HE 2999 na M&M
HE 2999 na M&M
Prince @ 325.0 Pts
General; Halberd; Longbow; Dragon Armour
Vambraces of Defence
Crown of Command
Enchanted Shield
Great Eagle
Archmage @ 360.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Book of Hoeth
Mage @ 180.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Loremasters Cloak
Ironcurse Icon
Noble @ 186.0 Pts
Banner of the World Dragon
Noble @ 177.0 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield
Helm of Fortune
Potion of Foolhardiness
Great Eagle
Noble @ 193.0 Pts
Dawnstone
Dragonhelm
Sword of Might
Great Eagle
30 Lothern Seaguard @ 415.0 Pts
Shield; fcg
15 Archers @ 180.0 Pts
Standard; Musician
15 Archers @ 180.0 Pts
Standard; Musician
20 Swordmasters @ 390.0 Pts
fcg, Talisman of Loec
20 Swordmasters @ 345.0 Pts
fcg, Amulet of Light
Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 98
Total Army Cost: 2981
Taktyka na warpa (6 lighta).
3 lataczy klepaczy do robienia zamieszania, niszczenia maszyn, wybijania magow i zajmowania strzelcow (nasi SM musza dosjsc do kombatu).
Lord moze zatrzymac najniewygodniejszy odddzial (lub wbijac sie na odddzialy z wieksza iloscia magow i powoli ich zabijac).
lekkie strzelanie to omiecenia planszy z przeszkadzajek.
mam niewykorzystane 19 ptk (wywalajac luk z lorda 29ptk), chcialbym zachowac taki trzon armii, jakies propozycje?
czy czar warp podwaja M lataczy (z 10 na 20)?
lepsza slomka czy dwurak?
General; Halberd; Longbow; Dragon Armour
Vambraces of Defence
Crown of Command
Enchanted Shield
Great Eagle
Archmage @ 360.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Book of Hoeth
Mage @ 180.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Loremasters Cloak
Ironcurse Icon
Noble @ 186.0 Pts
Banner of the World Dragon
Noble @ 177.0 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield
Helm of Fortune
Potion of Foolhardiness
Great Eagle
Noble @ 193.0 Pts
Dawnstone
Dragonhelm
Sword of Might
Great Eagle
30 Lothern Seaguard @ 415.0 Pts
Shield; fcg
15 Archers @ 180.0 Pts
Standard; Musician
15 Archers @ 180.0 Pts
Standard; Musician
20 Swordmasters @ 390.0 Pts
fcg, Talisman of Loec
20 Swordmasters @ 345.0 Pts
fcg, Amulet of Light
Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 98
Total Army Cost: 2981
Taktyka na warpa (6 lighta).
3 lataczy klepaczy do robienia zamieszania, niszczenia maszyn, wybijania magow i zajmowania strzelcow (nasi SM musza dosjsc do kombatu).
Lord moze zatrzymac najniewygodniejszy odddzial (lub wbijac sie na odddzialy z wieksza iloscia magow i powoli ich zabijac).
lekkie strzelanie to omiecenia planszy z przeszkadzajek.
mam niewykorzystane 19 ptk (wywalajac luk z lorda 29ptk), chcialbym zachowac taki trzon armii, jakies propozycje?
czy czar warp podwaja M lataczy (z 10 na 20)?
lepsza slomka czy dwurak?
weź sobie 6 kości do ręki i na sucho spróbuj sobie rzucić to 20+4 żeby ci wzmocniona 6 z lighta wyszła. To jest delikatnie mówiąc 50% szans, trochę słabo aby na tym opierać taktykę na bitwę.
A przez te orły to masz jeszcze mniej modeli niż na 2500, no ale może to jest droga, bo w chwili obecnej to HE są strasznie plewne.
A przez te orły to masz jeszcze mniej modeli niż na 2500, no ale może to jest droga, bo w chwili obecnej to HE są strasznie plewne.
