Favour of the Gods+Chosen+Warshrine

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Favour of the Gods+Chosen+Warshrine

Post autor: Karli »

W oddziale Chosenów siedzi character z przedmiotem Favour of the gods (beared may adjust EoTG chart by +/- 1. Can not modify natural 2).

Stąd dwa pytania:
1. Czy charakter może modyfikować rzut EoTG chart o +/- 1 dla oddziału gdy w nim siedzi?
2. Jeśli tak, to czy może modyfikować specjalnie ten rzut na taką wartość jakiej oddział mieć nie może (np. 2 lub 7, ew. na wynik jaki już jest z drugiego warshrine) po to aby spowodować przerzut na tabeli?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

1. Tak
2. Tak

kauczuk
Mudżahedin
Posty: 317

Post autor: kauczuk »

czy to nie jest tak ze jak masz np 567 i masz juz 67 (czym kolwiek sa- to pytanie teoretyczne) i wyrzucimy 6 to nie mozna zmienic na 7 bo to juz mamy a tylko na 5 bo tego nie?

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

1. Oczywiście że nie może. Rzut Oczka na chosenów nie działa na bohatera a w opisie przedmiotu jest napisane wyraźnie "(...)to his roll." Jeśli chcesz tego używać to wykup to championowi chosenów.
2. Można przesuwać na coś co już masz i przerzucać za każdym razem.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Nie wprowadzaj człowieka w błąd. Naturalny rzut przypisany chosenom z zasady wybrańców można przerzucić favorką tylko jeśli jest ona na czempionie chosenów. Blessy z warshrineów można przerzucać do woli postacią siedzącą w wybrańcach i mającą favorkę...

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Bless działa na cały unit i to prawda. Ale dlaczego bohater miałby przesuwać rzut na oczko dla całego oddziału? Poprzesz to jakimś cytatem? Sytuacja analogiczna: Jeśli masz dowolnego bohatera z przerzutem jednej kości to nie możesz nim przerzucać breaków całego oddziału.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Jak mi nie wierzysz wrzuć w pytania i odpowiedzi... Mi już nad oczywistą sprawą nie chce się już szarpać...

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

to nie bohater, tylko champion, który jest częścią oddziału
kauczuk pisze:czy to nie jest tak ze jak masz np 567 i masz juz 67 (czym kolwiek sa- to pytanie teoretyczne) i wyrzucimy 6 to nie mozna zmienic na 7 bo to juz mamy a tylko na 5 bo tego nie?
możesz zmienić sobie na to co już masz i w konsekwencji przerzucić

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Bohater jest częścią oddziału, bless jest rzucany na oddział, korzyści czerpie tak bohater jak i oddział. Więc tak, bohater z favorką może zmieniać wynik:)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Mam pytanie o oczko a nie chcę już zaśmiecać forum tworząc nowy temat więc piszę tu.

Czy jeśli mam bohatera z save 1+ i wyrzucę na tabelce +1 armour save to mam save na 0+ czy przerzucam tabelkę?

W RB jest napisane że można mieć max 1+, a w AB że oczko może zwiększyć save do max 0+. Czy w tym przypadku AB>RB?

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Działa Ci +1AS, ale bez efektu (nie przerzucasz).

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

X.Maciek pisze:W RB jest napisane że można mieć max 1+, a w AB że oczko może zwiększyć save do max 0+. Czy w tym przypadku AB>RB?
mozesz miec sv mniejezego ale zawsze sie uzywa od 1+
Page 43 – Saving Throws
Change the third paragraph to “Note that a save of any kind
can never be better than 1+. This does not prevent a model
having items or special rules that would take the save even
lower, it simply caps the saving throw at 1+. Also, remember
that a roll of 1 is always a failure.”

Cibi
Mudżahedin
Posty: 258

Post autor: Cibi »

Jeżeli Favour of the Gods jest na bohaterze, to pozwala przerzucać rzut na EotG z Warshrine'a, ale nie rzut przysługujący chosenom przez bitwą. I do tego:
2. Jeśli tak, to czy może modyfikować specjalnie ten rzut na taką wartość jakiej oddział mieć nie może (np. 2 lub 7, ew. na wynik jaki już jest z drugiego warshrine) po to aby spowodować przerzut na tabeli?
Choseni przerzucają wynik 2 i 7 tylko dla swojego rzutu przed bitwą - nie mogą przerzucić efektu blessa z Warshrine'a.
Natomiast jeśli Favour of the Gods ma champion chosenów, to może zmodyfikować rzut oddziału przed bitwą na 2 lub 7, aby go przerzucić.
Zaś w trakcie bitwy, przy blessie z Warshrine'a można zmodyfikować rzut tak, aby go przerzucić zarówno mając Favour na championie, jak i na herosie.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

:idea: dlatego najlepiej trzymać na championie i po sprawie

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

gerald_tarrant pisze::idea: dlatego najlepiej trzymać na championie i po sprawie
dodatkowo przerzut z feara/terroru, prszysluguje tylko za oddzial wiec kombinacje z maska nic nie daja :)

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Wczoraj polozylem lapki na ab wochu i chcialbym podniesc temat.

Mianowicie w opisie favour jest wyraznie napisane, ze "bearer may modify", natomiast przy opisie chosenow jest "unit". Nikt z LS sie w temacie nie wypowiadal, ale chcialbym miec pewnosc, ze kombo chosenami z faworka jest full legit.

Dla niezorientowanych:
- choseni moga raz na poczatku gry dostac efekt z tabelki oka, przerzucajac wynik 2 oraz 7
- champion chosenow ma przedmiot favour of the gods, ktory pozwala wlascicielowi modyfikowac rzut tabelki o 1

Stad pytanie:
- czy mozna za pomoca favour na championie zmodyfikowac wynik, ktory dziala na caly oddzial, czy to z pierwszego rzutu przed bitwa, czy tez ewentualne pozniejsze z warshrinow?

I przykladowe zastosowanie tego, zeby nie bylo watpliwosci zadnych, jesli przejdzie, ze to legit:

1. Choseni z faworka rzucaja na tabelke przed bitwa, - wyniki 2, 3, 6, 7, 8 moga przerzucic po modyfikatorze z faworki.
2. W kolejnych turach moga modyfikowac wynik oka ze shrina o 1.

Prosilbym o stanowisko LS.

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

swieta_barbara pisze: Stad pytanie:
- czy mozna za pomoca favour na championie zmodyfikowac wynik, ktory dziala na caly oddzial, czy to z pierwszego rzutu przed bitwa, czy tez ewentualne pozniejsze z warshrinow?
Q. If the Favour of the Gods enchanted item is given to the
champion of a unit of Chosen, can the unit benefit from it when it
makes its roll in the Eye of the Gods table before the game? And
when it makes a roll thanks to a Chaos Warshrine? (p115)
A. Yes.
to tyle w kwestii czy moze dac na caly unit, a czy moze modyfikowac aby miec przerzut to nie wiem nieststy.
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Najs :]
Nie wiem jak to moglem wczesniej przegapic. Dzieki.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

jurak pisze:
gerald_tarrant pisze::idea: dlatego najlepiej trzymać na championie i po sprawie
dodatkowo przerzut z feara/terroru, prszysluguje tylko za oddzial wiec kombinacje z maska nic nie daja :)
To ja jeszcze do tego wroce. Choseni ze sztandarem terror przerzucaja efekt 9? Wydaje mi sie, ze tak, ale czy na pewno?

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Tak, mając wailing banner i favorke w swoim pierwszym rzucie przerzucaja: 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, więc mogą tak naprawde wyrzucić tylko 4, 5, a rzuty 11 i 12 dają już nam wszystko czego trzeba:)

Pytanie z mojej strony: jeśli czempion ma maske z terrorem to cały oddział przerzuca terror i fear tak?

EDIT

i cytat
re-roll if alread causing Fear or Terror
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

ODPOWIEDZ