Koncert życzeń 7 edycji ..
Moderator: Yudokuno
Mam ją napisaną, ale kwestia braku czasu by przepisać tutajRitchie pisze:Wto 08 Maj 2007, 18:45Czw 17 Maj 2007, 01:18Scimitar pisze:Może niedługo przedstawię unowocześnioną swoją koncepcję.Pon 4 Czerwiec 2007, 10:02Scimitar pisze:Niedługo dla zabawy przygotuję jakiegoś Army Lista na nową edycję wraz z przedmiotami, zasadami, oddziałami i statamiWt 5 Czerwiec 2007, 20:22Scimitar pisze:Na dniach wam przedstawię co urodziłem w przerwach pisania magisterki.Czw 30 Styczeń 2210, 2:12Scimitar pisze:Jak ubiorę w słowa swój projekt to tu wrzucę Very HappyNie ma to jak stopniowanie napięciaScimitar pisze:Dark Elves Army List by Scimitar
(...)
Trikk
po 2xh ranach juz 4ataki po 3ch 3 ataki itp
unbreakeble to tez wada
stubborn to juz chyba fakt za duzo
moze byc 6S - dla mnie bez roznicy, byle pozyej 5tki
hero - wiedzma
assasin z KB i 90p
corsarze -1p
wiedzmy -1p
kondony???
shade - poison, coz 2x bronie mi wystarcza
slave - koniecznie - chce widziec niewolnikow bo juz mam kilka pomyslow jak ich zrobic - nadali by niepowtarzalnego klimatu nawet jesli beda niegrywalni:P
7ld na harpiach mi w zupelnosci wystarczy, jesli chcecie od beastmastera - coz mnie tam obojetne
byle by bylo 50% szans ze zdam
exeki +1ws, -1p sila mnie nie obchodzi
2x ranki walcza z halabardy (w sumie tak jak powinno byc) -1p
couldreon 120p ward na witchki na 5+
Hydra 6S, 6T, 6W, 7A, -1 za kazda rane, unbbreakeble, 4+save, 6+ regenracja
250-260p
dlaczego tak:
S, T, W, A dlatego ze byla twardym przeciwnikiem
-1atak - poniewaz odcinales jej glowe
unbreakable - dlatego ze ciezko ja bylo pokonac w walce - wlaczyla do ostaniej glowy
regeneracja - poniewaz miala zdolnosc odradzania glow
4+ save - poniewaz miala gruba skore
250-260p - bo jest to Hydra a nie Treemen z wardem na 5+
oraz iloscia atakow stala
niezlym wazywem sie robi jak jej odetniesz kilka glow ...
ale jest dobra opcja do brania zamiast boltow
po 2xh ranach juz 4ataki po 3ch 3 ataki itp
unbreakeble to tez wada
stubborn to juz chyba fakt za duzo
moze byc 6S - dla mnie bez roznicy, byle pozyej 5tki
hero - wiedzma
assasin z KB i 90p
corsarze -1p
wiedzmy -1p
kondony???
shade - poison, coz 2x bronie mi wystarcza
slave - koniecznie - chce widziec niewolnikow bo juz mam kilka pomyslow jak ich zrobic - nadali by niepowtarzalnego klimatu nawet jesli beda niegrywalni:P
7ld na harpiach mi w zupelnosci wystarczy, jesli chcecie od beastmastera - coz mnie tam obojetne
byle by bylo 50% szans ze zdam
exeki +1ws, -1p sila mnie nie obchodzi
2x ranki walcza z halabardy (w sumie tak jak powinno byc) -1p
couldreon 120p ward na witchki na 5+
Hydra 6S, 6T, 6W, 7A, -1 za kazda rane, unbbreakeble, 4+save, 6+ regenracja
250-260p
dlaczego tak:
S, T, W, A dlatego ze byla twardym przeciwnikiem
-1atak - poniewaz odcinales jej glowe
unbreakable - dlatego ze ciezko ja bylo pokonac w walce - wlaczyla do ostaniej glowy
regeneracja - poniewaz miala zdolnosc odradzania glow
4+ save - poniewaz miala gruba skore
250-260p - bo jest to Hydra a nie Treemen z wardem na 5+
oraz iloscia atakow stala
niezlym wazywem sie robi jak jej odetniesz kilka glow ...
ale jest dobra opcja do brania zamiast boltow
Ja bym był za wprowadzeniem czegoś w stylu kindredów z WE.