Po malych przemysleniach, wprowadzilemm zmianki. dzisiaj bede testował (mam nadzieje):
Prince @ 315.0 Pts
General; Lance; Dragon Armour
Vambraces of Defence;Crown of Command; Enchanted Shield
Great Eagle @ [50.0] Pts
Archmage @ 360.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Book of Hoeth
Mage @ 180.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Loremasters Cloak; Ironcurse Icon
Noble @ 222.0 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield; BSB
Helm of Fortune; Guardian Phoenix;
Great Eagle
Noble @ 193.0 Pts
Dragon Armour; Shield
Dawnstone; Dragonhelm; Sword of Might
Great Eagle
30 First Lothern Seaguard @ 420.0 Pts
Shield; FCG; Scarecrow Banner
2x 15 Archers @ 350.0 Pts
Standard
7x 7 Swordmasters @ 735.0 Pts
2x 5 Ellyrian Reavers @ 170.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 119
Total Army Cost: 2995.0
Dzieki pozbyciu sie duzych klocow SM (mam nadzieja ze 7demki wystarcza), rozpiska zyskała na mobilnosci. Znikla także aż taka potrzeba ochrony magicznej wielkich kloców. wiec skróciłem 1 nobla o głowe, a za pozostale punkty doszla lekka jazda.
Jestem swiadom ryzyka niepowiedzenia warpa, jednak wierze w armie Wieży Hoeth
Prince @ 315.0 Pts
General; Lance; Dragon Armour
Vambraces of Defence;Crown of Command; Enchanted Shield
Great Eagle @ [50.0] Pts
Archmage @ 360.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Book of Hoeth
Mage @ 180.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Loremasters Cloak; Ironcurse Icon
Noble @ 222.0 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield; BSB
Helm of Fortune; Guardian Phoenix;
Great Eagle
Noble @ 193.0 Pts
Dragon Armour; Shield
Dawnstone; Dragonhelm; Sword of Might
Great Eagle
30 First Lothern Seaguard @ 420.0 Pts
Shield; FCG; Scarecrow Banner
2x 15 Archers @ 350.0 Pts
Standard
7x 7 Swordmasters @ 735.0 Pts
2x 5 Ellyrian Reavers @ 170.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 119
Total Army Cost: 2995.0
Dzieki pozbyciu sie duzych klocow SM (mam nadzieja ze 7demki wystarcza), rozpiska zyskała na mobilnosci. Znikla także aż taka potrzeba ochrony magicznej wielkich kloców. wiec skróciłem 1 nobla o głowe, a za pozostale punkty doszla lekka jazda.
Jestem swiadom ryzyka niepowiedzenia warpa, jednak wierze w armie Wieży Hoeth
super rozpiska, wczoraj coś takiego testowałem i muszę powiedzieć że śmiga jak marzenie, ja jednak grałem na 5 piechoty, w dobie 20 strzelców i rozpiskek na dwellersach małe oddziały muszą sobie radzić. Na lothernach bym się nie wygłupiał i wrzucił flaming i nie rezygnowałbym z banner of world dragon, masz jeden wielki kloc z kadrą, który staje się naturalnym celem dla magii.
@ nie rezygnowałbym z banner of world dragon, masz jeden wielki kloc z kadrą, który staje się naturalnym celem dla magii.
Od czego jest Cloak i arcy z +5 do dispela? flamingi wrzuce na LSG
banner of world dragon mnie nie do końca tutaj przekonuje. Jeżeli juz go wrzuce to małemu magowi dam SI i DS, beda odporniejsi na strzelanie. wtedy mozna ratowac reszte armii przed magia. musze potestowac.
Od czego jest Cloak i arcy z +5 do dispela? flamingi wrzuce na LSG
banner of world dragon mnie nie do końca tutaj przekonuje. Jeżeli juz go wrzuce to małemu magowi dam SI i DS, beda odporniejsi na strzelanie. wtedy mozna ratowac reszte armii przed magia. musze potestowac.
@Cloak i arcy z +5 do dispela nie uratuje Cię przed dwellersami.
po dzisiejszych zmaganiach juz wiem o tym
po@#$% ten czar jest... bez save zadnego, strzelilem focha...
pozatym fajnie sie gra. moze zastosuje 5 SM lub chociaz 6stki.
ER sa poprostu cudowne!
zdaje mi sie ze rozpiska ma duze mozliwosci. jakis czas przy niej zostane. mam juz szkic zmianek ale to jutro bo dzisiaj juz zdycham. glowa boli ide spac...
dobranoc
po dzisiejszych zmaganiach juz wiem o tym
po@#$% ten czar jest... bez save zadnego, strzelilem focha...
pozatym fajnie sie gra. moze zastosuje 5 SM lub chociaz 6stki.
