jedno czego mi brakuje, to tanie przeszkadzaczki. Moze jacys pistoliersi/outruderzy albo jeszcze lepiej - małe detachmenty do kloców? Np. kosztem helllblastera, ktory wydaje sie malo efektywny i zbedny przy takiej liczbie lepszych maszyn?
Z drugiej strony kloc 20 swordmasterów fcg kosztuje tyle samo i prawie nikt ich nie wystawia...
Pytasz dlaczego nie pojawiają się zbyt często. Special zdominowane jest przez park maszynowy i Inner Circle ot cała tajemnica. Gdyby byli w rare lub z opcją core z powiedzmy generałem ^_^
Pytasz dlaczego nie pojawiają się zbyt często. Special zdominowane jest przez park maszynowy i Inner Circle ot cała tajemnica. Gdyby byli w rare lub z opcją core z powiedzmy generałem ^_^
A to niby dlaczego? Bo chyba nie z powodu zasady "parry"...dziik pisze: Niby o punkcik lepszy save i ward 6 z przodu w HTH .
As final caveat, the parry save cannot be claimed
by Frenzied warrior - they're far too bonkers to
think overmuch about their own personal safety -
nor can it be used by mounted models.
klocek 21 WL z FCG kosztuje 345... na turnieju wystawiłem dwa takie, wiec 2x 30 GS też by przeszło.dziik pisze:Z drugiej strony kloc 20 swordmasterów fcg kosztuje tyle samo i prawie nikt ich nie wystawia...
W warunkach 8 edycji te oddziały są tanie i bardzo skuteczne,
wypłacają dużo ataków z wysoką siłą i nie popłyną tak łatwo przy słabszych rzutach (dzięki stubbornowi).
a dzięki 2 takim oddziałom można spokojnie wymanewrować przeciwnika - jeden z nich bierze na klatę najgorsze rzeczy i trzyma 2-3 tury, w tym czasie drugi robi rajd po reszcie armii
Pomyliłem sie z nazwą tematu(przyzwyczajenie )
@Bless Moze i ludzie wystawiali gdyby był w innym slocie , przy natłoku mortarów i cannonów trudno zmieścić jeszcze greatswordów.
A hellblaster jak narazie sprawdza sie świetnie. Taka mantysia boi sie podejść w jego zasięg , fasty i śmieci nie skirmiszowe kosi aż miło , zresztą coś musi bronić maszyn . Co do fastów to średnio mam co wyrzucić i tak na fasta zostaje tylko 70 pkt w specjalach więc nie wejdzie. A w sumie halabardników można zrobić 20 i dasć po 10 detki do nich i greatswordów to też jakiś pomysł.
@dzik halabardy są tu czymś w rodzaju śmiecia. Kawaleria nie ma zabijać , ma nie ginąć .
A pozatym (średnio jestem na bieżąco) wydaje mi sie że ls uściśli strzelanie z cannonów na naszą korzyść .
@Bless Moze i ludzie wystawiali gdyby był w innym slocie , przy natłoku mortarów i cannonów trudno zmieścić jeszcze greatswordów.
A hellblaster jak narazie sprawdza sie świetnie. Taka mantysia boi sie podejść w jego zasięg , fasty i śmieci nie skirmiszowe kosi aż miło , zresztą coś musi bronić maszyn . Co do fastów to średnio mam co wyrzucić i tak na fasta zostaje tylko 70 pkt w specjalach więc nie wejdzie. A w sumie halabardników można zrobić 20 i dasć po 10 detki do nich i greatswordów to też jakiś pomysł.
@dzik halabardy są tu czymś w rodzaju śmiecia. Kawaleria nie ma zabijać , ma nie ginąć .
A pozatym (średnio jestem na bieżąco) wydaje mi sie że ls uściśli strzelanie z cannonów na naszą korzyść .
Po dłuższych przemyśleniach i testach doszedłem do wnoisku że altar jest niepotrzebny(za słaby).
Na niektóre armie jest nic nie robi (chaos , imperium , dwarfy, ). Gdyby dostawała góra na 6+
to spoko a tak za miękki jest. A tego bounda nikt ogarnięty ci nie wpuści .
Na niektóre armie jest nic nie robi (chaos , imperium , dwarfy, ). Gdyby dostawała góra na 6+
to spoko a tak za miękki jest. A tego bounda nikt ogarnięty ci nie wpuści .