8 edycja- pytania
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: 8 edycja- pytania
Nigdzie tego nie znalazłem, ale wolę zapytać: czy maszyna testuje panikę, jeśli utraci załoganta z wrogiego ostrzału/magii? A jeśli straci go na skutek niewypału?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Testuje RB str.110 tylko nie ucieka ale nie może strzelać w następnej fazie strzelania
edit:of kors chodzi o testy paniki dla całej maszyny bo teraz nie ma czegoś takiego jak załoganci
edit:of kors chodzi o testy paniki dla całej maszyny bo teraz nie ma czegoś takiego jak załoganci
Ostatnio zmieniony 26 paź 2010, o 10:00 przez katerek, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Dzięki serdeczne za szybką i rzeczową odpowiedź 

www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Wrzucam jeszcze raz tu, bo Kołata wrzucił pytanie do mało chodliwego tematu:
Z jednej strony napisane jest, że w miejsce zabitego wchodzi model, ktory stał za nim. Z drugiej strony napisane jest, ze straty zdejmuje sie z tylnych szeregów.
Jezeli w pierwszym szeregu (szerokim powiedzmy na 5 modeli) są gobliny, w szeregu za nimi sa Squigi, a w ostatnim szeregu znowu sa gobliny (modele w oddziale mozna ustawiac dowolnie), to po zabiciu 5 goblinow w pierwszym szeregu są..... No właśnie:
a) squigi, ktore weszły z drugiego szeregu w miejsce zabitych goblinów. Squigi stoja teraz w pierwszym szeregu, wiec jesli gobliny nie atakowały, to squigi wykonuja teraz po dwa swoje ataki. kolejny szereg squiów, ktory przed zabiciem goblinów byl trzecim szeregiem a teraz jest drugim szeregiem, wykonuje supporting attacks.
b) gobliny, pod warunkiem, ze jest ich wystarczajaca liczba, by pokryc straty w pierwszym szeregu. Jezeli zostalo zabite 5 goblinów, to zdejmujemy straty z tylnego szeregu (w kazdym razie nie z pierwszego) a w pierwszym szeregu wciaz sa gobliny. Squigi z drugiego szeregu robia supporting attacks.
??
Kwestia działania squig herda jest naprawde interesujaca, bo ten oddzial slabo chce wspolpracowac z nowymi zasadami.Kołata pisze:Mamy squig herda w takiej formacji (3 szeregi po 2 modele):
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- goblin
- squig
W walce od przodu przeciwnik uderza pierwszy i:
1. zabja 1 goblina. czy na jego miejsce wchodzi i oddaje squig, goblin czy mogę sobie wybrac?
2. ile ran maksymalnie może nabic przeciwnik stykajacy się tylko od przodu i tylko z goblinami?
Z jednej strony napisane jest, że w miejsce zabitego wchodzi model, ktory stał za nim. Z drugiej strony napisane jest, ze straty zdejmuje sie z tylnych szeregów.
Jezeli w pierwszym szeregu (szerokim powiedzmy na 5 modeli) są gobliny, w szeregu za nimi sa Squigi, a w ostatnim szeregu znowu sa gobliny (modele w oddziale mozna ustawiac dowolnie), to po zabiciu 5 goblinow w pierwszym szeregu są..... No właśnie:
a) squigi, ktore weszły z drugiego szeregu w miejsce zabitych goblinów. Squigi stoja teraz w pierwszym szeregu, wiec jesli gobliny nie atakowały, to squigi wykonuja teraz po dwa swoje ataki. kolejny szereg squiów, ktory przed zabiciem goblinów byl trzecim szeregiem a teraz jest drugim szeregiem, wykonuje supporting attacks.
b) gobliny, pod warunkiem, ze jest ich wystarczajaca liczba, by pokryc straty w pierwszym szeregu. Jezeli zostalo zabite 5 goblinów, to zdejmujemy straty z tylnego szeregu (w kazdym razie nie z pierwszego) a w pierwszym szeregu wciaz sa gobliny. Squigi z drugiego szeregu robia supporting attacks.
??
czy moge rzucic sobie na oddział w którym jestem augment spell? Niby potrzeba line of sight, ale nie ma nic napisane też, że mogę rzucać to na własne oddziały, w których jestem, a logicznie patrząc to będąc magiem w oddziale to zawsze widze róg figurki obok, także wnioskowałbym, że jest to dozwolone.
Ale poczekam aż ktoś mądrzejszy się wypowie
Ale poczekam aż ktoś mądrzejszy się wypowie

W zasadach tego nie ma.Drwal pisze:czy moge rzucic sobie na oddział w którym jestem augment spell? Niby potrzeba line of sight, ale nie ma nic napisane też, że mogę rzucać to na własne oddziały, w których jestem, a logicznie patrząc to będąc magiem w oddziale to zawsze widze róg figurki obok, także wnioskowałbym, że jest to dozwolone.
Ale poczekam aż ktoś mądrzejszy się wypowie
W tabelce w Reference jest po prostu błąd.
pozdrawiam

Bless w takim mieszanym unicie i z różnymi statystykami deklarowałbym dokładnie które ataki w co idą i mogło by to sporo rozwiązać.
Ciężko powiedzieć co zastępuje co, wiadome jednak jest to iż jeśli coś nie atakowało to wypłaca swoje ataki.
Chyba bym optował że modele zza pleców wskakują na miejsce zabitych z przodu...
Ciężko powiedzieć co zastępuje co, wiadome jednak jest to iż jeśli coś nie atakowało to wypłaca swoje ataki.
Chyba bym optował że modele zza pleców wskakują na miejsce zabitych z przodu...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
tak bylo w 7. teraz sciagasz modela z tylu.Kołata pisze:Moim zdaniem również najsensowniejsze wyjście. Model zza pleców wchodzi za zabitego. W przypadku ataku z boku na tej samej zasadzie, model z przeciwnego boku.
Friend or FoeLenart pisze:co oznacza skrót FoF??
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
to znaczy, że coś co ma tę zasadę działa na unity zarówno Twoje jak i przeciwnika
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
nie, masz to zaznaczone w opisie przedmiotuLenart pisze:czy banner of the world dragon dziala rowniez na magiczne ataki w cc?
Masz wyraźnie napisane w erracie: Unit typePedros pisze:czy zgodnie z tym, że Couldron of Blood stracil zasade WarMachine, może on już szarżować i musi testować frenzy?

Ostatnio zmieniony 26 paź 2010, o 22:24 przez Soulferin, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"