Noble mógłby zostać assassinem, shadem, egzekutorem, black guardem, corsarzem, COK. Każdy oczywiście miałby jakiś bonus i odpowiednio kosztował. Co do kociołka mógłby z niego powstać coś podobnego do kowadła. Jestem za daniem 4T COKom, z flufowych powodów, które nikogo pewnie nie obchodzą. A jeśli jednak to abstrahując od tematu, ile zawoundowanych tak naprawdę ginie? Część poprostu nie jest w stanie walczyć z powodu bólu, więc skoro rycerze nie czują bólu to jest ich ciężej wyłączyć z gry co wg mnie kwalifikuje się do 4 tafa. end of offtopic
Noble mógłby zostać assassinem, shadem, egzekutorem, black guardem, corsarzem, COK. Każdy oczywiście miałby jakiś bonus i odpowiednio kosztował. Co do kociołka mógłby z niego powstać coś podobnego do kowadła. Jestem za daniem 4T COKom, z flufowych powodów, które nikogo pewnie nie obchodzą. A jeśli jednak to abstrahując od tematu, ile zawoundowanych tak naprawdę ginie? Część poprostu nie jest w stanie walczyć z powodu bólu, więc skoro rycerze nie czują bólu to jest ich ciężej wyłączyć z gry co wg mnie kwalifikuje się do 4 tafa. end of offtopic
co do tej hydry i odcinaniu głów i tracenie ataków, mysle, że pomysł kliamtyczny ale ejdnak beznadziejny zarazem, wystarczy potraktować ją troche strzelaniem aby spadło jej kilka woundów i już jest warzywem, myśle, że dalej byłby nie grywalna, chyba, że traci ataki jak zadasz woundy w walce wręcz to co innego
No zgodzę się, odcinanie głów i tracenie z tego powodu ataków byłoby trochę głupie.
Parę pomysłów co się tu przewinęły jest podobnych do mojej koncepcji:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=3651
Parę pomysłów co się tu przewinęły jest podobnych do mojej koncepcji:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=3651
Niech juz maja tego tafa 3. Da sie przezyc, ale dajcie im 8 ruchu, a jak nie to 2 ataki. I to jest adekwatne do ich kosztu i klimatyczne. Chcialbym przypomniec ze knechci maja 7 ruchu bo jakis idiota zrobil paskudne oceizale modele (tekst gavina w WD - jak ukazal sie kodeks nowy). Albo 2 ataki - toc to nie konie , kiedys mialy 2 ataki i bylo ok - a ws. pozostaje nadal niski i inicjawywa tez, a gora modelu jest miekka jak na kawalerie, wiec nie koniecznie po szarzy wszystkie jaszczurki bedda oddawaly.
A przypominam ze glupota to jest najgorsza z zasad specjalnych. Jak wiadomo ze cos ma jakas wade to mozna zagrac tak by ja minimalizowac. W de jest taki problem ze nie da sie przewidziec kiedy zdamy ld a kiedy nie. No i praktycznie wszystkie nasze jednostki z mocnym kopem glupote maja, a to boli.
A przypominam ze glupota to jest najgorsza z zasad specjalnych. Jak wiadomo ze cos ma jakas wade to mozna zagrac tak by ja minimalizowac. W de jest taki problem ze nie da sie przewidziec kiedy zdamy ld a kiedy nie. No i praktycznie wszystkie nasze jednostki z mocnym kopem glupote maja, a to boli.
Fakt, dlatego można by im dac stubborna.Mike pisze:Może taki, że najci niczego nie czują. o0
W opisie COK w kodeksie jest opisane dlaczego mogą jeździć na zimnych jedynakach i jaką cenę za to płacą
Lidder pisze:To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.-There's something large & nurgle-y coming first
e tam nie potrzeba imNiech juz maja tego tafa 3. Da sie przezyc, ale dajcie im 8 ruchu,
a jak nie to 2 ataki.
to juz lepiejI to jest adekwatne do ich kosztu i klimatyczne
u mnie nikt nie szarzowal kawaleriewiec nie koniecznie po szarzy wszystkie jaszczurki bedda oddawaly.
chyba ze z glupoty
co zdazylo sie tylko piechotom - kawaleria miala fasty podsuniete pod psk
ja jestem pewny - u mnie juz legendarne sa rzuty na glupotteA przypominam ze glupota to jest najgorsza z zasad specjalnych. Jak wiadomo ze cos ma jakas wade to mozna zagrac tak by ja minimalizowac. W de jest taki problem ze nie da sie przewidziec kiedy zdamy ld a kiedy nie. No i praktycznie wszystkie nasze jednostki z mocnym kopem glupote maja, a to boli
mozna im dac immune to panic, i terror - skoro nie czuja (tylko niech gw nie udupi ich bardziej, ze da odpornosc na psychologie bo pojade i kaze zjesc podrecznik
albo dodalbym test na glupote na 3kosciach i na LD knechtow
a co kiedys nie bylo kindredow, +1S w szarzy itp.
czyli:
knecht ma 9ld to na nim osobno general bo ma 10
itp
u mnie 50% gry to glupieja i pozytku mam tyle ze jeszcze nie wszyscy potrafia zauwazyc ze ja zbyt czesto niezdaje zeby sie ich bac
Głupota powinna być - trzyma klimat jaszczurów. Ale coś dodatkowo muszą mieć (i tak chwała za to że te 9 Ld dodali im w erracie). Bo każdy to mówi wokół, że są za drodzy jak na to co mają. Przecież głupota to raczej negatywna zasada specjalna, a tu mam wrażenie, że każą za nią płacić w pkt. Zastanawiałem się właśnie ile T mają skinki na CO (myślałem że 2), a tu taka niespodzianka Skoro tam można było (bo wiadomo, że z T2 byłyby dupne), to tu możnaby podnieść też. Taki pegaz Bretoński też ma T4 i nikt jakoś nie narzekał mimo, że rycerze pozostali mają tylko 3 (dla porównania wydany później Warhawk Raider ma T3, mimo T4 wierzchowca). Przecież wierzchowiec wnosi wiele do opancerzenia, więc też ten T wierzchowca powinien jakieś znaczenie mieć.
