Mark of Nurgle; General; Magic Level 4; Gaze of the Gods, The Plague Chalice, Armour of Tortured Souls, Chaos Steed
Chaos Sorcerer @ 151 Pts
Undivided; Lore of Fire; Power Familiar, Chaos Steed
Chaos Sorcerer @ 200 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Power Stone, Spell Familiar
Bray Shaman @ 160 Pts
Undivided; Lore of Beasts; Magic Level 2
Dispel Scroll x2
19 Chaos Warriors of Nurgle @ 365 Pts
Shield; FCG
Chaos Chariot @ 120 Pts
Chaos Chariot @ 120 Pts
4 Chosen Chaos Knights @ 190 Pts
Musician
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
6 Chaos Warhounds @ 36 Pts
3 Nurglings @ 120 Pts
20 Beast Herd (12 Gors/8 Ungors) @ 151 Pts
FCG
3 Minotaurs @ 138 Pts
Great Weapon
3 Minotaurs @ 138 Pts
Great Weapon
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 8
Models in Army: 75
Total Army Cost: 2495
===========================================
W pierwszej rundzie leci plague chalice i siedzi Pestilence na najmocniejszym z wrogich oddziałów (z 5 kości, wychodzi niemal zawsze na IF). Jeżeli drugi nurglowiec też wylosuje Pestilence (50% szans) to dojada Power Stone'a i siedzą dwa. Potem już tego nie da sie zdispelować.
Potem gienek jeździ sobie i pryka czarami zza nurglingów, może nawet dalej próbować Pestilence kolejnym oddziałom/herosom sprzedać, bo to nie jest RIP.
Szaman jak wylosuje "klękanie koni" to będzie próbował tym pizgać, jak nie to bierze 1 i próbuje siebie albo sorcka nurglowego zamienić w exalteda
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No a reszta to wiadomo - do przodu i w czoko, jak mawia kolega Thurion
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Brakuje mi tu troche lataczy, ale ufam że fasty sobie poradzą z ewentualnymi maszynkami.
Co o tym myślicie?