Rozpiski
Moderator: Kołata
Re: Rozpiski
brak ognistych tez cie zaboli. wykrzesaj sily na rubby ringa na kimkolwiek, i tak 1 magiem kostek nie przejesz.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
bo nie ma dzemu. cala poprzednia edycje byly narzekania ze zieloni nie maja dostepu do ognistych atakow , wykopywano jakies arhiwalne ogniste gobliny no cuda sie dzialy. a teraz niepotrzebne?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
bardzo konstruktywna odpowiedź nie ma co akurat Ruby Ring ma wielkie G wspólnego z ognistymi atakami to jakiś psiarowaty fireball jest którego byle parch może zdispellować. A po drugie nie biorę niczego dla zasady bo w poprzedniej edycji tego nie było nie jest to argument przemawiający na korzyść tego przedmiotu.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
stary co ty z tym ringiem? ja go podalem jako najmniej ingerujace w twoja rozpe zrodlo czegokolwiek co plonie. nawet jak wybuchnie na ifce to moze zada rane abomie ? no hyba ze abomka to dla ciebie nie problem. to samo hydra. jak chcesz konstruktywniej to prosze bardzo. totem na bsb i wsadz go do goblinow. niech bedzie z tylu idaje tylko przerzuty i niewalczy. strzelajac w czarnuchy upieka 2 pieczenie - zje ci antymagie przy jednoczesnym krojeniu kloca. czarnuchom dalbym baner za 10p. tak wiem, nie bedzie czym zabic herosow z wardem od ognia. wsadz tam jakiegos klepacza z magiczna bronia i przy okazji rozwiazesz kolejny problem eterykow. tak ja to widze , teoretyzuje byc moze wiec pograj ta rozpa z de skav a o nie nie trudno bo niszowe nie sa. jesli odczułes ze staram sie forsowac swoje zdanie jako jedynie sluszne to nie bylo to moim zamyslem. wrzuciles rozpe i gadamy
pozdrawiam kuba
pozdrawiam kuba
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Kubo bez nerwacji....
Co do ataków ze sztandaru to było fajne na początku teraz każdy kombinuje jak je udupić już się naciąłem na kombinację że kolo miał odporność na ogień unitem, klepacza wyzwał mi na pojedynek i co z tego że wygrałem jak dostałem po pipie od jego regimentu.
Chcę przetestować rozpiskę bez tych flamingów.
Co do BSB rozważałem taką opcję (thx Bless) ale obawiam się trochę polowania na czarownice w B&G bez Warda czy porządnego ASv BSB szybko ginie.
Przemyślę tę kwestię jeszcze raz
Co do ataków ze sztandaru to było fajne na początku teraz każdy kombinuje jak je udupić już się naciąłem na kombinację że kolo miał odporność na ogień unitem, klepacza wyzwał mi na pojedynek i co z tego że wygrałem jak dostałem po pipie od jego regimentu.
Chcę przetestować rozpiskę bez tych flamingów.
Co do BSB rozważałem taką opcję (thx Bless) ale obawiam się trochę polowania na czarownice w B&G bez Warda czy porządnego ASv BSB szybko ginie.
Przemyślę tę kwestię jeszcze raz
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
moje pierwsze podejście do tej armii, usiłuję bez orków ale chyba się nie da, tzn wyraźnie widzę kilka problemów które możnaby rozwiązać orczymi herosami.
1 Goblin Warboss @ 155.0 Pts
General
Horn of Urgok [40.0]
Armour of Silvered Steel [45.0]
Luckstone [5.0]
1 Goblin Big Boss @ 85.0 Pts
Battle Standard
Dragonbane Gem [5.0]
Nibbla's Itty Ring [20.0]
1 Night Goblin Great Shaman @ 235.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
#1:Gaze of Gork [0.0]
#2:Brain Bursta [0.0]
#3:Gork'll Fix It [0.0]
#4:Foot of Gork [0.0]
#5:Hand of Gork [0.0]
#6:Mork Wants Ya! [0.0]
Feedback Scroll [50.0]
1 Night Goblin Shaman @ 75.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Night Goblin Shaman @ 75.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
40 Night Goblins @ 217.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts
40 Night Goblins @ 217.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts
21 Night Goblins @ 100.0 Pts
Shortbow; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25.0] Pts
21 Night Goblins @ 100.0 Pts
Shortbow; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25.0] Pts
1 Wolf Chariot @ 60.0 Pts
1 Wolf Chariot @ 60.0 Pts
1 Rock Lobber @ 75.0 Pts
Bully
1 Rock Lobber @ 75.0 Pts
Bully
1 Rock Lobber @ 70.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
5 Trolls @ 200.0 Pts
1 Trolls @ 40.0 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 163
Total Army Cost: 1999.0
Generalnie chyba nic szczególnie odkrywczego ani szczególnie świetnego, chętnie przyjmę konstruktywną krytykę. Zrezygnowałem z pancerza na BSB, stwierdziwszy, że ile bym się nie namęczył, sensownego mu nie złożę - niech więc będzie choć od ognia odporny. Bound spelle jak w ogóle działają w tej edycji? W ogóle herosi są miękcy jak kaczuszki, i to właśnie mogłyby załatwić orki. Drugą rzeczą jest jakaś teoretyczna siła uderzeniowa - tzn są teraz trolle, co nie jest takie straszne, ale to wciąż tylko jeden oddział, choć w połączeniu z utykaniem w gobosach i zmiękczaniem ostrzałem - no, może coś zdziałają? Przedmioty magiczne oprócz DSa to całkowity strzał. Ten róg mi się podoba, zwłaszcza efekt-1 dla wroga. Kombinowałem łączenie tego w oddziale z bsbkiem ze sztandarem +1ld, ale taki oddział byłby już must charge dla wroga.