Dodatkowy atak też brzmi fajnie.
Dodatkowy atak też brzmi fajnie.
Warhawki WE mialy 3T w przeciwienstwie do pegazow. Jesli chodzi o skinki to one maja T3 bo pochodza ze specjalnego spawninga. Tych najtwardszych i najsilniejszych. Natomiast wytlumaczenie, ze poprzez masc, ktora smaruja sie szlachcice Druchii powinni miec wieksze T jest bledne.
W ksiazce wyraznie jest napisane, ze nie czuja smaku ani dotyku. Mozna by, nadinterpretujac, podciagnac pod to tez brak czucia w wypadku bolu. Ale to nie sprawi, ze elf bedzie trudniejszy do zranienia. Po prostu by tego nie czul. Jesli juz podciagac ta czesc backgroundu pod zasady to wydaje mi sie, ze najlepszym wyjsciem byloby danie im czegos na zasadzie "Feel No Pain" i powiedzmy Warda na 6+. To, ze traca czucie swoich cial, nie oznacza, ze beda przez to odwazniejsi. Wedlug mnie nie powinni miec jakichkolwiek odpornosci na psychologie. W przeciwnienstwie do BG na przyklad.
Aha... Glupota u CO musi byc i koniec. Nie zapominajmy, ze te wierzchowce maja ta zasade nie dlatego, ze sa glupie tylko dlatego, ze sa strasznie trudne do okielznania. Co sprawia, ze rzeczywiscie powinny miec 2 ataki jak kiedys.
W ksiazce wyraznie jest napisane, ze nie czuja smaku ani dotyku. Mozna by, nadinterpretujac, podciagnac pod to tez brak czucia w wypadku bolu. Ale to nie sprawi, ze elf bedzie trudniejszy do zranienia. Po prostu by tego nie czul. Jesli juz podciagac ta czesc backgroundu pod zasady to wydaje mi sie, ze najlepszym wyjsciem byloby danie im czegos na zasadzie "Feel No Pain" i powiedzmy Warda na 6+. To, ze traca czucie swoich cial, nie oznacza, ze beda przez to odwazniejsi. Wedlug mnie nie powinni miec jakichkolwiek odpornosci na psychologie. W przeciwnienstwie do BG na przyklad.
Aha... Glupota u CO musi byc i koniec. Nie zapominajmy, ze te wierzchowce maja ta zasade nie dlatego, ze sa glupie tylko dlatego, ze sa strasznie trudne do okielznania. Co sprawia, ze rzeczywiscie powinny miec 2 ataki jak kiedys.
zgadzam sie - tez mam to wrazenieScimitar pisze: Przecież głupota to raczej negatywna zasada specjalna, a tu mam wrażenie, że każą za nią płacić w pkt. .
jakby odciac 5p za glupote to wychodzi mi zwykly koles z konnicy
zgadzam sie 4T byloby tym za co place 29pto tu możnaby podnieść też. Taki pegaz Bretoński też ma T4 i nikt jakoś nie narzekał mimo, że rycerze pozostali mają tylko 3 (dla porównania wydany później Warhawk Raider ma T3, mimo T4 wierzchowca). Przecież wierzchowiec wnosi wiele do opancerzenia, więc też ten T wierzchowca powinien jakieś znaczenie mieć.
albo 4T, albo 2 ADodatkowy atak też brzmi fajnie
dla mnie bez roznicy
2 ataki sa o tyle fajniejsze ze close combat jest ciekawszy- wiecej kostek
A t4 nie lezy mi jakos. Wole 2 ataki. Ale to tylko moja opinie, co gracz to inne zdanie.
Pomysl z hydra z regenka, 6 at. i stubbornem + -1 atack za kazde dwa wbite woundy to dobry pomsl imo. Hudra staje sie warta swojej ceny.
A t4 nie lezy mi jakos. Wole 2 ataki. Ale to tylko moja opinie, co gracz to inne zdanie.
Pomysl z hydra z regenka, 6 at. i stubbornem + -1 atack za kazde dwa wbite woundy to dobry pomsl imo. Hudra staje sie warta swojej ceny.
Czytam sobie ten temat i zalamuje rece. Jacy slavesi? O matko jakie 4 T dla Elfa O.o Dobrze byloby spojrzec na rase Druchii przez pryzmat jej charakteru a nie statystyk innych armii. Ja to bym sobie zazyczyla np. Beast Lorda jako 3 Lord Choice'a. To by bylo cos. Nie dawalby liderki normalnym oddzialom ale za to bestie (manticory, smoki, hydry itd) mialyby w okreslonej odleglosci np. stuborn. To byloby bardzo klimatyczne a z drugiej strony nie specjalnie przegiete. No i zadnej magii loru Beast. (co za poroniony pomysl)