Pytania początkującego
Moderator: #helion#
Re: Pytania początkującego
@Blaesus - na Kislev aczkolwiek, moj Hetman otrzymał prezent w postaci 30 GS Elektora Rukova
Co ST to ja osobiscie preferuje mieczników - ws 4 in 4, 5+ sejf <najczesciej walcza z czyms co ma 3 siły ;D> i ten pary 6 - kótry o dziwo bardzo dużo żołnierzy mi ratuje.
Choć teraz zamierzam sprawdzić halabardników.
P.
Co ST to ja osobiscie preferuje mieczników - ws 4 in 4, 5+ sejf <najczesciej walcza z czyms co ma 3 siły ;D> i ten pary 6 - kótry o dziwo bardzo dużo żołnierzy mi ratuje.
Choć teraz zamierzam sprawdzić halabardników.
P.
Ja zauważyłem, że halabardy w liczbie 40+ straszą (a może tylko tak mi się trafia), natomiast miecznicy w tej samej liczbie przyciągają przeciwników. Paradoksalnie, właśnie w tych drugich się grzęźnie przecież.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
mati.pl pisze:no jak gs są kupą, to ja już nie wiem, co nią nie jest
Daje to coś wogóle? i tak biją ostatni. Musieli by wpadać w coś co tez ma GW.mati.pl pisze:no to jest jasne, teraz rządzą, w dużej kupie z bsb i gieniem w pobliżu niszczą a do tego light i ws10 i i10 ....
Nie wiem. Grywam Tylko z WOCH i DE
Wariorsi ich leją po pyskach jak małe dzieci. A są CORE
Fakt, że leją ostatni nic nie znaczy. Mają pierdolnięcie, zwłaszcza podboostowani kapłanem lub jakąś magią. Na razie stosowałem ich na krasi, OnG i szczury i za każdym razem dają radę.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
ja ostatnio testowałem ile są w stanie przetrwać, zjedli właściwie sami longbeardów (miałem 35 z arcylktusiem) potem pokroili połowę (15-18) hammerersów, a na koniec dostali od boku szarżę od warriorów krasiowych, których przetrzymali; mimo że graliśmy B&G i przegrałem wcześniej, to dokończyliśmy; z hate i bannerkiem +1 do LD (arcyś must have) dodatkowo w hordzie, to jest to na co imperialni gracze dłuuugo czekali; warriorsami chaosu ja bym zbytnio się nie przejmował; skoro dałeś ich sobie pokroić, to źle zagrałeś; taki kloc blokuje się czołgiem i ewentualnie kawą a na końcu wpada nasza gwardia; niestety dużym bólem są maszyny, mimo że mają 4+ ASv, to T pozostaje 3 (chyba że włączasz beasta na nich); co do lorów wspierających zarówno beast jak i light są baaardzo dobre na nich (duży mag light mały z beast dla sygnatury to dobre połączenie);
Z Warriorami Chaosu mało co z corów ma szanse wygrać w uczciwym pojedynku - w takie coś się wjeżdża czołgiem <z rarów >. Mimo wszystko GS są w stanie przetrzymać <minimalnie te 2 tury> jakiegoś przeciwnika niezależnie od strat i to jest w nich rewelacyjne. Słabsze jednostki wiążą praktycznie do ich złamania, z silniejszymi dzielnie giną ale dają nam czas by czymś ich wesprzeć - czołg, KO.
@ Byro - ja zawsze myśle o halbardach ale jak dochodzi do tworzenia rozpiski to zawsze wypchną ich miecznicy ...
P.
@ Byro - ja zawsze myśle o halbardach ale jak dochodzi do tworzenia rozpiski to zawsze wypchną ich miecznicy ...
P.
Czym rozwalić Grimgora Ironhida?? W ostatniej bitwie mimo obstrzału Muszkietów, Działa, Kiransjerów i tego, że z 20 Black Orków którzy z nim byli padło 12 w 1 turze, przy pomocy Goblińskiej magi dopadł mnie i tylko dzięki chwale moich muszkietów i odwagi Wielkich Mieczy z Księdzem i Sztandarem Imperium, zatrzymali niszczycielską furię(padło 8 Greatów i 10 muszkietów).
Nie można ich spanikować, a żeby dostać się do Grimgora muszę wybić całą obstawę.
Nie można ich spanikować, a żeby dostać się do Grimgora muszę wybić całą obstawę.
For Sigmar and the Empire!
No cóż.
Statystycznie ( i tylko o statystyce mówię) atakując go Karlem Franzem na kuniu z bardingiem dostajesz 2 rany (mówię już po sejwach etc).
Karol (z młotkiem) oddając trafia 2 razy, rani automatycznie, ściąga armour sejwa. Grimgorowi zostaje ward 5+. Każda nie wywardowana rana to d3 rany.
Oprócz tego wchodzi w grę lusterko na arcymagu i sword of fate .
Statystycznie ( i tylko o statystyce mówię) atakując go Karlem Franzem na kuniu z bardingiem dostajesz 2 rany (mówię już po sejwach etc).
Karol (z młotkiem) oddając trafia 2 razy, rani automatycznie, ściąga armour sejwa. Grimgorowi zostaje ward 5+. Każda nie wywardowana rana to d3 rany.
Oprócz tego wchodzi w grę lusterko na arcymagu i sword of fate .
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
i włączyć magusowi jeszcze z beasta +3 do S i +3A (ale to wystarczy Grand Mistrzowi z s. of Anti-heroes)Byro pisze:Oprócz tego wchodzi w grę lusterko na arcymagu i sword of fate .
Mam pytanie odnośnie ward sava.Jeżeli wpriest ma wsava na 4+ z czaru lub przedmiotu i będzie w oddziale ze sztandarem magic resistance(2) to cały oddział będzie mieć ward sava na 2+?
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Ale czy w takim razie ward4+ im zostanie?
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Nie.
Priest ma ward 4+.
Ponadto, priest ma polepszonego o 2 warda, ale jedynie przeciw czarom (2+).
Ponadto, oddział ma warda 5+ i to tylko przeciw czarom.
Priest ma ward 4+.
Ponadto, priest ma polepszonego o 2 warda, ale jedynie przeciw czarom (2+).
Ponadto, oddział ma warda 5+ i to tylko przeciw czarom.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
A jak to się ma do tego zapisu.
MAGIC RESISTANCE(1-3) - teraz jest to Ward save, w przypadku gdy model ma ward save, MR kumuluje się. Przykład: Karl Franz ma ward save 4+ przeciw ostrzałowi i magic resistance 3, łącznie 1+ ward przeciw magic missile. Bohater przyłączony do oddziału daje Warda całej jednostce
MAGIC RESISTANCE(1-3) - teraz jest to Ward save, w przypadku gdy model ma ward save, MR kumuluje się. Przykład: Karl Franz ma ward save 4+ przeciw ostrzałowi i magic resistance 3, łącznie 1+ ward przeciw magic missile. Bohater przyłączony do oddziału daje Warda całej jednostce
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Nieprecyzyjność tłumaczenia. On daje warda jednostce, ale tylko tego wynikającego z MR, a nie jakiegokolwiek własnego.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
czy efekty poświęconych flaglantów zostaja na całą grę, czy do następnej fazy walki?