ER sa poprostu cudowne!
zdaje mi sie ze rozpiska ma duze mozliwosci. jakis czas przy niej zostane. mam juz szkic zmianek ale to jutro bo dzisiaj juz zdycham. glowa boli ide spac...
dobranoc
imo lord na orle jest średni, ma tyle samo W co heros i jest drogi. zamiast niego i fastów dałbym, 5 bolców SM komando to pomysł, który podobał mi się od początku tej edycji. fale po 21As5 zmiękczą każdego.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
nowe zmianki w rozpie:
Prince; General; Lance; Dragon Armour
VoD, CoC, ES
Great Eagle
Archmage 4lvl, light, Book of Hoeth
Mage 2lvl; light, Annulian Crystal
Noble; GW; DA; Sh; HoF, Potion of Foolhardiness, Opal Amulet
Great Eagle
Noble; GW; DA; Sh; Banner of the World Dragon
30 First Lothern Seaguard
FCG, tarcze, Banner of Eternal Flame
2x 15 Archers , szmaty
7x 7 Swordmasters
3x 5 Ellyrian Reavers
Models in Army: 123
Total Army Cost: 2997
teraz tak to widze
nie wiem czy na małym magu dać niszczarke czy crystal. uznałem że kryształ lepsiejszy.
Magia lighta nie jest taka zła - nie ma w niej czaru który wsysa całe unity, ale super do wposmagania własnych ludków, jak i przeszkadzania wrogowi.
baniszment wydaje sie super na demony - 3d6 z s5 w tym wypadku.
@Robson - ale lord ma korone, i moze zatrzymac wszystko (prawie ) i 10 ld. lepszy on niz 3 bolce.
chyba,, że myslisz o wywaleniu 2 lataczy i dorzuceniu 5 bolców? - moglby byc porno sadyzm. przyciagało by to wroga z jeszcze większa prędkościa, niż ja kierowałbym sie w jego kierunku...
jednak grajac turniejowo, mysle ze bardziej uniwersalni sa latacze - ze wzgledu na scenariusze. warte wypróbowania.
Prince; General; Lance; Dragon Armour
VoD, CoC, ES
Great Eagle
Archmage 4lvl, light, Book of Hoeth
Mage 2lvl; light, Annulian Crystal
Noble; GW; DA; Sh; HoF, Potion of Foolhardiness, Opal Amulet
Great Eagle
Noble; GW; DA; Sh; Banner of the World Dragon
30 First Lothern Seaguard
FCG, tarcze, Banner of Eternal Flame
2x 15 Archers , szmaty
7x 7 Swordmasters
3x 5 Ellyrian Reavers
Models in Army: 123
Total Army Cost: 2997
teraz tak to widze
nie wiem czy na małym magu dać niszczarke czy crystal. uznałem że kryształ lepsiejszy.
Magia lighta nie jest taka zła - nie ma w niej czaru który wsysa całe unity, ale super do wposmagania własnych ludków, jak i przeszkadzania wrogowi.
baniszment wydaje sie super na demony - 3d6 z s5 w tym wypadku.
@Robson - ale lord ma korone, i moze zatrzymac wszystko (prawie ) i 10 ld. lepszy on niz 3 bolce.
chyba,, że myslisz o wywaleniu 2 lataczy i dorzuceniu 5 bolców? - moglby byc porno sadyzm. przyciagało by to wroga z jeszcze większa prędkościa, niż ja kierowałbym sie w jego kierunku...
jednak grajac turniejowo, mysle ze bardziej uniwersalni sa latacze - ze wzgledu na scenariusze. warte wypróbowania.
-nie pamietam co robi crustal, ale nisczarka to game breaker
-bolce od zawsze były bardzo uniwersalne
mordujesz 50 %regonu dwelersem i dobijasz bolcami...
oczywście w między czasie dobiegają jeszcze taktical squads ;]
nie wiem czy potrzebujesz aż 3 fasty?
-lord na orle moze i zatrzyma regon z S4, GG już nie bardzo a jego strata to ból, dużo pkt. i auto fail w blood and glory.
-bolce od zawsze były bardzo uniwersalne
mordujesz 50 %regonu dwelersem i dobijasz bolcami...
oczywście w między czasie dobiegają jeszcze taktical squads ;]
nie wiem czy potrzebujesz aż 3 fasty?
-lord na orle moze i zatrzyma regon z S4, GG już nie bardzo a jego strata to ból, dużo pkt. i auto fail w blood and glory.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE