WOCH 1800
LORDS
1) Duży Mag Nurgla [350]
4lvl, Trzecie Oko, Puppet
HEROES
1) Błogosławiony Bohater Tzeentcha [220]
Dysk, Pancerz Morsilieba, Miecz +1 do trafienia, BSB., roar
CORE
1) Maruderzy na koniach 2x5 [170]
Cepy, Slaanesh
2)Wojownicy Chaosu 18 [351]
Khorne, Sztandar +1 do M, Halabardy, Tarcze
3) Maruderzy na piechotę [110]
Cepy, Slaanesh
SPECIAL
1)Rycerze Nurgla [260]
2) Rydwan Khorne'a [150]
RARE
1) Helka [205]
Koncepcja - Mag do czarowania (O RLY? ), Serfer do unieszkodliwiania balist i tym podobnego świństwa, Rycerze idą na flankę razem z rydwanem , główna siła uderzeniowa - woje idą za marasami rozstawionymi w formacji 2x10(marasy robią taką zasłonę), helka przerzedza szeregi wrogiej piechoty i kawalerii, a marasy na koniach są do wsparcia, ew. zasłony.
Co o tym myślicie ?