Zasadnicza sprawa oddziały gdzie istnieje ryzyko paniki (czyli właściwie wsio) najlepiej wystawiac w wersji n*4+1. W ten sposób np dla NG utrudniajsz za 3 pkt. wywołanie paniki. A jak sie dasz spanikowac to fanole sie marnuja więc warto.
IMO krótkie łuki to bonus i nic więcej.
Night Goblins
Moderator: Kołata
Re: Night Goblins
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...
To się domyslam, od strzelania mam co innego Więc lepiej w linii czy klocku? Co do paniki, to jeden oddział będzie miał szamana z brodą, pozostałe będą brały z generalskiej 8ki, gdyż tym razem dla odmiany zamierzami nie ruszać się za bardzo póki nie będzie to konieczne
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
Zależnie od sytuacji. Najprawdopodobniej klocki.
Nawet w defensie opłaca sie podejśc do przodu, zeby przy ucieczce nie wyrżnąc o krawędź stołu.nindza77 pisze:...gdyż tym razem dla odmiany zamierzami nie ruszać się za bardzo póki nie będzie to konieczne
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...
kupowanie włóczni dla oddziału który nie ma druzgocących ataków w walce wręcz jest bez sensu, już bardziej opłacają się siatki(które de facto można traktować jakby zwiększały im Wt o 1), szczególnie jak gobliny są w bardzo dużej liczbie(30+).
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Gdyby włucznie były po 0,5 pkt to było by już bardziej opłacalnie.. ale niestety. Póki co drożyzna.
"Kobieta powinna być na tyle wykształcona, żeby przyciągnąć głupich mężczyzn i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych"
Co sądzicie o takim supporcie do WOCH na Macki??:)
1 Black Orc Big Boss @ 94.0 Pts
General; Choppa; Heavy Armour
Dragonbane Gem [5.0]
1 Night Goblin Big Boss @ 55.0 Pts
Battle Standard
1 Night Goblin Shaman @ 100.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Staff of Sneaky Stealin' [50.0]
39 Night Goblins @ 250.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [8.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
47 Night Goblins @ 274.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [8.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
1 Spear Chukka @ 35.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Spear Chukka @ 35.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Rock Lobber @ 75.0 Pts
Bully
1 Bully @ [5.0] Pts
Choppa; Light Armour
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 114
Total Army Cost: 998.0
1 Black Orc Big Boss @ 94.0 Pts
General; Choppa; Heavy Armour
Dragonbane Gem [5.0]
1 Night Goblin Big Boss @ 55.0 Pts
Battle Standard
1 Night Goblin Shaman @ 100.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Staff of Sneaky Stealin' [50.0]
39 Night Goblins @ 250.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [8.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
47 Night Goblins @ 274.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [8.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
1 Spear Chukka @ 35.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Spear Chukka @ 35.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Rock Lobber @ 75.0 Pts
Bully
1 Bully @ [5.0] Pts
Choppa; Light Armour
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 114
Total Army Cost: 998.0
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
co do supportu dla wochu, bolce zbedne, imo 2 klopy i doom z maszyn musza byc, fanatykow bym zostawił po 2 na oddział, ale przede wszystkim rozpiske bym budował od 25 big unow z totemem, skoro support dla wochu to mag zbedny, woch z magia sobie poradzi, daj generalowi dragonhelm, dawn stone i best basha, a bsb armor of cos tam za 45 pkt dajacy 2+ save
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.