Totalnie brak pomysłu na armie, które rozstrzelają za szybko maszyny. Rozważam też wstawienie zamiast jednego DD dwóch par baz snotów, w roli śmieci blokujących dojście do maszyn/bsbka jakimś uberklockom i ogólnie służących do przeszkadzania.
Komentarze?
1 Goblin Warboss @ 155.0 Pts
General
Horn of Urgok [40.0]
Armour of Silvered Steel [45.0]
Luckstone [5.0]
1 Goblin Big Boss @ 85.0 Pts
Battle Standard
Dragonbane Gem [5.0]
Nibbla's Itty Ring [20.0]
1 Night Goblin Great Shaman @ 235.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
#1:Gaze of Gork [0.0]
#2:Brain Bursta [0.0]
#3:Gork'll Fix It [0.0]
#4:Foot of Gork [0.0]
#5:Hand of Gork [0.0]
#6:Mork Wants Ya! [0.0]
Feedback Scroll [50.0]
1 Night Goblin Shaman @ 75.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Night Goblin Shaman @ 75.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
40 Night Goblins @ 217.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts
40 Night Goblins @ 217.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts
21 Night Goblins @ 100.0 Pts
Shortbow; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25.0] Pts
21 Night Goblins @ 100.0 Pts
Shortbow; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25.0] Pts
1 Wolf Chariot @ 60.0 Pts
1 Wolf Chariot @ 60.0 Pts
1 Rock Lobber @ 75.0 Pts
Bully
1 Rock Lobber @ 75.0 Pts
Bully
1 Rock Lobber @ 70.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
5 Trolls @ 200.0 Pts
1 Trolls @ 40.0 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 163
Total Army Cost: 1999.0
Generalnie chyba nic szczególnie odkrywczego ani szczególnie świetnego, chętnie przyjmę konstruktywną krytykę. Zrezygnowałem z pancerza na BSB, stwierdziwszy, że ile bym się nie namęczył, sensownego mu nie złożę - niech więc będzie choć od ognia odporny. Bound spelle jak w ogóle działają w tej edycji? W ogóle herosi są miękcy jak kaczuszki, i to właśnie mogłyby załatwić orki. Drugą rzeczą jest jakaś teoretyczna siła uderzeniowa - tzn są teraz trolle, co nie jest takie straszne, ale to wciąż tylko jeden oddział, choć w połączeniu z utykaniem w gobosach i zmiękczaniem ostrzałem - no, może coś zdziałają? Przedmioty magiczne oprócz DSa to całkowity strzał. Ten róg mi się podoba, zwłaszcza efekt-1 dla wroga. Kombinowałem łączenie tego w oddziale z bsbkiem ze sztandarem +1ld, ale taki oddział byłby już must charge dla wroga.
Totalnie brak pomysłu na armie, które rozstrzelają za szybko maszyny. Rozważam też wstawienie zamiast jednego DD dwóch par baz snotów, w roli śmieci blokujących dojście do maszyn/bsbka jakimś uberklockom i ogólnie służących do przeszkadzania.
Komentarze?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Zmien armie. Tym gownem nie da sie grac.Pingwin pisze:Komentarze?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Tylko modeli sobie nie kupuj. Pograj na proxy.
Za mało magów, za mało klepaczy!
Jak bez orków to trzeba magię, pięciu goblińskich herosów z tanimi przedmotam i goblinowego BSB.
Złącz dwie czterdziestki w szeździsiętkę i dwódziestkę kamikaze z trzema fanolami
Jak bez orków to trzeba magię, pięciu goblińskich herosów z tanimi przedmotam i goblinowego BSB.
Złącz dwie czterdziestki w szeździsiętkę i dwódziestkę kamikaze z trzema fanolami
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
A nie ma jakiegoś górnego limitu wielkości oddziałów wprowadzanego przez jakieśtam uściślenia/composition scory? Czy klocek 100 slavów za 50 pkt jest faktem??
i jak działa formacja hordy - taka 60 będzie miała coś oprócz horrendalnej ilości rank?
Więcej magii - ale co przyciąć? Goblina da się złożyć klepacza w ogóle z takim gównianym ASv?
i jak działa formacja hordy - taka 60 będzie miała coś oprócz horrendalnej ilości rank?
Więcej magii - ale co przyciąć? Goblina da się złożyć klepacza w ogóle z takim gównianym ASv?
