Haje - Ognisty podmuch
Haje - Ognisty podmuch
Próbowałem zrobić kontrę do standardu Drakenhofa Vc i wyszło mi coś takiego :
1 Archmage @ 360 Pts (High Magic)
General
Magic Level 4
Book of Hoeth [100.0]
1 Mage @ 175 Pts (High Magic)
Magic Level 2
Sigil of Asuryan [40.0]
1 Noble @ 176 Pts
Heavy Armor, Shield
Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
28 First Archers @ 343 Pts
Standard Bearer, Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Hawkeye @ [10.0] Pts
20 Lothern Sea Guard @ 285 Pts
Standard Bearer, Musican
1 Sea Master @ [10] Pts
25 Phoenix Guard @ 455 Pts
Standard Bearer, Musician
Banner of Sorcery [50] Pts
1 Keeper of the Flame @ [12] Pts
22 Swordmasters of Hoeth @ 385 Pts
Standard Bearer, Musician
Banner od Arcane Protection [25] Pts
1 Bladelord @ [12] Pts
8 Dragon Princes of Caledor @ 320 Pts
Standard Bearer, Musican
Banner of Ellyrion @ [15] Pts
1 Drakemaster @ [35] Pts
The Amulet of Light
Total Army Cost: 2499
Pomysł jest taki : Arcymagiem zgarniam Vaula, Flames of Phoenix i Fury of Khaine.Jak się uda to i Arrow Attraction.Z książki Vaulem staram się zniszczyć Drakenhofa i Helma nim dojdzie do combatu.Później bawie sie w piromana.Przysmażam Gwardie i nie tylko.Swordzi mielą w 2 tury wszystko.Kawą z magicznymi atakami mielę Wrajty, flankuję.Może uda mi sie nawet podjechac pod wrogiego Gienka.Wargulf spada od łuczników i magii w razie co.Ghule spadają od łuczników z Arrow Attraction.To tak z grubsza
Małemu magowi mogę dać Ring of Corin zamiast Sigila ale w sumie nie wiem czy warto.
Komentarze mile widziane
1 Archmage @ 360 Pts (High Magic)
General
Magic Level 4
Book of Hoeth [100.0]
1 Mage @ 175 Pts (High Magic)
Magic Level 2
Sigil of Asuryan [40.0]
1 Noble @ 176 Pts
Heavy Armor, Shield
Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
28 First Archers @ 343 Pts
Standard Bearer, Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Hawkeye @ [10.0] Pts
20 Lothern Sea Guard @ 285 Pts
Standard Bearer, Musican
1 Sea Master @ [10] Pts
25 Phoenix Guard @ 455 Pts
Standard Bearer, Musician
Banner of Sorcery [50] Pts
1 Keeper of the Flame @ [12] Pts
22 Swordmasters of Hoeth @ 385 Pts
Standard Bearer, Musician
Banner od Arcane Protection [25] Pts
1 Bladelord @ [12] Pts
8 Dragon Princes of Caledor @ 320 Pts
Standard Bearer, Musican
Banner of Ellyrion @ [15] Pts
1 Drakemaster @ [35] Pts
The Amulet of Light
Total Army Cost: 2499
Pomysł jest taki : Arcymagiem zgarniam Vaula, Flames of Phoenix i Fury of Khaine.Jak się uda to i Arrow Attraction.Z książki Vaulem staram się zniszczyć Drakenhofa i Helma nim dojdzie do combatu.Później bawie sie w piromana.Przysmażam Gwardie i nie tylko.Swordzi mielą w 2 tury wszystko.Kawą z magicznymi atakami mielę Wrajty, flankuję.Może uda mi sie nawet podjechac pod wrogiego Gienka.Wargulf spada od łuczników i magii w razie co.Ghule spadają od łuczników z Arrow Attraction.To tak z grubsza
Małemu magowi mogę dać Ring of Corin zamiast Sigila ale w sumie nie wiem czy warto.
Komentarze mile widziane
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
nie wiem jak, ale daj BSB DA zamiast HA.
poza tym z chęcią bym zobaczył jak te Twoje klocki uganiają się za jakimiś mobilnymi śmieciami
poza tym z chęcią bym zobaczył jak te Twoje klocki uganiają się za jakimiś mobilnymi śmieciami
Moge ewentualnie dac małemu magowi Ring of Corin i Gem of Courage - wtedy zmiesci sie DA.Asassello pisze:nie wiem jak, ale daj BSB DA zamiast HA.
Asassello pisze:
poza tym z chęcią bym zobaczył jak te Twoje klocki uganiają się za jakimiś mobilnymi śmieciami
A po co sie maja uganiac.Od tego mam łuczników, lothernów, magie i jakby co Kawę.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
Jak magia i kawaleria będą zajmowały się śmieciami to nie zrobisz tego o czym piszesz w pierwszym poście.Asassello pisze: poza tym z chęcią bym zobaczył jak te Twoje klocki uganiają się za jakimiś mobilnymi śmieciami
A po co sie maja uganiac.Od tego mam łuczników, lothernów, magie i jakby co Kawę.
Ale to tylko teoria - jedna z wielu.
Daj znać jak poszły bitwy.
pozdrawiam
-
- Oszukista
- Posty: 837
High magic jest fajna, ma tylko 1 wadę: tylko 2 czary warte rzucania na 5-6 kościach. Fakt, że i tak zjadasz sobie nimi całą fazę magii, ale pewien niedosyt pozostaje. Inna sprawa, że rzucenie flamesów+drain magic właściwie wyłącza fazę magii przeciwnika (minimum 3 kości idą na rozproszenie flamesów)
Dlatego napisałęm z grubsza Nic mi nie przeszkadza rzucic pare czarów na gwardie i pare na smieci Kawą moge zdjac smieci "po drodze".Moim celem jest osłabienie/wybycie gwardii ale to tylko teoria jak sam powiedziałeś.
I własnie te dwa czary maja wejsc z ifki.Reszte rzucam na 2-3 kostkach.Flames i Vaul bardzo mi sie podobaja dlatego wlasnie chce sie pobawic troche High Magicemiel_regis pisze:High magic jest fajna, ma tylko 1 wadę: tylko 2 czary warte rzucania na 5-6 kościach. Fakt, że i tak zjadasz sobie nimi całą fazę magii, ale pewien niedosyt pozostaje. Inna sprawa, że rzucenie flamesów+drain magic właściwie wyłącza fazę magii przeciwnika (minimum 3 kości idą na rozproszenie flamesów)
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
Arcyma z BoH z High magic jest świetną kontrą na takie VC jakimi grał choćby Barbarosa. W pierwszej turze wyłączasz drakenhofa, a bez niego gwardia nie ma szans w starciu z naszą piechotą. Do tego dochodzą płomienie i furia, w krytyczny combat można wrzucić warda.
Pytanie, jak ta rozpa sprawdzi się na inne armie.
Pytanie, jak ta rozpa sprawdzi się na inne armie.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
I jak obiecałem info od kumpla :
Magia Life
Kolega grał pierwszy raz w życiu HE i na 8 ed pierwsza bitwa i w pierwszej dostał WOCH gdzie każdy powinien wklepać 15:5 a on przez to że nie wzmocnił SM nie szarżował na klocek worriorów to :/
2 bitwa. nie mówił ale wygrał (tyle wiem że tu też kilka błędów który doświadczony grach HE nie popełnił by)
3 bitwa Empire przez scenariusz przegrał 15:5 (scenariusz z domkiem) tu się nie wypowiadam co kupel robił ale masa błędów.
Ogólnie rozpa ok ale magia musi być dobrze przemyślana czyli Life,shadow,dead jedna z tych 3 i jest ok
SM na life wymiatają
tanki z tej armii robią masakrę (i tu się kłania magia dead'a)
PG w tej liczbie są świetni DP się spisują
SG w miarę ale dają rade
Magia Life
Kolega grał pierwszy raz w życiu HE i na 8 ed pierwsza bitwa i w pierwszej dostał WOCH gdzie każdy powinien wklepać 15:5 a on przez to że nie wzmocnił SM nie szarżował na klocek worriorów to :/
2 bitwa. nie mówił ale wygrał (tyle wiem że tu też kilka błędów który doświadczony grach HE nie popełnił by)
3 bitwa Empire przez scenariusz przegrał 15:5 (scenariusz z domkiem) tu się nie wypowiadam co kupel robił ale masa błędów.
Ogólnie rozpa ok ale magia musi być dobrze przemyślana czyli Life,shadow,dead jedna z tych 3 i jest ok
SM na life wymiatają
tanki z tej armii robią masakrę (i tu się kłania magia dead'a)
PG w tej liczbie są świetni DP się spisują
SG w miarę ale dają rade
No to jak kumpel niedoświadczony to średnio coś można stwierdzić.Problem moze byc taki ze Swordzi beda spadac od maszyn jeszcze szybciej niz Lioni A na Tanka tak jak mowisz tylko Shadow lub Death ale z drugiej strony starsznie bym sie chciał High Magic pobawic. No nic trzeba rozpą pograc i zobaczyć. Dzieki za info Szymon.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"