2,5k Nurglęta

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

2,5k Nurglęta

Post autor: Esco »

Exalted Chaos Sorcerer @ 444 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 4; Gaze of the Gods, The Plague Chalice, Armour of Tortured Souls, Chaos Steed

Chaos Sorcerer @ 151 Pts
Undivided; Lore of Fire; Power Familiar, Chaos Steed

Chaos Sorcerer @ 200 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Power Stone, Spell Familiar

Bray Shaman @ 160 Pts
Undivided; Lore of Beasts; Magic Level 2
Dispel Scroll x2

19 Chaos Warriors of Nurgle @ 365 Pts
Shield; FCG

Chaos Chariot @ 120 Pts

Chaos Chariot @ 120 Pts


4 Chosen Chaos Knights @ 190 Pts
Musician

5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician

5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician

6 Chaos Warhounds @ 36 Pts

3 Nurglings @ 120 Pts

20 Beast Herd (12 Gors/8 Ungors) @ 151 Pts
FCG

3 Minotaurs @ 138 Pts
Great Weapon

3 Minotaurs @ 138 Pts
Great Weapon


Casting Pool: 12
Dispel Pool: 8
Models in Army: 75

Total Army Cost: 2495


===========================================

W pierwszej rundzie leci plague chalice i siedzi Pestilence na najmocniejszym z wrogich oddziałów (z 5 kości, wychodzi niemal zawsze na IF). Jeżeli drugi nurglowiec też wylosuje Pestilence (50% szans) to dojada Power Stone'a i siedzą dwa. Potem już tego nie da sie zdispelować.

Potem gienek jeździ sobie i pryka czarami zza nurglingów, może nawet dalej próbować Pestilence kolejnym oddziałom/herosom sprzedać, bo to nie jest RIP.

Szaman jak wylosuje "klękanie koni" to będzie próbował tym pizgać, jak nie to bierze 1 i próbuje siebie albo sorcka nurglowego zamienić w exalteda :)

No a reszta to wiadomo - do przodu i w czoko, jak mawia kolega Thurion :)

Brakuje mi tu troche lataczy, ale ufam że fasty sobie poradzą z ewentualnymi maszynkami.

Co o tym myślicie?

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Myślę, że powinieneś poczytać o pestilience tutaj:
http://wfb-pol.org/forum/viewtopic.php? ... 893&t=1896
dalej nie wiem, czy zostaje ofekt w grze czy nie - zdania są podzielone.
Sam chciałem podobnym czymś zagrać - patent z plage chalice bardzo fajny. Rozpa jak dla mnie OKjednak nad jednymi lataczami zastanowiłbym się ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

IMO

- primo to nie licz na IFki... nienawidze jak ktos to zaklada, nie mozna zakladac ze na 5 kosciach prawie zawsze rzucisz IF... bo rownie dobrze mozesz prawie zawsze rzucic Miscasta

- secundo, jak masz Lorda Nurgla to warto by dac minoskom marki + LA, maja wtedy save 4+ i sa naprawde dobre :)

- tercio dorzucilbym jednak furie, zamiast nurglingow.. w takiej armii 8mka furii by ci sie mocno przydala


o tym ze to 'klimat' to rozumiem pisac nie musze ;)



pzdr

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Znajdz pkt na warbanner dla warriorów, inaczej płyną od dużej lancy o0

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

- primo to nie licz na IFki... nienawidze jak ktos to zaklada, nie mozna zakladac ze na 5 kosciach prawie zawsze rzucisz IF... bo rownie dobrze mozesz prawie zawsze rzucic Miscasta
thurion nie odrobil zdania domowego :D

Plague chalice - odpalany raz w grze, do konca fazy magii magik rzuca ifki na dowolnym dublecie. Rzucenie zgnłka z plag chalice na 5 kosciach to dobry plan...

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

szafa@poznan pisze:
- primo to nie licz na IFki... nienawidze jak ktos to zaklada, nie mozna zakladac ze na 5 kosciach prawie zawsze rzucisz IF... bo rownie dobrze mozesz prawie zawsze rzucic Miscasta
thurion nie odrobil zdania domowego :D

Plague chalice - odpalany raz w grze, do konca fazy magii magik rzuca ifki na dowolnym dublecie. Rzucenie zgnłka z plag chalice na 5 kosciach to dobry plan...
no fakt :P nie wiedzialem nawet o istnieniu takiego przedmiotu :P

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

Nie no, testowałem - IF-ka wchodzi mi w 9/10 przypadków.
Co do zrobienia krowom sejwa 4+ - przedni pomysł :D
Nurglingi robią za obstawę dla lorda, poza tym są klimatczne :D jak i cała rozpa zresztą, która nie jest na żadne zawody, tylko żeby kumpli Pestilencem powkurwiać :D

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Esco pisze: 19 Chaos Warriors of Nurgle @ 365 Pts
Shield; FCG
A nie lepiej wrzucić 12 Chosenów Undivided z tarczami, dwurakami i muzykiem? Koszt niższy: 282 punkty i powinni zrobić więcej. Jestem zdania, że w przypadku Warriorów nie ma sensu bawić się w static CR, lepiej stawiać na CR za zabitych. Jeszcze lepsi byliby Choseni Khorne'a, ale niestety w armii Nurgla nie możesz ich wystawić.

W każdym razie respekcik za wystawienie Warriorów, bo mało kto na nich gra, a dla mnie to kwintesencja klimatu.

EDIT: Oczywiście jeśli chcesz, by Warriorzy byli Nurgla to można im zostawic ten mark, ale wtedy kosztują 332 punkty.

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

Oni maja dac tylko fear-outnumber. Od trupow jest chariot. Bez niego nigdzie sie nie ruszaja. :P

ODPOWIEDZ