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Horda ( czli szeregi szerokie na co najmniej 10 modeli ) daje dodatkowemu szeregowi mozliwosc wykonywania supporting ataków. Czyli kolcek moze wyciagnąć bez czempiona 30 ( 40 z włóczniami, a HE nawet 50 ) ataków.i jak działa formacja hordy - taka 60 będzie miała coś oprócz horrendalnej ilości rank?
Ano .A nie ma jakiegoś górnego limitu wielkości oddziałów wprowadzanego przez jakieśtam uściślenia/composition scory? Czy klocek 100 slavów za 50 pkt jest faktem??
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Bo już tak grałem, to działa(a przyajmniej na DE)
gobliśnka magia jest zabójczo skuteczna w odpowiednej kombinacji.
Klocek NG z siatkami i ciskamy na wroga Gork Fix iT. Za obniżoną siłą większość jednostek rani gobliny na 5+, a z uwagi tego czaru wbijają rany tylko i wyłącznie na 5. Dodatkowo od razu kasujesz wrogiemu klockowi pary save i 6 z armor save. A jeżeli w klocku jest mag to jeszcze lepiej.
Natomiast gorkowa łapa świetnie działa na wszystkie potowory z niską inicjatywą i postacie.
NG herszt kosztuje 50p. każdemu dokupujesz jakąś magiczną pierdułkę(ataki magiczne zawsze się przydają), tarczę i cieżką zbroję, czyli wychodzi jakiej 80p. na model. Czyli możesz wziąść takich czterech i jeszcze zostanie ci punktów by coś wziąść wypasionego herszta z przedmiotami za 100p. i jednego z nich ulepszych na BSB(nie potrzebuje on żadnej ochrony będzie siedział w drugim szeregu, będzie dawał fekt ze sztandaru, przerzut i dodatkowo inkasował jeden atak we wroga).
Z herosów bierzemy trzech wypasionych magów i jeszcze może szefa w rydwanie(lub na wielkim squigu jeżeli to NG).
gobliśnka magia jest zabójczo skuteczna w odpowiednej kombinacji.
Klocek NG z siatkami i ciskamy na wroga Gork Fix iT. Za obniżoną siłą większość jednostek rani gobliny na 5+, a z uwagi tego czaru wbijają rany tylko i wyłącznie na 5. Dodatkowo od razu kasujesz wrogiemu klockowi pary save i 6 z armor save. A jeżeli w klocku jest mag to jeszcze lepiej.
Natomiast gorkowa łapa świetnie działa na wszystkie potowory z niską inicjatywą i postacie.
NG herszt kosztuje 50p. każdemu dokupujesz jakąś magiczną pierdułkę(ataki magiczne zawsze się przydają), tarczę i cieżką zbroję, czyli wychodzi jakiej 80p. na model. Czyli możesz wziąść takich czterech i jeszcze zostanie ci punktów by coś wziąść wypasionego herszta z przedmiotami za 100p. i jednego z nich ulepszych na BSB(nie potrzebuje on żadnej ochrony będzie siedział w drugim szeregu, będzie dawał fekt ze sztandaru, przerzut i dodatkowo inkasował jeden atak we wroga).
Z herosów bierzemy trzech wypasionych magów i jeszcze może szefa w rydwanie(lub na wielkim squigu jeżeli to NG).
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
ok mój błąd
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
im większe punkty tym lepiej się tak gra, najlepiej jest wtedy jak cały pierwszy szereg to postacie i trzeba w każdego rodzielać ataki i nabijać CR na zwykłych goblinach.
Goblinowa puszka w rydwanie też jest całkiem fajna.
Jeżeli przeciwnik wystawił jakiś uber wkurzający ale mało liczny oddział zawsze można rzezać lordem z mapą mada(a przynajmniej ciąć mu marsz) lub wystawić herosa samoójcę z mapą i tym przedmiotem co wybucha jak goblin ginie, acz lord klepacz mapą lepiej się sprawdza jest to może 150, ale raz przez trzy tury trzymałem oddział wochowym warriorów po szarży w tył, po czym pocżęstowałem go jednotkę nocników.
obecnie bawię 100 nocnymi goblinami z siatkami, ale bez hordy z prawie nagim generałem i bsb w drugim szeregu. tylko skaveny mogą mieć więcej ranków.
Goblinowa puszka w rydwanie też jest całkiem fajna.
Jeżeli przeciwnik wystawił jakiś uber wkurzający ale mało liczny oddział zawsze można rzezać lordem z mapą mada(a przynajmniej ciąć mu marsz) lub wystawić herosa samoójcę z mapą i tym przedmiotem co wybucha jak goblin ginie, acz lord klepacz mapą lepiej się sprawdza jest to może 150, ale raz przez trzy tury trzymałem oddział wochowym warriorów po szarży w tył, po czym pocżęstowałem go jednotkę nocników.
obecnie bawię 100 nocnymi goblinami z siatkami, ale bez hordy z prawie nagim generałem i bsb w drugim szeregu. tylko skaveny mogą mieć więcej ranków.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii